Anoppia auttava sormeni

Anonyymi-ap

Anoppini jäi leskeksi reilu 10v sitten ja vaimoni kanssa käydään viikottain autelemmassa anoppia kaikissa hommissa. Minä leikkaan kynnet, rasvaan ja hieron jalkoja, olen huomannut että anoppi nauttii kun hieron jalkoja ja salaa annan käsieni nousta aina vain ylemmäksi, nykyään salaa vaimoltani käteni menee usein anopin mekon alle ja sormeni pikkuhousujen sisään märälle pillulle jota hellästi hieron, sormeni on ollut jo käynyt pillun sisällä. Olen kuiskien samalla sanonutkin kuinka haluttava anoppi minulla on....

4

555

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00004

WOW, no mikäs siinä jos niin ihana hän, n mittäs mieltä anoppi on tosta, kuinka usein tapahtuu

• Anonyymi00005

Kerran viikossa jonkun hoidon teen anoppi kullalle...

• Anonyymi00006

Eilen juuri sain tuon tehdä, anoppi saunan jälkeen pyysi tytärtään käymään vielä kaupassa niin jäin anopin kanssa kahdestaan ja lupauduin hieromaan jalkoja ja rasvaamaan ne. Anoppi meni sohvalle makaamaan vain kylpytakki päällään ja menin sen jalkopäähän nostin sen jalat syliini niin että se tuntisi kovana seisovan kullini. Hieron jalkoja, varpaita sekä laitoin jalkavoidetta, samalla näin kuinka anoppi nautti ja hymyili ihanasti, annoin käteni mennä aina vain ylemmäksi kunnes se oli jo aivan pillun kohdalla ja tunsin jo karvoituksen sormissani ja märän pillun huulet. Anoppi levitti jalkojaan sen verran että sain hieroa ihanaa pillua. Hieroin hiljalleen huulia ja välillä sormeni osui klitorikseen tuntien kuinka anoppi silloin aina säpsähti kun oli varmaan niin herkkänä kosketuksille, katsoin samalla kuiskien kuinka ihanaa on pitää anoppikultaa hyvänä. Aukaisin housuni ja otin kullini esiin nähden kuinka anoppi samalla avasi silmänsä ja katsoi isoa kovana seisovaa kulliani ja laitoin sen anopin jalkojen väliin, hieroin sitä niitä vasten ja toisella kädelläni hieron samaan aikaan anopin pillua, työnsin sormeni anopin pillun sisään ja runkkasin samaan aikaan kunnes laukesin anopin jaloille. Jatkoin anopin pillun hieromista kunnes anoppi sai orkun. Anoppi kiitti että olin kiltti ja minä anoppia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      172
      1445
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      41
      1029
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      735
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      650
    5. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      640
    6. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      637
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      632
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      583
    10. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      577
    Aihe