🥰 Huomenta m48, eilen vaimo töistä tultuaan pakkasi laukun, laittoi seksiasuja ja seksileluja mukaan, heilutti Jellyjortikkaa mitä kehuu että on ihan saman kokoinen ja näköinen kuin minun tuppikullini, muistan vielä kun tilattiin ja tuli niin vertailimme niitä kullini kanssa kuinka narttu kehuen sanoi onkohan sun kullisi ollut mallina.
Sanoin että laitahan sitten kuvia ja videoita niin saan nauttia ja nähdä kuinka vaimoni nauttii nuoresta rakastajastaan, lupasi laittaa. Illalla sain jo muutaman kuvan Tommista kun vaimo ratsastaa sen päällä, muutama lähikuva kun Tommin kulli uppoaa vaimon tiukkaan pilluun.
Nyt juon aamu kahvia ja samalla hieroin hiljalleen tuppikulliani, tiukka esinahakani liukuu ihanasti terskani päällä, kiimalimaa alkaa tulla, kuvittelen että sinä kulta imet ja minä poika nautin... Pusu pusu kun heräät kulta. Odotan sinua! 65ukm
Tuppikulli & Isokulli
197
1830
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei saatana mistä näitä hupiukkoja oikein sikiää 😅🤣
- Anonyymi00003
Itepähän olet kaverisi valinnut. Hymiö hönö se jaksaa kyylää.
- Anonyymi00002
Huomenta ukm65.aamuseisokkia runkkaa just.joko tuppikulli laukesi.m48
- Anonyymi00006
m48 tulin juuri himaan, kävin ajeleen ja pysähdyin yhdellä metsätiellä, kävelin vähän ja unelmoin sinusta että pitäisit minua hyvänä, tuppikullini seisoi ja avasin farkun sepaluksen, aloin fantasoida että sinä runkkaisit minua ja käsi kävi koko ajan lujempaa ja lujempaa kunnes tunsin että tulen! Spermat lensi kaaressa ja sykkien monta kertaa, onneksi oli anopin pikkarit mukana niin pyyhin kullini lopuksi niihin. 65ukm
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
m48 tulin juuri himaan, kävin ajeleen ja pysähdyin yhdellä metsätiellä, kävelin vähän ja unelmoin sinusta että pitäisit minua hyvänä, tuppikullini seisoi ja avasin farkun sepaluksen, aloin fantasoida että sinä runkkaisit minua ja käsi kävi koko ajan lujempaa ja lujempaa kunnes tunsin että tulen! Spermat lensi kaaressa ja sykkien monta kertaa, onneksi oli anopin pikkarit mukana niin pyyhin kullini lopuksi niihin. 65ukm
65ukm ois ollu kiihottava runkata sut luonnossa.spermat olisin ottanut suuhun.heitin just naapurin rouvan ystävättärensä luo.menevat johkin tansseihin tänään.alkaa tehdä mieli sun suonikasta tuppikullia.m48
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
65ukm ois ollu kiihottava runkata sut luonnossa.spermat olisin ottanut suuhun.heitin just naapurin rouvan ystävättärensä luo.menevat johkin tansseihin tänään.alkaa tehdä mieli sun suonikasta tuppikullia.m48
Huomenta m48 🥰 vaimo laittoi videon kun Tommi nussii sitä seisaaltaan narttu vaimon ollessa sängyn laidalla peppu pystyssä, äänet kuuluvat hyvin kun molemmat kehuvat kiimaisina toisiaan. Ihana katsoa kuinka vaimo nauttii nuoresta kundista. Narttu inisi, tärisi ja voihki saadessaan orkun ja näin jo eleestä kuinka Tommi heti perään on laukeamassa, se vedot koveni ja lopuksi karjahti laukaisten spermat vaimoni aarteeseen! Hetken päästä se haki kännykän ja otti lähikuvaa vaimon avonaisesta kun runsaat spermat valuu pois, sitten kuulin ja näin kuinka vaimoni kääntyi ja nousi istumaan. Tommi otti samaan aikaan kuvaa kun vaimo ottaa ja imee Tommin vielä seisokissa olevaa spermaista kullia kehuen kuinka ihana ja komea kulli sillä, kuulen kuinka Tommi kehui samalla vaimoani että olet ihanaaaa!!!! Nyt m48 haluisin olla sinun omasi! Pidä minua hyvänä! Anna isoa kulliasi! Haluun sua kulta. Tuppikulli seisoo sinulle aina valmiina. 65ukm
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Huomenta m48 🥰 vaimo laittoi videon kun Tommi nussii sitä seisaaltaan narttu vaimon ollessa sängyn laidalla peppu pystyssä, äänet kuuluvat hyvin kun molemmat kehuvat kiimaisina toisiaan. Ihana katsoa kuinka vaimo nauttii nuoresta kundista. Narttu inisi, tärisi ja voihki saadessaan orkun ja näin jo eleestä kuinka Tommi heti perään on laukeamassa, se vedot koveni ja lopuksi karjahti laukaisten spermat vaimoni aarteeseen! Hetken päästä se haki kännykän ja otti lähikuvaa vaimon avonaisesta kun runsaat spermat valuu pois, sitten kuulin ja näin kuinka vaimoni kääntyi ja nousi istumaan. Tommi otti samaan aikaan kuvaa kun vaimo ottaa ja imee Tommin vielä seisokissa olevaa spermaista kullia kehuen kuinka ihana ja komea kulli sillä, kuulen kuinka Tommi kehui samalla vaimoani että olet ihanaaaa!!!! Nyt m48 haluisin olla sinun omasi! Pidä minua hyvänä! Anna isoa kulliasi! Haluun sua kulta. Tuppikulli seisoo sinulle aina valmiina. 65ukm
Ei saatana näitä spedejä buaahaa
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Huomenta65ukm.mulla on kulli kovana sulle.voisit ottaa ensin suuhun ja sitten panisin sua..m48
- Anonyymi00012
Buaahaa mitäs olet buaahaa!
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei saatana näitä spedejä buaahaa
Hähähää mitäs olet niuvanniemelle joutunut.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Huomenta65ukm.mulla on kulli kovana sulle.voisit ottaa ensin suuhun ja sitten panisin sua..m48
Ihanaa kulta 🥰 saat ihan mitä haluat! Otan suihin mutta laukea vasta peppuuni, haluan tuntea kuinka laukaiset spermat sisääni. 65ukm
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ihanaa kulta 🥰 saat ihan mitä haluat! Otan suihin mutta laukea vasta peppuuni, haluan tuntea kuinka laukaiset spermat sisääni. 65ukm
65ukm mene kontalle.työnnän paksun kyrpäni hitäästi sisääsi.posliini persereikäsi tuntuu tiukalta.voihki kun nussin sua.m48
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
65ukm mene kontalle.työnnän paksun kyrpäni hitäästi sisääsi.posliini persereikäsi tuntuu tiukalta.voihki kun nussin sua.m48
Vedä päähäs ja pakene vuorille apinoita naimaan homppeli
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Lupaan totella ja menen polvilleni housut alhaalla ja peppu pystyssä, työnnä se jo sisääni kulta ota minut! Oiihh kun se on isoooo!!! Työnnä oikein syvälle niin että se osuu eturauhaseeni se tuntuu niin hyvältä kulta. Nyt saan vihdoinkin peppu orkun! Kiitos rakas! 65ukm
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Lupaan totella ja menen polvilleni housut alhaalla ja peppu pystyssä, työnnä se jo sisääni kulta ota minut! Oiihh kun se on isoooo!!! Työnnä oikein syvälle niin että se osuu eturauhaseeni se tuntuu niin hyvältä kulta. Nyt saan vihdoinkin peppu orkun! Kiitos rakas! 65ukm
65ukm onko tuppikulli seisonut kovana tänään.m48
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
65ukm onko tuppikulli seisonut kovana tänään.m48
m48 kyllä 🥰 olet ollut mun ajatuksissani ja tuppikullini on seissyt kun olen sinusta fantasoinut.
Vaimo tuli äsken Tommin luota ja on kyllä tosi väsynyt, sanoin että kun mennään nukkumaan niin saat olla hellä kun paikat on niin hellänä. Saa nähdä onko fritsuja joka paikassa? 65ukm
- Anonyymi00020
🥰 Huomenta m48, kyllä narttu oli saanut Tommilta kunnolla kun pillu oli aivan turvoksissa vielä illalla myöhään kun menimme sänkyyn, vaikka narttu laittoi liukuvoidetta niin ei meinannut tuppikullini mennä sisään, kysyinkin että kokeillaako peppuun niin sanoi että ei ei sinne se on tosi hellänä ja arkana.
Sain lopuksi tiukan pillun sisällä ja nussin samalla kuvittelin ja kuiskien että nyt on kiltti vaimo saanut nuoren Tommin kullia niin paljon että pillun huulet törröttää ihanasti ja pillu on niin tiukka ettei sisään meinannut mahtua. Tulin kyllä nopsaan ja sanoin että olen ylpeä kun minulla on niin haluttava vaimo.
Oli muuten imenyt fritsuja joka paikkaan.
Mä haluisin istua m48 sun syliisi vastakkain ja suutelisimme kiihkeästi, tuntisit kuinka tuppikullini seisoisi vatsaani vasten ja sinun kullisi sykkisi pepun vaossani. Sitten nousisin ja ohjaisin ison kovan kullisi tiukan pepun reikäni sisään, haluan saada tuntea kuinka se uppoaa syvälle sisääni ja nauttia! Olen aivan kiimassa sinuun kulta! Nussi pikku huoraasi anna kunnon kyydit! Ime kaulaani fritsuja! Oot ihana panomies!!! 65ukm- Anonyymi00021
Huomenta 65ukm.voisin ottaa tuppikullin suuhun.vetäisin tiukan esinahan taakse ja imisin isoa terskaasi.samalla voisit kertoa miten paljon sua kiihottaa Tommin pieni kulli.haluan sun runsaat spermat suuhuni.sen jälkeen saat isoa kyrpää..m48
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Huomenta 65ukm.voisin ottaa tuppikullin suuhun.vetäisin tiukan esinahan taakse ja imisin isoa terskaasi.samalla voisit kertoa miten paljon sua kiihottaa Tommin pieni kulli.haluan sun runsaat spermat suuhuni.sen jälkeen saat isoa kyrpää..m48
Ihanaa kulta kun tulit taas kanssani fantasoimaan 🥰 nyt iso terskani on paljaana sinua varten, ime ensin hellästi, minulla on tosi herkkä terska kosketuksille kun se on yleensä aina suojassa tiukan esinahakani alla. Kullini on suuhusi sopiva 17/4.5cm ja suonikas, terhakkaat kivekseni käteesi sopivat aivan posliiniksi ajettu kuten myös pepun reikäni sinua varten kultani, olen jättänyt kullin ylle siistityn karvoituksen. Saat nyt kunnon lastin spermaa suuhusi, kuvittelen sinusta samalla kun runkkaan! Nyt tulee terska on aivan turvoksissa, spermat lentää sykkien suuhusi kulta. Nartulla tänään vapaa päivä saa nukkua pitkään kun itse lähden kohta. Saa nähdä tuleeko sille salaa joku seuraksi? 65ukm
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Laukesin.vedin kondomin päälle mutta tulin heti ennen ku oli edes kunnolla päällä..m48
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Laukesin.vedin kondomin päälle mutta tulin heti ennen ku oli edes kunnolla päällä..m48
Kulta olisin halunnut suuhuni sun spermat 😋 kivaa päivää! 65ukm
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kulta olisin halunnut suuhuni sun spermat 😋 kivaa päivää! 65ukm
Vittu näitten ukkojen satuilua, vanhat äijänrähjät ei muuta tee kuin sekoilee ja laukeilee kaiket päivät ja yöt. Taitaa sama nuija itse itselleen vastailla kahdella persoonalla. Ja vielä keksinyt mukaan bimbon vaimon ja jonkun fuckin Tomminkin 🤣🤣🤣
- Anonyymi00026
🥰 Huomenta m48. Eilen vaimo oli tullut apteekin kautta himaan, sanoi että paikat oli ollut töissä niin arkana ja oli netistä etsinyt ohjeita mitkä voiteet auttaa hiertymiin pepun ja pillun alueella.
Pyysi minua katsomaan onko iho jostain ihan rikki kun kuulemma ennen ei ole ollut paikat näin hellänä vaikka oli nussinut koko viikonlopun. Sanoi kyllä että Tommi oli innostunut vähän liikaa seksileluilla touhuun vaimon kanssa ja vaikka käyttivät liukuvoidetta niin tunsi että välillä paikat kuivuu.
Vaimo kävi ensin suihkussa ja tuli sänkyyn missä meni ensin selälleen ja laitoin tyynyn sen pepun alle että pääsin tutkimaan "lääkärinä" pillua, tutkin tarkkaan ja hellästi sormella levitin huulia, sanoin että sanoo sitten missä kohtaa alkaa arastaa kun sormella hiljalleen hieroin pillun huulia ja klitoriksen huppua, nartun pillukin alkoi kostua kunnes sanoi että se kohta on arka missä sormeni oli, katsoin tarkkaan ja sanoin että siinä on vähän enemmän punoitusta iho varmaan vähän rikki. Laitoin se tuomaa voidetta siihen reilusti ja pyysin kääntymään että katson vielä ihanan peppusi. Laitoin tyynyn sen vatsan alle niin että pääsen tekemään tutkimusta vaimon anaaliin, levitin vähän jalkoja ja sitten levitin sormilla pepun reikää ja katsoin tarkkaan saman lailla hieroin sormellani kysyen tuntuuko mistä kohtaa aralle vaimon sanoessa että ihan joka paikasta niin kysyin että ettekö liukuvoidetta käyttänyt niin vaimo sanoi että se halusi nähdä mahtuuko se jelly jortikka vaimoni peppuun ja oli sillä nussinut pitkään ennen kuin oli omansa työntänyt sisään, sanoin että laitan samaa voidetta ja katsomaan päivittäin miten paranee johon vaimo totesi että nyt saa pillu ja peppu levätä muutaman päivän, lupasi olla kiltti vaimo ja hoitaa minut kädellä ja suulla sen aikaa. Nyt tuppikulli olisi sinulle valmiina kulta. 65ukm- Anonyymi00027
Huomenta 65ukm.aamuseisokkia olen runkannut jo tovin.seisoo aivan kovana.saisinpa nyt sun suonikkaan tuppikullin suuhuni.pian tulee kulta..m48
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Huomenta 65ukm.aamuseisokkia olen runkannut jo tovin.seisoo aivan kovana.saisinpa nyt sun suonikkaan tuppikullin suuhuni.pian tulee kulta..m48
Saat suuhusi! Runkkaan ja kuvittelen että se on sun suussasi m48 ime ime lujaa! Tuntuu niin hyvältä että haluat mun tuppikulliani kultaaaa!!!! Mä haluun sun ison kullisi suuhuni ja maistaa kiimalimaasi, imen niin kauan että laukeat suuhuni! Yritän niellä kaiken ja nuolla sun spermaisen kullisi puhtaaksi. Nyt tuleeeen!!! Oot ihanaaaaa!!! 65ukm
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Saat suuhusi! Runkkaan ja kuvittelen että se on sun suussasi m48 ime ime lujaa! Tuntuu niin hyvältä että haluat mun tuppikulliani kultaaaa!!!! Mä haluun sun ison kullisi suuhuni ja maistaa kiimalimaasi, imen niin kauan että laukeat suuhuni! Yritän niellä kaiken ja nuolla sun spermaisen kullisi puhtaaksi. Nyt tuleeeen!!! Oot ihanaaaaa!!! 65ukm
Anna tulla.ajattele että otan suuhun.nuolen ja omena tuppikullia.laukea kulta suuhuni..vedän lopuksi tiukan esinahan taakse ja nuolen puhtaaksi spermasta.imen vielä isoa ja hellää terskaa voimakkaasti niin että pyydät lopettamaan.nyt mulla tulee...m48
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Anna tulla.ajattele että otan suuhun.nuolen ja omena tuppikullia.laukea kulta suuhuni..vedän lopuksi tiukan esinahan taakse ja nuolen puhtaaksi spermasta.imen vielä isoa ja hellää terskaa voimakkaasti niin että pyydät lopettamaan.nyt mulla tulee...m48
Kiitos on ihanaa fantasoida kanssasi, saat aina minut ja tuppikullini niin kiimaiseksi 🥰 haluisin kyllä joku päivä toteuttaa näitä unelmia kanssasi m48. Lupaan olla kiltti ja antaa sinulle kaikkeni ❤️ kivaa päivää ja unelmia kulta. 65ukm
- Anonyymi00029
Nyt arkapillukin heräsi, varmaan oli kuullut kun mun runkkauksen äänen? Meni suoraan kylppäriin aamu pisulle, kyllä kuuluukin ihana suihke ja lorina. Saa nähdä montako päivää joutuu olla nussimatta? 65ukm
- Anonyymi00032
Mukavaa päivää.m48
- Anonyymi00033
Kulta huomenta 🥰 eilen illalla ennen nukkumaan menoa levitin vaimon pillulle ja pepun reijälle hoitavaa voidetta, kivaa vähän samalla kiusata kun näen että kiihoituukin ja alkaa pillu kostua omasta kiimasta samalla, antoi hieroa loppuun saakka ja sai orkun, sanoi että olen kiltti mies kun jaksan odottaa paranemista ja että sitten nussitaan oikein kunnolla.
Otti kyllä suihin mutta sanoi että laukea vaikka lopuksi rinnoilleni, vedin itse tiukan esinahakani valmiiksi tuppikullini yli, terskani oli aivan herkkänä ja luumunpunaisena, kiimalimaa jo valui kun narttu alkoin sitä ensin nuolemaan sitten se otti terskani kokonaan suuhun, laitoin silmäni kiinni ja kuvittelin sinusta m48 että sinä kulta imet, nautin ja sanoinkin että olet ihana kun otat suuhusi kullini kulta! Sitten tunsin kun sormet puristaa kiinteitä posliini kiveksiäni ja yksi sormi menee pepun reijälle ja hiljalleen sisään niin laukesin voimalla sinun suuhusi kuvitelmissani. Avasin silmäni ja näin kuinka spermat valuu nartun suusta pitkin lakanaa. Kehuin että olit ihana! Nyt laitoin kahvin tippumaan ja tuppikullini seisoo valmiina sinulle kulta ❤️ haluisin että nussisit mua takaapäin isolla kyrvälläsi! Anna kunnon kyydit tänä aamuna. 65ukm- Anonyymi00034
Huomenta 65ukm.saisit isoa kyrpää takaa.ensin voisit ottaa suuhun hetken.sit menet kontalle ja tulen taaksesi.työnnyn hitaasti tiukkaan posliini persereikääsi.runkkaa samalla tuppikulliasi.otan välillä ulos kullin ja työnnän uudestaan sisään..nauti ja voihki kun nussin sua pikku huora...m48
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Huomenta 65ukm.saisit isoa kyrpää takaa.ensin voisit ottaa suuhun hetken.sit menet kontalle ja tulen taaksesi.työnnyn hitaasti tiukkaan posliini persereikääsi.runkkaa samalla tuppikulliasi.otan välillä ulos kullin ja työnnän uudestaan sisään..nauti ja voihki kun nussin sua pikku huora...m48
Ihanaa olla sun oma pikku huorasi! Otan suuhuni ensin, imen ja nuolen isoa kulliasi! Nussi mua nyt rajusti iso kulli! Haluun sun isoa kyrpäsi sisääni, ai että tuntuu hyvältä!!! Nyt tulen oott ihanaaa!!! Mä tykkään susta! ❤️ 65ukm
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ihanaa olla sun oma pikku huorasi! Otan suuhuni ensin, imen ja nuolen isoa kulliasi! Nussi mua nyt rajusti iso kulli! Haluun sun isoa kyrpäsi sisääni, ai että tuntuu hyvältä!!! Nyt tulen oott ihanaaa!!! Mä tykkään susta! ❤️ 65ukm
Nussin sua rajusti takaa.olet mun pikku huora ja ajattelen vaan omaa nautintoani..laukean äänekkäästi sisääsi..mene selällesi ja nuole lauennut kullin puhtaaksi..samalla runkkaat tuppikulliasi ja kaikesta käteesi..se näyttää kiihottavalta..olet kiihottava huora..mulla tulee kondomiin nyt...uuuh...teki hyvää..m48
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Nussin sua rajusti takaa.olet mun pikku huora ja ajattelen vaan omaa nautintoani..laukean äänekkäästi sisääsi..mene selällesi ja nuole lauennut kullin puhtaaksi..samalla runkkaat tuppikulliasi ja kaikesta käteesi..se näyttää kiihottavalta..olet kiihottava huora..mulla tulee kondomiin nyt...uuuh...teki hyvää..m48
Oot ihana m48 haluun olla sun oma pikku huorasi, mennäänhän joku päivä ajeleen niin saadaan toteuttaa kaikki fantasiat 🥰 pusu pusu! Tykkää susta! Tuli hyvä olo kiitos, kivaa päivää kulta. 65ukm
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Oot ihana m48 haluun olla sun oma pikku huorasi, mennäänhän joku päivä ajeleen niin saadaan toteuttaa kaikki fantasiat 🥰 pusu pusu! Tykkää susta! Tuli hyvä olo kiitos, kivaa päivää kulta. 65ukm
Teki hyvää..kiitos.mukavaa päivää.m48
- Anonyymi00039
Huomenta m48 eilen illalla vaimo pyysi taas laittamaan hoitavaa voidetta pillun ja pepun reijälle. Sanoin että olisko sheivauksessa ollut huono kone niin sanoi että Tommin halusi leikata kaikki karvat pois ennen kuin narttu lähti kotiin ja nuolla sekä ottaa kuvia itselleen. Kuulemma oli semmoinen pieni miesten mallinen patterilla toimiva trimmikone.
Sanoin että se varmaan on tehnyt nuo jäljet sinulle.
Hieroin hellästi voidetta reilusti pillun huulille ja klitoriksen hupulle, sitten oli pepun reijän vuoro ja sormella hieroin reijän ympärille ja työnsin sormeni tiukan pepun reikään tunsin kuinka vaimo säpsähti mutta antoi minun hieroa ja nussia sormella pepun reikää, kullini seisoi kovana ja toisella kädellä runkkasin tuppikulliani, vedin tiukan esinahakani terskani yli ja työnsin kullini pepun reijälle ja hiljalleen sisään, vaimo ei vastustellut yhtään vaan antoi kiltisti tulla pepun sisään. Tunsin kuinka pääsin sulkijalihaksen ohi ja aloin nussia narttua peppuun, voi miten hyvältä ja samettisen pehmeltä se tuntui, kehuin koko ajan kuinka tiukka ja ihana peppu vaimollani on ja nautin täysillä kunnes tulin ja tulikin voimalla! Vielä kun vedin kullini pois spermaa lensi sykkien vaimon pepulle. Ihana pano! Vaimokin sanoi yllättäen että tuntui hyvältä, kiitos rakas. Nyt haluisin antaa sinulle kulta peppua, tulla syliisi nauttimaan, nussi mua m48 haluun sua! Sano mua pikku huoraksi ja että haluut nussia mua isolla kullillasi! Oot ihanaaaaa!!!! 65ukm- Anonyymi00040
Huomenta 65ukm.nyt seisoo kovana.nyt pikku huora saisit isoa kyrpää.sun pitäis vaan ensin antaa tuppikullia mun suuhun.tahtoisin sun runsaat spermat.m48
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Huomenta 65ukm.nyt seisoo kovana.nyt pikku huora saisit isoa kyrpää.sun pitäis vaan ensin antaa tuppikullia mun suuhun.tahtoisin sun runsaat spermat.m48
Saat ensin tuppikullini suuhusi, ime kulta ime ja nuole, vedät ensin tiukan esinahakani terskani yli ja nautit kiimalimasta märkää terskaani kunnes laukesin voimalla suuhusi, nyt tuleeennn!!! Saat paljon paksua spermaani kulta. Sitten saat nussia tiukkaa pepun reikääni oikein kunnolla isolla kyrvälläsi! Ota minut rajusti! Työnnä se ihan perälle niin että se osuu ihanasti eturauhaseeni! Oot ihana kaveri! 65ukm
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Saat ensin tuppikullini suuhusi, ime kulta ime ja nuole, vedät ensin tiukan esinahakani terskani yli ja nautit kiimalimasta märkää terskaani kunnes laukesin voimalla suuhusi, nyt tuleeennn!!! Saat paljon paksua spermaani kulta. Sitten saat nussia tiukkaa pepun reikääni oikein kunnolla isolla kyrvälläsi! Ota minut rajusti! Työnnä se ihan perälle niin että se osuu ihanasti eturauhaseeni! Oot ihana kaveri! 65ukm
Nussin sua rajusti takaa.painan kyrpäni aivan pohjaan saakka.voihki huora kun saat isoa kyrpää.otan samalla sun kullin käteeni ja hyväillen paljasta terskaa.huomaan että ajattelet Tommin pientä kullia kun sulla seisoo taas kovana.mun pikku huora tahtoo vierasta pientä kullia.saat mut tosi kiimaiseksi.nussin voihkien sun posliini persereikää..pian tulee..huora nyt saat spermaa..tulee..m48
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Nussin sua rajusti takaa.painan kyrpäni aivan pohjaan saakka.voihki huora kun saat isoa kyrpää.otan samalla sun kullin käteeni ja hyväillen paljasta terskaa.huomaan että ajattelet Tommin pientä kullia kun sulla seisoo taas kovana.mun pikku huora tahtoo vierasta pientä kullia.saat mut tosi kiimaiseksi.nussin voihkien sun posliini persereikää..pian tulee..huora nyt saat spermaa..tulee..m48
Arkapillukin jo heräsi, eilen oli iso Jorma kysynyt että jos olisivat jossain nähneet niin joutui keksimään menoja kun ei kehdannut sanoa että on paikat niin arkana ettei voi nyt antaa...
Saa iso Jorma runkata jättikullia yksinään. Kivaa päivää kulta 🥰 65ukm - Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Arkapillukin jo heräsi, eilen oli iso Jorma kysynyt että jos olisivat jossain nähneet niin joutui keksimään menoja kun ei kehdannut sanoa että on paikat niin arkana ettei voi nyt antaa...
Saa iso Jorma runkata jättikullia yksinään. Kivaa päivää kulta 🥰 65ukmSä voisit auttaa jormaa laukeamaan...jätti kyrpä saa sut kiihottumaan...mukavaa päivää.m48
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Sä voisit auttaa jormaa laukeamaan...jätti kyrpä saa sut kiihottumaan...mukavaa päivää.m48
Totta olisi kiva edes saada kädellä koittaa niin isoa kullia ja suuhuni tuskin edes mahtuisi? Nuolla voisin ja ihailla kun laukeaa, nuolisin sen spermasta puhtaaksi, voi vitsi taas alkoi tuppikulli seisoo!!! 65ukm
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Totta olisi kiva edes saada kädellä koittaa niin isoa kullia ja suuhuni tuskin edes mahtuisi? Nuolla voisin ja ihailla kun laukeaa, nuolisin sen spermasta puhtaaksi, voi vitsi taas alkoi tuppikulli seisoo!!! 65ukm
65ukm kerro lisää mitä tekisit jättikyrvälle..saat mut kiimaiseksi.m48
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
65ukm kerro lisää mitä tekisit jättikyrvälle..saat mut kiimaiseksi.m48
m48 molemmin käsin runkkaisin jättikyrpää, katsoisin ensin kuinka se alkaa kehittää kiimalimaa ja tuntea kuinka suonikas kova jättikyrpä sykkisi kädessäni kun runkkaisin sitä, toisella kädellä välillä hieroisin isoja roikkuvia kiveksiä, Sitten alkaisin nuolla isoa komeaa terskaa maisten samalla Jorman kiiman makuja, naminami kunnes se laukeisi voimalla jatkaisin nuolemista niin kauan kuin spermaa tulee.... 65ukm
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
m48 molemmin käsin runkkaisin jättikyrpää, katsoisin ensin kuinka se alkaa kehittää kiimalimaa ja tuntea kuinka suonikas kova jättikyrpä sykkisi kädessäni kun runkkaisin sitä, toisella kädellä välillä hieroisin isoja roikkuvia kiveksiä, Sitten alkaisin nuolla isoa komeaa terskaa maisten samalla Jorman kiiman makuja, naminami kunnes se laukeisi voimalla jatkaisin nuolemista niin kauan kuin spermaa tulee.... 65ukm
65ukm saat mut kovaksi..m48
- Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
65ukm saat mut kovaksi..m48
Niin sinäkin aina minut kulta 🥰 65ukm
- Anonyymi00050
m48🥰 Eilen illalla pääsin jo koeajaan arkapillua, oli kyllävlaittanut reilusti liukuvoidetta ja ensin nussin lusikassa takaapäin sitten narttu jo meni kontilleen ja annoin takaapäin mennä oikein kunnolla nartun hokiessa nussi mua! Anna isoa kyrpää! Ja minä poika annoin tuppikullia oikein urakalla, laitoin sormeni pepun reikään ja silloin narttu tuli! Niin minäkin, kaikki spermat sisään ja kun otin tuppikullini pois niin osa spermoista vielä valui auki olevasta pillusta, ihana näky kun pillu supisteli ja spermaa valui...
Kysyin heti perään että oliko jo ihan ajokunnossa eikä
enään arastanut? Narttu sanoi hyvältä tuntui. Heti perään sanoi että menee huomenna töistä suoraan pikasesti moikkaamaan Jormaa. Kulta haluisin lähteä joku päivä ajeleen sun kanssa kahdestaan ja mentäisiin johonkin kivaan paikkaan, saisit nussia pikku huoraasi, haluisin että sinä olet kuka vie peppu neitsyyteni. Imisin ensin ison kullisi kovaksi sitten menisin kiltisti auton takapenkillä kontilleen ja tulisit sisääni kulta, nussi mua ihanalla isolla kyrvälläsi, tuppikullini heiluisi saamaan aikaan kun nussit minua ja spermat lentäisi samaan aikaan kun saan peppu orkun. 65ukm- Anonyymi00051
Huomenta 65ukm.onko tuppikulli kovana.tahtoisin ottaa sen suuhun nyt.ois kiihottava imeä tupessa olevaa terskaa.työntäisin kielen tiukan esinahan alle...mulla seisoo nyt ihan kovana..m48
- Anonyymi00054
Anonyymi00051 kirjoitti:
Huomenta 65ukm.onko tuppikulli kovana.tahtoisin ottaa sen suuhun nyt.ois kiihottava imeä tupessa olevaa terskaa.työntäisin kielen tiukan esinahan alle...mulla seisoo nyt ihan kovana..m48
Seisoo ja on tupessa, iso kiimalimasta märkänä oleva terskani kurkkii tiukan esinahakani alta sinulle kulta ota se suuhusi, työnnä kielesi sen väliin, oot ihana! Nyt tulen sinulle! Spermat lentää sykkien suuhusi ja päällesi. 65ukm
- Anonyymi00052
Huomenta oot ihanaaaaa!!! Seisoo sinulle kulta 🥰 olet haluttava m48. Narttu heräsi ja aamutoimet käynnissä, intona lähtee töihin kun tietää töiden jälkeen saa isoa Jormaa... 65ukm
- Anonyymi00053
Vedin kondomin päälle..kortsu kulli seisoo kovana.tahtoisitko sinäkin Jorman jätti kyrpää.ois kiihottava katsoa kun runkkaat ja imet isoa valtavaa kyrpää..m48
- Anonyymi00055
Anonyymi00053 kirjoitti:
Vedin kondomin päälle..kortsu kulli seisoo kovana.tahtoisitko sinäkin Jorman jätti kyrpää.ois kiihottava katsoa kun runkkaat ja imet isoa valtavaa kyrpää..m48
Narttu lähti töihin ja runkkaan tuppikulliani, kuvittelen samalla kuinka runkkasin kaksi käsin Jorman jättikullia ja kuinka tuntisin sen sykkivän ennen kuin laukaisee spermat, yritän nauttia mahdollisimman pitkään ennen kuin laukeaa ja saada nähdä spermojen lentävän! Nyt tule itse tuppikullini sykkii ja spermat roiskuu sykkien olen aivan spermassa. Kiitos että saan fantasoida kanssasi kulta 🥰 kivaa päivää 65ukm
- Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
Narttu lähti töihin ja runkkaan tuppikulliani, kuvittelen samalla kuinka runkkasin kaksi käsin Jorman jättikullia ja kuinka tuntisin sen sykkivän ennen kuin laukaisee spermat, yritän nauttia mahdollisimman pitkään ennen kuin laukeaa ja saada nähdä spermojen lentävän! Nyt tule itse tuppikullini sykkii ja spermat roiskuu sykkien olen aivan spermassa. Kiitos että saan fantasoida kanssasi kulta 🥰 kivaa päivää 65ukm
65ukm nyt tekisi mieli ottaa suuhun tuppikullia.täytyy ottaa kulli käteen ja hyväillä sitä..m48
- Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
65ukm nyt tekisi mieli ottaa suuhun tuppikullia.täytyy ottaa kulli käteen ja hyväillä sitä..m48
Saat suuhusi tuppikullini, ime sitä ihanasti kulta 🥰 narttu saa varmaan nyt ison Jorman jättikullia, saa nähdä pääsenkö kohta liukkaille, sanoin että kun tulet niin haluun heti päästä sun nussittuun vittuusi ettet käy pesulla ennen kuin olen tullut sisääsi. 65ukm
- Anonyymi00058
Huomenta m48 🥰 eilen heti nartun tultua kotiin näin että oikein hehkui kun oli saanut isoa Jormaa.
Sanoin että nyt on vaimo saaneen näköinen ja takin ehti riisua pois kun jo vein suoraan makkariin kukkamekko päällään. Meni suoraan sängylle vielä korkkarit jalassa kun nostin mekkoa näin ihanat pitsipikkarit jotka olivat aivan märkänä kiimasta ja spermasta, aloin nuolla niiden päältä nartun arkaa kiimaista pillua mikä tuoksui ison Jorman spermalle. Sitten riisuin pikkarit pois ja aloin nuolla pillua, miten hyvältä tuntui nuolla tietäen että Jorman jättikulli on juuri ollut narttuni sisällä, vaimo inisi ja voihki saadessaan jo ekan orkun, tuppikullini seisoi sykkien odottaen että pääsen Jorman jälkiliukkaille. Työnsin tuppikullini sisään ja nautin Jorman sperman liukkaudesta kun nussin narttun nussittua vittua kunnes laukesin! Spermaa tuli paljon kun olin niin kiimassa päästessäni vihdoinkin Jorman liukkaille. Nyt m48 haluisin olla sinun omasi ja saisit tehdä ihan mitä haluat. Tuppikulli seisoo sinulle täällä valmiina. 65ukm- Anonyymi00059
Huomenta 65ukm.kahvia juon ja runkkaa hiljalleen aamuseisokissa olevaa kulliani.oliko Jorma laskenut yhdet vai kahdet siemenet nartun vittuun.oli varmaan kiihottava päästä liukkaille.tekisi mieli tuppikullia.m48
- Anonyymi00062
Anonyymi00059 kirjoitti:
Huomenta 65ukm.kahvia juon ja runkkaa hiljalleen aamuseisokissa olevaa kulliani.oliko Jorma laskenut yhdet vai kahdet siemenet nartun vittuun.oli varmaan kiihottava päästä liukkaille.tekisi mieli tuppikullia.m48
Kiva kulta kun tulit fantasoimaan kanssani, oli ollut pika treffit eikä olleet kuin vähän aikaa suudelleet ja pyytänyt saada pillua, takaapäin kukkamekko ylös ja pikkarit alas oli tullut heti jättikullia sisään. Oli kuulemma viimeksi nainut vaimoa ja ei montaa vetoa vetänyt kun oli lauennut sisään, olisi kuulemma halunnut sormettaa vaimoa mutta vaimo sanoi että nautitaan toisen kerran rauhassa pidempään, vaimo otti kyllä kuvan kun jätti kulli vielä seisoi spermaa valuen sanoen isolle Jormalle että voi sitten salaa ihailla komeaa kullia.
Minua varten sen varmaan otti kun olen muutaman kerran jo kysynyt miltä se näyttää seisokissa, ja on muuten ihan järjettömän iso ja suonikas kulli. Nyt tuppikulli seisoo sinulle kulta ota se suuhusi niin sen jälkeen saat ihan mitä haluat. 65ukm - Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
Kiva kulta kun tulit fantasoimaan kanssani, oli ollut pika treffit eikä olleet kuin vähän aikaa suudelleet ja pyytänyt saada pillua, takaapäin kukkamekko ylös ja pikkarit alas oli tullut heti jättikullia sisään. Oli kuulemma viimeksi nainut vaimoa ja ei montaa vetoa vetänyt kun oli lauennut sisään, olisi kuulemma halunnut sormettaa vaimoa mutta vaimo sanoi että nautitaan toisen kerran rauhassa pidempään, vaimo otti kyllä kuvan kun jätti kulli vielä seisoi spermaa valuen sanoen isolle Jormalle että voi sitten salaa ihailla komeaa kullia.
Minua varten sen varmaan otti kun olen muutaman kerran jo kysynyt miltä se näyttää seisokissa, ja on muuten ihan järjettömän iso ja suonikas kulli. Nyt tuppikulli seisoo sinulle kulta ota se suuhusi niin sen jälkeen saat ihan mitä haluat. 65ukm65ukm ottaisin tuppikullin suuhuni.samalla kun imen nii voisit kertoa miten jättikyrpä kiihottaa sua ja mitä kaikkea tekisit sille.tulisit äänekkäästi suuhuni terska tupessa.vetäisin esinahan laukeamisen jälkeen taakse.kävisit kontalle ja antaisit tiukkaa posliini persereikääsi.tuntisit miten iso kyrpäni painuu sisääsi.mun pikku huora sais välillä ottaa suuhun..m48
- Anonyymi00060
Voi näitä satusetien unelmia.
No pitäähän sitä uneksia ja haaveilla.- Anonyymi00061
Ehkä niillä on enemmän elämää kun sulla. Sun elämäs on kyylätä täällä.
- Anonyymi00064
Anonyymi00061 kirjoitti:
Ehkä niillä on enemmän elämää kun sulla. Sun elämäs on kyylätä täällä.
Mitäs sä sitten teet, runkkaat homosetien satuja lukien mokoma kaappigay.
- Anonyymi00065
Anonyymi00064 kirjoitti:
Mitäs sä sitten teet, runkkaat homosetien satuja lukien mokoma kaappigay.
Sori en muuten lue. No jo sinä olet homosetä niin sitten luen. Ja niinpä sinäkin lukevan kun kommentoit hönöhän olet.
- Anonyymi00066
Huomenta m48 🥰 kulta täällä olisi tuppikulli sheivattuna pepun reikää myöten posliiniksi jätin vain kullin yläpuolelle vähän karvoitusta. Neitsyt reikäni on tiukka ja puhdas, laitoin jo liukuvoidetta sormellani siihen ja työnsin sormeni sisään kuvittelen että sinä kulta sormetat minua, haluisin saada kullisi sisääni, nautin tuntea kuinka se työntyy supistajalihakseni ohi kokonaan sisääni osuen joka työnnöllä eturauhaseeni, nussit minua samalla kehuen kuinka tiukka ja ihana olen, haluan olla sun oma pikku huorasi, laukea sisääni anna spermat poikapilluuni kultaaa!!! Lupaan nuolla ison kullisi vielä puhtaaksi, olen kokonaan sinun! Tuppikulli seisoo!!! Kohta laukean sinulle! Runkkaan tuppikulliani fantasoiden samalla sinusta m48 nyt nyt tuleeee!!!! Oot ihana kaveri! Pusu pusu! Haluun että imet ja merkkaat minut fritsuilla omaksi! 65ukm
- Anonyymi00067
Huomenta 65ukm.voisit ottaa suuhun multa nyt.imisit kovaksi..m48
- Anonyymi00068
Anonyymi00067 kirjoitti:
Huomenta 65ukm.voisit ottaa suuhun multa nyt.imisit kovaksi..m48
Huomenta m48 🥰 heräsin juuri aamuseisokki päällä, saisit nyt imeä mun tuppikulliani. Haluan olla sun oma ❤️ kultasi. Kohta ilmat lämpenee niin mennään autolla johonkin kivaan paikkaan ja nautitaan toisistamme, lupaan että saat nussia ensin mun suuta ja sitten tiukkaa peppua. Nussit mua kortsun kanssa vaikka ensin sitten vedän kortsun pois ja nuolen lopuksi kullisi puhtaaksi. Haluan sua! Teen ihan mitä haluat. Ota tuppikulli suuhusi ja imeeee!!!!! Kohta laukean sinulle kultaaaa!!!! 65ukm
- Anonyymi00069
Anonyymi00068 kirjoitti:
Huomenta m48 🥰 heräsin juuri aamuseisokki päällä, saisit nyt imeä mun tuppikulliani. Haluan olla sun oma ❤️ kultasi. Kohta ilmat lämpenee niin mennään autolla johonkin kivaan paikkaan ja nautitaan toisistamme, lupaan että saat nussia ensin mun suuta ja sitten tiukkaa peppua. Nussit mua kortsun kanssa vaikka ensin sitten vedän kortsun pois ja nuolen lopuksi kullisi puhtaaksi. Haluan sua! Teen ihan mitä haluat. Ota tuppikulli suuhusi ja imeeee!!!!! Kohta laukean sinulle kultaaaa!!!! 65ukm
Huomenta 65ukm.joko tuppikulli laukesi.aamuseisokkia myös runkkaan.nyt tekis hyvää kun ottaisit suuhun,hyväilisit samalla kiinteitä kiveksiäni..m48
- Anonyymi00070
Anonyymi00069 kirjoitti:
Huomenta 65ukm.joko tuppikulli laukesi.aamuseisokkia myös runkkaan.nyt tekis hyvää kun ottaisit suuhun,hyväilisit samalla kiinteitä kiveksiäni..m48
Sä oot ihana pakkaus m48, ehdin jo tulla kun olin niin kiimassa sinuun, on ihanaa fantasoida sinusta ja kuvitella että saan isoa komeaa kulliasi kulta. Imen isoa kovana seisovaa kulliasi ja hieron samalla kiinteitä kiveksiäsi, haluan tuntea sen kun kullisi sykkii ennen kuin laukeat suuhuni, yritän niellä kaikki! Tule jo suuhuni kultaaa!!! Nyt tuli uusi seisokki ja pitää jo herättää narttu huora töihin. Sen jälkeen tulen vielä sulle! 65ukm
- Anonyymi00071
Anonyymi00070 kirjoitti:
Sä oot ihana pakkaus m48, ehdin jo tulla kun olin niin kiimassa sinuun, on ihanaa fantasoida sinusta ja kuvitella että saan isoa komeaa kulliasi kulta. Imen isoa kovana seisovaa kulliasi ja hieron samalla kiinteitä kiveksiäsi, haluan tuntea sen kun kullisi sykkii ennen kuin laukeat suuhuni, yritän niellä kaikki! Tule jo suuhuni kultaaa!!! Nyt tuli uusi seisokki ja pitää jo herättää narttu huora töihin. Sen jälkeen tulen vielä sulle! 65ukm
Herätä narttu antamalla kulli suuhun.nyt mulla tulee pian ..oot kiihottava...m48
- Anonyymi00072
Anonyymi00071 kirjoitti:
Herätä narttu antamalla kulli suuhun.nyt mulla tulee pian ..oot kiihottava...m48
Narttu ei ole aamulla halukas mutta päivällä on jo kiima päällä ja ottaa suuhun ja antaa pillua, Tommi laittoi koko illan kuvia nartulle ja pyysi pillu sekä tissi kuvia että saa kotona runkata narttu huoralle. 65ukm
- Anonyymi00073
Anonyymi00072 kirjoitti:
Narttu ei ole aamulla halukas mutta päivällä on jo kiima päällä ja ottaa suuhun ja antaa pillua, Tommi laittoi koko illan kuvia nartulle ja pyysi pillu sekä tissi kuvia että saa kotona runkata narttu huoralle. 65ukm
Ois kiihottavaa kun katsoisin nartun ottavan suuhun multa...näkisit miten iso kyrpäni laukeaa vanhan lutkan suuhun...nyt tulee...aaaah..m48
- Anonyymi00074
Anonyymi00073 kirjoitti:
Ois kiihottavaa kun katsoisin nartun ottavan suuhun multa...näkisit miten iso kyrpäni laukeaa vanhan lutkan suuhun...nyt tulee...aaaah..m48
Annetaan mun narttu huoralle suuhun isoa kovaa!!! Saa lutka kimpassa kahdelta vuoron perään niin oppii olemaan meidän kimppa huorana! nyt tulen ota sinä suuhun mun tuppikulli ime ime lujaa niin vaimokin näkee miten pitää imeä voimalla ja samaan aikaan hieroa kiinteitä kiveksiä! nyt nyt ihanaa!!! spermaa tulee rajusti sykkeellä! mä tykkään susta! kiitos tuli hyvä olo. kivaa päivää! 65ukm
- Anonyymi00075
Anonyymi00074 kirjoitti:
Annetaan mun narttu huoralle suuhun isoa kovaa!!! Saa lutka kimpassa kahdelta vuoron perään niin oppii olemaan meidän kimppa huorana! nyt tulen ota sinä suuhun mun tuppikulli ime ime lujaa niin vaimokin näkee miten pitää imeä voimalla ja samaan aikaan hieroa kiinteitä kiveksiä! nyt nyt ihanaa!!! spermaa tulee rajusti sykkeellä! mä tykkään susta! kiitos tuli hyvä olo. kivaa päivää! 65ukm
Mukavaa päivää.m48
- Anonyymi00076
Anonyymi00075 kirjoitti:
Mukavaa päivää.m48
65ukm onko tuppikulli seisonut.mulla olis kovana nyt sulle ja narttu vaimollesi.saisitte vuorotellen...m48
- Anonyymi00077
Anonyymi00076 kirjoitti:
65ukm onko tuppikulli seisonut.mulla olis kovana nyt sulle ja narttu vaimollesi.saisitte vuorotellen...m48
Kyllä kulta sulle aina seisoo kun fantasoin susta.
