istuin aamulla kävelyllä. Satakieli lauloi ja oli hyvä kokemus, tuli mieleen et onko vesi puhdasta kun niin sameaa?
Keravan joen rannalla,
13
218
Vastaukset
- Anonyymi00001
Havukosken matut käyvät pesulla ja kakkivat veteen joten Keravanjoki muuttuu siinä vaiheessa ruskeaksi.
- Anonyymi00002
Kokemäenjoen vesikin on ruskeaa.
- Anonyymi00004
Oletko nyt ylpeä itsestäsi?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Oletko nyt ylpeä itsestäsi?
Olen. Haittamaahanmuuttajat ovat pilanneet Suomen, mutta ennen kaikkiaan Vantaa on muuttunut asuinkelvottamaksi. Ne, jotka ovat asiasta vastuussa niin saavat myös asiasta vastuun kantaa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Olen. Haittamaahanmuuttajat ovat pilanneet Suomen, mutta ennen kaikkiaan Vantaa on muuttunut asuinkelvottamaksi. Ne, jotka ovat asiasta vastuussa niin saavat myös asiasta vastuun kantaa.
Sinunlaisesihan ne pyrkivät pilaamaan Suomea ja osin ovat jo onnistuneetkin. Vantaan pahin maineen pilaaja on juuri sinunkaltaisesi öyhöttäjät ja valitettavasti yksi puoluekin sietää kaltaisiasi. Ja valitettavasti se puolue, persut, on juuri Vantaalla poliittisesti vaikutusvaltaisin kokompk-seudulla ja muissa lähikunnista. Se todella näkyy erittäin suurena haittana Vantaalla.
Vantaa on onneksi teistä huolimatta yksi Suomen vetovoimaisimmista kaupungeista edelleen, vaikka olettekin saanee paljon vahinkoa aikaiseksi kovalla metelillä ja öyhötyksillä ja kaiken EI-asenteella. - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sinunlaisesihan ne pyrkivät pilaamaan Suomea ja osin ovat jo onnistuneetkin. Vantaan pahin maineen pilaaja on juuri sinunkaltaisesi öyhöttäjät ja valitettavasti yksi puoluekin sietää kaltaisiasi. Ja valitettavasti se puolue, persut, on juuri Vantaalla poliittisesti vaikutusvaltaisin kokompk-seudulla ja muissa lähikunnista. Se todella näkyy erittäin suurena haittana Vantaalla.
Vantaa on onneksi teistä huolimatta yksi Suomen vetovoimaisimmista kaupungeista edelleen, vaikka olettekin saanee paljon vahinkoa aikaiseksi kovalla metelillä ja öyhötyksillä ja kaiken EI-asenteella.Luuletko tosiaan, että kaikki isänmaalliset realistit ovat persuja?
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Luuletko tosiaan, että kaikki isänmaalliset realistit ovat persuja?
En todellakaan. En tunnista yhtäkään öyhöttävää persua, joka olisi realisti, puhumattakaan isänmaallinen.
Valitettavasti näitä öyhöttäjiä löytyy muutamia muissakin puolueissa, mutta harvakseen. He tosin osaavat öyhöttää sivistyneemmin, vaikka sisältö olisikin jokseenkin samaa.
- Anonyymi00003
Vesi on ruskeaa, koska joki kulkee humusalueiden ja savipeltojen läpi. Vedenlaatu on tyydyttävää ja uimakelpoistakin tuosta sameudesta huolimatta, joskaan uimista ei taideta suositella.
- Anonyymi00007
Hyvä tietää et voin nauttia luonnosta joen rannalla, uiminen ei kiinnosta edes.
- Anonyymi00009
Kyllähän ne kellujat siellä pulikoi joka vuos, eikä kai kukaan oo kuollu.
- Anonyymi00010
Hyvä :)
- Anonyymi00011
Lohikin nousee.
Vesi on sameaa, koska se on hieman mutaista. Se ei tarkoita likaa.
Tämmöiset joet koskaan voi olla kristallinkirkkaita kuten lapin purot.- Anonyymi00014
Nuo Lapin kristallinkirkkaat vedet eivät ole tae puhtaudesta.
Lapsuudessani 60-luvulla vietin perheeni kanssa lähes joka kesä lomia Lapin erämaissa telttaillen ja vaellellen ja kalastaen ja vielä nuorempana aikuisenakin. Juomaveden otimme noista kirkkaasta puroista. Hyvän makuista ja puhtaan näköistä.
Nyt jälkikäteen on selvinnyt, että niissä oli kovasti Neuvostoliiton ydinkokeiden vuoksi radioaktiivisuutta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721127
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477