Poliisi julkisti huolestuttavat luvut ulkomaalaisten tekemistä seksuaaIirikoksista. Kahden viimeisen vuoden aikan on ollut merkittävää kasvua.
DemuIi-Antti: "Maahanmuuttajia kiusataan ja aIistetaan!"
☝️😆
Tolkun Antti
67
438
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kantasuomalaiset miehet tekevät enemmän seksirikoksia kuin mamut.
Vastaus: Mutta kun väkilukuun suhteutettuna mamut ovat yliedustettuina tilastoissa ja raiskaavat enemmän.
Eli maahanmuuttajat ovat syyllisiä aina,mutta suomalaista miestä puolustellaan,heitä kun on enemmän. Varmaan lohduttaa uhreja se että suomalainen mies on tekijä.
Mitäpä jos joskus voitaisiin keskustella mikä miesten ongelma on,ihan sama mistä olet lähtöisin.
Olisiko aika opetella käyttäytymään kuin ihminen eikä eläin?Kyseessä on kuitenkin maahanmuuttopolitiikkaan liittyvät ongelmat. Loppuunkulutettu ja tuhannesti kierrätetty vasemmistovinoutunut "mutkun raisl<aahan suomalainenkin" ei ratkaise niitä.
- Anonyymi00004
Mitä vittua te sitten otatte niitä ihan selviä raiskarimusuja ja afrikaanoja tänne vielä lisää?! Eikö jo täällä olevissa raiskareissa ole teille horotoosiille tarpeeksi, eikö?!
- Anonyymi00005
Ei se ole ihan noinkaan.
Tilastot kertovat esim. sellaisen numeerisen totuuden että Irakilaista alkuperää oleva raiskaa 16x todennäköisemmin kuin kantasuomalainen ja somali 8x sekä jopa virolainen 3x todennäköisemmin.
Numeroina annettua tietoa on paha lähteä kiistämään ja yliedustus on selviö niin miksi kantasuomalaisen miehen tulisi kantaa vastuu jonkun tekosista joka syyllistyy rikokseen 16 kertoimella, tai edes sellaisen jolla kerroin 3 ? - Anonyymi00006
Tyhmyydestä sakotetaan. Erityisesti suomensuomalaisia ja suomenruotsalaisia älykääpiöhorotoosia jotka muslimeita, arabeja, intialaisia ja afrikaanoja tänne haalii.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei se ole ihan noinkaan.
Tilastot kertovat esim. sellaisen numeerisen totuuden että Irakilaista alkuperää oleva raiskaa 16x todennäköisemmin kuin kantasuomalainen ja somali 8x sekä jopa virolainen 3x todennäköisemmin.
Numeroina annettua tietoa on paha lähteä kiistämään ja yliedustus on selviö niin miksi kantasuomalaisen miehen tulisi kantaa vastuu jonkun tekosista joka syyllistyy rikokseen 16 kertoimella, tai edes sellaisen jolla kerroin 3 ?Koita nyt tajuta että sillä ei ole väliä onko suomalainen vai ulkomaalainen. Miksi miehet raiskaavat? Häädetään mamut,siihen loppuisi keskustelu aiheesta,sen tietää.. Turha suomalaisten osoitella sormella joitain muita kun itse ovat syyllisiä samoihin tekoihin. Mikä on mennyt kasvatuksessa pieleen ja tulee menemään uudestaan,koska miehet eivät ota vastuuta ja keskustele aiheesta järkevästi.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Koita nyt tajuta että sillä ei ole väliä onko suomalainen vai ulkomaalainen. Miksi miehet raiskaavat? Häädetään mamut,siihen loppuisi keskustelu aiheesta,sen tietää.. Turha suomalaisten osoitella sormella joitain muita kun itse ovat syyllisiä samoihin tekoihin. Mikä on mennyt kasvatuksessa pieleen ja tulee menemään uudestaan,koska miehet eivät ota vastuuta ja keskustele aiheesta järkevästi.
Koita nyt tajuta että Suomessa tapahtuisi hurjan paljon vähemmän raiskauksia ilman rikosten maahantuontia.
Otetaan nyt ihan rautalangasta esimerkki, kanta suomalaisen kanssa nainen voi lähteä ulos 15 kertaa ilman että mitään ikävää tapahtuu, irakilaisen kanssa ei kertaakaan. - Anonyymi00011
Tarvitaanko maahan vielä lisää raiskaajia.
- Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mitä vittua te sitten otatte niitä ihan selviä raiskarimusuja ja afrikaanoja tänne vielä lisää?! Eikö jo täällä olevissa raiskareissa ole teille horotoosiille tarpeeksi, eikö?!
Ja sieltähän se naisviha heti puskee pintaan. Joku on sinunkin kasvatuksessa mennyt pieleen
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Koita nyt tajuta että Suomessa tapahtuisi hurjan paljon vähemmän raiskauksia ilman rikosten maahantuontia.
Otetaan nyt ihan rautalangasta esimerkki, kanta suomalaisen kanssa nainen voi lähteä ulos 15 kertaa ilman että mitään ikävää tapahtuu, irakilaisen kanssa ei kertaakaan.Koita nyt tajuta että yhtään seksirikosta ei tarvitsisi tapahtua
- Anonyymi00016
Anonyymi00008 kirjoitti:
Koita nyt tajuta että sillä ei ole väliä onko suomalainen vai ulkomaalainen. Miksi miehet raiskaavat? Häädetään mamut,siihen loppuisi keskustelu aiheesta,sen tietää.. Turha suomalaisten osoitella sormella joitain muita kun itse ovat syyllisiä samoihin tekoihin. Mikä on mennyt kasvatuksessa pieleen ja tulee menemään uudestaan,koska miehet eivät ota vastuuta ja keskustele aiheesta järkevästi.
Eli mielestäsi kotoutuminen on onnistunut hienosti, kun mamut raiskaavat kuten jotkut kantasuomalaiset? 🥳🤗🥳
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Eli mielestäsi kotoutuminen on onnistunut hienosti, kun mamut raiskaavat kuten jotkut kantasuomalaiset? 🥳🤗🥳
Mistä nyt tuon tempaisit? Onko nyt niin vaikea tajuta asiaa. Miksi miehet syyllistyvät yhä uudestaan ja uudestaan seksirikoksiin? Kansalaisuuteen katsomatta. Joka puolella maapalloa miehet tekevät samaa,jokaisessa valtiossa. Miksi?
- Anonyymi00021
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei se ole ihan noinkaan.
Tilastot kertovat esim. sellaisen numeerisen totuuden että Irakilaista alkuperää oleva raiskaa 16x todennäköisemmin kuin kantasuomalainen ja somali 8x sekä jopa virolainen 3x todennäköisemmin.
Numeroina annettua tietoa on paha lähteä kiistämään ja yliedustus on selviö niin miksi kantasuomalaisen miehen tulisi kantaa vastuu jonkun tekosista joka syyllistyy rikokseen 16 kertoimella, tai edes sellaisen jolla kerroin 3 ?Demarit vihaavat suomalaisia tyttölapsia. He nauttivat tyttöihin ja naisiin kohdistetusta väkivallasta.
- Anonyymi00022
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ja sieltähän se naisviha heti puskee pintaan. Joku on sinunkin kasvatuksessa mennyt pieleen
Olet oikeassa. Demarinaiset vihaavat naisia.
- Anonyymi00024
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mistä nyt tuon tempaisit? Onko nyt niin vaikea tajuta asiaa. Miksi miehet syyllistyvät yhä uudestaan ja uudestaan seksirikoksiin? Kansalaisuuteen katsomatta. Joka puolella maapalloa miehet tekevät samaa,jokaisessa valtiossa. Miksi?
Oletko joku mieavihaaja, kun yleistät?
- Anonyymi00026
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mistä nyt tuon tempaisit? Onko nyt niin vaikea tajuta asiaa. Miksi miehet syyllistyvät yhä uudestaan ja uudestaan seksirikoksiin? Kansalaisuuteen katsomatta. Joka puolella maapalloa miehet tekevät samaa,jokaisessa valtiossa. Miksi?
Ja kuitenkin kantasuomalaisen kanssa on turvallisempaa kuin jonkun muun maalaisen kertovat numerot.
Tietenkin voi hankaluuksia olla jos ei tunne numeroita. - Anonyymi00027
Lisää naisvihaa tulee sieltä. Ja järkevään argumentointiin et selkeästi kykene,solvauksia kehiin siis.
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Oletko joku mieavihaaja, kun yleistät?
Turha yrittää kääntää tätä minua vastaan,ja esittää miehet uhreina.