Mua saisit nussia vaikka heti. 65ukm
- Anonyymi00078
Huomenta m48 🥰 haluun sinua kulta, laitan liukuvoidetta tiukkaan pepun reikääni. Istut sohvalla ja tulen syliisi, ohjaan itse ison kovan kullisi pepun reijälle ja annan sen hiljalleen upota sisääni, tunnet kuinka tuppikullini seisoo kovana sykkien vatsaasi vasten, annan kullisi upota sentti sentiltä sisääni tunnen hyvää oloa ja vähän kipuakin mutta kiimani on niin kova että haluan tuntea sen kokonaan sisälläni, alan rytmikkäästi nussi sinua kulta, suutelen suutasi imen kaulaasi fritsua samalla kun pompin ison ihanan kullisi päällä. Se osuu eturauhaseeni ja kohta laukean! Ime mulle fritsuja kaulaan ja rintaani rakas! Haluun että merkkaat mut omaksi pikku huoraksi! Haluun olla sun kokonaan! Nyt nyt tulen spermani lentää vatsaasi vasten! Tule sinä kulta sisääni anna mun tuntea kuinka spermasi laukeaa sisääni, oot ihana mies! 65ukm
- Anonyymi00079
Huomenta 65ukm.tuo tuntuisi hyvältä.nyt seisoo kulli ihan kovana.runkkaan hiljalleen.oot kiihottava.tahtoisin nyt sua takaa.pikku huora sais isoa kyrpää ..m48
- Anonyymi00080
Anonyymi00079 kirjoitti:
Huomenta 65ukm.tuo tuntuisi hyvältä.nyt seisoo kulli ihan kovana.runkkaan hiljalleen.oot kiihottava.tahtoisin nyt sua takaa.pikku huora sais isoa kyrpää ..m48
Ihanaa menen kontilleen sohvalle, ota minut takaapäin! Haluun saada sun isoa kyrpääsi m48 nussi mua rajusti!!! Oot ihana iso kyrpä! Spermaa mut kokonaan! Lopuksi vielä nuolen spermaisen kullisi puhtaaksi 😋 tuli jo sinulle kulta. Nyt herätän nartun töihin....65ukm
- Anonyymi00081
Anonyymi00080 kirjoitti:
Ihanaa menen kontilleen sohvalle, ota minut takaapäin! Haluun saada sun isoa kyrpääsi m48 nussi mua rajusti!!! Oot ihana iso kyrpä! Spermaa mut kokonaan! Lopuksi vielä nuolen spermaisen kullisi puhtaaksi 😋 tuli jo sinulle kulta. Nyt herätän nartun töihin....65ukm
Nussin sua sohvalla takaa rajusti.voihki pikku huora kun saat isoa kovana seisovaa kyrpää..otan välillä ulos kyrpäni...sun persereikä jää kiihottavasti avoimeksi.samalla kun panen nii kerro miten sua kiihottaa Jorman jätti kyrpä ja se saa sut kovaksi..oot kiihottava pikku huora.laukean äänekkäästi sisääsi.tunne miten kullin sykkii sisälläsi.ota puoli kova lauennut kalu suuhusi ja ime sitä..nyt mulla tulee... Nyt spermat kondomissa.kulli laskee hiljalleen.m48
- Anonyymi00082
Anonyymi00081 kirjoitti:
Nussin sua sohvalla takaa rajusti.voihki pikku huora kun saat isoa kovana seisovaa kyrpää..otan välillä ulos kyrpäni...sun persereikä jää kiihottavasti avoimeksi.samalla kun panen nii kerro miten sua kiihottaa Jorman jätti kyrpä ja se saa sut kovaksi..oot kiihottava pikku huora.laukean äänekkäästi sisääsi.tunne miten kullin sykkii sisälläsi.ota puoli kova lauennut kalu suuhusi ja ime sitä..nyt mulla tulee... Nyt spermat kondomissa.kulli laskee hiljalleen.m48
Kiitos ihanasta sessiosta 🥰 tulin kaksi kertaa sinulle kulta, illalla kun nussin narttua niin kuiskin sille että se mun nettikaveri haluisi nussia sinua kimpassa ja että sulla on sopivan iso kulli tiukkaan pilluusi. Kivaa päivää ja pusu 🥰 65ukm
- Anonyymi00083
Anonyymi00082 kirjoitti:
Kiitos ihanasta sessiosta 🥰 tulin kaksi kertaa sinulle kulta, illalla kun nussin narttua niin kuiskin sille että se mun nettikaveri haluisi nussia sinua kimpassa ja että sulla on sopivan iso kulli tiukkaan pilluusi. Kivaa päivää ja pusu 🥰 65ukm
65ukm alkoi taas tehdä mieli.aloin hyvällä löysää kullia..kovenee hiljalleen kädessä.voisit imeä mut kovaksi.saisit sen nopeasti juhla kuntoon.nyt täydessä seisokissa.alkaa kiimalima valumaan kun hyväillen terskaa.narttu sais nyt vanhaan vittuunsa kullia.nussittais lutkaa vuorotellen.voitais panna myös yhtä aikaa.toinen peppuun ja toinen vittuun.ois kiihottavaa..m48
- Anonyymi00084
m48 Huomenta 🥰 eilen illalla otin liukuvoiteen mukaan kun mentiin sänkyyn ja sanoin nartulle että haluan ihailla sun peppua, pyysin menemään kontilleen ja laitoin ison tyynyn sen vatsan alle. Ihailin sen isoa peppua ja hieron tuppikullilla pepun vakoa ja pillua, valutin liukuvoidetta vakoon samalla hieroin tuppikulliani siinä, se liukui ihanasti ja välillä työnsin kullini pepun reijälle ja sisään ihan vähän, sitten sanoin sitä se mun nettikaveri haluisi nussia sua kimpassa mun kanssa, ole kiltti niin kulta saat samaan aikaan kahta kullia, ja työnsin tuppikullini tiukkaan anaaliin. Narttu vähän inahti mutta kuulin hennon ääneen sanovan olet ihana, lupaan olla kiltti ja antaa kimpassa, tunsin kuinka tiukka pepunreikä supisteli isoa kovaa tuppikulliani vasten, nussin hokien että nyt mun narttu huora saa kahta kyrpää, vauhti vain kiihtyi ja kiihtyi kunnes sanoin että nyt kulta tulen! Tulinkin voimalla! Vedin tuppikullini pois ja näin kuinka spermat valuu vähän avonaisesta pepun reijältä alas pillun huulille ja alan nuolla pitkin vedoin pillulta aina pepun reijällä ja työnsin kieltäni välillä sisään samalla sormetin narttua molempiin reikiin kunnes se nostaa peppuaan ja saa orkun! Kuvittelin että se oli sinun spermaasi kulta. 65ukm
- Anonyymi00085
Huomenta 65ukm.ois kiihottava panna narttua kimpassa.pääsisin pitkästä aikaa liukkaille.narttu sais spermaiseen peppuun isoa kyrpää.nyt kulli ihan kovana kädessä..m48
- Anonyymi00086
Anonyymi00085 kirjoitti:
Huomenta 65ukm.ois kiihottava panna narttua kimpassa.pääsisin pitkästä aikaa liukkaille.narttu sais spermaiseen peppuun isoa kyrpää.nyt kulli ihan kovana kädessä..m48
Tulin jo sinulle m48 kun kuvittelin että nussitaan kimpassa mun narttu huoraa, kuvittele sinäkin kulta niin imen kullisi sitten puhtaaksi, nami nami. 65ukm ps. Nyt herätän nartun...
- Anonyymi00087
Anonyymi00086 kirjoitti:
Tulin jo sinulle m48 kun kuvittelin että nussitaan kimpassa mun narttu huoraa, kuvittele sinäkin kulta niin imen kullisi sitten puhtaaksi, nami nami. 65ukm ps. Nyt herätän nartun...
Kuvittelen miten nussitaan vanhaa lutkaa kimpassa joka reikään.otan lauenneen tuppikullin suuhuni.nuolen sen puhtaaksi spermasta ja nartun vitun mahlasta..nyt mulla tulee..m48
- Anonyymi00088
Anonyymi00087 kirjoitti:
Kuvittelen miten nussitaan vanhaa lutkaa kimpassa joka reikään.otan lauenneen tuppikullin suuhuni.nuolen sen puhtaaksi spermasta ja nartun vitun mahlasta..nyt mulla tulee..m48
Narttu lähti töihin ja hain sen yölliset pikkuhousut niin tuoksuttelen samalla niiden kiiman tuoksuja kun runkkaan ja kuvittelen sinusta kulta, haluan saada sun ison kullisi suuhuni ja imeä sitä kunnes laukeisit suuhuni, lupaan niellä kaiken! Oot ihana kaveri 🥰 on ihanaa kuvitella ja fantasoida kanssasi että nussitaan narttu vaimoani. Nyt saisit imeä herkkää arkaa just lauennutta spermaista tuppikulliani kulta, ime ja nuole hellästi... Kivaa päivää. 65ukm
- Anonyymi00089
Anonyymi00088 kirjoitti:
Narttu lähti töihin ja hain sen yölliset pikkuhousut niin tuoksuttelen samalla niiden kiiman tuoksuja kun runkkaan ja kuvittelen sinusta kulta, haluan saada sun ison kullisi suuhuni ja imeä sitä kunnes laukeisit suuhuni, lupaan niellä kaiken! Oot ihana kaveri 🥰 on ihanaa kuvitella ja fantasoida kanssasi että nussitaan narttu vaimoani. Nyt saisit imeä herkkää arkaa just lauennutta spermaista tuppikulliani kulta, ime ja nuole hellästi... Kivaa päivää. 65ukm
Onko kiimaiset tuoksut nartun pikkareissa.imisin hellästi lauennutta tuppikulliasi..mukavaa päivää.m48
- Anonyymi00090
Anonyymi00089 kirjoitti:
Onko kiimaiset tuoksut nartun pikkareissa.imisin hellästi lauennutta tuppikulliasi..mukavaa päivää.m48
Ihanan voimakkaat tuoksut, kyllä tunnistan nartun tuoksut on aivan erilaiset kun anopin mistä saan nauttia välillä. 65ukm
- Anonyymi00091
Anonyymi00090 kirjoitti:
Ihanan voimakkaat tuoksut, kyllä tunnistan nartun tuoksut on aivan erilaiset kun anopin mistä saan nauttia välillä. 65ukm
65ukm saisinpa nuuhkia niitä.sotkitko ne spermalla.alkoi taas seisoa.runkkaan hiljalleen kullia.olis valmis sun ja nartun käyttöön.naapurin vanhalla rouvalla uusi miesystävä kylässä.on saanut itseään nuorempaa kullia nyt muutaman päivän.alkaa kiimalima valua.terska ihan limainen ja liukas.voisit imeä ja nuolla sitä...m48
- Anonyymi00092
Huomenta kulta 🥰 haluisin imeä sun isoa kovaa kyrpääsi m48 ja samalla hieroa kiinteitä kiveksiäsi, välillä nuolisin kiveksiäsi ja pepun reikääsi. Välillä työntäisin sormeni tiukkaan pepun reikääsi samaan aikaan kun otan suihin sinulta kulta. Haluan että nussit minua isolla kyrvälläsi tiukkaan pepun reikääni, tule sisääni! Haluan tuntea kuinka kyrpäsi sykkii sisälläni! Nussi kulta nussiiiii!!!! Haluun saada peppu orkun! Ota lopuksi tuppikullini suuhusi ja ime sitä kunnes laukean. Vaimon sisko ja iso Jorma tulee tänään käymään meillä kylässä, varmaan saan illalla märkää kiimaista narttua kun lähtevät pois, kiva seurata vaimon ja ison Jorman katseita ja kiimaa. 65ukm
- Anonyymi00093
Huomenta 65ukm.onko tuppikulli kovana.voisit ottaa suuhun nyt multa.runkkaan hiljalleen.m48
- Anonyymi00094
Anonyymi00093 kirjoitti:
Huomenta 65ukm.onko tuppikulli kovana.voisit ottaa suuhun nyt multa.runkkaan hiljalleen.m48
Ihanaa kulta! narttu heräsi juuri niin kohta kun se lähtee töihin niin alan fantasoimaan susta m48 haluun sua! olen niin kiimassa sinuun! 65ukm
- Anonyymi00095
Anonyymi00094 kirjoitti:
Ihanaa kulta! narttu heräsi juuri niin kohta kun se lähtee töihin niin alan fantasoimaan susta m48 haluun sua! olen niin kiimassa sinuun! 65ukm
Tahtoisin nyt nartun vanhaa tiukkaa vittua.samalla antaisit tuppikullia suuhuni.juuri kun olet laukeamassa työntyisit nartun vittuun ja laskisit siemenet sisään.pääsisin liukkaille jälkeesi.lutka saisi kahdet spermat vittuunsa.m48
- Anonyymi00096
Anonyymi00095 kirjoitti:
Tahtoisin nyt nartun vanhaa tiukkaa vittua.samalla antaisit tuppikullia suuhuni.juuri kun olet laukeamassa työntyisit nartun vittuun ja laskisit siemenet sisään.pääsisin liukkaille jälkeesi.lutka saisi kahdet spermat vittuunsa.m48
Nyt narttu lähti töihin, runkkaan jo tuppikullia! Tiukka esinahakani liukuu ihanasti ison terskani päällä ja samalla kuvittelen kuinka narttu saa sun isoa ja kovaa kyrpääsi m48, anna sille kyytiä! Nussi spermat sen tiukkaan vittuun niin minä nussin sen spermattua vittua! Nyt tulee!!! Spermat lensi paineella tuppikullista ime sitä ennen kuin seisokki laskee, se on herkkääää!!! Oot ihana kaveri! Kiitos sessioita, pusu pusu! 65ukm
- Anonyymi00097
Anonyymi00096 kirjoitti:
Nyt narttu lähti töihin, runkkaan jo tuppikullia! Tiukka esinahakani liukuu ihanasti ison terskani päällä ja samalla kuvittelen kuinka narttu saa sun isoa ja kovaa kyrpääsi m48, anna sille kyytiä! Nussi spermat sen tiukkaan vittuun niin minä nussin sen spermattua vittua! Nyt tulee!!! Spermat lensi paineella tuppikullista ime sitä ennen kuin seisokki laskee, se on herkkääää!!! Oot ihana kaveri! Kiitos sessioita, pusu pusu! 65ukm
65ukm kerro miten meni kun narttu näki jorman.luulen et sunkin tekis mieli jätti kyrpää.oliko tuppikulli kovana.m48
- Anonyymi00098
Anonyymi00097 kirjoitti:
65ukm kerro miten meni kun narttu näki jorman.luulen et sunkin tekis mieli jätti kyrpää.oliko tuppikulli kovana.m48
Narttu istui sen viereen sohvalla ja näin kuinka koskettelivat salaa toisiaan, ja kyllä ison Jorman etumus pullotti housuissa. Ihan äsken vasta lähtivät ja tulin jo sänkyyn, odota että narttu tulee niin saan koittaa kuinka märkänä pillu on? Varmaan haluaa että kuiskin kehuen kuinka kiimaisen ja haluttavan näköinen narttuni oli Jormalle. Nussi kuvittelen kuinka Iso Jorma antaa vaimolle isoa kyrpää... 65ukm
- Anonyymi00099
m48 🥰 kyllähän nartun pillu oli märkänä eilen illalla, oikein tyrkytti kiimaista vittuaan varmaan kuvitteli saavansa ison Jorman jättikullia, vedin esinahakani heti yli että sai paljasta terskaa niin kuin Jormalla on.
