Vai miten luulet, että toisiimme suhtauduttaisiin?
Etäännytty ollaan 😔
Miehelle.
Halaisimmeko jos nähtäis sattumalta jossain?
23
360
Vastaukset
- Anonyymi00001
En tiedä
- Anonyymi00003
Ei kai sitä puoli tuntemattomat halaamaan herkeä noin vaan
- Anonyymi00004
Ehkä ei ollut sitten sulle!
- Anonyymi00005
Hävettää ja olen pettynyt itseeni. Jotenkin ei kehtaa enää samalla tavalla kuin ennen kun en tiedä enää ajatuksiasi ja varmasti luulisit minua hulluksi kun aikaakin jo kulunut eikä vaan valmista tuu...
- Anonyymi00006
Miksi olet pettynyt itseesi? Tiesit ajatukseni aikaisemmin.?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miksi olet pettynyt itseesi? Tiesit ajatukseni aikaisemmin.?
Tein paljon virheitä joista kärsi molemmat.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
En itsekään virheetön ole ollut. Häpeän omaa käytöstä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kenelle tämä menee?
- Anonyymi00009
Rehellisesti sanoen en usko että näemme enää. Ja vaikka näkisimme niin ei sinun puoleltasi ap tullut koskaan mitään sellaista että olisimme edes moikkaustuttuja. Muista kohdella ihmisiä paremmin.
- Anonyymi00023
Ei ollut sinulle.
- Anonyymi00011
Tulis hätäpaskat housuun
- Anonyymi00012
Aloittaja haikailee, mutta ei uskalla.
- Anonyymi00020
Miksi aloittajan pitäisi uskaltaa
- Anonyymi00013
Etääntyminen tapahtui jo ajat sitten,
Se oli tarkoitettu näin.- Anonyymi00019
Väittikö ap muuta?
- Anonyymi00014
Niin siinä käy jos pelleilee ja pelaa aikansa.
Jatkossa paremmin.- Anonyymi00018
Puhuit itsestäsi selvästi...
- Anonyymi00015
Kyl mie ainakkii könyväisin heti kylykkeen kiini ja alakaissin nylykyttämmään reittä ja kankkuva, jotta elä laita alushousuja peälles jos eppäilet että voitassii nähä
- Anonyymi00016
Ei halattais kääntäisin päönikin pois sä olet kuvottavin ihminen onneks enää ole mitään tunteita sua kohtaan olet hemvetin arka ihminen
- Anonyymi00017
Millainen ihminen sä olet? Tuon perusteella aika katkera.
- Anonyymi00021
Onhan sulla tunteita, kun tänne kirjoittelet.
- Anonyymi00022
Toivoisin että halaisimme, mutta toive on vain minun, naisen toivetta kun en voi tietää, omani tiedä, olen vain mies.
- Anonyymi00024
Tulipallo-laulu: Hellurei, hellurei , tulipallo lalllallal LEO.... Diewballl, thunderballaa..
lallati lLauri lällläöääläää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell332114Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.481732Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121536Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041266Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041044Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76998Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,35886- 59885
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52799Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101763