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ja kuitenkin kantasuomalaisen kanssa on turvallisempaa kuin jonkun muun maalaisen kertovat numerot.
Tietenkin voi hankaluuksia olla jos ei tunne numeroita.Ei ne numerot uhreja lohduta.
- Anonyymi00032
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ei ne numerot uhreja lohduta.
Ei lohduta, mutta auttavat arvioimaan riskejä ja välttämään todennäköistä tapahtumaa, tietenkin edellyttää että ymmärtää mitä nuo todennäköisyydet tarkoittavat.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ei lohduta, mutta auttavat arvioimaan riskejä ja välttämään todennäköistä tapahtumaa, tietenkin edellyttää että ymmärtää mitä nuo todennäköisyydet tarkoittavat.
Eli naisen vastuulla on olla joutumatta seksirikoksen uhriksi.
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Eli naisen vastuulla on olla joutumatta seksirikoksen uhriksi.
Kyllä se naisellekin luvallista käyttää tervettä järkeä ja myös numerotietoa tukena.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kyllä se naisellekin luvallista käyttää tervettä järkeä ja myös numerotietoa tukena.
Ja miesten vastuu on...? Voisiko mitenkään olla raiskaamatta? Ja sitten kun se suomalainen mies sen tekee niin miksi? Turha syyllistää naisia,miehet ovat vastuussa omista teoistaan.
- Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ja miesten vastuu on...? Voisiko mitenkään olla raiskaamatta? Ja sitten kun se suomalainen mies sen tekee niin miksi? Turha syyllistää naisia,miehet ovat vastuussa omista teoistaan.
Ja näin kätevästi unohdetaan ja jätetään ulkopuolelle alkuperäinen suurempi ongelma ja syyllistetään se kantasuomalainen mies kaiken pahan alkusyyksi.
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ja näin kätevästi unohdetaan ja jätetään ulkopuolelle alkuperäinen suurempi ongelma ja syyllistetään se kantasuomalainen mies kaiken pahan alkusyyksi.
Ei. Turha uhriutua suomalaisen miehen. Edelleen on kyse siitä miksi miehet raiskaavat. Tuo kommentoija käänsi asian siihen miten suomalainen tekee rikoksen harvemmin,ja naisen vastuuksi olla päätymättä uhriksi.
Miksi mies ei kykene hillitsemään itseään? Kuinka heikko,selkärangaton, tunteidensa vietävissä oleva mies voikaan olla. - Anonyymi00048
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ja miesten vastuu on...? Voisiko mitenkään olla raiskaamatta? Ja sitten kun se suomalainen mies sen tekee niin miksi? Turha syyllistää naisia,miehet ovat vastuussa omista teoistaan.
Ei se vastuu ole kaikilla miehillä, mätiä omenoita löytyy niin naisissa kuin miehissä, mutta terve järki ja itsesuojeluvaisto suojaa usein miehiäkin joutumasta rikosten uhriksi, ei aina mutta pienentää mahdollisuutta.
Vaikka olisi humalassakin ei pidä lähteä tuntemattoman lauman mukana sivummalle varsinkaan jos eivät ole suomenkielisiä, se lisää riskiä joutua rikoksen uhriksi, kaikki eivät ole yhtä kilttejä kuin kantasuomalainen mies.
Joka tapauksessa rikoksesta vastaa tekijä, ei kaikki kantasuomalaiset miehet, varsinkaan muualta tulleiden miesten joukkoraiskauksista esimerkiksi. Lisäksi moni kantasuomalainen mies ei ole noita tänne halunnut. - Anonyymi00051
Anonyymi00027 kirjoitti:
Lisää naisvihaa tulee sieltä. Ja järkevään argumentointiin et selkeästi kykene,solvauksia kehiin siis.
Demarit alistavat ja halveksivat suomalaisia tyttöjä ja naisia, jotka ovat mamujen rasistisen väkivallan kohteina.
- Anonyymi00053
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tarvitaanko maahan vielä lisää raiskaajia.
Niin tarvitaanko.
- Anonyymi00054
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mistä nyt tuon tempaisit? Onko nyt niin vaikea tajuta asiaa. Miksi miehet syyllistyvät yhä uudestaan ja uudestaan seksirikoksiin? Kansalaisuuteen katsomatta. Joka puolella maapalloa miehet tekevät samaa,jokaisessa valtiossa. Miksi?