Nyt runkkaan sinusta kulta kuvittelen, haluan saada isoa kyrpääsi, saanhan. 65ukm- Anonyymi00100
Huomenta 65ukm.aamukahvia juon sohvalla ja runkkaan hiljalleen kovana seisovaa kullia.tahtoisin nyt sua takaa.samalla kun nussin posliini persereikääsi nii voisit kertoa miten sua kiihottaa Jorman jätti kyrpä..m48
- Anonyymi00101
Anonyymi00100 kirjoitti:
Huomenta 65ukm.aamukahvia juon sohvalla ja runkkaan hiljalleen kovana seisovaa kullia.tahtoisin nyt sua takaa.samalla kun nussin posliini persereikääsi nii voisit kertoa miten sua kiihottaa Jorman jätti kyrpä..m48
Oot ihana! Nussi mua! Saat tulla tiukkaa reikääni, laitoin liukuvoidetta kunnolla niin sun iso mahtuu sisääni, kuvittelen ison Jorman jätti kyrpää samalla kun nussit minua rajusti! Annat kunnon kyydit!!! Kulta oot ihanaaaaa!!!! 65ukm
- Anonyymi00102
Anonyymi00101 kirjoitti:
Oot ihana! Nussi mua! Saat tulla tiukkaa reikääni, laitoin liukuvoidetta kunnolla niin sun iso mahtuu sisääni, kuvittelen ison Jorman jätti kyrpää samalla kun nussit minua rajusti! Annat kunnon kyydit!!! Kulta oot ihanaaaaa!!!! 65ukm
Nussin sun tiukkaa reikää hitaasti ja välillä rajummin.puhu Jorman jättikyrvästä samalla.se kiihottaa mua paljon.mun kiimainen pikku huora tahtoo vierasta kyrpää...oot kiihottava..m48
- Anonyymi00103
Anonyymi00102 kirjoitti:
Nussin sun tiukkaa reikää hitaasti ja välillä rajummin.puhu Jorman jättikyrvästä samalla.se kiihottaa mua paljon.mun kiimainen pikku huora tahtoo vierasta kyrpää...oot kiihottava..m48
Kiitos oli ihana sessio! Tulin rajusti! Tuppikulli on aivan herkkänä. Narttu lähti tyytyväisenä töihin, laittoi vähän seksiasuja mukaan kun käy pika pikaa kuulemma Tommia moikkaamassa. Haluu välillä nuorta kullia. Kivaa päivää kulta. 65ukm
- Anonyymi00104
Anonyymi00103 kirjoitti:
Kiitos oli ihana sessio! Tulin rajusti! Tuppikulli on aivan herkkänä. Narttu lähti tyytyväisenä töihin, laittoi vähän seksiasuja mukaan kun käy pika pikaa kuulemma Tommia moikkaamassa. Haluu välillä nuorta kullia. Kivaa päivää kulta. 65ukm
Tulin myös rajusti..oot kiihottava.kiitos tuppikulli..mukavaa päivää.m48
- Anonyymi00105
Anonyymi00104 kirjoitti:
Tulin myös rajusti..oot kiihottava.kiitos tuppikulli..mukavaa päivää.m48
Huomenta m48 🥰 olihan Tommi imenyt kiimoissaan vaimon kaulaan ja tissiin kunnon fritsun. Olivat menneet kävelylle levähdyspaikan vieressä olevaan metsään, ottivat viltin mukana, vaimo oli riisunut autossa jo valmiiksi pikkarit pois niin oli mennyt selälleen makaamaan viltin päälle nostanut minihameen helmaa niin Tommi oli ensin vähän aikaa nuollut, sitten sanonut että haluaa ihailla vaimoa ensin, avannut vaimon puseron nappeja ja ottanut tissin esiin liivin sisältä imenyt fritsun, sitten oli avannut farkut ja laskenut niitä ja nuori komeasti seisova pikku kulli oli tullut esiin ja sanonut että nyt mun oma kulta saa kullia, vaimo oli ohjannut kullin sisään ja Tommi oli nussinut kuin duracel pupu, oli imenyt kaulaan fritsun ennen kuin laukesi ja spermaa tuli paljon! Kuulemma vaimosta tuntui ettei sen tulo loppuisi ollenkaan. Kuulemma oli pakko laittaa mukana ollut side pikkuhousujen alle ettei valuisi reisille koko ajan kun ajoi kotiin.
Salaa kyllä kävin kylppärissä pyykkikorista tuoksuja haistamassa ja vähän maistamassakin, oli muuten tosi spermaiset pikkarit. Olisin kyllä halunnut päästä heti kun tuli liukkaille mutta vaimo sanoi että saat illalla sitten. Nyt se nukkuu tyytyväisenä varmaan pitkään niin voin fantasoida sinusta m48 kuinka nauttisimme toisistamme kulta, tuppikullini on valmiina sessioon.... 65ukm - Anonyymi00106
Anonyymi00105 kirjoitti:
Huomenta m48 🥰 olihan Tommi imenyt kiimoissaan vaimon kaulaan ja tissiin kunnon fritsun. Olivat menneet kävelylle levähdyspaikan vieressä olevaan metsään, ottivat viltin mukana, vaimo oli riisunut autossa jo valmiiksi pikkarit pois niin oli mennyt selälleen makaamaan viltin päälle nostanut minihameen helmaa niin Tommi oli ensin vähän aikaa nuollut, sitten sanonut että haluaa ihailla vaimoa ensin, avannut vaimon puseron nappeja ja ottanut tissin esiin liivin sisältä imenyt fritsun, sitten oli avannut farkut ja laskenut niitä ja nuori komeasti seisova pikku kulli oli tullut esiin ja sanonut että nyt mun oma kulta saa kullia, vaimo oli ohjannut kullin sisään ja Tommi oli nussinut kuin duracel pupu, oli imenyt kaulaan fritsun ennen kuin laukesi ja spermaa tuli paljon! Kuulemma vaimosta tuntui ettei sen tulo loppuisi ollenkaan. Kuulemma oli pakko laittaa mukana ollut side pikkuhousujen alle ettei valuisi reisille koko ajan kun ajoi kotiin.
Salaa kyllä kävin kylppärissä pyykkikorista tuoksuja haistamassa ja vähän maistamassakin, oli muuten tosi spermaiset pikkarit. Olisin kyllä halunnut päästä heti kun tuli liukkaille mutta vaimo sanoi että saat illalla sitten. Nyt se nukkuu tyytyväisenä varmaan pitkään niin voin fantasoida sinusta m48 kuinka nauttisimme toisistamme kulta, tuppikullini on valmiina sessioon.... 65ukmHuomenta 65ukm.joko tuppikulli laukesi.fantasioitko Tommin pikku kullista.mulla ihan kovana kädessä.voisit runkata ja imeä nyt.m48
- Anonyymi00107
Ollaan kauppakeskuksessa ostamassa vaimolle uusia seksikkäitä alusasuja ym. kivoja seksi asuja. 65ukm
- Anonyymi00108
Millaisia asuja löytyy.narttu haluu näyttää seksikkäältä vieraille miehille.saako tänään vielä pikku kullia vai jätti kyrpää..m48
- Anonyymi00109
Anonyymi00108 kirjoitti:
Millaisia asuja löytyy.narttu haluu näyttää seksikkäältä vieraille miehille.saako tänään vielä pikku kullia vai jätti kyrpää..m48
m48 🥰 nätit Brazil pikkarit ja parit stringit, uudet tuetut pitsiliivit mistä tulee oikein isot tissit ja nännit töröttään tyrkylle, kohta laittaa minulle näytille kun mennään sänkyyn. 65ukm
- Anonyymi00110
Huomenta m48 oli ihanaa katsoa kuinka narttu vaimo nautti kun oli pukeutunut uusiin seksiasuihin, upeasti oli isot tissit töröllään uusissa liiveissä ja samassa kuosissa olevat stringit peitti juuri ja juuri posliinipillu kummun, uudet stayup sukat ja punaiset korkkarit jalassa, wau! Miten upea ja haluttava vaimo minulla onkaan. Kehuin että kyllä nyt Tommi ja iso Jorma tykkää kun näytät tätä asua niille, oli kyllä ilo nussia narttua kun oli niin haluttavan seksikäs ja kiimainen. Nyt haluisin olla sun oma pikku huorasi saat tehdä ihan mitä haluat ja teen sinullekin kulta mitä haluat! Nussi minua m48 haluun sun isoa kyrpääsi!!! 65ukm
- Anonyymi00111
65ukm onko tuppikulli kovana.m48
- Anonyymi00112
Anonyymi00111 kirjoitti:
65ukm onko tuppikulli kovana.m48
m48 käytiin nartun kanssa vähän ajelemassa, laittoi nätin kukkamekon ja uudet seksikkäät alusasut alle, pysähdyttiin tuttuun rekkaparkkiin jossa vein nartun näytille, käveltiin vähän metsän reunalle ja suudeltiin sekä vähän samalla nostin mekkoa että vaimon stringi peppu näkyisi. Pari rekka oli parkissa ja nähtiin että heti toisesta tuli varmaan noin 40-50v kaveri hytistä ulos katsomaan mitä touhutaan, nostin vielä enemmän vaimon helmaa että näkisi nartun herkkupepun, annoin käteni mennä jo pillun huulille ja tunsin kuinka märkänä vaimo jo oli niin sanoin että mennään vähän pidemmälle niin nussin sua takaapäin tuota isoa puuta vasten. Nartun oli vähän vaikea kävellä metsässä korkkareilla mutta sitten se meni nojaamaan peppu pystyssä puuta vasten ja nostin mekon helman ja laskin farkut alas.
Ei muuta kun tuppikullia sisään ja aloin nussia narttu oikein tyrkytti pilluaan kiimassa, kysyin annatko rekkakuskin nussia kanssa kun se on tuolla vähän matkan päässä katsomassa, kysyi katsotaan nyt tuleeko niin vinkkasin jo kaverille että tule vain lähemmäksi jos haluat. Kaveri tuli ja sanoi että onhan hyvän näköinen nainen. Kysyin onko kortsu? Kaveri sanoi että tietenkin on niin sanoin saat koittaa kuinka tiukka vaimolla on. Kaveri oli jo rullaamassa kortsua kulli oli normi noin 15cm mutta ylöspäin tosi käyrä, sanoin kaverille että nyt saat tosi märkää ja tiukkaa kiima vittua! Kyllähän Kaveri tikkasi kun viimestä päivää. Narttu inisi ihanasti kun kaveri nussi tosi lujaa kunnes näin että nyt kaveri tulee ja tulikin ääneen!!! Nartulta meinasi mennä jalat alta kun sai orkun heti perään.
Kaveri kiitti että olihan ihana ja tiukka pillu. Otettiin kaverin kanssa vaimon käsistä kiinni ja se saattoi meidät autolle ja kysyi saako puhelin numeron niin annoin omani. 65ukm
- Anonyymi00113
Huomenta m48 🥰 nyt saisit imeä ja nussia kiimaista pikku huoraasi, tuppikulli seisoo sinulle kulta valmiina. Eilinen Rekkakuski laittoi jo viestiä että kyllä sinulla on ihana ja haluttava vaimo, kehui ja sanoi että oli runkannut vaimoa ajatellen jo monta kertaa. Kysyi että saako joskus toistekkin tulla kimpassa nussiin, kehui kyllä että minulla on iso komea kulli : ) oli katsonut ja ihaillut ensin kun olin nussinut narttua, laittoi että on bi ja haluisi myös minua : ) laitoin että sinulla on komeasti seisova käyrä kyrpä ja etten ole vielä ollut miehen kanssa, haluja on kyllä ollut jo pidempään. Tuota olisi käyrää olisi kyllä kiva ottaa suuhun ja neitsyt peppuunkin varmasti tuo 14-15cm mahtuisi? Vaimo antoi vielä illalla ja kerroin että se rekkamies jo laittoi viestiä, että kehui sinua miten haluttava ja seksikäs vaimo olet, haluisi nussia heti uudestaan, kerroin että oliko huomannut kuinka käyrä ylöspäin sen kulli oli niin vaimo sanoi että oli kyllä tuntenut sen että on jotenkin erikoinen tunne. Nyt käsi käy tuppikulli seisoo sinulle kulta esinahakani on terskani päällä ja kurkkii märkänä kiimasta sinulle kulta, nyt tulen tuoksutan samalla vaimon eilisiä kiimaisia pikkareita, olen ylpeä että minulla on haluttava narttu vaimo, spermat lentää ja pyyhin ne vaimon pikkareihin. 65ukm
- Anonyymi00114
Huomenta 65ukm.mulla kovana kädessä.kiihottava ajatella sua imemässä käyrää kullia ja antaisit myös nussia posliini persereikääsi...m48
- Anonyymi00115
Anonyymi00114 kirjoitti:
Huomenta 65ukm.mulla kovana kädessä.kiihottava ajatella sua imemässä käyrää kullia ja antaisit myös nussia posliini persereikääsi...m48
Ihanaa kulta kun tulit kanssani fantasoimaan ja fantasoimaan 🥰 haluisin että sinä olisit eka ja saisit viedä mun peppu neitsyyden, tykkään susta ja meidän vehkeet sopii toisillemme niin hyvin ; ) haluisin olla sun omasi kulta ja saisit tehdä minulle ihan mitä haluat. Halua olla sun oma pikku huorasi nussi mua!!! 65ukm
- Anonyymi00116
Anonyymi00115 kirjoitti:
Ihanaa kulta kun tulit kanssani fantasoimaan ja fantasoimaan 🥰 haluisin että sinä olisit eka ja saisit viedä mun peppu neitsyyden, tykkään susta ja meidän vehkeet sopii toisillemme niin hyvin ; ) haluisin olla sun omasi kulta ja saisit tehdä minulle ihan mitä haluat. Halua olla sun oma pikku huorasi nussi mua!!! 65ukm
Oot kiihottava pikku huora joka tahtoo vierasta kullia..saat mut ihan kovaksi...nyt tulee...kulli sykki spermat kondomin..teki hyvää.tulihan paljon..m48
- Anonyymi00117
Narttu vaimo laittaa itseään nätiksi kun menee suoraan aamu palaveriin töihin, kohta alkaa loma niin joutuu ohjeitaa muita 3vko:ksi, sitten vaimo saa mennä luvallani ihan minne haluaa, saa nauttia kesästä, seksistä ja miehistä. Minullakin on aikaa sitten sinulle kulta mennäänkö ajelulle? Kivaa päivää kulta 🥰 pusu pusu! 65ukm
- Anonyymi00118
Mukavaa päivää.m48
- Anonyymi00119
Anonyymi00118 kirjoitti:
Mukavaa päivää.m48
Huomenta m48 🥰 haluisin sun isoa kulliasi imeä ja runkata, saanhan kulta! Haluun nyt saada maistaa spermaasi! Ole kiltti ja mun nauttia susta! Tuppikullini seisoo sinulle ja kuvittelen sinusta samalla kun hieron terskaani tiukan esinahakani alta, kiimalimaa tulee ja esinahakani liukuu hyvin ison terskani päällä, kohta tulen....65ukm
- Anonyymi00120
Anonyymi00119 kirjoitti:
Huomenta m48 🥰 haluisin sun isoa kulliasi imeä ja runkata, saanhan kulta! Haluun nyt saada maistaa spermaasi! Ole kiltti ja mun nauttia susta! Tuppikullini seisoo sinulle ja kuvittelen sinusta samalla kun hieron terskaani tiukan esinahakani alta, kiimalimaa tulee ja esinahakani liukuu hyvin ison terskani päällä, kohta tulen....65ukm
Huomenta 65ukm.mulla jo jonkin aikaa sitte spermat roiskahti.voisit ottaa lauenneen löysän kullin suuhusi..imisit hellästi..m48
- Anonyymi00121
Anonyymi00120 kirjoitti:
Huomenta 65ukm.mulla jo jonkin aikaa sitte spermat roiskahti.voisit ottaa lauenneen löysän kullin suuhusi..imisit hellästi..m48
Ihanaa otan spermaisen lauenneen kullin suuhuni ja imen ensin hellästi, välillä nuolen ja ihailen kulliasi, työnnän vähän sormeani tiukaan pepun reikääsi ja tunnen kuinka iso ihana kullisi alkaa uudelleen seisomaan! Haluun saada vielä spermat lentään suuhuni! Oot ihanaaaaa!!! Nyt tulen sinulle kulta! Nyt nyt tuleeee! Kiitos olet kiva kaveri. Nyt tuli hyvä olo! 65ukm
- Anonyymi00122
🥰 m48 haluisin nyt olla kanssasi 69 ja nauttia pitkään isosta komeasta kullistasi kulta 😋 65ukm
- Anonyymi00123
65ukm nyt saisit ottaa suuhun ison kullini.tulisin nopeaan suuhusi..m48
- Anonyymi00124
Anonyymi00123 kirjoitti:
65ukm nyt saisit ottaa suuhun ison kullini.tulisin nopeaan suuhusi..m48
Ihanaa 48m otan komean ison kullisi suuhuni ja imen innolla, välillä nuolen ja runkkaan kunnes tunnen että tulet, tule mun suuhuni ja päälleni, haluan saada maistaa sun spermaasi kulta. 65ukm
- Anonyymi00125
Anonyymi00124 kirjoitti:
Ihanaa 48m otan komean ison kullisi suuhuni ja imen innolla, välillä nuolen ja runkkaan kunnes tunnen että tulet, tule mun suuhuni ja päälleni, haluan saada maistaa sun spermaasi kulta. 65ukm
65ukm tahtoisin panna sua.saisit toisen lastin posliini persereikääsi.toisella kertaa ei tule paljon spermaa mutta kestän pidempään.voihkisit äänekkäästi kun nussin sua takaa.samalla voit kiihottaa mua puhumalla vieraasta kullista mitä haluaisit.m48
- Anonyymi00126
Anonyymi00125 kirjoitti:
65ukm tahtoisin panna sua.saisit toisen lastin posliini persereikääsi.toisella kertaa ei tule paljon spermaa mutta kestän pidempään.voihkisit äänekkäästi kun nussin sua takaa.samalla voit kiihottaa mua puhumalla vieraasta kullista mitä haluaisit.m48
Kulta menisin ensin kontilleen peppu pystyssä niin että näkisit tiukan pepun reikäni ja kiinteät posliini kivekseni, tuppikullini seisoisi koko ajan kun nussisit minua m48, varmaan voihkisin vähän kivustakin ja nautinnosta enemmän, haluan tuntea kuinka spermasi lopuksi valuisi tiukasta sykkivästä reijästäni ulos, haluan sun ihanaa kulliasi kulta 🥰 oot ihanaaaaa!!!!!!! 65ukm
- Anonyymi00127
Huomenta m48 haluisin istua vastakkain syliisi ja suudella suutasi imeä kaulaasi fritsuja, ottaa nännisi suuhuni imeä sitä hellästi, tunnet kuinka tuppikullini seisoo vatsaani vasten sykkien ja kiimalimaa alkaa tulla terskani päällä, terskani kurkkii tiukan esinahakani alta kiimaisena, haluan saada sun ihanan ison kullisi tiukkaan pepun reikääni, nussi mua kulta! Olen laittanut liukuvoidetta niin että kullisi mahtuu neitsyt reikääni. Haluan tuntea kuinka ihanasti se osuu eturauhaseeni, pompin sylissäsi aivan kiimassa kunnes saan peppu orkun! Haluun olla sun oma pikku huorasi ja saada sinut kulta laukeamaan sisääni!!! Lupaan lopuksi vielä imeä spermaisen kullisi puhtaaksi. Ja jos haluat niin imet tuppikulliani kunnes laukesin suuhusi kulta 🥰 65ukm
- Anonyymi00128
Huomenta 65ukm.oon runkannut jo jonkin aikaa.tulee ihan pian.kiimalima vaan valuu.nyt kun istuisit syliini nii laukaisin varmaan heti kun kyrpäni olisi sisälläsi.nyt tulee..m48
- Anonyymi00129
Anonyymi00128 kirjoitti:
Huomenta 65ukm.oon runkannut jo jonkin aikaa.tulee ihan pian.kiimalima vaan valuu.nyt kun istuisit syliini nii laukaisin varmaan heti kun kyrpäni olisi sisälläsi.nyt tulee..m48
Olet ihana isokulli, narttu lähti juuri niin voin fantasoida sinusta että istun sylissäsi ja nautin, samalla runkkaan ja äänen voihkin kuvittelen että nussit minua kulta, hoen ääneen että olen pikku huorasi, nussi nussi minua isokulli! Nyt tulen sinulle spermat lentää vatsalleni olisi ihanaa jos nuolisit ne vatsaltani ja tuppikullini puhtaaksi. Tykkään susta 🥰 65ukm
- Anonyymi00130
Anonyymi00129 kirjoitti:
Olet ihana isokulli, narttu lähti juuri niin voin fantasoida sinusta että istun sylissäsi ja nautin, samalla runkkaan ja äänen voihkin kuvittelen että nussit minua kulta, hoen ääneen että olen pikku huorasi, nussi nussi minua isokulli! Nyt tulen sinulle spermat lentää vatsalleni olisi ihanaa jos nuolisit ne vatsaltani ja tuppikullini puhtaaksi. Tykkään susta 🥰 65ukm
65ukm nyt voisit ottaa mun kullin suuhun.vetäisit esinahan taakse ja nuolisit sekä imisit terskaa niin et alkaa seisoa kovana..sen jälkeen menet kontalle nii et posliini persereikä on hyvin tarjolla pantavaksi.olet mun kiihottava pikku huora.saat isoa kyrpää..hoe et olet mun pikku huora ja haluat olla muidenkin nussittavana...sä oot kiihottava..m48
- Anonyymi00131
Anonyymi00130 kirjoitti:
65ukm nyt voisit ottaa mun kullin suuhun.vetäisit esinahan taakse ja nuolisit sekä imisit terskaa niin et alkaa seisoa kovana..sen jälkeen menet kontalle nii et posliini persereikä on hyvin tarjolla pantavaksi.olet mun kiihottava pikku huora.saat isoa kyrpää..hoe et olet mun pikku huora ja haluat olla muidenkin nussittavana...sä oot kiihottava..m48
🥰 Kulta et usko kuinka paljon haluisin saada sun isoa kyrpääsi tiukkaan posliini pepunreikääni ja lupaan olla sun oma pikku huorasi, sinä m48 saat olla ensimmäinen kuka korkkaa mun peppu neitsyyden, tuppikullini seisoo kun fantasoin sinusta kulta! Pakko runkata kuvittelen että nussit mua rajusti tiukkaan posliini poikapilluuni, Kulta haluun sun isoa kyrpääsi! Anna pikku huorallesi kunnon kyydit!!! Oot ihanaaaaa!!!! Nyt tulen sinulle spermat lentää ja tuppikulli on aivan hellänä, ime vielä hellästi herkkää terskaani Kulta! Ai että tuli hyvä olo, kiitos! 65ukm
