Onko tälläinen ihminen ollut edellisessä elämässä sitä sukupuolta jonka halajaa takaisin.
He siis tuntevat elävänsä ns väärässä sukupuolessa.
Lisäkyssäri, onko homo ollut edellisessä elämässä nainen ja lesbo mies?
Sukupuolenvaihtoleikkaukseen haluava
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Sielu ei ole oikeasti mies eikä nainen, vaan ikuinen henkinen olento. Kehot vaihtuvat syntymästä toiseen karman mukaan, joten jokainen on ollut monissa elämissä sekä miehenä että naisena.
Siksi voidaan ajatella, että joillakin ihmisillä aiempien elämien muistijäljet ja taipumukset vaikuttavat nykyiseen kokemukseen omasta sukupuolesta. Mutta meillä ei opeteta mitään yksinkertaista kaavaa, että transihminen “oli edellisessä elämässä mies tai nainen” tai että homoseksuaalisuus selittyisi automaattisesti edellisellä sukupuolella.
Tärkeämpänä pidetään sitä, että kaikki ruumiilliset identiteetit ovat väliaikaisia.
Samalla toisia ihmisiä tulisi kohdella kunnioittavasti ja ilman pilkkaa, koska jokainen sielu nähdääni arvokkaana riippumatta kehosta tai identiteetistä- Anonyymi00002UUSI
En itse suosittelisi sukupuolenvaihtoleikkausta kenellekään.
Siksi olisi parempi yrittää elää ja kestää siinä sukupuolessa, johon on tässä elämässä syntynyt.
Seuraavissa elämissä roolit kuitenkin vaihtuvat, ja jokainen on vuorollaan ollut sekä mies että nainen. Sen vuoksi ulkoinen sukupuoli ei ole lopulta tärkein asia, vaan kehotys.
Jokainen kamppailee oman karmansa ja mielensä kanssa.
Kuitenkin en itse suosittelisi sukupuolenvaihtoleikkausta kenellekään. Siksi olisi parempi kestää jotenkin siinä sukupuolessa, johon on tässä elämässä syntynyt. - Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
En itse suosittelisi sukupuolenvaihtoleikkausta kenellekään.
Siksi olisi parempi yrittää elää ja kestää siinä sukupuolessa, johon on tässä elämässä syntynyt.
Seuraavissa elämissä roolit kuitenkin vaihtuvat, ja jokainen on vuorollaan ollut sekä mies että nainen. Sen vuoksi ulkoinen sukupuoli ei ole lopulta tärkein asia, vaan kehotys.
Jokainen kamppailee oman karmansa ja mielensä kanssa.
Kuitenkin en itse suosittelisi sukupuolenvaihtoleikkausta kenellekään. Siksi olisi parempi kestää jotenkin siinä sukupuolessa, johon on tässä elämässä syntynyt.Sen vuoksi ulkoinen sukupuoli ei ole lopulta tärkein asia, vaan kehitys.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sen vuoksi ulkoinen sukupuoli ei ole lopulta tärkein asia, vaan kehitys.
Ja onko se lopulta edes niin tärkeää, se sukupuoli? Keho vaihtuu elämästä toiseen jatkuvasti. Tänään ihminen on mies, toisessa elämässä nainen, sitten taas jotain muuta. Sielu itse ei kuitenkaan ole kumpaakaan.
Siksi liiallinen kiinnittyminen sukupuoleen tai kehon muokkaamiseen ei vie ihmistä lähemmäs todellista ymmärrystä. Tärkeämpää olisi oppia hyväksymään oma tilanteensa, elää mahdollisimman tasapainoisesti ja kehittää tietoisuuttaan. - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ja onko se lopulta edes niin tärkeää, se sukupuoli? Keho vaihtuu elämästä toiseen jatkuvasti. Tänään ihminen on mies, toisessa elämässä nainen, sitten taas jotain muuta. Sielu itse ei kuitenkaan ole kumpaakaan.
Siksi liiallinen kiinnittyminen sukupuoleen tai kehon muokkaamiseen ei vie ihmistä lähemmäs todellista ymmärrystä. Tärkeämpää olisi oppia hyväksymään oma tilanteensa, elää mahdollisimman tasapainoisesti ja kehittää tietoisuuttaan.Minusta olisi parempi yrittää kestää ja hyväksyä oma tilanteensa, koska loppujen lopuksi tämä ei edes ole kaikkein tärkein asia, koska me olemme enemmän kuin mies tai nainen — olemme sieluja, jotka vain elävät väliaikaisesti tietyssä kehossa.
Kehot ja sukupuolet vaihtuvat elämästä toiseen, mutta sielu pysyy samana. Siksi ihmisen todellinen arvo ei määräydy sukupuolen mukaan vaan sen mukaan, miten hän kehittää itseään. - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minusta olisi parempi yrittää kestää ja hyväksyä oma tilanteensa, koska loppujen lopuksi tämä ei edes ole kaikkein tärkein asia, koska me olemme enemmän kuin mies tai nainen — olemme sieluja, jotka vain elävät väliaikaisesti tietyssä kehossa.
Kehot ja sukupuolet vaihtuvat elämästä toiseen, mutta sielu pysyy samana. Siksi ihmisen todellinen arvo ei määräydy sukupuolen mukaan vaan sen mukaan, miten hän kehittää itseään."Lisäkyssäri, onko homo ollut edellisessä elämässä nainen ja lesbo mies?"
Se ei ole niin yksinkertaista, koska karma, mieli ja aiempien elämien vaikutukset ovat hyvin monimutkaisia, eikä kaikkea voi selittää yhdellä suoralla kaavalla.
Vertaus tilanteeseesi:
Jos joku on pudonnut pimeään luolaan, tärkeintä ei ehkä ole jäädä loputtomasti pohtimaan, miten hän sinne joutui, vaan etsiä tie ulos. Samalla tavalla elämässä tärkeintä olisi löytää tie pois kärsimyksestä ja harhasta kohti korkeampaa tietoisuutta.
Jos karma sallii, seuraavissa elämissä asiat voivat muuttua monella tavalla. Tässä elämässä olisi kuitenkin parempi yrittää hyväksyä se sukupuoli ja elämäntilanne, johon on syntynyt, ja keskittyä enemmän henkiseen kehitykseen kuin ruumiilliseen identiteettiin.
Olemme lopulta enemmän kuin mies, nainen, homo tai lesbo — olemme ikuinen sielu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3163735Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322058- 1001703
Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451674Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1081407- 1451215
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041146- 821123
Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja103959Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.70860