Olethan muistanut isällesi ja veljellesi myös tätä jankuttaa, he vamasti ovat oikein iloisia kuullessaan mitä mieltä olet heistä, ja toki äidillesi olet myös kertonut hänen joutuneen raiskatuksi ja valitettavasti sinäkin olet siitä itse osoituksena.
- Anonyymi00055
Anonyymi00008 kirjoitti:
Koita nyt tajuta että sillä ei ole väliä onko suomalainen vai ulkomaalainen. Miksi miehet raiskaavat? Häädetään mamut,siihen loppuisi keskustelu aiheesta,sen tietää.. Turha suomalaisten osoitella sormella joitain muita kun itse ovat syyllisiä samoihin tekoihin. Mikä on mennyt kasvatuksessa pieleen ja tulee menemään uudestaan,koska miehet eivät ota vastuuta ja keskustele aiheesta järkevästi.
Tajuutko sinä viherpunapässi, että esim. viimeisen viiden vuoden aikana olisi satoja raiskauksia vähemmän, jollei tänne olisi otettu "turvantarvitsijoiksi" näitä satoja raiskaavia kehitysmaamuslimiuroksia?
Luulisi omien raiskaavien paskiaisten olevan ihan tarpeeksi, mutta ei, niitä pitää saada kehitysmaista lisää ja lisää! - Anonyymi00056
Anonyymi00054 kirjoitti:
Olethan muistanut isällesi ja veljellesi myös tätä jankuttaa, he vamasti ovat oikein iloisia kuullessaan mitä mieltä olet heistä, ja toki äidillesi olet myös kertonut hänen joutuneen raiskatuksi ja valitettavasti sinäkin olet siitä itse osoituksena.
Olipa nasevasti sanottu,hyvä sinä. Sano nyt vielä joku oikein julma ja törkeä kommentti isästäni joka menehtyi kun olin lapsi. Ja hauku nyt äitiänikin joka teki kaikkensa minun ja veljieni eteen. Älä vahingossakaan tajua että ei kaikki miehet,mutta aina miehet. Mene henkilökohtaisuuksiin,kun et muuhunkaan pysty. Tunnet sen jälkeen olosi varmasti tosi hyväksi. Ja luulet että minua varmaan sattuu julmat sanasi
- Anonyymi00057
Anonyymi00055 kirjoitti:
Tajuutko sinä viherpunapässi, että esim. viimeisen viiden vuoden aikana olisi satoja raiskauksia vähemmän, jollei tänne olisi otettu "turvantarvitsijoiksi" näitä satoja raiskaavia kehitysmaamuslimiuroksia?
Luulisi omien raiskaavien paskiaisten olevan ihan tarpeeksi, mutta ei, niitä pitää saada kehitysmaista lisää ja lisää!Ensinnäkään en minä tänne lisää mamuja halua ja kaikki rikoksiin syyllistyneet pitäisi karkottaa. Enkä väitä etteivätkö se olisi yliedustettuina tilastoissa. Mutta tämä keskustelu aiheesta on aina tätä että syytetään yhtä ryhmää ja lakaistaan maton alle laajempi ongelma joka on räjähtämässä käsiin. Häädetään mamut,rikokset ei lopu mutta keskustelu aiheesta loppuu. Näkeehän sen näistäkin kommenteista,ei kukaan halua pohtia miksi miehet raiskaavat. Ajattelutapa "ilman mamuja raiskauksia tapahtuisi vähemmän",on tietyllä tapaa surullinen. Tottahan se on,mutta eikö voisi ajatella että seksirikoksia ei tarvitsisi tapahtua yhtään.
- Anonyymi00058
Anonyymi00056 kirjoitti:
Olipa nasevasti sanottu,hyvä sinä. Sano nyt vielä joku oikein julma ja törkeä kommentti isästäni joka menehtyi kun olin lapsi. Ja hauku nyt äitiänikin joka teki kaikkensa minun ja veljieni eteen. Älä vahingossakaan tajua että ei kaikki miehet,mutta aina miehet. Mene henkilökohtaisuuksiin,kun et muuhunkaan pysty. Tunnet sen jälkeen olosi varmasti tosi hyväksi. Ja luulet että minua varmaan sattuu julmat sanasi
Mikäli isäsi ja veljesi ovat suomalaisia olet varmasti tarkastellut asioita hiukan toisestakin suunnasta ja mahdollisesti sen pikku kuplan ulkopuolelta.
