Jos ajattelet toista ihmistä

Anonyymi-ap

Niin miksi et laita hänelle viestiä? Hän voi ajatella sinua ja varmaan ajattelee. Vaikka kysyen mitä kuuluu. Hän ajattelee sinusta hyvää, muttei voi sanoa sitö suoraan

17

666

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En uskalla lähestyä.

• Anonyymi00002

Mikset nyt vain laita viestiä tulemaan? Mikset? Ota ensi askel.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Mikset nyt vain laita viestiä tulemaan? Mikset? Ota ensi askel.

Laitan kyllä.

• Anonyymi00004

Avohoidossa on nykysin liikaa niitä jotka kuuluisivat suljetulle.

• Anonyymi00005

Joka päivä ex mielessä. Hyvä seksi erityisesti ja toki paljon muuta.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Joka päivä ex mielessä. Hyvä seksi erityisesti ja toki paljon muuta.

Sama vika

• Anonyymi00007

No niin pitsanaama nyt nukkumaan. Kyllä sut joku vielä huolii.

• Anonyymi00008

En ole päässyt ohi exästä. Hän oli isokaluinen rietas mies, joka jaksoi panna minua tuntitolkulla. Tiesi miten nainen otetaan ja oli hellä samaan aikaan. En unohda ikinä, en pääse ylitse ja nyksä on vain kalpea aavistus exästä. Pilikin on pienempi. Joudun käyttämään sauvaa jotta pääsen hekumaan.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

En ole päässyt ohi exästä. Hän oli isokaluinen rietas mies, joka jaksoi panna minua tuntitolkulla. Tiesi miten nainen otetaan ja oli hellä samaan aikaan. En unohda ikinä, en pääse ylitse ja nyksä on vain kalpea aavistus exästä. Pilikin on pienempi. Joudun käyttämään sauvaa jotta pääsen hekumaan.

Mille mahtaa tuntua ihmisestä, joka asuu henkilön kanssa tietäen ettei se ole se oikea ja miettii mitä menettikään?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mille mahtaa tuntua ihmisestä, joka asuu henkilön kanssa tietäen ettei se ole se oikea ja miettii mitä menettikään?

Hän teeskentelee olevansa onnellinen, vakuuttelee ja esittää sitä lähipiirilleen, sisimmässään tietäen ettei asioiden pitänyt näin mennä. Miettien loppuelämänsä miksi näin kävi, miksi ei toiminut toisin eikä uskonut mikä on tärkeää kunnon parisuhteessa. Muistot onnellisista hetkistä palaavat mieliin loppuelämän ajan milloin mistäkin asiasta, paikasta, sanoista, laulusta, mistä vaan. Se koskettaa syvältä sisimmästä. Se tunne ja kaipuu ehkä haalistuu, mutta se ei jätä koskaan rauhaan. Hiljaisina hetkinä muistot elävät, kaipuu on valtava. Miksi, oi miksi pilasin itse jotain suurta.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Hän teeskentelee olevansa onnellinen, vakuuttelee ja esittää sitä lähipiirilleen, sisimmässään tietäen ettei asioiden pitänyt näin mennä. Miettien loppuelämänsä miksi näin kävi, miksi ei toiminut toisin eikä uskonut mikä on tärkeää kunnon parisuhteessa. Muistot onnellisista hetkistä palaavat mieliin loppuelämän ajan milloin mistäkin asiasta, paikasta, sanoista, laulusta, mistä vaan. Se koskettaa syvältä sisimmästä. Se tunne ja kaipuu ehkä haalistuu, mutta se ei jätä koskaan rauhaan. Hiljaisina hetkinä muistot elävät, kaipuu on valtava. Miksi, oi miksi pilasin itse jotain suurta.

Tunnen, kun eräs ihminen ajattelee minua.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Tunnen, kun eräs ihminen ajattelee minua.

Usein. Se tunne ei vain katoa. Aavistan myös läheisyytesi usein.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Usein. Se tunne ei vain katoa. Aavistan myös läheisyytesi usein.

Itse myös olen tuntoherkkä aistien toisen. Yliluonnollista?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Itse myös olen tuntoherkkä aistien toisen. Yliluonnollista?

Taisimme aistia molemmat ja ehkä olisi jo aika vaihtaa muutama sana. Elämä on lyhyt kyräilyyn, vihoitteluun tai muuhun tyhmään.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Taisimme aistia molemmat ja ehkä olisi jo aika vaihtaa muutama sana. Elämä on lyhyt kyräilyyn, vihoitteluun tai muuhun tyhmään.

Joskus yöllä kun herään

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Joskus yöllä kun herään

Ajattelet juuri nyt minua. Eikö?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ajattelet juuri nyt minua. Eikö?

Juuri nyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      616
      1615
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      867
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      485
      739
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      12
      721
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      662
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      556
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      533
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      160
      494
    Aihe