Oikeisto-omisteinen kaupallinen valtamedia osallistuu vaalityöhön ruiskukkaisten rivistä. 7 prosenttiyksikön railo aiheuttaa paniikkia porvarileirissä.
Iltapaska taas tekemässä kokoomuksen vaalityötä nakertamalla kuvaa Sdp:stä
46
166
Vastaukset
- Anonyymi00001
Juu ja väittävät että persujen kannatus 15 vaalituloksessa :D
Taitaa käydä kuten kuntavaaleissa että reilu 5 prosenttia on ilmaa ennusteessa :D- Anonyymi00005
Joo.
- Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
Joo.
Purran naaman haluan nähdä kun lävähtää ennakkoäänestyksen tulokset telkkariin ja tulee persuliineille sulkasato ja yli puolet porukasta pääsee työnhakuun.
- Anonyymi00017
Ai että "oikeisto-omisteinen"? Toivotaan, että näin olisikin, mutta epäilenpä...
- Anonyymi00029
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ai että "oikeisto-omisteinen"? Toivotaan, että näin olisikin, mutta epäilenpä...
Kuka sen sitten omistaa? SKP vai?
- Anonyymi00045
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kuka sen sitten omistaa? SKP vai?
Kommunistinen Herlinin suku?
- Anonyymi00047
Anonyymi00045 kirjoitti:
Kommunistinen Herlinin suku?
Suomen rikkain mies ja tämän suku siis kommunisteja, vaikka kaveri maksaa MOTin mukaan 160 miljoonan vuosituloistaan 4,7% veroa, ja on myös Suomen suurimpia maataloussosiaalitukien saajia. Kommunistien tai edes vasemmiston johtamassa Suomessa veroa maksettaisiin maksukyvyn mukaan.
- Anonyymi00048
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kyllä se on.
- Anonyymi00002
Venjä ja SDP on nyt Kakon ilta-paskan hampaissa !
Sehän on selvää, rahan pesu on vaarassa ! - Anonyymi00003
Nyt on näköjään herätty siihen että SDP on oikeasti suosituin puolue eivätkä muut ole saamassa sitä kiinni. Analyysissa haiskahtaa yritys jarruttaa ja kysellä mitä kaikkea ikävää voi sattua jos puolue voittaa vaalit.
Starmerin ottaminen mukaan vertailukohdaksi meidän mahdollisen demaripääministerin tulevaan kohtaloon on kaukaa haettua ja turhaa, mutta harkittua ja ymmärrettävää vastapuolen vaalipaniikissa.- Anonyymi00008
Porvarit ovat todella paniikissa ja loka roiskuu.
- Anonyymi00022
Entä sitten vaikka olisikin? Mikä muuttuu? Saadaanko mahdollisesti sukupuolineutraalit HETU:t, vai mihin sitä "ylimääräistä" rahaa syydettäisiin? Nostetaanko veroja?
Talous ei tule kohenemaan minkään koalition ansiosta.
Jokainen hallitus odottaa, että talous sen aikana kohenisi, ja ottaa siitä muka pisteet itselleen, vaikka sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. - Anonyymi00031
Anonyymi00022 kirjoitti:
Entä sitten vaikka olisikin? Mikä muuttuu? Saadaanko mahdollisesti sukupuolineutraalit HETU:t, vai mihin sitä "ylimääräistä" rahaa syydettäisiin? Nostetaanko veroja?
Talous ei tule kohenemaan minkään koalition ansiosta.
Jokainen hallitus odottaa, että talous sen aikana kohenisi, ja ottaa siitä muka pisteet itselleen, vaikka sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa.Sanna Marin esti "sukupuolineutraalien" hetujen värkkäämisen, vaikka Sipilän hallitus oli aloittanut jo senkin asian valmistelun.
Minkä takia oikeiston läjät syyttävät demareita aivan kaikesta, mitä nimenomaan itse ovat tehneet. Kuten sukupuolineutraalit liikennemerkit, ylivoimaisesti suurin pakolaisaalto, jalkaväkimiinojen kieltäminen 2011, rypeminen venäläisessä rahassa, jne jne... - Anonyymi00035
Anonyymi00031 kirjoitti:
Sanna Marin esti "sukupuolineutraalien" hetujen värkkäämisen, vaikka Sipilän hallitus oli aloittanut jo senkin asian valmistelun.
