Kyllä niitä Asiantuntijoita riittää Suomessa,ja joista ei ole mitään taikaa.Yli neljä vuotta ovat höpöttäneet:Venäjä hyökkää.. Venäjä hyökkää Suomeen.
Kyllä tulisi Suomelle paljon halvemmaksi kun noille Asiantuntijoille annettaisiin potkut.Tyhjän höpöttäjiä.
Vaikka silloin täytyisi Stupillekkin antaa potkut.
Asiantuntijat
10
116
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mikähän länkyttäjä tuo Raik on???
- Anonyymi00002
Tiltu se jaksaa….
- Anonyymi00003
😳 Tiltu??? Ihan oon Suomalainen...
- Anonyymi00004
Ja sinulla reppanalla ole muuta kuin tuo Tiltu kortti 🥴
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tämä kommentti oli tuolle "Tiltu se jaksaa"
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
😳 Tiltu??? Ihan oon Suomalainen...
Teidän tiltujen ’esiäiti’ viime sotien ajalta oli suomalainen.
Tiltu-käsite liittyykin juuri suomalaisiin, joihin on itäpropaganda uponnut ja he julistavat ja/tai myötäilevät tänä päivänä Putinin hyökkäyssotapropagandaan liittyvää muutakin propagandaa, ja erilaista harhaanjohtavaa ja eripuraan ja kaaokseen pyrkivää disinformaatiota. Ovat siten Putinin diktatuurihallinnon nk ’hyödyllisiä idiootteja’, joita se käyttää surutta hyväkseen.
Näissä keskusteluissa se on helppo huomata. - Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Se muuten selittääkin kaiken, mitä tuollaiset avausten takana lähes poikkeuksetta on.
- Anonyymi00006
Tiltu on 🤡
- Anonyymi00007
ohjukset piti loppua ryssiltä jo ensimmäisen kuukauden aikana taitaa olla hyviä suojatyöpaikkoja kommareille palkka juoksee ja voi sanoa mitä toverin päässä liikkuu joj liikkuu
- Anonyymi00010
Ehkäpä näillä ns. asiantuntiolla on enemmän tietoa käytettävissä kuin meillä tavanpulliaisilla. Esim. tiedustelu tieto venäjän pihkovan joukoista. Kyseessä joukot joille opetettiin suomenkieli. Miksi? Kyseessä maahanlasku ensi iskun joukot. Samaan yhtälöön kun miettii menneiltä vuosilta venäläisten kyseenalaiset tontti kaupat ja niille rakennetut helikentät jopa Helsingin alueelta....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 50959
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että368791- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän121684- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594