Mikä helvetti kun on Suomen lätkäpelit alkamassa. Ei kanavat näy. Kaupungin vuokratalot. Törön alue.
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Onko ne näkyneet nyt vähän aikaa sitten, siis sen jälkeen kun Elisa ja Mtv eivät saaneet sopua siinä kiistassaan lähetysten jakamisesta Elisan verkon kautta. Minulla on kaupunkiasunnossa sama ongelma, Mtv:n kanavat eivät ole näkyneet viikkoihin. Antennitv:ssä näkyy.
- Anonyymi00004
On myös antennierkossa tämä vuokratalo.
- Anonyymi00007
Elisa saisi hyvittää asiakkaille kkmaksusta Elisa viihteen käytöstä kun ei näy
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Elisa saisi hyvittää asiakkaille kkmaksusta Elisa viihteen käytöstä kun ei näy
Propellitornivoimala matalataajuus estää , langattomat yhteydet häiriintyy...
samalla myös ihmiset sairastuu vakavasti ym haittaa unettomuus, levottomuus, jne...
matalataajuuden takia jota propelit aiheuttaa jopa 60 km päähän
- Anonyymi00002
Tuskin sentään helvetti. Sinun kannattaa ottaa yhteys vuokrataloista vastaavaan kaupungin viranhaltijaan. Toivottavasti saat pian kanavan näkymään.
- Anonyymi00005
Mitä se viranhaltija sille voi? Jos palvelut on paskaa niin sille ei voi kukaan mitään.
- Anonyymi00003
Paratiisi kun ei tarvitse moista paskaa katsoa.
- Anonyymi00006
Tänään perjantaina ei ole välttämätöntä näkyä, ennenkuin 20.25, jolloin lähetys alkaa.
- Anonyymi00008
Hanki digiviritin, tollo!
- Anonyymi00010
Eiköhän olis paree, että itse kukin tekisi hankintansa TV:n paremman näkyvyyden suhteen kerralla kuntoon. Samaa naukumista - ja takuulla samat surkimukset vuodesta toiseen, eikä järkikulta ole sanonut, että tilanne ei ole itekseen parantunut, mutta silti kannattaa itkeä täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l267868- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni44635Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34558- 51497
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30450- 30444
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 38436
- 45427