Suomeen pitää ehdottomasti saada yksityiskouluja

Anonyymi-ap

Sdp, Vihreät, Vasl haluaa Suomeen matuja tuhoamaan julkiset koulut. Sallittakoon tämä heille.
Kunnon ihmisiä varten tarvitaan kuitenkin kunnon, yksityisiä kouluja, joissa ei ole matuja eikä demareiden penskoja.

26

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      No sehän tästä vielä puuttuukin?

      Ollaan jo Euroopan USA: laisin maa!

      • Anonyymi00006

        Aiemmin oli hyvä malli: kansalaiskoulut. Vassarien penskat siivottiin sinne pois häiriköimästä ja oppikoulussa sai opiskella rauhassa.
        Nyt koulut tulee eriyttää täysin vassaripenskat ja matut yhteen ja porvarit toiseen kouluun. Onhan kuitenkin niin, että vassarit himoitsee matuja, on oikeus ja kohtuus, että heidän lapsensa pääsee julkiseen eliitti matukouluun.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Aiemmin oli hyvä malli: kansalaiskoulut. Vassarien penskat siivottiin sinne pois häiriköimästä ja oppikoulussa sai opiskella rauhassa.
        Nyt koulut tulee eriyttää täysin vassaripenskat ja matut yhteen ja porvarit toiseen kouluun. Onhan kuitenkin niin, että vassarit himoitsee matuja, on oikeus ja kohtuus, että heidän lapsensa pääsee julkiseen eliitti matukouluun.

        No, kyllä näyttää siltä, että myös porvarit niitä himoitsevat, Rkp ja Kokoomuskin.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        No, kyllä näyttää siltä, että myös porvarit niitä himoitsevat, Rkp ja Kokoomuskin.

        Rkp etenkin ja Kok naiset kiihkeinä myös.


      • Anonyymi00023

        Öhöm! Sakari Puisto ja Jussi Halla-Aho. Käy kattoo mitä ne persut on ja tuo vastaavat muista puolueista.


    • Anonyymi00002

      Pisa pisteet ei ole koskaan laskeneet enempää kuin Sannan aikana.

      • Anonyymi00022

        Tuo johtui pelkästään siitä että meille tuli idiootti Persut häiritemään opiskelua. Persut Sipilän hallituksessa ajoivat koulua alas ja nyt jatkuu sama homma.

        Suomi nousee aina Vihervasemmiston voimalla. Nytkin se nähdään kun idiootti Perskakkakokkareet heikentää opiskelua!


    • Tuhoaako maailmankuva ai jos kerron että Suomessa on tälläkin hetkellä toiminnassa yli 80 yksityiskoulua (Peruskoilua ja lukiota).

      • Anonyymi00012

        Kyllä, medioita seurannut tietää, että niitä on useita. Eivätkä uutiset yleensä ole kovin hyviä...


    • Anonyymi00004

      Kait ymmärrät etteivät vain tuhoa julkista koulua, vaan aikaa myöten koko yhteiskunnan, joka on jo koulujaan myöten rapautunut näiden tulijoiden ja heitä tänne yhä vain aina lisää haalivan kulttuurimarxistien takia.

      • Anonyymi00005

        Julkisia kouluja ei voida enää pelastaa. Vihervasemmisto kok ja Kepu avustuksella jo tuhosi ne. Nyt voidaan enään vain tarjota maksukykyisille mahdollisuus kouluttaa lapsensa, jotta heitakin ei menetetä.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Julkisia kouluja ei voida enää pelastaa. Vihervasemmisto kok ja Kepu avustuksella jo tuhosi ne. Nyt voidaan enään vain tarjota maksukykyisille mahdollisuus kouluttaa lapsensa, jotta heitakin ei menetetä.

        Peruskoulutkin on pilattu niin, että lapset pannaan pervoilemaan jo ensimmäiseltä luokalta alkaen eikä tähänkään inhoittavaan ongelmaan ole puuttunut kukaan muu kuin perussuomalaiset.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Julkisia kouluja ei voida enää pelastaa. Vihervasemmisto kok ja Kepu avustuksella jo tuhosi ne. Nyt voidaan enään vain tarjota maksukykyisille mahdollisuus kouluttaa lapsensa, jotta heitakin ei menetetä.

        Ei meillä ole varaa enää mitään yksityiskouluja perustaa. Kyllä veroja maksettu siitä edestä että sen pitää niillä tapahtua. Mamujen oppimattomat ongelmakakarat ja katujengiläiset lähtekööt nyt hyvän sään aikana kotimaihinsa. Eivät he ole suomalaisia.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Peruskoulutkin on pilattu niin, että lapset pannaan pervoilemaan jo ensimmäiseltä luokalta alkaen eikä tähänkään inhoittavaan ongelmaan ole puuttunut kukaan muu kuin perussuomalaiset.

        Perssilmän hoonaaminen porkkanalla, se on vihervasemmiston nerokkain peruskoulua koskeva innovaatio.


    • Anonyymi00008

      Joku lapseton tuhkis vaan provoilee. Minä sanon että kaikki sekaisin kouluihin niin maahanmuuttajapoika voi ra*****a suomityttöön ;)

      • Anonyymi00011

        Tarkoititko että voi rai................ta.


    • Anonyymi00014
    • Anonyymi00016

      Heti lähti viesti poistoon kun n-sana mainittiin.

    • Anonyymi00021

      Samaa haluaa myös rkp, kok ja kepu joten minkäs teet

    • Anonyymi00024

      Alfa-tv:llä keskusteltiin koulutuksen alasajosta ja kerrottiin koulusta Oulun suunnalla, jossa oppilaat jaettiin kolmeen tasoryhmään.
      Kaikki olivat tyytyväisiä !

      • Anonyymi00026

        Demaripenskat vaan kylmästi pois koulusta häiriköimästä!


    • Anonyymi00025

      Fatim haukkui, että on opettajien vika kun osa maahanmuuttajataustaisista lapsista ei kouluissa pärjää. Tietääköhän Fatim nyt mistä puhuu? Menisi itse kouluihin katsomaan missä vika. Tuskin opettajissa. Menisi tutustumaan Lähi- itään tai Somaliaan onko siellä koululaisilla älliä ja ovatko Suomeen rantautuneet vähälahjaiset jos lähdemaassa lapsilla ei ongelmia.

    • Kunnon ihmisiä varten pers. koulut.🟦🟨🌼🐵🍌🌴
      Tkakna kvoa elämäm kolu🟦🟨🌼🌼🐵🍌🌴

      • Anonyymi00027

        Ja sitten on sinun opinahjosi; Esson baari.


      • Anonyymi00027 kirjoitti:

        Ja sitten on sinun opinahjosi; Esson baari.

        🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺😋👍🟦🟨🌼


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe