OP boonukset

Anonyymi-ap

Kovasti OP mainostaa näitä boonuksiaan, ihan kuin olisi kuun taivaalta antavinnaan. Minäkin olen ollut omistaja asiakas vuosi kymmenet,mutta ei sillä sijoituksella rikastumaan pääse,just ja just kuittaa tilinhoito maksut,mutta isoa mölinää pidetään.

13

97

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Mitä enemmän on "volyymia", eli säästöjä, sijoituksia, vakuutuksia ja lainoja, sitä enemmän tulee bonuksia. Omat bonukset riittävät auton vakuutusmaksuihin ja tilinhoitokuluihin eli saan maksuttomat pankkipalvelut. Ihan hyvin minusta. Nyt näytti olevan 300 euroa käyttämättömia bonuksia jotka voi ottaa myös rahana tilille.

• Anonyymi00002
      UUSI

Tyhmä juttu. Pilasi koko pankin. Harkitsen lähtöä.

• Anonyymi00012
        UUSI

Älä harkitse vaan lähde, voit vain voittaa.

• Anonyymi00003
      UUSI

sama bonukset varmaan
      mitä jos ostaa k kaupasta tai muualta että saa bonusta plussa ..

tietysti jos jollekin antaa 1000e vaikka , se antaa 10-20e takaisin, onko se hyvää bisnestä??

jos joku antaa mulle 1000e , voisin antaa tuottoa sijoitukselle 100e vuoden päästä, mutta se 1000e olisi kulunut ?

• Anonyymi00011
        UUSI

Isoilla kauppaketjuilla on omat bonusjärjestelmänsä. Sitä voi sitten joko ottaa ne edut tai olla ottamatta.

• Anonyymi00004
      UUSI

aika rumat tytöt

• Anonyymi00005
      UUSI

Mikä siinä on, että peruspankkia ei löydy enää mistään. Tuo OP ei maksanut osalle asiakkaistaan edes korkoa tilille, jos ei ollut bonus. Lisäksi korottanut palvelumaksut nelinkertaisiksi.

• Anonyymi00006
      UUSI

Niitä kai kertyisi, jos olisi velkaa. Minulla ei ole, ja sijoitukset on Nordnetissä, niin ei kerry bonuksia yhtään.

• Anonyymi00007
      UUSI

Se että on op:lla omistaja asiakas ei riitä. Pitää olla myös merkittävä asiakas. Paljon rahaa tilillä ja/tai paljon liikennettä. Vasta silloin saa edes tilinhoitomaksut peittoon.

Ennenvanhaan muinoin, kun oli rahaa tilillä, niin se kasvoi korkoa. Nykyään se vain hupenee itsestään ilman että siihen koskee.

Opettaa kyllä ihmisille, että raha on käyttöä varten.

• Anonyymi00008
      UUSI

Op kusettaa koko rahalla muissa pankeissa ei oo moisia maksuja laisinkaan Toveri henkeä yllä pitää Harasoo

• Anonyymi00009
      UUSI

S-pankissa saan kaikista kolmesta tilistä korkoa ja maksutapaetua. Palvelumaksut 0 euroa. OP enää pikasiirtoja varten.

• Anonyymi00010
      UUSI

Jos tileillä on vain vähän rahaa, ei sijoituksia OP:n kautta tai lainoja, niin mistä sitä bonusrahaa kertyisi. Mulla on rahastosijoitusta ja peri määräaikaistalletusta käyttötilin lisäksi ja juuri hiljan siirsin 800 euroa bomusrahaa omalle käyttötilille, nyt kun senkin voi tehdä.

• Anonyymi00013
      UUSI

Itse olen saanut niillä bonus rahoilla maksettua OP kotivakuutuksen kokonaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      315
      3714
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      32
      2048
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      45
      1664
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      95
      1631
    5. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      103
      1363
    6. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      145
      1215
    7. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      101
      1106
    8. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      82
      1103
    9. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      97
      909
    10. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      62
      803
    Aihe