- Anonyymi00132
Huomenta m48 🥰 eilen illalla vaimo Tommin kanssa autoajelulle ja tuli myöhään, oli kyllä niin saaneen näköinen narttu huora ja sanoikin että nyt on Tommi antanut vaimolle kunnon kyydit johon vaimo että oli kuulemma viikon lastit odottanut vaimoa, sanoinkin että älä vielä mene kylppäriin pesulle mä haluun päästä liukkaille, vaimo meni mekko päällä sänkyyn makaamaan ja nosti helmaa, sillä oli ihanat uudet punaiset pitsi pikkarit ja levitin jalkoja, työnsin pääni pikkareiden tuoksuista nauttimaan, tunsin kiimaisen pillun ja sperman tuoksuja nenässäni, nuolin niiden päältä ensin sitten siirsin sen verran niitä että sain maistaa nartun nussittua vittua, ainakin kuvittelin että siellä maistuu nuoren Tommin sperman maku kun himokkasti nuolin kiima vittua. Tuppikullini seisoi jämäkkänä ja olin aivan kiimassa nartun ja Tommin tuoksuista. Sanoinkin että olet ihana ja haluttava narttu huora! Ihanaa päästä liukkaille ja työnsin tuppikullini nartun nussittuun vittuun, narttu inisi ääneen ja sanoi nussi kulta nussi omaa huoraasi ja minä poika nussin! Nartun hokiessa tule sisään niin saatiin molemmat samaan aikaan. Ihana narttu vaimo! Nyt lähti jo töihin ja voisin olla nyt sinun kulta! 65ukm
- Anonyymi00133
65ukm tahtoisin narttu vaimosi spermaista vittua.katselisin kun nussit ja laukeat nartun vittuun.nuolen sun tuppikullin puhtaaksi ja alan panna narttua.vanhan lutkan nussittu spermainen vittu tuntuu hyvältä.saat katsoa kun vaimosi saa isoa kyrpää.m48
- Anonyymi00134
Vaimon sisko oli pyytänyt meitä taas mökille ja varmaan huomenna mennään ja ollaan ainakin yksi yö. En tiedä onko se siskollakin kiima päällä kun viimeksi sai salaa mun tuppikullia. Mutta ei varmaan tiedä että oma "mies" iso Jorma nussii sen kiimaista pikkusiskoaan. Toivottavasti minäkin saan vaimon vanhempaa siskoa nussia, sanoin vaimolle että käy ostamassa uuden liukuvoide tuubin jos joutuu jossain pikaisesti siskoa nussimaan. 65ukm
- Anonyymi00135
65ukm ootko kertonut lutka vaimolleni et olet pannut sen siskoa.eiks sillä vittu oikein kostu jos tarvii liukkaria.mulla sauna lämpenee just.ois kiihottava saunoa sun kans.tuppikulli sais kyytiä vois olla terska hellänä...ja myös posliini persereikä...m48
- Anonyymi00136
Anonyymi00135 kirjoitti:
65ukm ootko kertonut lutka vaimolleni et olet pannut sen siskoa.eiks sillä vittu oikein kostu jos tarvii liukkaria.mulla sauna lämpenee just.ois kiihottava saunoa sun kans.tuppikulli sais kyytiä vois olla terska hellänä...ja myös posliini persereikä...m48
Huomenta m48 en ole kertonut vaimolle ja haluun pitääkin salassa että olen vaimon siskon kanssa salaa nussinut, tuntuu vain enemmän kiihottavalta tehdä sitä salaa. Eilen illalla jo valmistauduttiin huomiseen lähtöön kerättiin vaatteet ja voiteet mukaan, trimmasin vaimon pillun kokonaan posliiniksi ja näin kuinka se alkoi kostua samalla kun leikkasin pillun karvoja tarkkaan pillun huulien ja klitoriksen ympäriltä, lopuksi vielä pepun reijänkin ympäriltä, sitten levitin hoitavaa voidetta ja kehuin että nyt on narttu vaimolla kaunis ja haluttava posliini. Vaimo sanoi että nyt on sinun vuorosi ja tuppikulli seisoi koko ajan kun vaimo trimmasi minutkin kokonaan posliiniksi. Sitten sanoin että nyt haluan olla ja nauttia 69, molemmilla oli kiima päällä ja narttu saikin tosi nopeaan orkun! Oikein skruittasi märän orkun naamalleni, naminami ja ei mennyt kuin hetki kun laukesin! Vaimo ehti juuri ja juuri ottaa tuppikullini suustan spermat kyllä lensi kasvoille. Nyt juuri heräsin ja vaimo vielä nukkuu niin olisi kiva fantasoida kanssasi kuinka nussit omaa pikku huoraasi saisit mun tiukkaa posliini poikapillua. 65ukm
- Anonyymi00137
Anonyymi00136 kirjoitti:
Huomenta m48 en ole kertonut vaimolle ja haluun pitääkin salassa että olen vaimon siskon kanssa salaa nussinut, tuntuu vain enemmän kiihottavalta tehdä sitä salaa. Eilen illalla jo valmistauduttiin huomiseen lähtöön kerättiin vaatteet ja voiteet mukaan, trimmasin vaimon pillun kokonaan posliiniksi ja näin kuinka se alkoi kostua samalla kun leikkasin pillun karvoja tarkkaan pillun huulien ja klitoriksen ympäriltä, lopuksi vielä pepun reijänkin ympäriltä, sitten levitin hoitavaa voidetta ja kehuin että nyt on narttu vaimolla kaunis ja haluttava posliini. Vaimo sanoi että nyt on sinun vuorosi ja tuppikulli seisoi koko ajan kun vaimo trimmasi minutkin kokonaan posliiniksi. Sitten sanoin että nyt haluan olla ja nauttia 69, molemmilla oli kiima päällä ja narttu saikin tosi nopeaan orkun! Oikein skruittasi märän orkun naamalleni, naminami ja ei mennyt kuin hetki kun laukesin! Vaimo ehti juuri ja juuri ottaa tuppikullini suustan spermat kyllä lensi kasvoille. Nyt juuri heräsin ja vaimo vielä nukkuu niin olisi kiva fantasoida kanssasi kuinka nussit omaa pikku huoraasi saisit mun tiukkaa posliini poikapillua. 65ukm
Ukm65 tahtoisin nuolla narttua.posliini vittu vanhalla naisella on tosi kiihottava.lutka narttu sais kieltä molempiin reikiin.nyt kulli aivan kovana.nyt saisit isoa kyrpää posliini persereikääsi.oot mun kiihottava pikku huora.voisit pukeutua nartun vaatteisiin.haluan nussia huoraani takaa.m48
- Anonyymi00138
Anonyymi00137 kirjoitti:
Ukm65 tahtoisin nuolla narttua.posliini vittu vanhalla naisella on tosi kiihottava.lutka narttu sais kieltä molempiin reikiin.nyt kulli aivan kovana.nyt saisit isoa kyrpää posliini persereikääsi.oot mun kiihottava pikku huora.voisit pukeutua nartun vaatteisiin.haluan nussia huoraani takaa.m48
Huomenta m48, täällä mökillä kahvia juon ja olet mun ajatuksissani kulta 🥰 eilen saunottiin, vaimo ja sen sisko menivät ensin, sitten minä menin ison Jorman kanssa, vähän jännitti alkaa tuppikullini taas heti seisomaan niin kuin viimeksi ja että olen vielä täysin posliiniksi ajanut alapään. Pukkarissa tunsin jo että alkaahan se tuppikulli perkele seistä jöpöttää enkä pysty sitä peittelemään millään, ja kun vielä näin tuon Jorman jättikullin sen riisuessa niin hyvä etten lauennut näystä. Jorma sanoikin että sulla taitaa olla jatkuva seisokki kun aina vain seisoo, sanoin vähän punastuneena että jotenkin vain kiihoittaa nähdä alasti toisia ihmisiä. Jorma kaatoi vettä päälleen ja näin että Jormallakin alkoi jättikulli näyttää vähän tulevan seisokkia eikä roikkunut isoja kiveksiään vasten mennessään minun ohi jo saunaan, itse yritin heittää kylmää vettä tuppikullini päälle että seisokki edes vähän laskisi mutta ei niin pakko oli mennä täydessä seisokissa sen viereen lauteille. Näin kyllä että se katsoi kun tulin ja niin minäkin näin että kyllä nyt on ison Jorman jättikullikin seisokissa, wau! Miten komea ja tiedän että vaimo saa varmaan tuota salaa yöllä. Siinä juteltiin kaikkea ja vähän vihjailinkin että vaimon kanssa oikein odotettiin että päästään tänne teidän kanssa mökille nauttimaan. Välillä kyllä vilkuilin salaa Jorman jättikullia ja hyvä etten tullut pelkästään katsomisesta. Illalla syötiin ja ihan vähän juotiinkin ja nukkumaan mennessä yritin saada vaimolta niin sanoi että nukutaan nyt, saat kotona sitten. Heräsin yöllä kun vaimo lähti salaa vierestä, odotin tovin ennen kuin itse nousin ja hiivin hiljaa takkahuoneen ovelle, näin että siellä jo ovat sohvalla nussimassa vaimo jalat Jorman olkapäillä inisi ihanasti Jorman jättikullia saadessaan. Tuppikullini seisoi sykkien kilpaa sydämmeni kanssa jännityksestä etteivät näkisi ja kuulisi minua kun runkkasin samalla tuppikulliani, näin kuinka Jorman Vauhti kiihtyi niin minulta tuli! Spermat lentää pitkin lattiaa! Ja lähden takaisin huoneeseeni, olin jo nukahtanut ennen kuin vaimo oli tullut takaisin. Odotan kovasti että vaimon sisko heräsi jo niin minäkin saisin vierasta vittua nuolla ja nussia, olen pelkät boxerit jalassa ja seisokki päällä. 65ukm
- Anonyymi00139
Anonyymi00138 kirjoitti:
Huomenta m48, täällä mökillä kahvia juon ja olet mun ajatuksissani kulta 🥰 eilen saunottiin, vaimo ja sen sisko menivät ensin, sitten minä menin ison Jorman kanssa, vähän jännitti alkaa tuppikullini taas heti seisomaan niin kuin viimeksi ja että olen vielä täysin posliiniksi ajanut alapään. Pukkarissa tunsin jo että alkaahan se tuppikulli perkele seistä jöpöttää enkä pysty sitä peittelemään millään, ja kun vielä näin tuon Jorman jättikullin sen riisuessa niin hyvä etten lauennut näystä. Jorma sanoikin että sulla taitaa olla jatkuva seisokki kun aina vain seisoo, sanoin vähän punastuneena että jotenkin vain kiihoittaa nähdä alasti toisia ihmisiä. Jorma kaatoi vettä päälleen ja näin että Jormallakin alkoi jättikulli näyttää vähän tulevan seisokkia eikä roikkunut isoja kiveksiään vasten mennessään minun ohi jo saunaan, itse yritin heittää kylmää vettä tuppikullini päälle että seisokki edes vähän laskisi mutta ei niin pakko oli mennä täydessä seisokissa sen viereen lauteille. Näin kyllä että se katsoi kun tulin ja niin minäkin näin että kyllä nyt on ison Jorman jättikullikin seisokissa, wau! Miten komea ja tiedän että vaimo saa varmaan tuota salaa yöllä. Siinä juteltiin kaikkea ja vähän vihjailinkin että vaimon kanssa oikein odotettiin että päästään tänne teidän kanssa mökille nauttimaan. Välillä kyllä vilkuilin salaa Jorman jättikullia ja hyvä etten tullut pelkästään katsomisesta. Illalla syötiin ja ihan vähän juotiinkin ja nukkumaan mennessä yritin saada vaimolta niin sanoi että nukutaan nyt, saat kotona sitten. Heräsin yöllä kun vaimo lähti salaa vierestä, odotin tovin ennen kuin itse nousin ja hiivin hiljaa takkahuoneen ovelle, näin että siellä jo ovat sohvalla nussimassa vaimo jalat Jorman olkapäillä inisi ihanasti Jorman jättikullia saadessaan. Tuppikullini seisoi sykkien kilpaa sydämmeni kanssa jännityksestä etteivät näkisi ja kuulisi minua kun runkkasin samalla tuppikulliani, näin kuinka Jorman Vauhti kiihtyi niin minulta tuli! Spermat lentää pitkin lattiaa! Ja lähden takaisin huoneeseeni, olin jo nukahtanut ennen kuin vaimo oli tullut takaisin. Odotan kovasti että vaimon sisko heräsi jo niin minäkin saisin vierasta vittua nuolla ja nussia, olen pelkät boxerit jalassa ja seisokki päällä. 65ukm
Huomenta ukm65.mulla kulli kovana kädessä.kiihottaa kun pikku huora katsellut jättikyrpää kiimaisena.tahtoisit varmaan runkata ja imeä jormaa.oot kiihottava..m48
- Anonyymi00140
Anonyymi00139 kirjoitti:
Huomenta ukm65.mulla kulli kovana kädessä.kiihottaa kun pikku huora katsellut jättikyrpää kiimaisena.tahtoisit varmaan runkata ja imeä jormaa.oot kiihottava..m48
Ihanaa kun tulit ja laitoit viestiä kulta, nyt vaimon sisko tuossa jo häärää aamupalaa ja on nähnyt että minulla seisoo, hymyili ihanasti ja vähän on salaa kosketeltukin, vaimo ja Jorma vielä nukkuu. Toivottavasti pääsen vielä nussimaan tuota vanhaa kiima vittua ennen kuin heräävät. 65ukm
- Anonyymi00141
Anonyymi00140 kirjoitti:
Ihanaa kun tulit ja laitoit viestiä kulta, nyt vaimon sisko tuossa jo häärää aamupalaa ja on nähnyt että minulla seisoo, hymyili ihanasti ja vähän on salaa kosketeltukin, vaimo ja Jorma vielä nukkuu. Toivottavasti pääsen vielä nussimaan tuota vanhaa kiima vittua ennen kuin heräävät. 65ukm
65ukm ois kiihottava ottaa sun lauennut tuppikulli suuhun ja nuolla se puhtaaksi vanhan kiimavitun mahlasta.kulta mulla seisoo kyrpä ihan kovana sulle.vedin kondomin päälle.pian tulee.mun pikku huora sais nyt isoa kortsu kullia..nyt tulee...oot kiihottava tuppikulli.. mun pikku huora..aaah.. teki hyvää...kulli sykkii vieläkin..kortsu täynnä paksua spermaa..m48
- Anonyymi00142
Anonyymi00141 kirjoitti:
65ukm ois kiihottava ottaa sun lauennut tuppikulli suuhun ja nuolla se puhtaaksi vanhan kiimavitun mahlasta.kulta mulla seisoo kyrpä ihan kovana sulle.vedin kondomin päälle.pian tulee.mun pikku huora sais nyt isoa kortsu kullia..nyt tulee...oot kiihottava tuppikulli.. mun pikku huora..aaah.. teki hyvää...kulli sykkii vieläkin..kortsu täynnä paksua spermaa..m48
m48 en päässyt kun vähän sormettaan vaimon vanhaa siskoa, mutta oli kyllä märkänä mikä oli vähän yllätys kun viimeksi nussin niin piti syljellä vähän kostuttaa että sain kullini sen sisään mutta kostui kyllä kun nussittiin hetken. Tuntui kyllä ihanalta kun se runkkasi tuppikullia samaan aikaan kun sormetin sitä ja laukesin sen käteen, se vielä nuoli puhtaaksi kullini ja kiitin siittä kuiskaten että halusin vielä saada nussiakkin se sanoi että saat kyllä kun tulee sopiva hetki. Nyt haluisin saada maistaa sun spermaasi kulta. 65ukm
- Anonyymi00143
Anonyymi00142 kirjoitti:
m48 en päässyt kun vähän sormettaan vaimon vanhaa siskoa, mutta oli kyllä märkänä mikä oli vähän yllätys kun viimeksi nussin niin piti syljellä vähän kostuttaa että sain kullini sen sisään mutta kostui kyllä kun nussittiin hetken. Tuntui kyllä ihanalta kun se runkkasi tuppikullia samaan aikaan kun sormetin sitä ja laukesin sen käteen, se vielä nuoli puhtaaksi kullini ja kiitin siittä kuiskaten että halusin vielä saada nussiakkin se sanoi että saat kyllä kun tulee sopiva hetki. Nyt haluisin saada maistaa sun spermaasi kulta. 65ukm
65ukm tuntuiko vanha vittu tiukalta vai onko nussittu väljäksi jättikyrvällä.nyt saisit imeä mun velton kullin kovaksi.sitten tahtoisin nussia sua...m48
- Anonyymi00144
Anonyymi00143 kirjoitti:
65ukm tuntuiko vanha vittu tiukalta vai onko nussittu väljäksi jättikyrvällä.nyt saisit imeä mun velton kullin kovaksi.sitten tahtoisin nussia sua...m48
m48 kivalta se tuntui sormella koittaessa eikä ollenkaan löysältä, kivat isot pillun huulet ja iso klitoris. Sanoikin että haluisin nuolla sen pillua ja nussia sen jälkeen, sormetin mä vähän pepun reikääkin eikä yhtään sitä vastustellut, vielä ollaan mökillä ja kiima olisi kova päästä nussiin vaimon siskoa. Haluun mä sinuakin saada kulta 🥰 olet ollut mun ajatuksissani... 65ukm
- Anonyymi00145
Anonyymi00144 kirjoitti:
m48 kivalta se tuntui sormella koittaessa eikä ollenkaan löysältä, kivat isot pillun huulet ja iso klitoris. Sanoikin että haluisin nuolla sen pillua ja nussia sen jälkeen, sormetin mä vähän pepun reikääkin eikä yhtään sitä vastustellut, vielä ollaan mökillä ja kiima olisi kova päästä nussiin vaimon siskoa. Haluun mä sinuakin saada kulta 🥰 olet ollut mun ajatuksissani... 65ukm
Huomenta m48 jäätiin vielä mökille kun lomatkin alkaa molemmilla, eilen illalla nukahdin aika nopsaan ja heräsin jo 5aikaan ja laitoin kahvin tippumaan niin vaimon siskokin tuli paituli päällä seurakseni ja sanoikin että ollaan molemmat aamuvirkkuja. Nousin tuolita ja sanoin että niin on mun jortikkakin heräsi kun tulit, näki kuinka boxereissa mun tuppikullini seisoi ja menin halaamaan. Annoin käteni samalla mennä paitulin alle ja hieroin peppua, kuiskasin että haluisin nuolla ja nussia sinua kulta, se otti kädestäni kiinni ja vei minut takkahuoneeseen, meni sohvalle makaamaan, levitti jalkojaan ja sanoi saat tehdä ihan mitä haluat. Aloin nuolla vanhaa kiimalta tuoksuvaa vittua joka runsaat karvat peittivät pillun huulet ja klitorisen, sormilla levitin että sain kieleni paremmin vakoon, lipitin ja välillä imin tuntien kuinka se kostuu ja kostuu, tunsin kuinka pillu värisi kuin sähköiskuja saisi koko ajan. Sitten otin tuppikullini pillun huulille ja hitaasti työnsin sen sisään, nautin joka vedolla tuosta ihanasta vanhasta sykkivästä karvapillusta samalla kehuen että sinulla on ihana pillu! Tulen kohta sisääsi! Tunsin kuinka vaimon siskon kynnet painui selkääni kun sai orkun ja minä heti perään, pussasi ja sanoi hymyillen kiitos olit ihana. Seuraavalla kerralla saat kakkosta jos haluut johon sanoin olet kiltti ja ihana, tietenkin haluun. Sanoi vielä ettei ole ikinä ennen sitä antanut mutta eilen kun tunsin sormesi siellä niin päätin että sinä saat kun olet niin kiltti minulle.
Nyt minä haluisin antaa sinulle m48 neitsyt reikääni, saisit nussia pikku huoraasi oikein kunnolla, olen trimmanut alapään sinua varten täysin posliiniksi, ole kiltti ja nussi mua isolla kyrvälläsi, jooko! 65ukm - Anonyymi00146
Anonyymi00145 kirjoitti:
Huomenta m48 jäätiin vielä mökille kun lomatkin alkaa molemmilla, eilen illalla nukahdin aika nopsaan ja heräsin jo 5aikaan ja laitoin kahvin tippumaan niin vaimon siskokin tuli paituli päällä seurakseni ja sanoikin että ollaan molemmat aamuvirkkuja. Nousin tuolita ja sanoin että niin on mun jortikkakin heräsi kun tulit, näki kuinka boxereissa mun tuppikullini seisoi ja menin halaamaan. Annoin käteni samalla mennä paitulin alle ja hieroin peppua, kuiskasin että haluisin nuolla ja nussia sinua kulta, se otti kädestäni kiinni ja vei minut takkahuoneeseen, meni sohvalle makaamaan, levitti jalkojaan ja sanoi saat tehdä ihan mitä haluat. Aloin nuolla vanhaa kiimalta tuoksuvaa vittua joka runsaat karvat peittivät pillun huulet ja klitorisen, sormilla levitin että sain kieleni paremmin vakoon, lipitin ja välillä imin tuntien kuinka se kostuu ja kostuu, tunsin kuinka pillu värisi kuin sähköiskuja saisi koko ajan. Sitten otin tuppikullini pillun huulille ja hitaasti työnsin sen sisään, nautin joka vedolla tuosta ihanasta vanhasta sykkivästä karvapillusta samalla kehuen että sinulla on ihana pillu! Tulen kohta sisääsi! Tunsin kuinka vaimon siskon kynnet painui selkääni kun sai orkun ja minä heti perään, pussasi ja sanoi hymyillen kiitos olit ihana. Seuraavalla kerralla saat kakkosta jos haluut johon sanoin olet kiltti ja ihana, tietenkin haluun. Sanoi vielä ettei ole ikinä ennen sitä antanut mutta eilen kun tunsin sormesi siellä niin päätin että sinä saat kun olet niin kiltti minulle.
