Jatketaan täällä.
Pisman
Pissajutut 2.0
86
323
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ketä kaikkia olisi paikalla juttelemassa ihanista pissan iloista. Otetaanko kaikki joku nimimerkki, niin pysyy kärryillä kenen kanssa juttelee. Nyt on niin hyvät keskustelut, ettei haluis sekoilla.
Pisman - Anonyymi00002UUSI
Tuun kohta takaisin. Hetki. Tuli pissat ja isot ja yli...En jaksanut enää pidätellä
- Anonyymi00003UUSI
Onneks olkoon🤤
Pisman - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Onneks olkoon🤤
PismanJa kiitos 🤭helpotti kyl
Girl
- Anonyymi00004UUSI
Onko se sylipissaaja sama tyyppi? Jos ei niin oletko paikalla?
- Anonyymi00005UUSI
Onko ketään muuta aiheesta kiinnostunutta?
Pisman - Anonyymi00006UUSI
Joo eli oon sieltä toisesta ketjusta nainen
Girl- Anonyymi00008UUSI
Ootko sä se jolla tuli just vaippaan?
Pisman - Anonyymi00009UUSI
Juu tykkään syliin/sylissä
Girl - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ootko sä se jolla tuli just vaippaan?
PismanJoo kyl
Girl
- Anonyymi00010UUSI
Eli Girl ja Pisman niinkö??
Pisman- Anonyymi00012UUSI
Näyttäis
Girl - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Näyttäis
GirlMiten sulla on Girl tykkäätkö maistaa/juoda pissaa?
Pisman - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Miten sulla on Girl tykkäätkö maistaa/juoda pissaa?
PismanEi oo mun juttu toi
Tuntuu että lähes kaikki muu on
Girl - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei oo mun juttu toi
Tuntuu että lähes kaikki muu on
GirlMut voin kyllä antaa toiselle
Girl
- Anonyymi00016UUSI
Nauttisitko, jos pissaisit toisen suuhun?
Pisman- Anonyymi00018UUSI
Ujostuttaisi mutta emmä tiiä ehkä jos toinen nauttii.
- Anonyymi00017UUSI
No sehän tuli siinä.
Onko sulla Girl kik?- Anonyymi00020UUSI
Ei oo
- Anonyymi00019UUSI
Mitä sä ajattelet pissa vahingoista
Girl- Anonyymi00021UUSI
On ihanaa, jos joku nauttii niistä. Itse tykkään fyysisestä tunteesta, mutta julkisella paikalla hävettää. On tullut.
Pisman - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
On ihanaa, jos joku nauttii niistä. Itse tykkään fyysisestä tunteesta, mutta julkisella paikalla hävettää. On tullut.
PismanMäkin tykkään fyysisestä tunteesta. Ja joo on tullut julkisella ja no riippuu mitä päällä. On ollut noloa ja sellaista mitä muut ei huomaa. Mulla on ollut vähän kaikrnikäisenä vahinkoja silloin tällöin kun ihan oikeasti en välillä huomaa käydä pissalla ja sitten huomaan kun on jo tosi kiire
Girl - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mäkin tykkään fyysisestä tunteesta. Ja joo on tullut julkisella ja no riippuu mitä päällä. On ollut noloa ja sellaista mitä muut ei huomaa. Mulla on ollut vähän kaikrnikäisenä vahinkoja silloin tällöin kun ihan oikeasti en välillä huomaa käydä pissalla ja sitten huomaan kun on jo tosi kiire
GirlKova kiire pissalle kiihottaa mutta onhan se myös hankalaa välillä
Girl - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kova kiire pissalle kiihottaa mutta onhan se myös hankalaa välillä
GirlMillainen vahinko sulla on tullut julkisella paikalla
Girl - Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kova kiire pissalle kiihottaa mutta onhan se myös hankalaa välillä
GirlPystytkö lataa kikin? Se on täysin anonyymi ja ilmainen. Haluisin jutella sun kanssa lisää, yksityisesti.
Pisman - Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Millainen vahinko sulla on tullut julkisella paikalla
GirlKassajonossa, töissä, kotiin kävellessä… onhan niitä. Tuntuu kyllä hyvältä. Pissaatko sä tahalleen housuun, ilman vaippaa?
Pisman - Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Kassajonossa, töissä, kotiin kävellessä… onhan niitä. Tuntuu kyllä hyvältä. Pissaatko sä tahalleen housuun, ilman vaippaa?
