Mihin kaikki vanhat sähköautot joutuvat?. Tuskin montaakaan yli 10 vuotta vanhaa sähköautoa on enää liikenteessä ja tulevaisuudessa ei varmaankaan 15 vuotta vanhoja ole ollenkaan,muutakuin romuttamoilla . Vanhat polttomottiset porskuttaa ja jaksaa aina vaan eikä väsy ja uusista sähköautoista on tehty kertakäyttötavaraa. Mitä järkeä on rahansa tuhlata kertakäyttöiseen patterivehkeeseen kun on muutakin tarjolla.
Pistää miettimään
11
203
Vastaukset
- Anonyymi00001
🤫🤫🤫🤫🤫
Ei kukaan tiedä mihin sen ongelmajätteenkassa joudutaan.
Maailmanparantajat ajelevat nyt tyytyväisinä. - Anonyymi00002
Vanhasta akusta energiavarasto uusi tilalle ja taas rokkaa.
- Anonyymi00003
Saako Motonetista varaosia sähköautoihin? Ihan vaan jotain kulutusosia mitä itse pystyy vaihtelemaan ettei tarvi viedä kalliiseen korjaamoon jonkin pikkuvian takia. Saako niitä yleensäkään itse mennä räpeltämään ? vai pitääkö aina viedä merkkiliikkeeseen .
- Anonyymi00004
Toyota bensaautoon jouduin tilaamaan osan netistä, kun oli marmoritiskiltä niin kallis.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Toyota bensaautoon jouduin tilaamaan osan netistä, kun oli marmoritiskiltä niin kallis.
Mä ostin dieselikiesiin uuden merkki akun joka maksoi 150€ ei maksanut 10000€ -40000€.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mä ostin dieselikiesiin uuden merkki akun joka maksoi 150€ ei maksanut 10000€ -40000€.
Sähköautoihin tarvitaan 12V järjestelmään akku, mutta ei se maksa tuota 150€ enempää.
Korkeajänniteakut halpenevat koko ajan. Kohta niitä tehdään suolasta ja sitähän riittää.
https://glassalmanac.com/this-new-salt-battery-for-evs-could-last-up-to-36-million-miles/
- Anonyymi00007
Ei käytettyä parane ostaa,eikä tietyn merkkisiä uusiakaan,on niissä sen verran vielä kaikenlaista lastentauteja ja suunnitteluvirheitä jotka ei sovellu Suomen ilmastoon . Miksi ostaa keskeneräinen tuote jos on varaa ajella perinteisilläkin käyttövoimilla . Rahansa voi sijoittaa järkevämminkin kuin arvonsa menettävään sähkövatkaimeen.
- Anonyymi00008
Bensa maksaa kohta 3€/l.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Bensa maksaa kohta 3€/l.
Ei se 3€ ole lähelläkään. Kohta Suomi menee konkurssiin, meinaan loppuluisu alkoi jo vuosia sitten eikä luisu pysähdy jos kommarit pääsee valtaan.
- Anonyymi00010
Sähköauton akusto-pulma on tällä hetkellä se ydin, jonka vuoksi sähköauton myyntiketju ei ole taloudellisesti terve ensimmäiseltä omistajalta viimeiseen asti !?
Pääomaa on liikaa sitoutunut akustoon ja kun sen kaupallinen arvo takuun loputtua sitten SOH-arvon myötä romahtaa, niin koko sähköauton arvo romahtaa !?- Anonyymi00011
Juurikin näin. Vanha sähköauto ei kelpaa nuorisolle edes peltoautoksi vaan ongelmajätelaitos on sen viimeinen osoite. Parempi pitää muutaman uuden sähköauton hinta osakesijoituksissa ja nauttia korkoa korolle rahoista ja ajella laadukkaalla polttiksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että337703- 51661
- 109648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574