Puolue on haukkunut kaikki hallituksen toimet ja tavoitteet, jolla on saanut lietsottua äänestäjäkuntaan epäluottamusta ja tyytymättömyyttä. Sen turvin puolue on saanut messevän gallup-johdon. Jos Sdp voittaa vaalit ja muodostaa punavihreän hallituksen, se joutuu väistämättä toteuttamaan niitä linjauksia, joita nyt on haukkunut ja demonisoinut. Miten siis toteutuisi lupaus "reilummasta"?
Ja mitä tämä "reilumpi" on? Puolue ei ole antanut mitään selkeää vastausta siihen. "Reilumman" retoriikan ydinviesti on yhtä epämääräinen kuin puolue itsekin: "Mutkum oikeistohallitus!"
Tyytymättömyys on yleisesti vahva vaalivaikuttaja ja mitä paremmin puolue osaa hyödyntää sitä, ja jopa luoda sitä, sitä paremmat mahdollisuudet sillä on pärjätä vaaleissa. Jos sdp voittaa nyt vaalit, tyytymätön kansa tulisi äänestämään sen oppositioon seuraavissa vaaleissa.
On kohtuullisen helppoa "ennustaa" vaalituloksia, sillä tyypillisesti valtaheiluri heilahtaa vuoron perään oikealta vasemmalla ja vasemmalta oikealle. Seuraa tyytymättömyyttä! Nyt on kuitenkin hyvin mahdollista, että valtaheiluri pysyy ainakin vielä yhden vaalikauden oikealla puolella, koska vaalien aikana median täytyy toimia yhdenvertaisesti. Se mahdollistaa keskusta-oikeistolle tilaisuuden tuoda julki demarien epäluotettavuuden, sekä nykyisten linjausten olevan paras mahdollinen ratkaisu keskusta-oikeiston johdolla. Jos keskusta-oikeisto saa viestinsä perille, kokoomus tulee hyvällä todennäköisyydellä voittamaan vaalit ja persut on aisaparina, koska sinipunan mahdollisuudet on nykyisten merkkien perusteella erittäin epätodennäköiset.
☝️🙄
Ampuuko Sdp omaan jalkaansa?
41
203
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sinipunasta en tiedä, mutta "Sininen Tulevaisuus" odottaa Persuja.
- Anonyymi00002
Tämä Mr Perfect on peräisin persujen trollitehtaasta. Tuuttaa koko ajan samaa viestiä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tämä Mr Perfect on peräisin persujen trollitehtaasta. Tuuttaa koko ajan samaa viestiä.
Mr. Perfect on todella osaava ja trollaa täydellä teholla Perussuomalaiset uudelleen suureksi 💪
- Anonyymi00026
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tämä Mr Perfect on peräisin persujen trollitehtaasta. Tuuttaa koko ajan samaa viestiä.
Herra Täydellisyys on porvaritrolli.
- Anonyymi00027
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mr. Perfect on todella osaava ja trollaa täydellä teholla Perussuomalaiset uudelleen suureksi 💪
Älä unta nää huutelija.
- Anonyymi00035
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tämä Mr Perfect on peräisin persujen trollitehtaasta. Tuuttaa koko ajan samaa viestiä.
Mr Perfect käsittää äänestäjäkunnan tyytymättömyyden hallitukseen johtuvan siitä, kun SDP on kristisoinut sen toimia.
Hallituksen itsensä toimet eivät tietenkään ole lietsoneet äänestäjäkunnassa minkäänlaista tyytymättömyyttä.
- Anonyymi00003
Ei ammu!
Tätä hallitusta ei tarvitse haukkua! Jälki on hirveää!!
Korkeasta työllisyydestä massatyöttömyyteen lyhyessä ajassa!
2000 luvun konkurssien ennätys!
Velkaa enemmän kuin yksikkään hallitus ikinä!
Suomalaisten köyhyys lisääntynyt dramaattisesti!
Rahaa jaetaan rikkaille. Lapsiköyhiä 31 tuhatta lisää!!
Kaikki, ihan kaikki on mennyt perseelleen!!- Anonyymi00020
Marinin hallitus veti Suomen velkavankeuteen, josta on mahdotonta selviytyä.
Sossuvetoisessa hallituksessa tulee sähkön ja polttoaineiden verotus jälleen nousemaan rajusti, kuten on aina käynyt sossujen ollessa vallassa.
Kun tarvitset polttomoottorista autoa elämässäsi, on sinun valmistauduttava tulevaan katastrofiin, jos äänestät sossuja. - Anonyymi00028
Anonyymi00020 kirjoitti:
Marinin hallitus veti Suomen velkavankeuteen, josta on mahdotonta selviytyä.
