🥰 Huomenta m48, eilen vaimo töistä tultuaan pakkasi laukun, laittoi seksiasuja ja seksileluja mukaan, heilutti Jellyjortikkaa mitä kehuu että on ihan saman kokoinen ja näköinen kuin minun tuppikullini, muistan vielä kun tilattiin ja tuli niin vertailimme niitä kullini kanssa kuinka narttu kehuen sanoi onkohan sun kullisi ollut mallina.
Sanoin että laitahan sitten kuvia ja videoita niin saan nauttia ja nähdä kuinka vaimoni nauttii nuoresta rakastajastaan, lupasi laittaa. Illalla sain jo muutaman kuvan Tommista kun vaimo ratsastaa sen päällä, muutama lähikuva kun Tommin kulli uppoaa vaimon tiukkaan pilluun.
Nyt juon aamu kahvia ja samalla hieroin hiljalleen tuppikulliani, tiukka esinahakani liukuu ihanasti terskani päällä, kiimalimaa alkaa tulla, kuvittelen että sinä kulta imet ja minä poika nautin... Pusu pusu kun heräät kulta. Odotan sinua! 65ukm
Tuppikulli & Isokulli
6
84
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei saatana mistä näitä hupiukkoja oikein sikiää 😅🤣
- Anonyymi00003UUSI
Itepähän olet kaverisi valinnut. Hymiö hönö se jaksaa kyylää.
- Anonyymi00002UUSI
Huomenta ukm65.aamuseisokkia runkkaa just.joko tuppikulli laukesi.m48
- Anonyymi00005UUSI
Kaappihomo runkkari buaahaa
- Anonyymi00006UUSI
m48 tulin juuri himaan, kävin ajeleen ja pysähdyin yhdellä metsätiellä, kävelin vähän ja unelmoin sinusta että pitäisit minua hyvänä, tuppikullini seisoi ja avasin farkun sepaluksen, aloin fantasoida että sinä runkkaisit minua ja käsi kävi koko ajan lujempaa ja lujempaa kunnes tunsin että tulen! Spermat lensi kaaressa ja sykkien monta kertaa, onneksi oli anopin pikkarit mukana niin pyyhin kullini lopuksi niihin. 65ukm
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
m48 tulin juuri himaan, kävin ajeleen ja pysähdyin yhdellä metsätiellä, kävelin vähän ja unelmoin sinusta että pitäisit minua hyvänä, tuppikullini seisoi ja avasin farkun sepaluksen, aloin fantasoida että sinä runkkaisit minua ja käsi kävi koko ajan lujempaa ja lujempaa kunnes tunsin että tulen! Spermat lensi kaaressa ja sykkien monta kertaa, onneksi oli anopin pikkarit mukana niin pyyhin kullini lopuksi niihin. 65ukm
65ukm ois ollu kiihottava runkata sut luonnossa.spermat olisin ottanut suuhun.heitin just naapurin rouvan ystävättärensä luo.menevat johkin tansseihin tänään.alkaa tehdä mieli sun suonikasta tuppikullia.m48
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2443100Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell171728Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.221424- 1041248
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1291241- 751147
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531062Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581045Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717957- 135952