Minkä takia oikeiston läjät syyttävät demareita aivan kaikesta, mitä nimenomaan itse ovat tehneet. Kuten sukupuolineutraalit liikennemerkit, ylivoimaisesti suurin pakolaisaalto, jalkaväkimiinojen kieltäminen 2011, rypeminen venäläisessä rahassa, jne jne...Vassut kannattaa Ottawan sopimusta vieläkin. Persut vastusti sitä jo silloin kun sitä puuhattiin. Ainoana puolueena
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Vassut kannattaa Ottawan sopimusta vieläkin. Persut vastusti sitä jo silloin kun sitä puuhattiin. Ainoana puolueena
Näin kaukaaviisaita ovat Persut.
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Näin kaukaaviisaita ovat Persut.
He näkivät jo kauan sitten Venäjän uhan. Vassuille se, erityisesti demareille se oli onnela tuo puttela. Varmaan on vieläkin
- Anonyymi00004
Porvarilehti Iltasanomien porvaritoimittaja Laisi öyhöttää porvaripropagandaansa.
- Anonyymi00014
Ja kommentoi vielä ruiskukkaisten toimittajakaveriensa kanssa lukuisilla nimimerkeillä omaa artikkeliaan 😆👍
- Anonyymi00023
toivotaan näin
- Anonyymi00006
Eihän demareilla ole edes pätevää vaaliohjelmaa. Maatalouden he kyllä tuhoaa ensitöikseen.
- Anonyymi00009
Ovat vihanneet talonpoikaa sata vuotta eikä se viha vaan hellitä milloinkaan
- Anonyymi00010
Mitä kansa sitten syö?
- Anonyymi00013
Valehtelee palstaporvari huutelussaan. Perunakuoppaasi ei tule tietoa mistään näämä.
- Anonyymi00016
Kaikki osallistuu Suomitalkoisiin, jopa 5 vuotta peltonsa kesannolla pitäneet tukijussit.
- Anonyymi00025
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kaikki osallistuu Suomitalkoisiin, jopa 5 vuotta peltonsa kesannolla pitäneet tukijussit.
Säkin ilmennät tätä satavuotista vihaa
- Anonyymi00026
Onhan demareilla vuosi 1918. Siinä sitä on jo vaaliohjelmaa, jolla on ratsastettu jo sata vuotta. Yhdelläkään puolueella ei ole mitään konkreettista reseptiä talouden koheneimseksi.
- Anonyymi00027
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mitä kansa sitten syö?
Kansa ei voi syödä sanojaan, kuten poliitikot.
- Anonyymi00030
Anonyymi00025 kirjoitti:
Säkin ilmennät tätä satavuotista vihaa
Minkä ihmeen takia te vihaatte ruokkijoitanne? En minäkään vihaa paperin miehiä vaikka heillä huippupalkat istumatyöstä.
Miksi ette osaa olla kiitollisia että on joku ryhmä joka tekee ruokaa? Ilman sitä, ihminen kuolee noin kuukaudessa
Minä tiedän syyn siihen kiittämättömyyteenne mutta kertokaa te - Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Minkä ihmeen takia te vihaatte ruokkijoitanne? En minäkään vihaa paperin miehiä vaikka heillä huippupalkat istumatyöstä.
Miksi ette osaa olla kiitollisia että on joku ryhmä joka tekee ruokaa? Ilman sitä, ihminen kuolee noin kuukaudessa
Minä tiedän syyn siihen kiittämättömyyteenne mutta kertokaa teTällä menolla kolme tilaa lopettaa päivässä. Kymmenen vuotta ja oma maatalous on nurin. Onnittelut teille vassut siitä.
Ongelma on että mitä kansa sitten syö? Se ei todellakaan ole minun murhe. Ja mitä armeija syö? Se on minun murhe. - Anonyymi00041
Anonyymi00032 kirjoitti:
Tällä menolla kolme tilaa lopettaa päivässä. Kymmenen vuotta ja oma maatalous on nurin. Onnittelut teille vassut siitä.