Tuonkaltainen uhrautuminen osoittaa pelkkää lapsellisuutta. - Anonyymi00059
Anonyymi00058 kirjoitti:
Mikäli isäsi ja veljesi ovat suomalaisia olet varmasti tarkastellut asioita hiukan toisestakin suunnasta ja mahdollisesti sen pikku kuplan ulkopuolelta.
Tuonkaltainen uhrautuminen osoittaa pelkkää lapsellisuutta.Ei tässä ole tarkoitus uhriutua. Kommentit kun usein ovat henkilökohtaisuuksiin meneviä törkeyksiä ja piti perheeni nostaa esille niin halusin nyt kertoa hieman taustaa jos nyt jollain on vielä sanottavaa. Anonyymina on helppo kirjoitella ja minulle se nyt on se ja sama,mutta joskus voi pysähtyä miettimään onko pakko kirjoittaa jotain ilkeää. Eikä vain tämän aiheen tiimoilta,aihe kuin aihe niin ei voida keskustella järkevästi.
- Anonyymi00061
" kantasuomalaiset miehet ... "
MIKÄ VTUN SELITYS TUO ON ??????????????????????????
Te suvakit olette idiootteja.
Tajuatko sinä kumipää edes mitä sanot ? - Anonyymi00065
Anonyymi00057 kirjoitti:
Ensinnäkään en minä tänne lisää mamuja halua ja kaikki rikoksiin syyllistyneet pitäisi karkottaa. Enkä väitä etteivätkö se olisi yliedustettuina tilastoissa. Mutta tämä keskustelu aiheesta on aina tätä että syytetään yhtä ryhmää ja lakaistaan maton alle laajempi ongelma joka on räjähtämässä käsiin. Häädetään mamut,rikokset ei lopu mutta keskustelu aiheesta loppuu. Näkeehän sen näistäkin kommenteista,ei kukaan halua pohtia miksi miehet raiskaavat. Ajattelutapa "ilman mamuja raiskauksia tapahtuisi vähemmän",on tietyllä tapaa surullinen. Tottahan se on,mutta eikö voisi ajatella että seksirikoksia ei tarvitsisi tapahtua yhtään.
Olet siis kumminkin tietoinen ketkä seksirikosia tekee väestömääriin nähden ylivoimaisesti eniten. Vinkki: se ei ole kantasuomalaiset. Eli ketkä, tai mitkä kieliryhmät?
- Anonyymi00066
Anonyymi00059 kirjoitti:
Ei tässä ole tarkoitus uhriutua. Kommentit kun usein ovat henkilökohtaisuuksiin meneviä törkeyksiä ja piti perheeni nostaa esille niin halusin nyt kertoa hieman taustaa jos nyt jollain on vielä sanottavaa. Anonyymina on helppo kirjoitella ja minulle se nyt on se ja sama,mutta joskus voi pysähtyä miettimään onko pakko kirjoittaa jotain ilkeää. Eikä vain tämän aiheen tiimoilta,aihe kuin aihe niin ei voida keskustella järkevästi.
Niinpä niin,
"Turha suomalaisten osoitella sormella joitain muita kun itse ovat syyllisiä samoihin tekoihin. Mikä on mennyt kasvatuksessa pieleen ja tulee menemään uudestaan,koska miehet eivät ota vastuuta" - Anonyymi00067
Anonyymi00065 kirjoitti:
Olet siis kumminkin tietoinen ketkä seksirikosia tekee väestömääriin nähden ylivoimaisesti eniten. Vinkki: se ei ole kantasuomalaiset. Eli ketkä, tai mitkä kieliryhmät?
En nyt kieliryhmiin ole perehtynyt mutta lähi-idästä ja Afrikasta lähtöisin olevat oletettavasti ovat isoin rikoksiin syyllistynyt porukka. Sieltähän niitä eniten on Suomeen tullut.
- Anonyymi00069
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mistä nyt tuon tempaisit? Onko nyt niin vaikea tajuta asiaa. Miksi miehet syyllistyvät yhä uudestaan ja uudestaan seksirikoksiin? Kansalaisuuteen katsomatta. Joka puolella maapalloa miehet tekevät samaa,jokaisessa valtiossa. Miksi?
Älä yleistä.