PismanKyllä mulla on enemmän ihan oikeita vahinkoja . Tullut isompia ja pienempiä. Mulla on ihan oikeasti vähän vaikea muistaa käydä vessassa ajoissa/usein niin tulee vahinkoja välillä. Jännittäminen tekee mulla myös että pissa karkaa housuun joskus nopeasti. Tai jos säikähdin niin voi tulla pissa.
Girl
- Anonyymi00022UUSI
Lataa kik ja siirrytään sinne. Täällä loppuu rauha kun hörhöt huomaa. Muutenkin on tuomitseva ilmapiiri yleensä.
Pisman- Anonyymi00027UUSI
En mä nyt lataa
Girl - Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
En mä nyt lataa
GirlEi oo pakko. Voidaan jutella täälläkin.
Onko sun sisään ikinä pissattu? - Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ei oo pakko. Voidaan jutella täälläkin.
Onko sun sisään ikinä pissattu?Ei ole.
Mutta häpykummulle on
Girl - Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ei ole.
Mutta häpykummulle on
GirlToisen kanssa oli itselleni vaikea saada tulemaan vaikka join paljon. Lopulta sain hänen vatsalle pissattua mutta tosi vaikea oli saada tulee
Girl - Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ei ole.
Mutta häpykummulle on
GirlLuuletko että nauttisit siitä?
Pisman - Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Luuletko että nauttisit siitä?
PismanVarmaan kyl
Girl
- Anonyymi00035UUSI
Mulla ei oo, onneks yhtään ujo pissa. Sillä mä ajattelin sitä kik sovellusta, että mulla alkaa olla kova hätä ja oisin siellä voinut lähettää sulle videon, kun pissaan mun kädelle. Kiihottaako sua katsoa, kun miehet pissaa?
Pisman- Anonyymi00036UUSI
Joo kiihottaa katsoa ja kiva jos on jo hätä. Hädän katselu on kivaa
Girl - Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
GirlMulla on ujo pissa mutta ehkä siksi välillä myös tykkään vaippaan kun se tuntuu niin turvalliselta. Oon joskus mieluummin sovituskopissa pissannut vaippaan mieluummin kun mennyt kauppakeskuksen vessaan. On vain helpompi tehdä rauhassa.
Girl - Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
GirlEt millään lataus sitä kiliä? Näyttäisin sulle mielleäni hätänä ja kädelle pussaamisen.
Minkä ikänen sä oot?
Pisman - Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Et millään lataus sitä kiliä? Näyttäisin sulle mielleäni hätänä ja kädelle pussaamisen.
Minkä ikänen sä oot?
PismanEn
Girl
- Anonyymi00037UUSI
Mulla ei tuu vahinkoja, kun vaan silloin kun on liian kauan pidätellyt. Kun mulla tulee hätä, niin sitten alkaa jo olla kiire.
Pisman- Anonyymi00041UUSI
Huomaatko vasta kun on jo kiire?
Girl - Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
GirlMä en esim pysty mennä laitteisiin Lintsillä koska no mulla tulee pissat joko jännityksestä tai muusta tosi helposti
Girl - Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
GirlAika usein. Sitten pitää etsiä paikka nopeasti. Miehille se on helpompaa.
Ootko kauan käyttänyt vaippoja? - Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Mä en esim pysty mennä laitteisiin Lintsillä koska no mulla tulee pissat joko jännityksestä tai muusta tosi helposti
GirlMulla ei tuu muista syistä kun vaan jos on hätä, tai haluan.
Pisman - Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Aika usein. Sitten pitää etsiä paikka nopeasti. Miehille se on helpompaa.
Ootko kauan käyttänyt vaippoja?Satunnaisesti käytän vaippaa. Eli välillä en ollenkaan. Mutta joo vuosia välillä.
Mäkin etsin usein nopeasti paikan kun mulla tulee hätä mutta naisena vähän välillä vaikea mutta mun on välillä ihan pakko päästä nopeasti
Girl - Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Satunnaisesti käytän vaippaa. Eli välillä en ollenkaan. Mutta joo vuosia välillä.