Nyt minä haluisin antaa sinulle m48 neitsyt reikääni, saisit nussia pikku huoraasi oikein kunnolla, olen trimmanut alapään sinua varten täysin posliiniksi, ole kiltti ja nussi mua isolla kyrvälläsi, jooko! 65ukmHuomenta 65ukm.runkkaan hiljalleen kovana seisovaa kyrpää.pian tulee.voisit ottaa suuhun ja imeä loppuun saakka.nyt tulee...m48
- Anonyymi00147
Anonyymi00146 kirjoitti:
Huomenta 65ukm.runkkaan hiljalleen kovana seisovaa kyrpää.pian tulee.voisit ottaa suuhun ja imeä loppuun saakka.nyt tulee...m48
Huomenta kulta 🥰 ihan yksin tässä tuvan keittiössä juon kahvia ja olet mun ja tuppikullini ajatuksissa, kuvittelen että otan sun komean ison kullisi suuhuni ja imen ihanaa terskaasi, haluisin maistaa kiimaasi, tuppikullini seisoo jo sulle valmiina jos haluat sinäkin välillä ottaa sen suuhusi m48 ja työntää sormesi tiukkaan pepun reikääni. Haluisin olla taas sinun pikku huorasi ja tehdä ihan mitä haluat. 65ukm
- Anonyymi00148
Anonyymi00147 kirjoitti:
Huomenta kulta 🥰 ihan yksin tässä tuvan keittiössä juon kahvia ja olet mun ja tuppikullini ajatuksissa, kuvittelen että otan sun komean ison kullisi suuhuni ja imen ihanaa terskaasi, haluisin maistaa kiimaasi, tuppikullini seisoo jo sulle valmiina jos haluat sinäkin välillä ottaa sen suuhusi m48 ja työntää sormesi tiukkaan pepun reikääni. Haluisin olla taas sinun pikku huorasi ja tehdä ihan mitä haluat. 65ukm
65ukm nyt mulla täys seisokki.voisit hieman imaista isoa terskaa ja hyvällä kiinteitä kiveksiäni.haluan pikku huorani tiukkaa posliini persereikää.vai onko Jorma jo saanut nussia jättikyrvällä sua.mene kontalle niin saat kyrpää.samalla kun nussin sua rajusti nii saat kertoa mitä tekisit jättikyrvälle.oot mun pikku huora ja mua kiihottaa kun puhut vieraasta kyrvästä.saat spermat syvälle sisääsi.sen jälkeen nouset seisomaan ja runkkaat spermat tuppikullista edessäni.m48
- Anonyymi00149
Anonyymi00148 kirjoitti:
65ukm nyt mulla täys seisokki.voisit hieman imaista isoa terskaa ja hyvällä kiinteitä kiveksiäni.haluan pikku huorani tiukkaa posliini persereikää.vai onko Jorma jo saanut nussia jättikyrvällä sua.mene kontalle niin saat kyrpää.samalla kun nussin sua rajusti nii saat kertoa mitä tekisit jättikyrvälle.oot mun pikku huora ja mua kiihottaa kun puhut vieraasta kyrvästä.saat spermat syvälle sisääsi.sen jälkeen nouset seisomaan ja runkkaat spermat tuppikullista edessäni.m48
m48 🥰 Huomenta, eilen illalla jo sovittiin vaimon siskon kanssa että aamulla saan koittaa kakkosta, aamuyöstä näin kuinka narttu vaimo lähti vierestä itseään "salaa" nussimaan ison Jorman kanssa, itse jatkoin unia kun halusin säästää kunnon spermat vaimon siskolle. Heräsin jo puoli 5 ja menin keittiöön kahvia laittamaan niin vaimon sisko jo odottikin siellä minua. Kuiskasi että juodaan kahvit myöhemmin nyt mennään takkahuoneeseen, pyysin menemään sohvalle kontalleen ja näin tuon ihanan karvaisen vanhan vitun ja pepunreijän. Sormella koitin niin vittu oli aivan märkänä ja liutin sormeni tiukkaan anaaliin tuntien että liukkaria oli varmaan laittanut jo valmiiksi niin aloin hiljalleen työntää tuppikulliani sisään, ei meinannut millään mahtua vaikka kuinka sovitin, laitoin tyynyn vaimon siskon vatsan alle ja sanoin älä jännitä ole ihan raentona lupaan olla kiltti ja hellä, sitten tunsin että nyt mennään sisään tiukan supistaja lihaksen ohi ja alan nussia rauhallisesti ja kehuen kuinka onkaan niin ihanaa saada tiukkaa peppua. Vauhti kiihtyy ja lätinä kävi kun aloin paukuttaa kovempaa ja kovempaa kunnes tunsin että nyt tulen! Vielä pari kunnon rykäsyä ja spermat lentää sykkien vaimon siskon anaaliin, oltiin aivan hiestä märkänä kun käännyttiin suutelemaan ja halasimme, sitten sanoin että haluan vielä nuolla sun ihanaa kiimaista pilluasi ja laitoin saman tyynyn sen selän alle että pillu tulee hyvin tyrkylle. Nuolin ja imin vaimoni sisko oikein työnsi päätäni sanoen samalla että ime ime lujaa ja minähän imin tuntien että nyt se saa orkun pillun ihanasti supistellessa, huh huh olihan kiihkeä pano! Nyt ollaan jo juotu kahvit ja on hyvä olo, narttu vaimo ja Jorma vielä nukkuu ja ulkona alkoi satamaan... kulta mennään joku päivä ajeleen niin otan kukkamekon mukaan ja puen itseni sinulle pikku huoraksi, laitan jotku pitsi pikkarit kukkamekon alle ja saat nussia minua m48 haluun sinua niin paljon!!! Jooko kulta! 65ukm
- Anonyymi00150
Anonyymi00149 kirjoitti:
m48 🥰 Huomenta, eilen illalla jo sovittiin vaimon siskon kanssa että aamulla saan koittaa kakkosta, aamuyöstä näin kuinka narttu vaimo lähti vierestä itseään "salaa" nussimaan ison Jorman kanssa, itse jatkoin unia kun halusin säästää kunnon spermat vaimon siskolle. Heräsin jo puoli 5 ja menin keittiöön kahvia laittamaan niin vaimon sisko jo odottikin siellä minua. Kuiskasi että juodaan kahvit myöhemmin nyt mennään takkahuoneeseen, pyysin menemään sohvalle kontalleen ja näin tuon ihanan karvaisen vanhan vitun ja pepunreijän. Sormella koitin niin vittu oli aivan märkänä ja liutin sormeni tiukkaan anaaliin tuntien että liukkaria oli varmaan laittanut jo valmiiksi niin aloin hiljalleen työntää tuppikulliani sisään, ei meinannut millään mahtua vaikka kuinka sovitin, laitoin tyynyn vaimon siskon vatsan alle ja sanoin älä jännitä ole ihan raentona lupaan olla kiltti ja hellä, sitten tunsin että nyt mennään sisään tiukan supistaja lihaksen ohi ja alan nussia rauhallisesti ja kehuen kuinka onkaan niin ihanaa saada tiukkaa peppua. Vauhti kiihtyy ja lätinä kävi kun aloin paukuttaa kovempaa ja kovempaa kunnes tunsin että nyt tulen! Vielä pari kunnon rykäsyä ja spermat lentää sykkien vaimon siskon anaaliin, oltiin aivan hiestä märkänä kun käännyttiin suutelemaan ja halasimme, sitten sanoin että haluan vielä nuolla sun ihanaa kiimaista pilluasi ja laitoin saman tyynyn sen selän alle että pillu tulee hyvin tyrkylle. Nuolin ja imin vaimoni sisko oikein työnsi päätäni sanoen samalla että ime ime lujaa ja minähän imin tuntien että nyt se saa orkun pillun ihanasti supistellessa, huh huh olihan kiihkeä pano! Nyt ollaan jo juotu kahvit ja on hyvä olo, narttu vaimo ja Jorma vielä nukkuu ja ulkona alkoi satamaan... kulta mennään joku päivä ajeleen niin otan kukkamekon mukaan ja puen itseni sinulle pikku huoraksi, laitan jotku pitsi pikkarit kukkamekon alle ja saat nussia minua m48 haluun sinua niin paljon!!! Jooko kulta! 65ukm
65ukm ois kyllä kiihottava nostaa kukkamekkoa ja ensin hyvällä ja nuolla tuppikullia nartun Pikkareiden läpi.sitten laskisin pikkarit alas ja ottaisin tuppikullin suuhun.haluan spermat suuhun.sen jälkeen saat antaa posliini persereikää takaa.nussin rajusti.oot mun pikku huora.saat isoa kyrpää.muutaman pano kerran jälkeen ottaisit jo hyvin Jorman jättikullia sisään.m48
- Anonyymi00151
Anonyymi00150 kirjoitti:
65ukm ois kyllä kiihottava nostaa kukkamekkoa ja ensin hyvällä ja nuolla tuppikullia nartun Pikkareiden läpi.sitten laskisin pikkarit alas ja ottaisin tuppikullin suuhun.haluan spermat suuhun.sen jälkeen saat antaa posliini persereikää takaa.nussin rajusti.oot mun pikku huora.saat isoa kyrpää.muutaman pano kerran jälkeen ottaisit jo hyvin Jorman jättikullia sisään.m48
m48 on ollut kivaa mökillä vaikka eilen satoi vettä koko päivän. Käyty saunassa ja saanut nähdä ison Jorman jättikullin täydessä seisokissa, mentiin illalla Jorman kanssa saunaan tyttöjen jälkeen ja Jorma oli ottanut jo kuppia koko päivän. Pukkarissa riisuttiin niin tahallani oikein näytin kuinka taas tuppikullini seisoo ja vedin tiukan esinahakani terskani yli, annoin paljaan terskani näkyä Jormalle ekaa kertaa ja kyllä se katsoikin. Yritin kaikin tavoin olla kiihoittavan näköinen ja vielä sukkia riisuessani nostin vuorotellen jalkani niin että se näkisi pienen tiukan pepunreikäni. Näin kuinka Jorman jättikulli seisoi täydessä seisokissa, on se iso! Juuri sellainen Jortikka mitä olin sen kuvitteluttu seisokissa olevan. Olisin halunnut saada edes koskea sitä. Saunassa sitten rohkastuin ja sanoin että pakko kyllä sanoa että sinulla on komea iso kulli, varmaan naiset tykkää kun saa noin isoa? Sanoi että on kyllä naiset tykkää mutta on siittä joskus haittaakin ollut kun ei mahdu sisään ja joutunut tyytymään niiden kanssa käsihoitoon. Sanoi heti perään että sinulla on varmaan sopivan kokoinen joka reikään? Sanoin että on omakin ollut pepuun joskus liian iso mutta muutaman kerran olen sinnekin herkkuun päässyt panemaan. Jorma sanoikin heti perään että se herkku on jäänyt juuri siksi kokematta kun on liian iso. Sanoin että sormella on kiva koittaa pepun reikää, kyllä yleensä kaikki tykkää kun sormettaa pepunreikää, jatkoin heti että vaimolla on niin tiukka peppu että hyvä kun sormi mahtuu, en viitsinyt sanoa että olen jo pari kertaa sitä anaaliin jo nussinut ettei Jorma ala nussiin sitä tuolla jättikullilla, muutaman löylyn heiton jälkeen sanoin että menen jo pesulle. Olin suihkussa hiukset ja vartalo vaahdossa kun Jormakin tuli pesuhuoneeseen ja sanoin että saako tulla vähän siihen vierelle suihkuun, sanoin tule vain ja käännyin niin että peppuni oli Jormaan päin, tunsin kuinka Jorman jättikulli osui selkääni kun se oli takanani, olisin halunnut uskaltaa mennä polvilleni sen eteen ja otta kullin suuhuni. Tuppikulli seisoi mutta niin seisoi Jormankin jättikulli. Oli kiihoittava hetki, mutta pesimme ja menimme viettään iltaa naisten kanssa. Nyt haluisin sinua kulta 🥰 65ukm
- Anonyymi00152
Anonyymi00151 kirjoitti:
m48 on ollut kivaa mökillä vaikka eilen satoi vettä koko päivän. Käyty saunassa ja saanut nähdä ison Jorman jättikullin täydessä seisokissa, mentiin illalla Jorman kanssa saunaan tyttöjen jälkeen ja Jorma oli ottanut jo kuppia koko päivän. Pukkarissa riisuttiin niin tahallani oikein näytin kuinka taas tuppikullini seisoo ja vedin tiukan esinahakani terskani yli, annoin paljaan terskani näkyä Jormalle ekaa kertaa ja kyllä se katsoikin. Yritin kaikin tavoin olla kiihoittavan näköinen ja vielä sukkia riisuessani nostin vuorotellen jalkani niin että se näkisi pienen tiukan pepunreikäni. Näin kuinka Jorman jättikulli seisoi täydessä seisokissa, on se iso! Juuri sellainen Jortikka mitä olin sen kuvitteluttu seisokissa olevan. Olisin halunnut saada edes koskea sitä. Saunassa sitten rohkastuin ja sanoin että pakko kyllä sanoa että sinulla on komea iso kulli, varmaan naiset tykkää kun saa noin isoa? Sanoi että on kyllä naiset tykkää mutta on siittä joskus haittaakin ollut kun ei mahdu sisään ja joutunut tyytymään niiden kanssa käsihoitoon. Sanoi heti perään että sinulla on varmaan sopivan kokoinen joka reikään? Sanoin että on omakin ollut pepuun joskus liian iso mutta muutaman kerran olen sinnekin herkkuun päässyt panemaan. Jorma sanoikin heti perään että se herkku on jäänyt juuri siksi kokematta kun on liian iso. Sanoin että sormella on kiva koittaa pepun reikää, kyllä yleensä kaikki tykkää kun sormettaa pepunreikää, jatkoin heti että vaimolla on niin tiukka peppu että hyvä kun sormi mahtuu, en viitsinyt sanoa että olen jo pari kertaa sitä anaaliin jo nussinut ettei Jorma ala nussiin sitä tuolla jättikullilla, muutaman löylyn heiton jälkeen sanoin että menen jo pesulle. Olin suihkussa hiukset ja vartalo vaahdossa kun Jormakin tuli pesuhuoneeseen ja sanoin että saako tulla vähän siihen vierelle suihkuun, sanoin tule vain ja käännyin niin että peppuni oli Jormaan päin, tunsin kuinka Jorman jättikulli osui selkääni kun se oli takanani, olisin halunnut uskaltaa mennä polvilleni sen eteen ja otta kullin suuhuni. Tuppikulli seisoi mutta niin seisoi Jormankin jättikulli. Oli kiihoittava hetki, mutta pesimme ja menimme viettään iltaa naisten kanssa. Nyt haluisin sinua kulta 🥰 65ukm
Huomenta 65ukm.roiskin just aamu spermat.olet kiihottava tuppikulli.pikku huora...m48
- Anonyymi00153
Anonyymi00152 kirjoitti:
Huomenta 65ukm.roiskin just aamu spermat.olet kiihottava tuppikulli.pikku huora...m48
Oot ihana m48 kun tulen täältä mökiltä pois niin mennään autolla johonkin kivaan paikkaan, saat nussia pikku huoraasi isolla kyrvälläsi joka reikään. Lupaathan olla kiltti kun nussit ekaa kertaa neitsyt reikääni. Suuhuni saat nussia vaikka rajummin, imen kyllä niin lujaa kun haluat ja lupaan niellä kaiken spermasi kulta 🥰 65ukm
- Anonyymi00154
Anonyymi00153 kirjoitti:
Oot ihana m48 kun tulen täältä mökiltä pois niin mennään autolla johonkin kivaan paikkaan, saat nussia pikku huoraasi isolla kyrvälläsi joka reikään. Lupaathan olla kiltti kun nussit ekaa kertaa neitsyt reikääni. Suuhuni saat nussia vaikka rajummin, imen kyllä niin lujaa kun haluat ja lupaan niellä kaiken spermasi kulta 🥰 65ukm
65ukm onko sulla joku rauhallinen paikka tiedossa.saat hellästi isoa kyrpää ekalla kertaa.nytkin tekis mieli..haluan että laukeat suuhuni ennen panoa..ensi kerrat kondomilla tietenkin..m48
- Anonyymi00155
Anonyymi00154 kirjoitti:
65ukm onko sulla joku rauhallinen paikka tiedossa.saat hellästi isoa kyrpää ekalla kertaa.nytkin tekis mieli..haluan että laukeat suuhuni ennen panoa..ensi kerrat kondomilla tietenkin..m48
m48 olen terve ja puhdas mutta ota vain kortsuja mukaan niin kyllä saat laittaa min tuppikulliini kortsun ja imeä kunnes laukean. Haluan myös rullata kortsun sun ison kullisi päälle ja imeä kunnes kanssa laukeat kortsuun. Saat sormettaa mun tiukkaa neitsyt reikääni ja hieroa kiinteitä posliini kiveksiäni jos haluut, minä ainakin haluisin tehdä sen sinulle kulta. Myöhemmin saat nussia peppuunki jos haluat? Haluan olla sun oma pikku huorasi 🥰 kulta! 65ukm
- Anonyymi00156
Anonyymi00155 kirjoitti:
m48 olen terve ja puhdas mutta ota vain kortsuja mukaan niin kyllä saat laittaa min tuppikulliini kortsun ja imeä kunnes laukean. Haluan myös rullata kortsun sun ison kullisi päälle ja imeä kunnes kanssa laukeat kortsuun. Saat sormettaa mun tiukkaa neitsyt reikääni ja hieroa kiinteitä posliini kiveksiäni jos haluut, minä ainakin haluisin tehdä sen sinulle kulta. Myöhemmin saat nussia peppuunki jos haluat? Haluan olla sun oma pikku huorasi 🥰 kulta! 65ukm
Ps. Kyllä me joku kiva paikka löydetään m48 missä saadaan rauhassa nauttia toisistamme ja 🥰 65ukm
- Anonyymi00157
Anonyymi00156 kirjoitti:
Ps. Kyllä me joku kiva paikka löydetään m48 missä saadaan rauhassa nauttia toisistamme ja 🥰 65ukm
65ukm mulla sauna just lämpenee.sen jälkeen täytyisi mennä naapurin rouvan luo iltaa istumaan sielä myös sen uusi miesystävä.en taida enää päästä panemaan vanhaa rouvaa mut jos spermat laskin pikkareihin pyykkikorissa.sen verran juteltu et rouvan miesystävällä aika pieni mutta terhakka..ei tyydy yhteen kertaan..m48
- Anonyymi00158
Anonyymi00157 kirjoitti:
65ukm mulla sauna just lämpenee.sen jälkeen täytyisi mennä naapurin rouvan luo iltaa istumaan sielä myös sen uusi miesystävä.en taida enää päästä panemaan vanhaa rouvaa mut jos spermat laskin pikkareihin pyykkikorissa.sen verran juteltu et rouvan miesystävällä aika pieni mutta terhakka..ei tyydy yhteen kertaan..m48
Kivaa iltaa m48 ja toivottavasti saat vaikka pilluakin. 65ukm
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi00159
Paras kommentti tässä satusetien runkkurinkiketjussa!
- Anonyymi00160
Huomenta m48 sain eilen yöllä salaa kokeilla Jorman jättikullia. Yöllä heräsin kuselle ja vessa oli varattu niin menin ulos kuselle, takaisin tultuani Jorma istui tuvan sohvalla vain alushousut jalassa ja sanoi ettei saa nukuttua kun on niin perkeleen kuuma. Sanoin sama homma ja aloimme jutteleen kaikesta mitä on nuorempana Juhannuksen touhunnut. Huomaisin että Jorma on aika kännissä niin annoin käteni välillä hivellä jalkaa jättikullin läheltä ja huomasin kuinka sen jättikulli alkoi seisoa, niin seisoi oma tuppikullinikin täydessä seisokissa ja kiima oli valtava. Rohkastuin ja kuiskasin Jormalle en ole ikinä koittanut toisen miehen kullia mutta mun tekisi mieli koittaa sun kun se on niin iso ja komea. Jorma sanoin että koita vaan ja samantien jättikulli oli jo kädessäni, wau! Miten iso ja paksu se oli, sormeni ei mennyt lähellekään yhteen kun aloin runkata sitä, oli ihana tunne kun se vain koveni koko ajan ja tuli suuremmaksi sitten aloin nuolla isoa terskaa joka maistui kiimaiselta. Jorma huohotti ääneen ja tunsin sen sormen etsivän pepun reikääni, se tuntui hyvältä kun tunsin ison sormen pepun reijällä ja kun se työntyi sisääni, imin isoa terskaa se ei mahtunut kuin osittain suuhuni ja Jorma runkkasi pepun reikääni samaan aikaan kun tunsin että nyt Jorma tulee jättikulli sykki ja spermaa alkoi tulla suuhuni sykkeellä Jorman hokiessa jatka, ime lujaa se jatkoi samaan aikaan mun pepun reijän runkkaamista kunnes tunsin että minäkin laukean ja tulinkin voimalla. Jorma sanoin että haluisi kokeilla myös minun kullia niin sanoin että laukesin äsken kun sormetit niin ihanasti peppuani. Tunsin Ison Jorman käden kullillani ja seisokkini vain jatkui sekä koveni, tuntui hyvältä kun Jorman iso käsi runkkasi tuppikulliani voimalla ja sitten se otti sen suuhunsa imi ja nuoli vuorotellen, olisin halunnut nauttia pitkään mutta en voinut sille mitään että laukesin niin nopsaan Jorman imiessä niin ihanasti, spermaa tuli vielä paljon! Sanoin että kyllä tuntui hyvältä niin Jormakin sanoi että niin tuntui. Sanoi kyllä heti perään että tästä ei sitten puhuta muijille mitään, lupasin. Nyt juon aamukahvia ja olet kulta ajatuksissani 🥰 65ukm
- Anonyymi00161
Huomenta 65ukm.runkkaan aamu seisokkia.oot kiihottava pikku huora.tuliko jormalta paljon spermaa.ois kiihottava runkata ja imeä tuollaista jätti kyrpää..m48
- Anonyymi00162
Anonyymi00161 kirjoitti:
Huomenta 65ukm.runkkaan aamu seisokkia.oot kiihottava pikku huora.tuliko jormalta paljon spermaa.ois kiihottava runkata ja imeä tuollaista jätti kyrpää..m48
Huomenta m48 ei tullut kuin vähän spermaa Jormalta. Mutta maistui hyvältä.