Miksi kaikki naiset ovat uhriutuvia idiootteja… ja sitten vielä ihmettelevät miksi eivät saa tasa-arvoa? - Anonyymi00072
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tyhmyydestä sakotetaan. Erityisesti suomensuomalaisia ja suomenruotsalaisia älykääpiöhorotoosia jotka muslimeita, arabeja, intialaisia ja afrikaanoja tänne haalii.
Antti, jättiläisvauva satuilee ja luulee pääsevänsä hallitukseen mamuja nuoleskelemalla🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Mikä tollo!
- Anonyymi00074
Anonyymi00008 kirjoitti:
Koita nyt tajuta että sillä ei ole väliä onko suomalainen vai ulkomaalainen. Miksi miehet raiskaavat? Häädetään mamut,siihen loppuisi keskustelu aiheesta,sen tietää.. Turha suomalaisten osoitella sormella joitain muita kun itse ovat syyllisiä samoihin tekoihin. Mikä on mennyt kasvatuksessa pieleen ja tulee menemään uudestaan,koska miehet eivät ota vastuuta ja keskustele aiheesta järkevästi.
Eihän miesten edesottamuksissa ole mitään järkeä varsinkaan nuorena. Joku tekovika. Ei hallita seksiä, rahankäyttöä, huumeita, itsesuojeluvaisto puuttuu jne. Siis joidenkin. Suomalaisilla kuitenkin useimmiten joku järki säilyy. No, akan hakkaaminen on liika yleistä.
- Anonyymi00075
Anonyymi00069 kirjoitti:
Älä yleistä.
Miksi kaikki naiset ovat uhriutuvia idiootteja… ja sitten vielä ihmettelevät miksi eivät saa tasa-arvoa?Älä yleistä,kommentoi hän samalla yleistäen kaikki naiset idiooteiksi.
- Anonyymi00077
Anonyymi00074 kirjoitti:
Eihän miesten edesottamuksissa ole mitään järkeä varsinkaan nuorena. Joku tekovika. Ei hallita seksiä, rahankäyttöä, huumeita, itsesuojeluvaisto puuttuu jne. Siis joidenkin. Suomalaisilla kuitenkin useimmiten joku järki säilyy. No, akan hakkaaminen on liika yleistä.
Yleisesti juuri tämä naisiin kohdistuva väkivalta eri muodoissa kun on kasvussa niin mistä se kumpuaa? Tässäkin palstalla nämä jotkut kommentit kertovat kaiken nykypäivän asenteista naisia kohtaan. Muutama kommentti ja olematon otanta,tiedän,ei nyt siitä tarvitse käydä vääntämään,jokainen ymmärtää kyllä pointin. Itse syytän sosiaalista mediaa aika paljon kaikesta,sieltä nuoret liikaa vaikutteita saavat. Eikä se sen parempi paikka ole tytöillekään. Vanhempien vastuu,tuntuu että yleisesti käytöstavat ja kunnioitus on kadonnut. Kuinka nuoret edes voisivat oppia kuinka käyttäytyä, kun aikuiset ovat itse yhtä pahoja,senkin palstan kommentit osoittavat.
- Anonyymi00002
Kahden viimeisen vuoden aikana? Ketäs kahden viimeisen vuoden aikana on ollut asioista päättämässä Suomessa?
- Anonyymi00003
Jos persuilta kysytään niin Sannahan se.
- Anonyymi00018
Mitenkäs ne lait ja asetukset tulevat voimaan? 🙄
Tehän luulette niiden tulevan voimaan heti kun niistä puhutaan. 🤭 - Anonyymi00037
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mitenkäs ne lait ja asetukset tulevat voimaan? 🙄
Tehän luulette niiden tulevan voimaan heti kun niistä puhutaan. 🤭No koskas ne tulevat? Ja mitkä lait?
- Anonyymi00071
Anonyymi00037 kirjoitti:
No koskas ne tulevat? Ja mitkä lait?
Eli sulla ei ole hajuakaan miten lait tulevat voimaan? Eipä kyllä yllätä…
- Anonyymi00007
Olisi kai helpompaa listata kahden viimeisen vuoden ajalta ne asiat jotka yhteiskunnassamme eivät olisi menneet vtuiksi. Ei kyllä nyt tule mitään mieleen.
- Anonyymi00013
Onhan maahanmuutto lisännyt poliisien, sairaanhoidon, sossun töitä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Onhan maahanmuutto lisännyt poliisien, sairaanhoidon, sossun töitä.
