ostaa halvalla ja myy kalliilla.
ei näy harkot kelassa niin tuet pysyy.
https://www.jalonom.com/shop/kulta-harkot-4/kultaharkko-250g-umicore-575
Voiko kullalla tehdä bisnestä?
15
224
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei kukaan myy sulle halvalla ja maksa enempää siitä ainakaan heti.
Ostat nyt useilla tuhansilla ja joskus vuosikymmenien päästä pääset nauttimaan voitoistasi tai sitten et. Kulta on kuin osakkeet.- Anonyymi00006
Ei ole.
Osuus yhtiöstä tuottaa lähtökohtaisesti tulosta joka vuosi.
Kulta vain on. Joskus siitä ollaan valmiita maksamaan vähemmän, nyt enemmän.
Jos osaa tehdä businesta miksi murehtia avustuksista. - Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei ole.
Osuus yhtiöstä tuottaa lähtökohtaisesti tulosta joka vuosi.
Kulta vain on. Joskus siitä ollaan valmiita maksamaan vähemmän, nyt enemmän.
Jos osaa tehdä businesta miksi murehtia avustuksista.Ymmärsit kuitenkin
- Anonyymi00002
Kelan rahat kandee laittaa kultakantaan. Kela-tantat eivät pääse käsiksi.
- Anonyymi00003
Toki voi, mutta Suomessa ei ole kuin pari luotettavaa ostajaa ja myyjää ja niillä isot spreadit. Ja voitot veronalaisia, tosin toki tappiotkin saa vähentää verotuksessa.
- Anonyymi00004
Kullan hintahan nyt korkeella ni mistäs tietää vaikka tulis romahdus.Jos mukamas olis varaa ostaa kultaa ni mitä ihmettä Kelan väliä tuossa vaiheessa jos myy.Apina kuvittelee toimeentulotuella ostavansa ja myy kultaa.
Itse sijoittaisin hopeaan. Arvonsa silläkin ja helpommin saa kaupaksi. Näin kuulemma. ja käy järkeen. Äläkä tule huijatuksi.
- Anonyymi00005
Hopeasta joutuu maksamaan alv:n, kullasta ei.
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hopeasta joutuu maksamaan alv:n, kullasta ei.
Hopea käy kuitenkin köyhälle paremmin. Kyllä kulta on ihanaa toki.
- Anonyymi00012
P.ervokki kirjoitti:
Hopea käy kuitenkin köyhälle paremmin. Kyllä kulta on ihanaa toki.
Ei käy sijoituskohteena, ellei sitten köyhät käy kauppaa keskenään huuto.netissä tai käy kauppaa yrityksen laskuun, jotta alvit saa vähennettyä.
- Anonyymi00007
Ostin lapsenlapsillemme synttärilahjoiksi unssin laatan / vuosi ja penska.
Kun unssin hinta oli kohonnut 1520 euroon niin lopetin siihen. Tenavat ehtivät saamaan 7 laattaa / penska. Tuon jälkeen hinta on noussut roimasti mutta olen tyytynyt tilanteeseen.
Tilisiirtoja verottoman rajan puitteissa. - Anonyymi00008
Itse ostin 70 luvun lopulla Nokian osakkeita 100000markalla ja myin pois kun hinnat huipussaan elikä köyhille vinkkiä tehkää bisnestä.
- Anonyymi00011
Köyhäkin voi sijoittaa vaikka kympillä kuussa rahastoon. On sitten ainakin jotain joskus eläkkeellä sitten.
- Anonyymi00009
Katsokaan tarkasti kullan ostajien hinnat, sillä niissä on suuret erot.
- Anonyymi00013
Jos ostaa romukultaa, niin kyllä se kannattaa. Osan koruista voi myydä ihan markkinahintaan mm. huutokaupoissa todella hyvällä voitolla. Romukullasta voi teettää koruja mm. Intiassa.
Sama juttu hopean kanssa, ostat romuna hopeaa ja myyt sitten niistä parhaat hopeaesineet sellaisenaan. Ainoastaan ihan romuhopean teetät uusiksi koruiksi mm. Intiassa minä olen teettänyt hopeakoruja. Työ ei siellä maksa juuri mitään ja voi teettää korut omien mallien mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671252- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56584