Venäjän hyökkäyksen puolustaminen järkevin argumentein on mahdotonta. Kuitenkin täällä monet puolustavat Putinia suuna päänä. Täysin järjetöntä.
Sellainen propaganda tehoaa vain venäjällä, ei Suomessa.
Oli oikein että Suomi liittyi NATOon. Venäjän takia. Ja nyt Trumpin petoksesta huolimatta Eurooppa pystyy tarpeeksi tukemaan Ukrainaa, ja nyt juuri on sodassa tapahtunut käänne Ukrainan eduksi. Se pakottaa venäjän rauhaan ja Putinin valta Venäjällä horjuu.
Argumentit venäjän puolesta
9
251
Vastaukset
- Anonyymi00001
Venäjä on ainoa maa joka toimii oikeudenmukaisesti.Länsi Eurooppa mukaan lukien Suomi, syöttävät kansalaisilleen pajunköyttä. Joskus se myös Santtunen tulee ymmärtämään. Venäjällä on täysi oikeus erikoisoperaatiolle. Toivon vain kovasti, että Venäjä tuhoaa Kiovan hallinnon ja samalla myös Brysselin ja UK. Hienoa Venäjä, että puolustat kansallisvaltioita ja moraalia tässä moralittomassa maailmassa.
Venäjän trolli tehtaasta. Kaatakaa nyt vaan se Putin! Ei sotaa! Takinkääntö vasta oikealla hetkellä.
- Anonyymi00002
1 kaikista yhdestä Strelkovista on samaa mieltä kanssasi.
https://www.themoscowtimes.com/2014/11/21/russias-igor-strelkov-i-am-responsible-for-war-in-eastern-ukraine-a41598 - Anonyymi00003
santtunen2 kirjoitti:
Venäjän trolli tehtaasta. Kaatakaa nyt vaan se Putin! Ei sotaa! Takinkääntö vasta oikealla hetkellä.
Etkö todella osaa muuta sanoa,kuin Venäjän trolli?? Voi sinua olet todella lännen narratiivin syönyt karvoineen päivineen. Olen kuule vähän iäkkäämpi kanta Suomalainen jolla vielä järki pelaa... Et ymmärrä selvästikkään mistä tässä koko sodassa on kyse. Ymmärrätkös sanaa geopolitiikka???????????
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Etkö todella osaa muuta sanoa,kuin Venäjän trolli?? Voi sinua olet todella lännen narratiivin syönyt karvoineen päivineen. Olen kuule vähän iäkkäämpi kanta Suomalainen jolla vielä järki pelaa... Et ymmärrä selvästikkään mistä tässä koko sodassa on kyse. Ymmärrätkös sanaa geopolitiikka???????????
Siinä tapauksessa sinulta voi vaatia vapaaehtoisena osallistumista erikoisoperaatioon, johon niin voimakkaasti uskot. Älä huoli siitä iästäsi, voit kuitenkin vähintään kaksi droonia ottaa Putinin puolesta.
Anonyymi00002 kirjoitti:
1 kaikista yhdestä Strelkovista on samaa mieltä kanssasi.
https://www.themoscowtimes.com/2014/11/21/russias-igor-strelkov-i-am-responsible-for-war-in-eastern-ukraine-a41598Hieno artikkeli ja asia.
Anonyymi00003 kirjoitti:
Etkö todella osaa muuta sanoa,kuin Venäjän trolli?? Voi sinua olet todella lännen narratiivin syönyt karvoineen päivineen. Olen kuule vähän iäkkäämpi kanta Suomalainen jolla vielä järki pelaa... Et ymmärrä selvästikkään mistä tässä koko sodassa on kyse. Ymmärrätkös sanaa geopolitiikka???????????
Olet venäjän trolli, kun levität heidän sanomaansa. Ihan järjettömiä mielipiteitä. Et edes perustele niitä, väität vaan: geopolitiikka, lännen narratiivi.
>>Venäjän hyökkäyksen puolustaminen järkevin argumentein on mahdotonta. Kuitenkin täällä monet puolustavat Putinia suuna päänä. Täysin järjetöntä.>>
Putin ei tykkää mormoneista.
Siinä riittävästi syytä kannattaa Putinia.
😊😊😊😊😊Tuossa on selviä argumenttivirheitä. Ei ollenkaan riitä Putinin kannattamiseen. Ja täysin asiatonta.
Poliittisesti tiedottomat tosiaan kannattavat Putinia tai/ja Trumpia, kun luulevat että he edistävät kristinuskoa ja vastustavat pahaa maallistumista ja moraalittomuutta jne.
Eivät edusta Jeesusta ja ovat poliittisesti väärien ja pahojen asioiden puolella. Toinen asia on, että Jeesus päättää kaikkien maailman armeijoiden kohtalosta. Jos Trump voittaa jotakin, se ei ole Trumpin ansio, vaan Jumalan sallimus tai halu silloin, siinä tilanteessa. Jumala puolustaa Israelia varsin näkyvästi. Israel voittaa aina kaikki sotansa, vaikka olisi kuinka epätoivoisessa tilanteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514
