Kuinka monta niistä 50.000-70.000 vangitusta kristityistä,jotka lojuu epäinhimillisissä olosuhteissa maan vankiloissa on JT:a?
Korealaissyntyinen diakoni Jang, kiinalaiselta nimeltään Zhang Wen Si, joka yllättäen vapautettiin 10 vuoden vankeuden jälkeen, ei maininnut JT:sta mitään.
Pohjois-Korean tilanne
10
253
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Jt:t pelkää nykyään vainoja.
Mutta turhaahan se on joutua vartiotornin takia vankilaan.
Jeesus sanoi, että hänen nimensä takia teitä vainotaan.- Anonyymi00003
Vainoa on monien muidenkin nimissä. Ja vainoja on vaikka mistä syistä.
- Anonyymi00002
Lähetystyöllä siis tapetaan ihmisiä.
- Anonyymi00004
Näin tapahtuu lopun aikoina.
Ja pahempaa on vielä tulossa Ilmestyskirjan mukaan.
Ilm.13: 15. " Se ( peto ) on saanut vallan antaa pedon kuvalle hengen,niin että pedon kuva jopa puhuis ja saisi aikaan sen, että kaikki ne, tapettaisiin, jotka eivät kumarra pedon kuvaa."
- Anonyymi00005
Mitä jt:t määrättiin viemään Venäjälle Raamattuna ?
UM:n. väärennöksen.
Esim. Heprealaisille 1:8
UM: Mutta Pojasta hän sanoo: ”Jumala on sinun valtaistuimesi aina ja ikuisesti, ja valtakuntasi valtikka on oikeudenmukaisuuden valtikka.
KR92: Mutta Pojastaan hän sanoo: – Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy ajasta aikaan, ja sinun kuninkaanvaltikkasi on oikeudenmukaisuuden valtikka.
1933/38: mutta Pojasta: ”Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti, ja sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka.
Jeesuksen jumaluus on häivytetty muuttamalla jakeen merkitystä. Muissa käännöksissä Pojasta puhutaan Jumalana, UM puhuu Jumalasta, joka ei ole Poika.
-------
Mitä jt:t sanovat nyt Venäjän tilanteestaan ?
No tietysti niinkuin kaikesta muustakin. Mitä vartiotorniseura käskee.
Vartiotorniseura piti Berliinissä 1930 -luvulla konventin, joka oli koristeltu hakaristein.
Ja natsijohdon arkistosta on löydetty vartiotorniseuran mielistelevä kirje.
Kuulemma turhaa n lähetetty. Natsit takavarikoivat valtakunnansalikiinteistöt kuitenkin. - Anonyymi00006
Joka elää uskossa on aina vapaa!
- Anonyymi00010
- Älyvapaa!
- Anonyymi00007
Onko foorumilla ketään joka kävi 90 -luvun alussa Eestissä valtakunnansalitalkoissa ?
Matkat ja touhut maksoivat jt:t.
Kun sali oli pystyssä, alkoi värväys, ja kutsu valtakunnansalille, jossa kerättiin lahjalootaa
"tätä maailmanlaajuista työtämme varten" (Lue: sijoitusyhtiön perustamiseksi Irlantiin, matalan yhtiöverotuksen maahan)
Putin ei tykännyt moisesta Venäjän puolella, olen käsittänyt, vai olenko erehtynyt- Anonyymi00008
En ole käynyt,mutta kuulemma iltaisin vodka virtasi.
- Anonyymi00009
Anti Lindman mielissään, entä Halonen varmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531077Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll221050Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62609Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181605Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘38562