Sossuvetoisessa hallituksessa tulee sähkön ja polttoaineiden verotus jälleen nousemaan rajusti, kuten on aina käynyt sossujen ollessa vallassa.
Kun tarvitset polttomoottorista autoa elämässäsi, on sinun valmistauduttava tulevaan katastrofiin, jos äänestät sossuja.Viime hallituskaudella oppositiossa olleet porvaripuolueet kannattivat eduskunnassa valtion lisävelanottoa ja kokoomus vaati jopa enemmän velkaa valtiolle yritystukia varten. Kokoomus Orpon porvarihallitus on jo nyt ottanut enemmän velkaa kuin Viime hallitus.
- Anonyymi00036
Anonyymi00020 kirjoitti:
Marinin hallitus veti Suomen velkavankeuteen, josta on mahdotonta selviytyä.
Sossuvetoisessa hallituksessa tulee sähkön ja polttoaineiden verotus jälleen nousemaan rajusti, kuten on aina käynyt sossujen ollessa vallassa.
Kun tarvitset polttomoottorista autoa elämässäsi, on sinun valmistauduttava tulevaan katastrofiin, jos äänestät sossuja.Marinin hallitus alensi teollisuuden, kaivostoiminnan ja maatalouden sähköveron niin alas kuin kuin EU:n energiaverodirektiivi salli.
Sähkövero nousi viimeksi viime huhtikuun alussa.
Marin varmaankin asialla?
- Anonyymi00004
No, vuoden päästä tämä PS:n sekoilu on vain pahaa unta.
- Anonyymi00005
"Jos sdp voittaa nyt vaalit, tyytymätön kansa tulisi äänestämään sen oppositioon seuraavissa vaaleissa."
Varsinkin kun seuraava hallitus erittäin suurella varmuudella tulee kumoamaan kaikki tiukennukset joita nykyinen hallitus on tehnyt maahanmuuton ehtoihin ja muutenkin maahanmuuttoon. Kun muut Pohjoismaat kiristää yhäkin maahanmuuttoa, tämä seuraava hallitus tulee avaamaan kaikki portit jokaisen halukkaan tulla tänne viettämään lokoista elämää veronmaksajien rahoilla.
Jos ei tämä sada persujen laariin, mikä sitten?- Anonyymi00006
Tätä ei ole missään kirkossa kuulutettu, mutta ottaen huomioon meidän vassujen kiihkon mitä tulee maahanmuuttoon, näin tulee käymään. Rasisteiksi he haukkuu jokaisen joka ei massamaahanmuuttoa kannata.
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tätä ei ole missään kirkossa kuulutettu, mutta ottaen huomioon meidän vassujen kiihkon mitä tulee maahanmuuttoon, näin tulee käymään. Rasisteiksi he haukkuu jokaisen joka ei massamaahanmuuttoa kannata.
Mielelläni erehdyn tässä mutta mikään ei viittaa siihen.
- Anonyymi00014
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tätä ei ole missään kirkossa kuulutettu, mutta ottaen huomioon meidän vassujen kiihkon mitä tulee maahanmuuttoon, näin tulee käymään. Rasisteiksi he haukkuu jokaisen joka ei massamaahanmuuttoa kannata.
Mutta eikös tämä sinun hallituksesi ole ollut vallassa jo yli 3 vuotta!??
Sen lisäksi että sillä kaikki menee perseelleen, on tämä sinun hallituksesi suurin maahantuoja ikinä, ymmärrätkö "maahantuoja"???
Ja istut samassa hallituksessa Kokoomuksen kanssa joka on Mr Maahantuoja!! Ymmärrätkö "maahantuoja"???
Teidän työttömyys ministeri matkusteli ympäri maailmaa houkuttelemassa tänne uusia "maahantulijoita" !!
Ja sinä kiukuttelet täällä Demareille????
Vaikka osoite on väärä???
Kuvitteletko todella että esimerkiksi Ay kaipaa tänne palkan polkijoita??
Sehän olisi samaa kuin jos sinä lyöt itseäsi päähän vasaralla?
Mikä saattaisi olla hyvä sijoitus!! - Anonyymi00021
Euroopassa oikeisto nousee koska vihervassut hyysää muita kuin omaa kansaa. Milloin vassut hokaa tämän totuuden?
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Euroopassa oikeisto nousee koska vihervassut hyysää muita kuin omaa kansaa. Milloin vassut hokaa tämän totuuden?
