eli venäjä aloittaisi täysimittaisen hyökkäyksen Suomeen? Harva lähi-itäläinen tai afrikkalainen nuori käy edes armeijaa, mitä he tekisivät.
Minä veikkaan, että siinä kuhina kävisi kun kaapusakki ryntäisi kohta lentoasemaa, ja ensimmäiseen mahdolliseen koneeseen. Yhtäkkiä siellä kotimaassa ei olekkaan mitään hätää.
Mitä nämä kehitysmaalaiset sitten tekisivät jos syttyisi sota
7
64
Vastaukset
- Anonyymi00001
Aivan niin,kyllä lähtö valkenisi ja vähän äkkiä.
Eivät he tulisi mitään auttamaan suomalaisia, saattaisivat korkeintaan vaatia jotain mikä kuuluu heidän kulttuuriin.
Onhan tietysti joku joka on käynyt mahdollisesti armeijan, mutta ei taitaisi hätä paljoa paeta.- Anonyymi00004
Ja veisivät tuhkatkin pesästä.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ja veisivät tuhkatkin pesästä.
Minun tyttökaveri joka on käynyt intin ei lähtisi mihinkään, me ehkä mennään naimisiin. Kaunis tumma tyttö syntynyt suomessa.
- Anonyymi00002
Takuulla mamuja lähtisi täältä roppakaupalla, jos sota tulisi.
- Anonyymi00003
Lähtisivät karkuun Ruotsiin ja Eurooppaan.
- Anonyymi00006
Ku lopuu sosiaali apu nin joukko pako
- Anonyymi00007
Haaparanta kutsoisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2913580Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell281984Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.441616- 841471
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.851177- 1431159
- 811054
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.95992Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.210834Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61767