Tuo eräs monitoimikauppa näyttää hinnoitelleen varaosat yms pienkoneitten hinnat +50-100% muihin kauppoihin.
Onneksi on muita kauppoja.
Kalliita varaosaliikkeitä kiuruvedellä
14
319
Vastaukset
- Anonyymi00001
10 euron osa temusta niin täällä voi hyvin pitää 80 euroa.
Mutta se laatu( made in china)😂 - Anonyymi00002
Jos kerran on persaukinen vinkuja, niin kannattaa ostaa temusta ihan kaikki ruohonleikkuria myöten! Minä ostan paikallisesta kaiken, niin on helppo hakee tarvittaessa apua ja varaosia. Ja palvelu pelaa! Minä ainakin oon tyytyväinen 👍
- Anonyymi00005UUSI
Ei ole persaukinen jos tekee hintavertailuja.
Se on tyhmää maksaa liikaa.
- Anonyymi00003
Sama täällä. 👍👍 paikallisille liikkeille.
- Anonyymi00004UUSI
Onnea ja menestystä mutta ei kiskureille
- Anonyymi00006UUSI
Älkää ikinä ostako paikallisilta mitään!
Sama jos joku tulee sinulta pyytämään 100€ kun on paikallinen,annatko? - Anonyymi00008UUSI
Ostakaa vaikka temusta yms verkkokaupoista siellä on sama osa murtohinnalla .
Esim ruohonleikkurin/ lumilinkojen kaasuttaja 10 e temusta.täällä satasen😂.
Ahneudella ei ole rajaa.... - Anonyymi00009UUSI
Ei tule pitkään pyörimään kun asiakkaat huomaa että ilmaa laitettu hintoihin ihan urakalla.
Ymmärtäisin 20 prossan "ylihinnoittelun" tavarasta mutta kymmenkertainen hinta on jo vähän liikaa...
Mutta saakait sitä pyydellä ei siinä mittää - Anonyymi00010UUSI
Kannattaa temusta hankkia nuo yleisosat,esim kalvot kaasuttimet sähkö-osat ja nippelit jo ennakkoon.
Viimevuonna tilasin lähes kaikki kulutus osat ja sellaisetkin harvinaisemmat rikkimenevät osat kaikkiin koneisiin varalle kaksin kappalen.
Laskin hinnan niin yli tuhat euroa olisi maksanut liikkeessä nuo osat,nyt pääsi 140 eurolla.
Ja alkuperäisnumeron mukaan olevia osia😁 - Anonyymi00011UUSI
Joo samaan asiaan törmäsin ku etin ruohonleikkurin hihnoja. Varmaan kolmet hihnat ois saanu ku ois tilannut jostain. Törky hinnoittelu.
- Anonyymi00012UUSI
Tuleeko tollukoille mieleen, että alkuperäisten varaosien hinnoittelu perustuu toimittajien hinnoitteluun. Ja jos on takuunalainen kone, niin siihen ei tungeta mitään kiinalaisia osia.
Ostakaa vaan osanne vaikka vinkuintiasta, minä hankin paikallisesta. Mutta mulla onkin varaa tehdä niin naukumatta 🤭 - Anonyymi00013UUSI
Olen tilannut autojen ja koneiden varaosat nettikaupoista jo vuosia. Työkalujakin saa tosi edullisesti.
Ainoat tuotteet jotka tykkään ostaa kivijalkaliikkeistä on elintarvikkeet ja vaatteet. - Anonyymi00014UUSI
Gplshop.fi
Huskun osat ruottista ni tarvii kiinasta hakia. - Anonyymi00015UUSI
Kiuruvedellä tarvittaisiin varaosaliike, joka möisi varaosia korvien välissä toimivaan prosessoriin, jos se sattuu menemään sekaisin varsinkin viinan ja kaamoksen vaikutuksesta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322098Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461715Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121476Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041226Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041034Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76978- 59865
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34842Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52789Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101743