Eilen naiset kävi kahdestaan ostoksilla ja täydentämässä ruoka ja juoma puolta. Jäin Ison Jorman kanssa kahdestaan ja heti kun muijat lähti niin Jorma sanoi mennäänkö makkariin vähäksi aikaa touhuun, ei tarvinnut kahta kertaa pyytää kun olin jo aivan nakuna selälläni sängyssä ja Jormalla mun tuppikullini suussa. Sitten se otti yöpöydän laatikosta liukuvoidetta ja hieroi sitä pepun reikääni, sanoin heti että olen vielä neitsyt pepustani enkä usko että sun iso kullisi mahtuisi mun sisääni. Jorma sanoi että jos edes vähän kokeillaan siinä huulilla käyttää. Laitoin tyynyn peppuni alle ja levitin jalkani samalla katsoen kuinka Jorman hieroo vielä liukuvoidetta isoon kulliinsa ja alkaa liutteleen sitä ihanasti peppuni vaossa. Yritän käsilläni levittää kankkujani niin levälleen että pepun reikäni olisi mahdollisimman auki ja tunnen tuon jätti kullin menevän sisääni, on se ISO! Se liukuu supistajalihakseni ohi ja vähän sattuukin mutta samalla tuntuu niin hyvältä ja ihanalta kun se osuu eturauhaseeni. Kiima on valtava ja Jorman kulli tuntuu hyvältä Jorman sanoessa että ihanaa nussia sun tiukkaa peppuasi.
Kyllähän antoikin kyytiä! En voinut kuvitellakaan kuinka ihanalta sen jättikulli tuntui, olin aivan kiimassa ja hoin samalla nussi nussi Jorma isolla kyrvälläsi! Nussi pikku huoraasi! Tule mun sisääni! Näin ja tunsinkin että nyt Jorma tulee! Se karjahti kun tuli! oli ihana tuntea kuinka se jättikyrpä laukesi sisääni itse sain varmaan monta peppu orkkua kun spermaa valui tuppikullista. Olimme aivan hiestä märkänä molemmat ja taas Jorma sanoi että tästä ei sitten puhuta muijille mitään, lupasin tietenkin. Nyt mahtuu sinunkin iso kullisi mun tiukkaan poikapilluni sisään kulta, haluan vihdoinkin saada olla sun oma pikku huorasi. 65ukm - Anonyymi00163
Anonyymi00162 kirjoitti:
Huomenta m48 ei tullut kuin vähän spermaa Jormalta. Mutta maistui hyvältä.
Eilen naiset kävi kahdestaan ostoksilla ja täydentämässä ruoka ja juoma puolta. Jäin Ison Jorman kanssa kahdestaan ja heti kun muijat lähti niin Jorma sanoi mennäänkö makkariin vähäksi aikaa touhuun, ei tarvinnut kahta kertaa pyytää kun olin jo aivan nakuna selälläni sängyssä ja Jormalla mun tuppikullini suussa. Sitten se otti yöpöydän laatikosta liukuvoidetta ja hieroi sitä pepun reikääni, sanoin heti että olen vielä neitsyt pepustani enkä usko että sun iso kullisi mahtuisi mun sisääni. Jorma sanoi että jos edes vähän kokeillaan siinä huulilla käyttää. Laitoin tyynyn peppuni alle ja levitin jalkani samalla katsoen kuinka Jorman hieroo vielä liukuvoidetta isoon kulliinsa ja alkaa liutteleen sitä ihanasti peppuni vaossa. Yritän käsilläni levittää kankkujani niin levälleen että pepun reikäni olisi mahdollisimman auki ja tunnen tuon jätti kullin menevän sisääni, on se ISO! Se liukuu supistajalihakseni ohi ja vähän sattuukin mutta samalla tuntuu niin hyvältä ja ihanalta kun se osuu eturauhaseeni. Kiima on valtava ja Jorman kulli tuntuu hyvältä Jorman sanoessa että ihanaa nussia sun tiukkaa peppuasi.
Kyllähän antoikin kyytiä! En voinut kuvitellakaan kuinka ihanalta sen jättikulli tuntui, olin aivan kiimassa ja hoin samalla nussi nussi Jorma isolla kyrvälläsi! Nussi pikku huoraasi! Tule mun sisääni! Näin ja tunsinkin että nyt Jorma tulee! Se karjahti kun tuli! oli ihana tuntea kuinka se jättikyrpä laukesi sisääni itse sain varmaan monta peppu orkkua kun spermaa valui tuppikullista. Olimme aivan hiestä märkänä molemmat ja taas Jorma sanoi että tästä ei sitten puhuta muijille mitään, lupasin tietenkin. Nyt mahtuu sinunkin iso kullisi mun tiukkaan poikapilluni sisään kulta, haluan vihdoinkin saada olla sun oma pikku huorasi. 65ukmm48 heräsin taas aikaisin ja kahvia join kun kuulin että joku muukin on herännyt? Ajattelin että varmaan vaimon sisko tulee niin kulli seisoi valmiina ja otin sen boxereista valmiiksi esiin, niin Iso Jormahan se sieltä tuli ja kuiskasi että sullahan seisoo aina johon vastasin että aina on vähän aamu jöpötystä. Jorma sanoi että mennään salaa tuonne takkahuoneeseen ja Jorma istui sohvalle ja pyysi eteensä otti heti tuppikullini suuhunsa. Kuiskasi kyllä välillä että oli jo kiimaisena ajatellut ja odottanut että saisi vielä maistaa kulliani kun viimeksi jäi saamatta spermat suuhunsa. Imi ihanasti samalla hieroi isolla käsillään kiinteitä kiveksiäni, sitten tunsin Jorman ison sormen pepun reijälläni ja se työntyvän sisään niin laukesin! Spermaa tuli ja tuli, meinasi jalatkin pettää altani kun sain orkun! Jorman suusta valui osa poiskin kun sitä tuli niin paljon. Oli pakko mennä istumaan Jorman viereen ja sanoin kiitos! Olit ihana! Laitoin käteni Jorman housujen etumukselle ja tunsin kuinka jättikulli seisoi täydessä seisokissa ja otin sen esiin, aloin runkkaamaan tuota komeaa isoa kullia välillä nuolin terskan päältä kiimalimaa Jorman huohottaessa tunsin että nyt se tulee ja kyllähän tulikin, nyt spermaa tuli sykkien kun jatkoin vain runkkaamista kunnes Jorma otti kädestäni kiinni ja sanoi että ei enään, nyt se on niin herkkänä kosketukselle, vielä nuolin hellästi kun halusin maistaa sen sperman makua. Olihan ihana hetki. Tekisin saman sinun kanssasi kulta. 65ukm
- Anonyymi00164
Anonyymi00163 kirjoitti:
m48 heräsin taas aikaisin ja kahvia join kun kuulin että joku muukin on herännyt? Ajattelin että varmaan vaimon sisko tulee niin kulli seisoi valmiina ja otin sen boxereista valmiiksi esiin, niin Iso Jormahan se sieltä tuli ja kuiskasi että sullahan seisoo aina johon vastasin että aina on vähän aamu jöpötystä. Jorma sanoi että mennään salaa tuonne takkahuoneeseen ja Jorma istui sohvalle ja pyysi eteensä otti heti tuppikullini suuhunsa. Kuiskasi kyllä välillä että oli jo kiimaisena ajatellut ja odottanut että saisi vielä maistaa kulliani kun viimeksi jäi saamatta spermat suuhunsa. Imi ihanasti samalla hieroi isolla käsillään kiinteitä kiveksiäni, sitten tunsin Jorman ison sormen pepun reijälläni ja se työntyvän sisään niin laukesin! Spermaa tuli ja tuli, meinasi jalatkin pettää altani kun sain orkun! Jorman suusta valui osa poiskin kun sitä tuli niin paljon. Oli pakko mennä istumaan Jorman viereen ja sanoin kiitos! Olit ihana! Laitoin käteni Jorman housujen etumukselle ja tunsin kuinka jättikulli seisoi täydessä seisokissa ja otin sen esiin, aloin runkkaamaan tuota komeaa isoa kullia välillä nuolin terskan päältä kiimalimaa Jorman huohottaessa tunsin että nyt se tulee ja kyllähän tulikin, nyt spermaa tuli sykkien kun jatkoin vain runkkaamista kunnes Jorma otti kädestäni kiinni ja sanoi että ei enään, nyt se on niin herkkänä kosketukselle, vielä nuolin hellästi kun halusin maistaa sen sperman makua. Olihan ihana hetki. Tekisin saman sinun kanssasi kulta. 65ukm
Huomenta 65ukm.mulla seisoo kyrpä ihan kovana.olet kiihottava pikku huora.nyt voisit imeä mua.ime huora niinku imit Jorman kyrpää.oliko posliini persereikä hellänä kun sait jättikyrpää.m48
- Anonyymi00165
Anonyymi00164 kirjoitti:
Huomenta 65ukm.mulla seisoo kyrpä ihan kovana.olet kiihottava pikku huora.nyt voisit imeä mua.ime huora niinku imit Jorman kyrpää.oliko posliini persereikä hellänä kun sait jättikyrpää.m48
Huomenta m48 eilen illalla tultiin myöhään illalla mökiltä himaan. Vaimo yhtä äkkiä sanoi että nyt pitää mennä välillä kotiin kun on jotain menoja. Kiitettettiin ja sanottiin että oli kiva viikko. Autossa kysyin että oletko menossa johonkin niin vastasi että haluisi välillä tulla kotiin ja tehdä jotain muutakin kivaa lomalla. Ajattelin että olisiko se nähnyt kun olimme ison Jorman kanssa nussittu?
Antoi kyllä mun nussia peppuunki kun menimme sänkyyn ja hoki sanoen nussi mua peppuun! Nussi kulta nussi! Ja minähän poika nussin! Nyt narttu nukkuu vielä tyytyväisenä ja saa nähdä lähteekö Tommia moikkaan tai jonnekin muualle kun on vielä kesälomaa jäljellä. Minulla on vieläkin pepun reikä vähän hellänä kun iso Jorma nussi jättikullilla mutta ihana tunne kun se itse halusi minua ja että halusi imeä mun tuppikulliani. Imin mä salaa sille pari fritsuakin, kaulaan ja rintaan ja näin että se tykkäsi kun imin niitä sille. Nyt kulta haluisin hypätä sun syliisi! Saisit nussia mun nussittua poikapilluani ja antaa kunnon kyydit, hypyttää pikku huoraasi oikein kunnolla ison ihanan kullisi päällä! Lupaan tehdä ihan mitä haluat! Mennään ajeleen kun nyt olisi minullakin aikaa sinulle m48 jooko? Mihin tulisin autolla? 65ukm - Anonyymi00166
Anonyymi00165 kirjoitti:
Huomenta m48 eilen illalla tultiin myöhään illalla mökiltä himaan. Vaimo yhtä äkkiä sanoi että nyt pitää mennä välillä kotiin kun on jotain menoja. Kiitettettiin ja sanottiin että oli kiva viikko. Autossa kysyin että oletko menossa johonkin niin vastasi että haluisi välillä tulla kotiin ja tehdä jotain muutakin kivaa lomalla. Ajattelin että olisiko se nähnyt kun olimme ison Jorman kanssa nussittu?
Antoi kyllä mun nussia peppuunki kun menimme sänkyyn ja hoki sanoen nussi mua peppuun! Nussi kulta nussi! Ja minähän poika nussin! Nyt narttu nukkuu vielä tyytyväisenä ja saa nähdä lähteekö Tommia moikkaan tai jonnekin muualle kun on vielä kesälomaa jäljellä. Minulla on vieläkin pepun reikä vähän hellänä kun iso Jorma nussi jättikullilla mutta ihana tunne kun se itse halusi minua ja että halusi imeä mun tuppikulliani. Imin mä salaa sille pari fritsuakin, kaulaan ja rintaan ja näin että se tykkäsi kun imin niitä sille. Nyt kulta haluisin hypätä sun syliisi! Saisit nussia mun nussittua poikapilluani ja antaa kunnon kyydit, hypyttää pikku huoraasi oikein kunnolla ison ihanan kullisi päällä! Lupaan tehdä ihan mitä haluat! Mennään ajeleen kun nyt olisi minullakin aikaa sinulle m48 jooko? Mihin tulisin autolla? 65ukm65ukm onko narttu vaimosi jo tänään saanut nuorta kullia.kiihottava lutka vaimosi.mulla nyt kovana.tahtoisin panna sua.mahtaisko mun pieni kyrpä tuntua miltään jättikyrvän jälkeen.saisit mennä kontalle jalat hieman leveälle.mun pikku huora sais kyrpää.samalla kun nussin nii kerrot miten hyvältä Jorman iso kulli tuntui ja miten paljon haluat sitä.jorma varmaan nussinut löysäksi mun huoran.m48
- Anonyymi00167
Anonyymi00166 kirjoitti:
65ukm onko narttu vaimosi jo tänään saanut nuorta kullia.kiihottava lutka vaimosi.mulla nyt kovana.tahtoisin panna sua.mahtaisko mun pieni kyrpä tuntua miltään jättikyrvän jälkeen.saisit mennä kontalle jalat hieman leveälle.mun pikku huora sais kyrpää.samalla kun nussin nii kerrot miten hyvältä Jorman iso kulli tuntui ja miten paljon haluat sitä.jorma varmaan nussinut löysäksi mun huoran.m48
Kulta saat nussia mua! Kyllä pepun reikä on vielä tiukka ja ei enään edes niin hellänä, äsken kävin suihkussa ja sormella vähän koitin kun pesin kaikki paikat puhtaaksi. Kuvittelin suihkussa sinusta m48 että ottaisit minut suihkun raikkaana. 🥰 Haluan sua niin paljon että tuppikulli seisoo sinulle valmiina. 65ukm
- Anonyymi00168
Ps. Narttu lähti ajeleen Tommin luokse käymään ja varmaan saa nauttia nuoresta kullista....
- Anonyymi00169
Oletko kentie sama höhlä, siis Vantaa Jari? Kun itekseen keskustelet.
- Anonyymi00170
Huomenta 65ukm.aamukahvia juon ja runkkaa hiljalleen.seisoo ihan kovana ja kiimalima valuu.voisit ottaa suuhun nyt...m48
- Anonyymi00171
Anonyymi00170 kirjoitti:
Huomenta 65ukm.aamukahvia juon ja runkkaa hiljalleen.seisoo ihan kovana ja kiimalima valuu.voisit ottaa suuhun nyt...m48
Huomenta m48 ihanaa että tulit kanssani fantasoimaan 🥰 otan sun ison kullisi suuhuni, imen ja nuolen terskaasi, kiimalimasi maistuu hyvältä. Hieron kiinteitä kiveksiäsi ja hieron tiukkaa pepun reikääsi vähän sormea työnnän sen sisälle tuntien kuinka ihana komea kullisi sykkii samaan aikaan suussani. Haluan että laukeat suuhuni kulta, nussi mua suuhuni! Olet ihana isokulli! Tuppikullini seisoo sinulle kulta! Runkkaan nyt sitä kuvittelen että sinä runkkaat minua. Kohta tulen! 65ukm
- Anonyymi00172
Anonyymi00171 kirjoitti:
Huomenta m48 ihanaa että tulit kanssani fantasoimaan 🥰 otan sun ison kullisi suuhuni, imen ja nuolen terskaasi, kiimalimasi maistuu hyvältä. Hieron kiinteitä kiveksiäsi ja hieron tiukkaa pepun reikääsi vähän sormea työnnän sen sisälle tuntien kuinka ihana komea kullisi sykkii samaan aikaan suussani. Haluan että laukeat suuhuni kulta, nussi mua suuhuni! Olet ihana isokulli! Tuppikullini seisoo sinulle kulta! Runkkaan nyt sitä kuvittelen että sinä runkkaat minua. Kohta tulen! 65ukm
65ukm ime mun kyrpää ja nuole kiveksiä...saat spermat suuhusi...ime niin kuin imit Jorman jätti kyrpää..mulla tulee pian...m48
- Anonyymi00173
Anonyymi00172 kirjoitti:
65ukm ime mun kyrpää ja nuole kiveksiä...saat spermat suuhusi...ime niin kuin imit Jorman jätti kyrpää..mulla tulee pian...m48
Oot ihana m48 haluun saada sun spermat suuhuni, tule tule!!! Mä runkkaan samaan aikaan tuppikulliani kun sä nussit mua suuhuni. Nyt tulen sinulle kultaaaaa!!!!! 65ukm
- Anonyymi00174
Anonyymi00173 kirjoitti:
Oot ihana m48 haluun saada sun spermat suuhuni, tule tule!!! Mä runkkaan samaan aikaan tuppikulliani kun sä nussit mua suuhuni. Nyt tulen sinulle kultaaaaa!!!!! 65ukm
Kivaa päivää m48 oli taas ihana sessio sun kanssa 🥰 haluisin mennä autolla johonkin kivaan paikkaan ja saada nauttia rauhassa sinusta kulta. Heti tulee uusi seisokki kun ajattelenkin että saisin olla sun kanssa kahdestaan. Oot ihana kaveri! 65ukm
- Anonyymi00175
Anonyymi00174 kirjoitti:
Kivaa päivää m48 oli taas ihana sessio sun kanssa 🥰 haluisin mennä autolla johonkin kivaan paikkaan ja saada nauttia rauhassa sinusta kulta. Heti tulee uusi seisokki kun ajattelenkin että saisin olla sun kanssa kahdestaan. Oot ihana kaveri! 65ukm
65ukm alkaa seisoa uudestaan..tahtoisin panna sua.antaisit takaa jättikyrvällä nussittua posliini persereikääsi..työnsikö Jorma kokonaan yli 20cm kyrvän sisääsi..nyt seisoo taas ihan kovana.m48
- Anonyymi00176
Anonyymi00175 kirjoitti:
65ukm alkaa seisoa uudestaan..tahtoisin panna sua.antaisit takaa jättikyrvällä nussittua posliini persereikääsi..työnsikö Jorma kokonaan yli 20cm kyrvän sisääsi..nyt seisoo taas ihan kovana.m48
m48 ei se Jorman jättikulli mahtunut kuin vähän sisään, mutta kyllä tunsin sen osuvan pojaan saakka, haluisin saada sun kulliasi kulta 🥰 65ukm
- Anonyymi00177
Anonyymi00176 kirjoitti:
m48 ei se Jorman jättikulli mahtunut kuin vähän sisään, mutta kyllä tunsin sen osuvan pojaan saakka, haluisin saada sun kulliasi kulta 🥰 65ukm
65ukm voisit ottaa nyt suuhun mun löysän kullin.imisit niin et olen valmis työntymään sun sisään.saisit rajusti kyrpää...m48
- Anonyymi00178
Anonyymi00177 kirjoitti:
65ukm voisit ottaa nyt suuhun mun löysän kullin.imisit niin et olen valmis työntymään sun sisään.saisit rajusti kyrpää...m48
Ihanaa kulta! Imen sen hetkessä kovaksi, hieron samalla kiinteitä kiveksiäsi kunnes tunnen että nyt seisoo iso komea kullisi täydessä seisokissa ja istun syliisi. Olen laittanut valmiiksi jo liukuvoidetta että voin istua ison kullisi päälle ja aloittaa ratsastamaan sylissäsi. Ihana tuntea se tiukassa anaalissani. Nussi pikku huoraasi anna kunnon kyydit! Haluan että laukeat sisääni kulta. Tuppikullini seisoo sykkien vatsaani vasten ja saan peppu orkun niin että spermatkin lentää!!! Olet ihana isokulli 🥰 65ukm
- Anonyymi00179
Anonyymi00178 kirjoitti:
Ihanaa kulta! Imen sen hetkessä kovaksi, hieron samalla kiinteitä kiveksiäsi kunnes tunnen että nyt seisoo iso komea kullisi täydessä seisokissa ja istun syliisi. Olen laittanut valmiiksi jo liukuvoidetta että voin istua ison kullisi päälle ja aloittaa ratsastamaan sylissäsi. Ihana tuntea se tiukassa anaalissani. Nussi pikku huoraasi anna kunnon kyydit! Haluan että laukeat sisääni kulta. Tuppikullini seisoo sykkien vatsaani vasten ja saan peppu orkun niin että spermatkin lentää!!! Olet ihana isokulli 🥰 65ukm
65ukm ratsasta ison kyrpäni päällä.oot mun kiihottava huora.tuntuuko mun kyrpä hyvälle Jorman jättikyrvän jälkeen.runkkaan sun tuppikullia niin et laukeat päälleni.huora kerro samalla miten haluat jättikyrpää jormalta.tahtoisit varmaan tuntea myös Tommin pienen kullin sisälläsi.saat mut kiimaiseksi ihana huora olet..m48
- Anonyymi00180
Anonyymi00179 kirjoitti:
65ukm ratsasta ison kyrpäni päällä.oot mun kiihottava huora.tuntuuko mun kyrpä hyvälle Jorman jättikyrvän jälkeen.runkkaan sun tuppikullia niin et laukeat päälleni.huora kerro samalla miten haluat jättikyrpää jormalta.tahtoisit varmaan tuntea myös Tommin pienen kullin sisälläsi.saat mut kiimaiseksi ihana huora olet..m48
Narttu on nyt Tommin luona ja varmaan nauttii sen nuoresta kullista, sillä pojalla kulli seisoo kuulemma lähes koko ajan, ei tarvitse kuulemma kuin vähän ottaa suihin niin taas on seisokki päällä sanoi vaimo. Kyllä minunkin tekisi saada kokeilla ja maistaa nuoren kundin kullia, se menisi kokonaan suuhuni ja olisi ihana tuntea sen pikku kullin sykkivän suussani ja että saisin maistaa sen spermaa. Pääsisin vaikka tänä iltana ajeleen sun kanssa kulta johonkin kivaan mestaan missä voisimme nauttia toisistamme 🥰 65ukm
- Anonyymi00181
m48 🥰 kävin suihkussa ja trimmaan posliiniksi paikat jätin vain tuppikullini ylle pienen kiitoradan mitä saat selitellä, pepun reikä on täysin posliinii ja liukkarilla voideltu jos vaikka haluat sormella koittaa kuinka tiukka olen. 65ukm
- Anonyymi00182
65ukm saunasta just tulin.nyt saisit suuhun sauna puhdasta kullia.tekis mieli panna sun narttu vaimoa.sais vanha lutka kyrpää kunnolla..kaveri soitti ja tulee huomenna loppu viikoksi mun luo.saa taas pitkästä aikaa runkata ja ottaa suuhun pientä tosi kireä esinahkaista tuppikullia.lupasin panna kun sitä halunnut jo ennenkin.sillä ei kovin tiukka pylly ole kun pantu niin paljon.m48
- Anonyymi00183
Anonyymi00182 kirjoitti:
65ukm saunasta just tulin.nyt saisit suuhun sauna puhdasta kullia.tekis mieli panna sun narttu vaimoa.sais vanha lutka kyrpää kunnolla..kaveri soitti ja tulee huomenna loppu viikoksi mun luo.saa taas pitkästä aikaa runkata ja ottaa suuhun pientä tosi kireä esinahkaista tuppikullia.lupasin panna kun sitä halunnut jo ennenkin.sillä ei kovin tiukka pylly ole kun pantu niin paljon.m48
Olet ollut mun ihanissa ajatuksissani 🥰 juuri nyt istun sohvalla alasti ja runkkaan tuppikulliani, tiukka esinahakani liukuu hyvin ison terskani päällä ja kiimalimaa alkaa jo tulla liukasteeksi, haluisin kyllä ottaa sun saunapuhtaan kullisi suuhuni ja imeä niin kauan että laukeisit suuhuni, vaimo laittoi äsken viestiä että ovat Tommin kanssa kylpylälomalla ja kuulemma naiset katsoo kun ikäero on niin suuri että Tommi voisi olla poikani.
