Kovasti OP mainostaa näitä boonuksiaan, ihan kuin olisi kuun taivaalta antavinnaan. Minäkin olen ollut omistaja asiakas vuosi kymmenet,mutta ei sillä sijoituksella rikastumaan pääse,just ja just kuittaa tilinhoito maksut,mutta isoa mölinää pidetään.
OP boonukset
13
97
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mitä enemmän on "volyymia", eli säästöjä, sijoituksia, vakuutuksia ja lainoja, sitä enemmän tulee bonuksia. Omat bonukset riittävät auton vakuutusmaksuihin ja tilinhoitokuluihin eli saan maksuttomat pankkipalvelut. Ihan hyvin minusta. Nyt näytti olevan 300 euroa käyttämättömia bonuksia jotka voi ottaa myös rahana tilille.
- Anonyymi00002UUSI
Tyhmä juttu. Pilasi koko pankin. Harkitsen lähtöä.
- Anonyymi00012UUSI
Älä harkitse vaan lähde, voit vain voittaa.
- Anonyymi00003UUSI
sama bonukset varmaan
mitä jos ostaa k kaupasta tai muualta että saa bonusta plussa ..
tietysti jos jollekin antaa 1000e vaikka , se antaa 10-20e takaisin, onko se hyvää bisnestä??
jos joku antaa mulle 1000e , voisin antaa tuottoa sijoitukselle 100e vuoden päästä, mutta se 1000e olisi kulunut ?- Anonyymi00011UUSI
Isoilla kauppaketjuilla on omat bonusjärjestelmänsä. Sitä voi sitten joko ottaa ne edut tai olla ottamatta.
- Anonyymi00004UUSI
aika rumat tytöt
- Anonyymi00005UUSI
Mikä siinä on, että peruspankkia ei löydy enää mistään. Tuo OP ei maksanut osalle asiakkaistaan edes korkoa tilille, jos ei ollut bonus. Lisäksi korottanut palvelumaksut nelinkertaisiksi.
- Anonyymi00006UUSI
Niitä kai kertyisi, jos olisi velkaa. Minulla ei ole, ja sijoitukset on Nordnetissä, niin ei kerry bonuksia yhtään.
- Anonyymi00007UUSI
Se että on op:lla omistaja asiakas ei riitä. Pitää olla myös merkittävä asiakas. Paljon rahaa tilillä ja/tai paljon liikennettä. Vasta silloin saa edes tilinhoitomaksut peittoon.
Ennenvanhaan muinoin, kun oli rahaa tilillä, niin se kasvoi korkoa. Nykyään se vain hupenee itsestään ilman että siihen koskee.
Opettaa kyllä ihmisille, että raha on käyttöä varten. - Anonyymi00008UUSI
Op kusettaa koko rahalla muissa pankeissa ei oo moisia maksuja laisinkaan Toveri henkeä yllä pitää Harasoo
- Anonyymi00009UUSI
S-pankissa saan kaikista kolmesta tilistä korkoa ja maksutapaetua. Palvelumaksut 0 euroa. OP enää pikasiirtoja varten.
- Anonyymi00010UUSI
Jos tileillä on vain vähän rahaa, ei sijoituksia OP:n kautta tai lainoja, niin mistä sitä bonusrahaa kertyisi. Mulla on rahastosijoitusta ja peri määräaikaistalletusta käyttötilin lisäksi ja juuri hiljan siirsin 800 euroa bomusrahaa omalle käyttötilille, nyt kun senkin voi tehdä.
- Anonyymi00013UUSI
Itse olen saanut niillä bonus rahoilla maksettua OP kotivakuutuksen kokonaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3153714Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322048Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451664- 951631
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1031363- 1451215
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1011106- 821103
Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja97909Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.62803