Mäkin etsin usein nopeasti paikan kun mulla tulee hätä mutta naisena vähän välillä vaikea mutta mun on välillä ihan pakko päästä nopeasti
GirlMulla oli sellainen vaihe, joka meni ohi kyl, että halusin koko ajan pissiä vaippaan. Pidätin vaikka ja tulin kotiin ja puin vaipan ja pissa tuli heti. Tuntui siltä
Girl
- Anonyymi00046UUSI
Sun ikää mä kysyin sen takia, kun kiinnostaa miten sun pissajutut on toiminu parisuhteissa?
Pisman- Anonyymi00049UUSI
Olen ollut avoin asiasta vaan yhdelle. Muuten Olen salaillut asiaa. Ei kukaan oikein epäile jos tulee vahinko
Girl - Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Olen ollut avoin asiasta vaan yhdelle. Muuten Olen salaillut asiaa. Ei kukaan oikein epäile jos tulee vahinko
GirlMuuten jos tulee jotain niin sanon että tuli vahinko tms
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Muuten jos tulee jotain niin sanon että tuli vahinko tms
Parisuhteessa oon kertonut että mua jännittää että mulla pääsisi pissa no jossain tai kesken sekin ja oon saanu hyväksyntää
Girl
- Anonyymi00048UUSI
Onko tää sulle salainen juttu, vai ootko kertonut muille?
Pisman- Anonyymi00053UUSI
Yhdelle eli exälle
Girl
- Anonyymi00051UUSI
Pissaatko sä tahallaan koskaan housuihin, ilman vaippaa?
Pisman- Anonyymi00054UUSI
Joo välillä 😊koska tykkään siitä tunteesta keholla paljon
Se oli oikeastaan millä aloitin niin aloin pissaa housuun tahallaan ja olin vielä alaikäinen
Girl - Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Se oli oikeastaan millä aloitin niin aloin pissaa housuun tahallaan ja olin vielä alaikäinen
GirlHaluaisin usein pissata housuun
Girl - Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
GirlSä oot pissannut housuun koko ikäsi? Ja saat siitä seksuaalista nautintoa?
Pisman - Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
GirlSä oot pissannut housuun koko ikäsi? Ja saat siitä seksuaalista nautintoa?
Pisman - Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Sä oot pissannut housuun koko ikäsi? Ja saat siitä seksuaalista nautintoa?
PismanVälillä joo. En tietenkään koko ajan tee housuun
Girl
- Anonyymi00055UUSI
Eli onks tää sulle vähän onni onnettomuudessa? Tykkäät pissajutuista, mutta sulla kans tulee ihan oikeita vahinkoja ja on vaikee joskus pissaa, ennen kun on liian myöhäistä?
Pisman- Anonyymi00062UUSI
Nimenomaan joo👍
Mua on jopa aiemmin hoidettu noista oireista....Niin mun on sillee periaatteessa aika helppo sanoa kun on kastelu tausta jotain että no mulla on vähän yhä vaikeuksia välillä 🤔
Girl - Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Nimenomaan joo👍
Mua on jopa aiemmin hoidettu noista oireista....Niin mun on sillee periaatteessa aika helppo sanoa kun on kastelu tausta jotain että no mulla on vähän yhä vaikeuksia välillä 🤔
GirlOlin teini kun kerran siis ihan yhden kerran kummivanhemmilla kastelin yöllä sänkyyn ja voin sanoa että paljon ja oli oikea vahinko mutta myöhemmin oon tykänny kun multa kyseltiin onko pissahätä ja tarviiko käydä pissalla
Girl - Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Olin teini kun kerran siis ihan yhden kerran kummivanhemmilla kastelin yöllä sänkyyn ja voin sanoa että paljon ja oli oikea vahinko mutta myöhemmin oon tykänny kun multa kyseltiin onko pissahätä ja tarviiko käydä pissalla
GirlNoita on monia mutta jossain leirillä aamulla mun makuupussi oli märkä kun olin pissannut ja itseasiassa silloin tavallaan tahallaan, annoin vaan tulla kun oli kova hätä yöllä
Girl
- Anonyymi00064UUSI
Tykkääkö sun exä pissaleikeistä?
Pisman- Anonyymi00067UUSI
Ei oikein mutta mun takia suostui
Girl - Anonyymi00069UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
Ei oikein mutta mun takia suostui
GirlEi se nyt kärsinytkään
Girl
- Anonyymi00068UUSI
Mä kävin just pitkällä pissalla. Pidin mun kättä kokoajan suihkun alla. Ihana lämmin ja märkä😛
Pisman- Anonyymi00071UUSI
Nice👌
Girl - Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
Nice👌
GirlOli😀
Pissaatko sä koskaan sun kädelle?