No miksi asialle ei ole viimeisten kahden vuoden aikana tehty mitään?
- Anonyymi00015
Vassut vouhottaa että persut tuonut tänne näitä v.. raiskaajia, käynettekö ihan täysillä
- Anonyymi00031
Rahaa palaa näiden matujen elättämiseen tuhansia per nuppi per kk
Lisänä poliisi, sairaala, lakitupia kallispalkkaiset asianajajat näille raiskaajille, syyttäjien ja tuomareiden palkat, lisänä tulkkien palkat
Vankiloissa olijoiden hellittely maksaa vähintään 100 000 € per vuosi jokaisesta vangista
Miksi ei lähetetä näitä raiskaajia omiin maihinsa
Kun eivät osaa käyttäytyä, unohtavat olevansa suomen sossu turvin maassamme ja hyväntekeväisyytemme varassa, suurin osa ei edes ymmärrä että tekevät väärin kun kulttuuri on heidän maassa että nainen elukka jota voi hakata, määräillä ja raiskata kun himot hyrrää.
Kyllä suomen maa varsinkin kehäkolmosen sisällä on liiaksi matujen valtaamia ja nämä kaupungit kassavajeessa.
Väkeä tulee oleilemaan tukien varassa lisää päivittäin ja verotulot ei riitä kattamaan menoja.
Katso kela sivuilta kuinka hyvät verottomat tulot saa daria, ei moni siivooja pärjää läheskään tehdessään vakitöitä kun vielä pitää maksaa terveyden, sairaanhoitonsa,lääkkeensä. - Anonyymi00034
VEDÄ ITTES HIRTEEN!
- Anonyymi00041
Väestömäärään nähden ulkomaalaistaustaiset ovat yliedustettuna rikostilastossa.
Vihervasemmisto puolustelee muslimimiesten tekemiä raiskauksia, vetoamalla että suomalaiset raiskaavat enemmän. Ei ole oikein puolustella ketään raiskaajaa, huolimatta että väestömäärältä suurimmissa maissa on enemmän raiskaajia kuin Suomessa.- Anonyymi00045
"Vihervasemmisto puolustelee muslimimiesten tekemiä raiskauksia, vetoamalla että suomalaiset raiskaavat enemmän."
Täysin turha ja väärä johtopäätös,kenenkään raiskauksia ei ole puolusteltu.
Edelleen kyse on siitä miksi yksikään mies raiskaa,ei pitäisi nyt olla niin vaikeaa tajuta.
- Anonyymi00042
Onhan se upeaa tuoda maahan lisää raiskaajia. Toivottavasti osuu joskus mamuttajille kohdalle. Vaikka sitten vanhana kotihoidossa.
- Anonyymi00047
Mamutuksen haitat voisivat kohdentua niille jotka sitä kannattaa. Miksi syyttömien pitäisi kärsiä.
- Anonyymi00043
Hirtä itsesi!
Kiitos jo etukäteen.- Anonyymi00044
Miksi totuuden puhumisen takia pitäisi hirttää itsensä.
- Anonyymi00064
Anonyymi00044 kirjoitti:
Miksi totuuden puhumisen takia pitäisi hirttää itsensä.
- Anonyymi00046
Naiset jopa iäkkäämmät haluaa suomeen noita. Joten ei Antilla tuohon ole kantaa. Eihän sitä tulla raiskaamaan.
Tuosta otetaanko mamuja voitas sallia äänioikeus vain naisille. Miehillehän raiskureista ei ole haittaa. - Anonyymi00052
Lopeta valehtelu.
- Anonyymi00062
Demarit, lopettakaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/7a3a8757-76fb-4bd2-9a21-639ef8362f3a
taas uusi kiusauskohu, lisään aamulliseeni
- Anonyymi00060
Jenkkilässä
demarit taas kokeilleet
salamurhata Trump.
Suomessa ei edes viitsitä mainita asiaa.
Harmittaa
Reuters- uutistoimistossa
kun eivät taaskaan onnistuneet.
Yle ja Mtv3 aivan masentuneita. - Anonyymi00063
Lopeta valehtelu.
Demarit, lopettakaa kiusaaminen
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/7a3a8757-76fb-4bd2-9a21-639ef8362f3a - Anonyymi00073
No vittu, tee se, jojoon!
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483