Laitoin että ovat vain kateellisia sinulle, nauti vain.
Kuulemma Tommi on ollut aivan intona kun saanut nussia koko ajan vaimoani. Nussi sinä kaveria niin kuin nussisit minua kulta. Anna isoa kyrpääsi sille kun kerta haluaa. 65ukm
- Anonyymi00184
Huomenta m48 🥰 täällä olisin valmiina sinulle kulta.
Saisit pikku huorasi tiukkaa pepun reikää, laitoin liukuvoidetta ja työnsin sen isoimman anaalitapin hiljalleen sisääni kuvittelen samalla että se on sinun iso ihana kyrpäsi. Kyllä se vähän sattuikin mutta haluaisin niin tuntea miltä isoin oikein tuntuu. Istun juuri sohvalla tapin osuessa eturauhaseeni ja tuppikullini seisoo kovana, runkkaan hiljalleen tiukkaa esinahkaani ison terskani päällä, tuntuu hyvältä kun tappi on koko pituudeltaan sisälläni ja kuvittelen että istun sylissäsi kulta. Sano minua pikku huoraksesi, sano että haluat nussia pikku huoraasi ja että minulla on tiukka poikapillu! Oot ihana nussija! Nyt tulen! Kultaaaa nyt tuleeeeen!!! Spermat lensi pitkin lattiaa ja vieläkin valuu sykkien, olisit ihana jos vielä hellästi imisit sen puhtaaksi. Teen sinulle ihan mitä haluat kulta! Kivaa aamua kun heräät. Lähden kohta ajeleen johonkin levähdyspaikalla jos vaikka siellä olisi joku kiva kaveri jonka kanssa voisin touhuta. 65ukm- Anonyymi00185
Huomenta 65ukm.aamukahvia juon ja aamuseisokkia runkkaa hiljalleen.iso paljas terska aivan liukas kiimalimasta.aiotko antaa posliini persereikääsi jos löydät jonkun kaverin tänään.mun pikku huora on kiimainen ja tahtoo kyrpää.oot kiihottava.mulla tulee pian...täytyy laueta kerran et kestän pidempään kun kaveri tulee.m48
- Anonyymi00186
Anonyymi00185 kirjoitti:
Huomenta 65ukm.aamukahvia juon ja aamuseisokkia runkkaa hiljalleen.iso paljas terska aivan liukas kiimalimasta.aiotko antaa posliini persereikääsi jos löydät jonkun kaverin tänään.mun pikku huora on kiimainen ja tahtoo kyrpää.oot kiihottava.mulla tulee pian...täytyy laueta kerran et kestän pidempään kun kaveri tulee.m48
🥰 m48 ajelin yhdelle levähdyspaikalla missä olen vaimoni kanssa käyty. Jäin autoon räpläämään kännykästä xhamster pornosivuja ja salaa hieroin tuppikulliani. Muutama rekka ja matkailuauto oli parkissa kauempana niin otin tuppikullini esiin farkuista ja aloin runkkaamaan, vähän kyllä jännitti että tulisiko joku katsomaan ja näin peilistä kuinka rekan ovi aukesi ja vanhempi isomahainen rekkamies kävelee autoni kohti, se katsoo minua apukuskin puolelta ja näkee seisovan kullini kädessäni. Hetken katselee ympärilleen ja avaa oven sanoen haluutko että istun viereesi ja autan vähän, sanoin vähän kakistellen että olisihan se kiva saada apua. Kaveri oli varmaan jo yli 50v ja sanoi että sinulla onkin komeasti seisova iso kulli ja otti sen käteensä ja alkoi runkata varmoin ottein, se veti heti tiukan esinahakani terskani yli ja runkkasi koko ajan kovempaa ja kovempaa, näin kuinka se katseli välillä ulos että näkeekö joku? Ja kysyi olenko puhdas ja terve? Sanoin että olen ukkomies ja 100% terve. Heti perään kysyi saako ottaa suihin? Sanoin että saat ja tuppikulli oli jo rekkamiehen partasuussa. Kyllähän imi hyvin ja sanoinkin että jos et lopeta niin tulen kohta suuhusi . Kaveri vaan jatkoi ja sanoin että nyt tulen! Ja kyllähän spermaa tulikin paljon, kaveri kyllä nieli kaiken ja kiitin sekä kysyin että haluaako että runkkaan sitä, sanoi että haluaa ja laski ensin henkselit alas ennen kuin avasi housujen sepaluksen, otti komeasti seisovan kullinsa esiin, otin sen käteeni ja aloin runkata tuota runsaassa karvapeitteessä olevaa pientä kullia rekkamiehen huohottaessa että runkkaa oikein lujaa ja minähän runkkaisin, käsi kävi tosi vinhaan kunnes kaveri sanoi että nyt tulee, spermat tuli enemmän valuen kuin lentäen ja sen karvat tuli aivan spermaiseksi. Annoin paperi käsipyyhe rullan että sai pyyhittyä ennen kuin laittoi housut sepaluksen kiinni ja veti henkselit olkapäille. Sanoin että kiitos oli kiva hetki johon rekkamies sanoi että toivottavasti saan joskus uudestaan kun pysähdyn tähän usein. Kyllä olisin halunnut että sinä olisit ollut tuon rekkamiehen tilalla kulta. 65ukm
- Anonyymi00187
🥰 Kulta oletko hereillä, haluisin olla sun kanssa 69 asennossa ja imeä kaikessa rauhassa pitkään nauttien, välillä nuolisin kiveksiäsi ja sormeni menis tiukkaan pepun reikääsi. Haluisin tuntea kuinka iso komea kyrpäsi sykkisi suussani ennen kuin laukeisit, työnnä sinäkin sormesi tiukkaan pepun reikääni se tuntuu niin ihanalta. Tuppikullini seisoo valmiina sinulle m48 kohta tulen suuhusi ja saat maistaa paksua spermaani. 65ukm
- Anonyymi00188
Huomenta 65ukm.aamukahvia juon sohvalla.kaveri alkoi just ottaa suuhun multa.huomas et mulla kyrpä puoli kovana.tuntuu hyvältä..osaa kyl ton homman..kivekset saa samalla hyväilyä..miten tekeekään hyvää ..aahh.m48
- Anonyymi00189
Anonyymi00188 kirjoitti:
Huomenta 65ukm.aamukahvia juon sohvalla.kaveri alkoi just ottaa suuhun multa.huomas et mulla kyrpä puoli kovana.tuntuu hyvältä..osaa kyl ton homman..kivekset saa samalla hyväilyä..miten tekeekään hyvää ..aahh.m48
m48 olet onnenpoika kun saat nauttia 65ukm
- Anonyymi00190
Anonyymi00189 kirjoitti:
m48 olet onnenpoika kun saat nauttia 65ukm
65ukm kaveri on myös saanut nauttia mun isosta kyrvästä.menee helpolla sisään huomaa et on saanut kullia ennenkin..ei kovin tiukka peppureikä mut hyvältä tuntuu nussia.kaverin kulli on kiihottava.tosi ohut noin 14cm.voihkaisee kiihottavasti kun vedän tosi tiukan esinahan taakse.haettiin kondomeja lisää ja sauna juomaa.m48
- Anonyymi00191
48m kävin yhdelle tutulle +70 mummolle kaupassa ostoksilla, oli laittanut kahvit ja piirakat pöytään kun tulin takaisin. Kävin ensin kylpyhuoneen vessassa ja näin ihanat pitsi pikkuhousut kotihoitohuoneen pöydällä joka perällä on vielä sauna. Vaikka piti vain tulla pissalle niin luonto ja kiima vain veti puoleensa niin pakkohan oli vähän tuoksuttaa pikkareita. Wau! miten ihanalta ne tuoksuivatkin, imin innolla niiden tuoksuja, niiden parfyymin ja pillun kiiman tuoksu sai kullini seisomaan ja olisin halunnut runkata niihin että mummo olisi nähnyt että olisin halunnut nussia tuota vanhaa kiimaista mummoa. Mutta laitoin ne farkkujeni taskuun ja palasin keittiöön kahville mummon kanssa. Kullini seisoi koko ajan ja yritin vähän jutella että olen kesäleskenä kun vaimo on reissussa niin ehtisin tehdä muutakin kuin kaupassa käynnin ja kosketin kädelläni hellästi hieron mummon kättä, se otti toisella kädellään kädestäni kiinni sanoen että haluisin kyllä vielä kokea miehen ihania kosketuksia. Nousin tuolista ja sanoin että anna minun vähän edes halata sinua, mummo nousi ja halasimme, hieroin samalla mummon peppua ja suutelimme, uskalduin jo laittamaan käteni sen hameen alle ja koittaa pillua pikkareiden päältä. Mummo pyysi että menen makuuhuoneeseen odottamaan niin tulee perässäni kohta sinne, meni ja riisuin nopsaan jätin vain boxerit päälleni mennessäni sänkyyn. Kuulin jo mummon tulevan ja en ollut uskoa silmiäni miten upealta ja seksikäältä se näytti korkkarit jalassa, sukkanauhaliivit, verkkosukat, pitsipikkarit ja-rintaliivit. Sanoin että olet kaunis ja haluttavan seksikäs. Sanoin että haluan ensin vähän aikaa ihailla ja nauttia sinusta kulta, mummo sanoi että haluan ratsastaa päälläsi, riisuin boxerit ja kullini seisoi isona kovana kun mummon laskeutui kullini päälle ja ohjasi kullini pikkareiden välistä pillun sisään. Sitten alkoi semmoinen ratsastus etten muista onko kukaan ollut niin kiimaisena pomppinut päälläni ja hokenut että on ihanaa saada kovaa kullia! Hieroin välillä rintoja liivien päältä ja välillä peppua kunnes sanoin että nyt saat spermat sisääsi ja laukesin voimalla! Mummo värisi ja sen pillu supisteli saadessaan orkun se oikein skruittasi minut aivan märäksi. Oli ihana pano! 65ukm
- Anonyymi00192
65ukm vanha nainen on kiihottava.vielä kun harmaantuneet vitun karvat on.meillä sauna pian valmis.kaveria saa panna niin paljon kun pystyn.voi olla että loppu illasta en saa enää seisomaan kun kyrpä niin hellänä.on kaveri myös saanut laueta suuhuni.tulee kyllä paljon ja voimalla vaikka jo yli viisikymppinen.seisoo nopeasti ja terhakkaasti pieni tuppikulli.m48
- Anonyymi00193UUSI
Anonyymi00192 kirjoitti:
65ukm vanha nainen on kiihottava.vielä kun harmaantuneet vitun karvat on.meillä sauna pian valmis.kaveria saa panna niin paljon kun pystyn.voi olla että loppu illasta en saa enää seisomaan kun kyrpä niin hellänä.on kaveri myös saanut laueta suuhuni.tulee kyllä paljon ja voimalla vaikka jo yli viisikymppinen.seisoo nopeasti ja terhakkaasti pieni tuppikulli.m48
65ukm en pystynyt enää neljättä kertaa laukeamaan tänään.seiso kuitenkin sen verran että sain sisään peppuun mutta laski kesken panon.onneksi kaveri ymmärtää ja huomenna uudestaan.on kyllä kulli hellänä nyt.mutta ottaa suuhun tosi hyvin paremmin ku monet naiset.kiihottaa kun kaveri on tuollainen naismainen..m48
- Anonyymi00194UUSI
Anonyymi00193 kirjoitti:
65ukm en pystynyt enää neljättä kertaa laukeamaan tänään.seiso kuitenkin sen verran että sain sisään peppuun mutta laski kesken panon.onneksi kaveri ymmärtää ja huomenna uudestaan.on kyllä kulli hellänä nyt.mutta ottaa suuhun tosi hyvin paremmin ku monet naiset.kiihottaa kun kaveri on tuollainen naismainen..m48
m48 mummo soitti vielä illalla ja pyysi että jos tulisin aamusta niin saisin nuolla sen pillua ja se lupasi ottaa minulta suihin, lupasin mennä. Pyysin nuolla kun oltiin nussittu mutta sanoi että on pillu on niin arkana että saat joskus myöhemmin sitten. Näköjään ainakin halusi sitä... 65ukm
- Anonyymi00195UUSI
Huomenta 🥰 m48, heräsin juuri ja aamustondis päällä, laitoin mummon pitsipikkarit päälleni, vaaleat läpikuultavat brazil malliset pikkuhousut, on kyllä tiukat kun mummo on tosi laiha ja pienikokoinen. Harmaa karvainen pillu jossa sen tummat pillun huulet jo roikkuivat reilusti ulkona mutta pillu oli tiukka ja kimmoisa, klitorista ei edes kunnolla näkynyt oli pieni ja hupun alla piilossa, pepun reikää vähän sen ratsastaessa sormella koitin mutta en saanut sormeani sisään. Pieni sievä mummo ja pitkään ollut jo leskenä. Tiedän että nuorempana oli kyllä kova menemään ja varmaan tämä pieni sievä sai kullia kun halusi. Tuppikullini stondaa sinulle pitsipikkareissa, olisi kivaa jos imisit ja nuolisit kulliani ensin niiden päältä. Sitten voisin mennä sohvalle makaamaan peppu pystyssä ja hieroisit peppuani pitsipikkareiden päältä ja isolla kullillasi hiroisit vakoani niiden päältä ennen kuin vetäisit niitä sen verran alas että pieni pepun reikäni näkyisi ja työntäisit ison kullisi ensin huulille ja sitten hitaasti sisääni. Nussit pikku huoraasi! Saisit tiukkaa liukkarilla voideltua märkää reikää nussia oikein kunnolla hokien että nyt saa mun oma pikku huora isoa kullia ja nussit niin kauan että laukeisit poikapilluni sisään! Haluan tuntea kuinka se täytyy spermastasi kulta ja varmaan saan orkun kun se osuu pohjassa eturauhaseeni. Odotan jo että mummo soittaa tai laittaa viestiä niin pääsisin nuolemaan vanhaa vittua. 65ukm
- Anonyymi00196UUSI
Huomenta 65ukm.heräsin just.aamukahvia juon ja kulli oli heti kovana kun luin viestisi.kaveri nukkuu vielä.ois kiihottava ottaa suuhun sulta Pikkaraisen läpi.nyt seisoo aivan kovana .m48
- Anonyymi00197UUSI
Anonyymi00196 kirjoitti:
Huomenta 65ukm.heräsin just.aamukahvia juon ja kulli oli heti kovana kun luin viestisi.kaveri nukkuu vielä.ois kiihottava ottaa suuhun sulta Pikkaraisen läpi.nyt seisoo aivan kovana .m48
Kulta 🥰 olet ihana! Et usko kuinka paljon haluisin olla sun oma pikku huorasi. Saisit tehdä ihan mitä haluaisit. Menisin polvilleni eteesi ja ottaisin ison komean kullisi suuhuni ja imisin innolla terskaasi. Haluisin että nussisit minua niin kuin nussisit tyttöä, ottaisit syliisi ja pitäisit hyvänä, suutelisit suutani, kielemme koskettaisivat, miten ihanalta se tuntuisikaan tuntea kosketuksia kehollani ja joka paikassa, voisit nuolla sauna- tai suihkupuhdasta pepun reikääni kielelläsi ja työntää sitä sisääni kultaaaa!!! Kun menen sen mummon luokse niin nuolen sen pepun reikää ja kuvittelen että nuolen sinun pepun reikääsi. Vielä ei ole mummo soittanut tai laittanut viestiä, odotan oikein tuota sessiota mummon kanssa, sanoi että on siksi varmaan vielä tiukka alapää kun ei ole synnyttänyt. 65ukm
- Anonyymi00198UUSI
Anonyymi00197 kirjoitti:
Kulta 🥰 olet ihana! Et usko kuinka paljon haluisin olla sun oma pikku huorasi. Saisit tehdä ihan mitä haluaisit. Menisin polvilleni eteesi ja ottaisin ison komean kullisi suuhuni ja imisin innolla terskaasi. Haluisin että nussisit minua niin kuin nussisit tyttöä, ottaisit syliisi ja pitäisit hyvänä, suutelisit suutani, kielemme koskettaisivat, miten ihanalta se tuntuisikaan tuntea kosketuksia kehollani ja joka paikassa, voisit nuolla sauna- tai suihkupuhdasta pepun reikääni kielelläsi ja työntää sitä sisääni kultaaaa!!! Kun menen sen mummon luokse niin nuolen sen pepun reikää ja kuvittelen että nuolen sinun pepun reikääsi. Vielä ei ole mummo soittanut tai laittanut viestiä, odotan oikein tuota sessiota mummon kanssa, sanoi että on siksi varmaan vielä tiukka alapää kun ei ole synnyttänyt. 65ukm
65ukm pääsitkö panemaan mummoa.mulla kulli kovana.m48
- Anonyymi00199UUSI
Anonyymi00198 kirjoitti:
65ukm pääsitkö panemaan mummoa.mulla kulli kovana.m48
m48 juuri tulin sen luota vasta, oli kyllä ihanaa saada rauhassa nuolla ja nauttia pillun kiimasta. Antoi nuolla pepun reikääkin ja sormettaa. Ei kuulemma ikinä ollut kukaan muu nuollut pillua ja pepun reikää. Ei tarvinnut liukkaria kun tuli niin märäksi pillu kun oli kiimassa nuolemisesta. Sain nussia tiukkaa vanhaa vittua oikein kunnolla ja paljaalla laskea sisään spermat. Lupasi kyllä että joskus koitetaan peppu panoakin. Kyllä on tuppikulli hellänä kun imutti niin monta kertaa. Terskani on niin arkana ettei voi edes koskea. Molemmat kyllä nautittiin. 65ukm
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674