Pisman - Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00072 kirjoitti:
Oli😀
Pissaatko sä koskaan sun kädelle?
PismanEn tahallaan.
Labrassa oli näyte purkki niin kaikki pissat tuli kädelle ja kaikkialle muualle kun purkkiin. Noloo. Mulla oli tosi kova hätä ja siinä olisi pitänyt antaa ihan pieni näyte.
Girl - Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
En tahallaan.
Labrassa oli näyte purkki niin kaikki pissat tuli kädelle ja kaikkialle muualle kun purkkiin. Noloo. Mulla oli tosi kova hätä ja siinä olisi pitänyt antaa ihan pieni näyte.
GirlMut jos oon pissannu vaippaan niin se tuntuu käteen ihanan lämpimältä
Girl - Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
En tahallaan.
GirlKokeile ihmeessä. Mä uskon että tykkäisit. Se ei pelkästään tunnu hyvältä, mutta on myös tavallaan kiihottavaa.
Tuleeko sulla pissa kun saat orgasmin? Skwirttaatko?
Pisman - Anonyymi00077UUSI
Anonyymi00076 kirjoitti:
Kokeile ihmeessä. Mä uskon että tykkäisit. Se ei pelkästään tunnu hyvältä, mutta on myös tavallaan kiihottavaa.
Tuleeko sulla pissa kun saat orgasmin? Skwirttaatko?
PismanUsein tulee joo mulla
Girl - Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00077 kirjoitti:
Usein tulee joo mulla
GirlJa vähän ennen orgasmia tuntuu voimakkaasti että pissat tulee(ei tule oikeasti) mutta tuntuu että tulee
- Anonyymi00080UUSI
Anonyymi00078 kirjoitti:
Ja vähän ennen orgasmia tuntuu voimakkaasti että pissat tulee(ei tule oikeasti) mutta tuntuu että tulee
Ootko kokeillut että antaisit tulla vaan?
Pisman - Anonyymi00085UUSI
Anonyymi00080 kirjoitti:
Ootko kokeillut että antaisit tulla vaan?
PismanEn ole
Ex joskus pyysi mutta en kehdannut
Kerran tuli kyllä noustani seksin jälkeen niin lattialle pissa - Anonyymi00086UUSI
Anonyymi00085 kirjoitti:
En ole
Ex joskus pyysi mutta en kehdannut
Kerran tuli kyllä noustani seksin jälkeen niin lattialle pissaOon liian ujo
Mutta olisi tietty ihana antaa vaan tulla
Mutta en kehtaa
Koen että pissan tulo toisen nähden on intiimi
Girl
- Anonyymi00070UUSI
Ois ihanaa nauttia kiihottavasta pissaleikeistä joskus jonkun kanssa, joka on samalla aaltopituudella.
Pisman- Anonyymi00074UUSI
Jep ois
Girl
- Anonyymi00079UUSI
Mulla on anonyymi s posti osote., jos mä annan sen sulle, niin hoidatko joskus itselles kanssa anonyymin sähköpostin, niin vois kirjotella vielä joku toinenkin kerta? Harvoin on näin samanmielisiä ajatusten vaihtoa.
Pisman - Anonyymi00081UUSI
Kun sä masturbointi ja laukeat, niin lentäjä sulta pissa silloin kauas, vai tuleeko ihan normaalisti?
Pisman- Anonyymi00084UUSI
Ei lennä. Ihan normaalisti tulee eikä kovin paljon
Girl
- Anonyymi00082UUSI
Nukahditko Girl, vai saitko tarpeeksesi?
Katson tässä vielä hetken jos palaat, niin voidaan vielä kirjotella, jos et, niin kiitos, hyvää yötä ja märkiä unia.
Pisman- Anonyymi00083UUSI
En nukahtanut
- Anonyymi00087UUSI
Anonyymi00083 kirjoitti:
En nukahtanut
Nukahditko jo?
- Anonyymi00088UUSI
Anonyymi00087 kirjoitti:
Nukahditko jo?
En.!satutko vielä olemaan paikalla Girl?
Pisman
- Anonyymi00089UUSI
Jatketaanko tänään, siitä mihin eilen jäätiin Girl?
Pisman
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2373026Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell151699Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.101379- 1041228
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1291221- 751137
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531042Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581035Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717957- 135942