Tämän vuoksi ihmiset sitten äänestää niitä jotka laittavat oman kansan etusijalle kaikessa. Ei tämä ole mitään rakettitiedettä.
- Anonyymi00023
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mutta eikös tämä sinun hallituksesi ole ollut vallassa jo yli 3 vuotta!??
Sen lisäksi että sillä kaikki menee perseelleen, on tämä sinun hallituksesi suurin maahantuoja ikinä, ymmärrätkö "maahantuoja"???
Ja istut samassa hallituksessa Kokoomuksen kanssa joka on Mr Maahantuoja!! Ymmärrätkö "maahantuoja"???
Teidän työttömyys ministeri matkusteli ympäri maailmaa houkuttelemassa tänne uusia "maahantulijoita" !!
Ja sinä kiukuttelet täällä Demareille????
Vaikka osoite on väärä???
Kuvitteletko todella että esimerkiksi Ay kaipaa tänne palkan polkijoita??
Sehän olisi samaa kuin jos sinä lyöt itseäsi päähän vasaralla?
Mikä saattaisi olla hyvä sijoitus!!Ymmärrän. Ymmärrän myös sen että te olette onnellisia siitä vaikka muuta muka annatte ymmärtää.
Toisaalta tämä hallitus ei tuo mitä tahansa väkeä maahan kuten vihervassut ottaa. Vihervassut ottaa vaikka isis-ukkoja maahan. - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ymmärrän. Ymmärrän myös sen että te olette onnellisia siitä vaikka muuta muka annatte ymmärtää.
Toisaalta tämä hallitus ei tuo mitä tahansa väkeä maahan kuten vihervassut ottaa. Vihervassut ottaa vaikka isis-ukkoja maahan.Vihervassut on vekkuleita. He syyttävät hallitusta siitä mistä itse tykkäävät. Vassuille rajaton maahanmuutto on henki ja elämä. Ovat huutaneet monikulttuurisuutta vuosikymmeniä ja jos joku ei ole samaa mieltä heidän kanssaan maahanmuutosta, on automaattisesti rasisti.
Seuraava hallitus tulee kumoamaan kaikki tiukennukset joita nykyinen hallitus on tehnyt maahanmuuton ehtoihin ja muutenkin maahanmuuttoon. Tekevät täysin päinvastoin kuin Pohjoismaissa muut maat tekevät. - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Vihervassut on vekkuleita. He syyttävät hallitusta siitä mistä itse tykkäävät. Vassuille rajaton maahanmuutto on henki ja elämä. Ovat huutaneet monikulttuurisuutta vuosikymmeniä ja jos joku ei ole samaa mieltä heidän kanssaan maahanmuutosta, on automaattisesti rasisti.
Seuraava hallitus tulee kumoamaan kaikki tiukennukset joita nykyinen hallitus on tehnyt maahanmuuton ehtoihin ja muutenkin maahanmuuttoon. Tekevät täysin päinvastoin kuin Pohjoismaissa muut maat tekevät.Ovatko Pohjoismaat rasisteja kun kiristävät maahanmuuttoa entisestään? Vastatkaa tähän
- Anonyymi00008
Persut ampuu milloin minnekin, mutta huteja tulee usein.
- Anonyymi00029
Totta.
- Anonyymi00038
Osuuhan ne sentään asfalttiin.
- Anonyymi00011
Miten tämä PS:n mainostama maahantuloehtojen tiukennus on näkynyt tulomäärissä ? Onko siitä jotain muuta näyttöä kuin puheita ?
- Anonyymi00012
Matuja tullut ennätysmäärä. Perussuomalaisten puheet ja teot eivät kohtaa.
- Anonyymi00030
Anonyymi00012 kirjoitti:
Matuja tullut ennätysmäärä. Perussuomalaisten puheet ja teot eivät kohtaa.
Juuri näin.
- Anonyymi00013
Tuleppas nyt Mr. Perfect esittelemään tilastoja maahanmuuton vähenemisestä.
- Anonyymi00015
Jää tekemättä!!
- Anonyymi00016
Onhan se totta, ettei persut yksin kykene pysäyttämään islamisaatiota, mutta voivat onneksi sentään hidastaa sitä!
- Anonyymi00017
Se on jo ampunut itseään päähän.
- Anonyymi00018
Eiköhän Antti kumoa nämä kiristykset vuoden päästä ?