Ongelma on että mitä kansa sitten syö? Se ei todellakaan ole minun murhe. Ja mitä armeija syö? Se on minun murhe.Minulla on ruokaa hätätilanteessa. Onko VIHERVASSUJA äänestäneillä ihmisillä siellä kaupunkien betoninen sisällä?
Jos joku maatalouttamme (missään muussa maassa ei vassut vihaa omaa maataloutta. Ulkomailla kansat tukee sitä että jussit saa enemmän tukea) vihaava punainen erehtyy minun ovelle kysymään että onko ruokaa, annan hänelle äkkilähdön. Sanon että mene sinne eurostoliittoosi kyselemään ruokaa. - Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Minulla on ruokaa hätätilanteessa. Onko VIHERVASSUJA äänestäneillä ihmisillä siellä kaupunkien betoninen sisällä?
Jos joku maatalouttamme (missään muussa maassa ei vassut vihaa omaa maataloutta. Ulkomailla kansat tukee sitä että jussit saa enemmän tukea) vihaava punainen erehtyy minun ovelle kysymään että onko ruokaa, annan hänelle äkkilähdön. Sanon että mene sinne eurostoliittoosi kyselemään ruokaa.Siis betonien
- Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
Minulla on ruokaa hätätilanteessa. Onko VIHERVASSUJA äänestäneillä ihmisillä siellä kaupunkien betoninen sisällä?
Jos joku maatalouttamme (missään muussa maassa ei vassut vihaa omaa maataloutta. Ulkomailla kansat tukee sitä että jussit saa enemmän tukea) vihaava punainen erehtyy minun ovelle kysymään että onko ruokaa, annan hänelle äkkilähdön. Sanon että mene sinne eurostoliittoosi kyselemään ruokaa.Eurostoliittohan on vassujen onnela, uusneukku. Jännä kun sitä ei enää edes kiistetä että se on kommunismi. Vielä viisi-kymmenen vuotta sitten se kiistettiin.
- Anonyymi00007
Yle taasen ajaa vasemmistoa SDP ja Vasemmistoliiton etua koko ajan vihreät mukaan lukien.
- Anonyymi00033
Onko sinulla muitakin harhoja?
- Anonyymi00012
Myös jutun kommentointiin näytetään valjastetun perskokoomus..varmaan ihan toimituksen sisältä.
- Anonyymi00015
Selvä mustamaalaustilaustyö tuo IS:n juttu.
- Anonyymi00039
Persuja on haukuttu sata kertaa enemmän. Aiheetta
- Anonyymi00046
Anonyymi00039 kirjoitti:
Persuja on haukuttu sata kertaa enemmän. Aiheetta
Aiheetta?
Oliko tämä sarkasmia?
- Anonyymi00018
7 prosenttiyksikön kaula aiheuttaa peppukipua.
- Anonyymi00020
Jopa sinertäviä peräpukamia.
- Anonyymi00019
Demareiden rikoksista ei saa uutisoida. Niistä kertominen on russofobiaa. Vaalivoiton saatuamme tiputamme ruodusta lipeävät toimittajat ikkunoista.
Terv Palstademari. - Anonyymi00021
Timo Haapala kommenttiosion "keskustelijoiden" kanssa paiskii töitä hiki kaljussa saadakseen kokoomuksen taas kärkeen. Se on sitä "puolueetonta" journalismia.
- Anonyymi00034
On ylipäätään outoa, että natosuomessa kaksi roskalehteä (iltalehdet) saa vapaasti hallita mediatarjontaamme roiskimalla, mitä sylky suuhun tuo. Suomi painii euroopan mutasarjassa, mitä mediaan tulee. Laatumedia puuttuu suomesta täysin.
- Anonyymi00038
Samassa sarjassa brittilehdistön kanssa.
- Anonyymi00040
Olisi kokkareille kauhistus jos seuraavat neljävuotta, eivät enää pääsisikään köyhiä kyykyttämään hallitusvastuussa.
- Anonyymi00044
Ikävää, että totuus sattuu aina noin paljo.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1424361Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.382500Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442157Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet261226Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711092- 601062
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on37964Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63926- 48879
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies106842