Eri talous- yms. asiantuntijoiden näkemysten perusteella demareiden talouspolitiikka nykymerkkien mukaan tulisi iskemään kovasti keskituloisiin. Että juuri kun Orpon hallitus on saanut kurottua umpeen Marinin aikana tehdyn ostovoimakuopan, sitä ryhdytään taas kaivamaan syvemmäksi?
- Anonyymi00019
Mr.Perfect kirjoitti:
Eri talous- yms. asiantuntijoiden näkemysten perusteella demareiden talouspolitiikka nykymerkkien mukaan tulisi iskemään kovasti keskituloisiin. Että juuri kun Orpon hallitus on saanut kurottua umpeen Marinin aikana tehdyn ostovoimakuopan, sitä ryhdytään taas kaivamaan syvemmäksi?
Ei ole kuronut mitään ostovoimakuoppaa vaan kaivanut sen syvälle maahan!
Etkö käsitä, että jo leikkaaminen syventää ostovoimakuoppaa, koska se on tosiasiassa leikkaus yrittäjiltä! Jos leikkaa sellaiselta joka kuluttaa kaikki rahansa, leikkaus on suora leikkaus yrityksiltä.
Lisääntynyt työttömyys, massatyöttömyys on leikkaus joka syvventää ostovoimakuoppaa.
Julkinen on myös Bkt:tä ja kun leikkaat sieltä, etkä löydä vastaavaa työtä yksityiselle, leikkaat myös Bkt:tä!
Toinen tapa olisi ollut investoinnit yhdessä yritysten kanssa. Jättää leikkaukset, mutta kasvattaa Bkt:tä
Mutta tämä liian vaikea tajuta lippalakki miesten Esson baarista! - Anonyymi00031
Mr.Perfect kirjoitti:
Eri talous- yms. asiantuntijoiden näkemysten perusteella demareiden talouspolitiikka nykymerkkien mukaan tulisi iskemään kovasti keskituloisiin. Että juuri kun Orpon hallitus on saanut kurottua umpeen Marinin aikana tehdyn ostovoimakuopan, sitä ryhdytään taas kaivamaan syvemmäksi?
Porvaripropagandaa pukkaa taas urakalla.
- Anonyymi00032
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei ole kuronut mitään ostovoimakuoppaa vaan kaivanut sen syvälle maahan!
Etkö käsitä, että jo leikkaaminen syventää ostovoimakuoppaa, koska se on tosiasiassa leikkaus yrittäjiltä! Jos leikkaa sellaiselta joka kuluttaa kaikki rahansa, leikkaus on suora leikkaus yrityksiltä.
Lisääntynyt työttömyys, massatyöttömyys on leikkaus joka syvventää ostovoimakuoppaa.
Julkinen on myös Bkt:tä ja kun leikkaat sieltä, etkä löydä vastaavaa työtä yksityiselle, leikkaat myös Bkt:tä!
Toinen tapa olisi ollut investoinnit yhdessä yritysten kanssa. Jättää leikkaukset, mutta kasvattaa Bkt:tä
Mutta tämä liian vaikea tajuta lippalakki miesten Esson baarista!Hyvä kommentti.
- Anonyymi00033
Turha sun leikkiä ennustajaeukkoa.
- Anonyymi00034
Mr.Perfect kirjoitti:
Eri talous- yms. asiantuntijoiden näkemysten perusteella demareiden talouspolitiikka nykymerkkien mukaan tulisi iskemään kovasti keskituloisiin. Että juuri kun Orpon hallitus on saanut kurottua umpeen Marinin aikana tehdyn ostovoimakuopan, sitä ryhdytään taas kaivamaan syvemmäksi?
Porvarilliset talousasiantuntijat hourailevat viikottain mitä milloinkin koska pelkäävät ensi eduskuntavaaleja koko porvaririntaman laajudelta.
- Anonyymi00037
No ensi vuonnahan se saa näyttää kyvykkyytensä! Tosin Lintmannin listassa oli vain entiset kohteet, eli yrityksiltä ja varakkailta rahat pois, sillä se talous kohenee! Taitaa tulla kansalle iso pettymys!
- Anonyymi00039
Mr. Perseellä on hätä kun persuilla ei kannatus kohene. Ota ihan iisisti. Voit jatkaa edelleen öyhöttämistä vaikka puolueesi on ensi vuonna oppositiossa : )
- Anonyymi00040
Joo, kyllä sulla Perfecti hommat jatkuu Suomi24:lla. Vuoden päästä PS ei saa vaan mitään aikaiseksi, mutta sehän on vaan positiivista.
Noh?! Mikäs vassaria taas riepoo, kun valehtelua puskee kuin löysää krapula-aamuna?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514
