Ei ole mitään rajaa?

Anonyymi-ap

Kun Orpo ja Purra säästöjä ajaa! Nyt oli terveyskeskuksesta jo korvahuuhtelukin poistettu? Mene maksaa yksityiselle!
Onhan sentään Ukrainalle miljardipiikki auki ja ARMEIJALLE TUPUTETAAN MILJARDEJA! OSTAKAA RUOSTUVIA ASEROMUJA MITÄ HALUATTE! Naton mallioppilas, vaikka kansa kurjistuu!

21

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kokoomus on aina halunnut Suomeen eutanasian, tosin epäilen että ihmisen mielipidettä ei kysytä kun kyse on säästöistä

• Anonyymi00002

Evakonpoika kaulailee klounia ja lupaa lisää.... Pitää leikata terveydenhoidosta?

• Anonyymi00003

Miksi ihmeessä terveyskeskuksen pitäisi maksaa korvien huuhtelu?

Se on juuri sellainen toimenpide, jonka ihminen voi itse hoitaa. Terveyskeskus on vain oikeasti sairaiden hoitamista varten. Se ei ole parturi tai kosmetologi.

• Anonyymi00006

Oleto missä hoitolaitoksessa? Kyllä korvahuuhtelu perusterveyden hoitoa. Itsekin tarvin 2-3kertaa vuodesa. Ei se ninvaan, lerpoakorva, itseltä hoidu. Kysesunnasta .
        Samalla tilasin ajan lääkärille vallitsevan kiputilan takia! Aika yli 2kk päähän! Sinusta nuija se oikein???

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Oleto missä hoitolaitoksessa? Kyllä korvahuuhtelu perusterveyden hoitoa. Itsekin tarvin 2-3kertaa vuodesa. Ei se ninvaan, lerpoakorva, itseltä hoidu. Kysesunnasta .
        Samalla tilasin ajan lääkärille vallitsevan kiputilan takia! Aika yli 2kk päähän! Sinusta nuija se oikein???

Minulla taas ei ollut tarvetta korvahuuhtelulle. Kuuloni oli äärimmäisen tarkka, kummassakin korvassa. Menin muista syistä terkkariin. En muista, mikä se vaiva oli, ummetus ja sen aiheuttama kipu ehkä. Joka tapauksessa höntti hoitaja ei muuta keksinyt kuin tarjota korvien huuhtelua, koska näki siellä vaikkua. Kadun vielä vuosien jälkeenkin, että suostuin. Toiseen korvaani kuulo ei koskaan palautunut ennalleen. En tiedä, aiheuttiko tuo vesiletkumies vahinkoa itse korvalle vai tunkiko hän vaikun vain syvemmälle. Ei minulla ole varaa lähteä yksityiselle sitä putsauttamaan. Jos vielä olen hengissä täyttäessäni 65, menen yksityiselle julkisen hintaan. Ellei siis sekin palvelu jo ole peruttu.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Minulla taas ei ollut tarvetta korvahuuhtelulle. Kuuloni oli äärimmäisen tarkka, kummassakin korvassa. Menin muista syistä terkkariin. En muista, mikä se vaiva oli, ummetus ja sen aiheuttama kipu ehkä. Joka tapauksessa höntti hoitaja ei muuta keksinyt kuin tarjota korvien huuhtelua, koska näki siellä vaikkua. Kadun vielä vuosien jälkeenkin, että suostuin. Toiseen korvaani kuulo ei koskaan palautunut ennalleen. En tiedä, aiheuttiko tuo vesiletkumies vahinkoa itse korvalle vai tunkiko hän vaikun vain syvemmälle. Ei minulla ole varaa lähteä yksityiselle sitä putsauttamaan. Jos vielä olen hengissä täyttäessäni 65, menen yksityiselle julkisen hintaan. Ellei siis sekin palvelu jo ole peruttu.

Se ei kuulu tähän yli 65 palveluun. Kumminkin apteekissa 50€! Minulla pitää, sukeltajan korvat, 2- 3 kerta vuodessa! Tätä tehty 16v. Lähtien. Aina ilmasia terveyshoidossa ennen Purraa ja Orpoa!

• Anonyymi00004

Tuo kuvaa hyvin sitä,. miten ihmiset haluavat valtion hoitavan kaiken.

• Anonyymi00007

Tämä on aina kuulunut terveyskeskuksen rutiineihin! Halutaan itsemaksavaksi yksityiselle! Mikä nuija sinusta enää kuuluu terkarille?

• Anonyymi00005

Mitäs jos osoittaisit mielipiteesi sille hyvinvointialueelle mille kuulut!! Hallituksen asia tämäkään ei ole!

• Anonyymi00008

Vai tahvo sinua! Juuri halitis on leikannut, että ne joutuu karsii palveluja! Oletko persu, vai kokoomusäliö??

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Vai tahvo sinua! Juuri halitis on leikannut, että ne joutuu karsii palveluja! Oletko persu, vai kokoomusäliö??

Hallitus ei ole leikannut hoitopalveluista lainkaan.

Sillä ei ole siihen mitään valtuuksia. Asiat päättävät ne, jotka sinä olet alueelle valinnut.

Joka vuosi alueet saavat enemmän rahaa.
        Leikkaukset eivät ole todellisuutta vaan demareiden valetta.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Sillä ei ole siihen mitään valtuuksia. Asiat päättävät ne, jotka sinä olet alueelle valinnut.

Kokoomuksen propagandaa

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Voi sinua apukoululainen! Hallitus leikannut rahoitusta, että joutuvat karsimaan paveluja! Pitäis tyhmän persunkin tajuta!

• Anonyymi00012

Edellinen halöitus leikkasi yksityiskorvauksia, että julkinen hoitaisi kaiken! Nyt kenkää saava Purra toisin?

• Anonyymi00013

Koska Purra ja Orpo pienentävät omia palkkoja. Niinistö taisi pienentää mutta siltikin se jäi aika suureksi.

• Anonyymi00014

Kohta onneksi saavat kenkää! Ainakin Purra !

• Anonyymi00015

Velkarahalla verohelpotuksia ministeri tason tuloluokalle miljardien edestä. Julkiselta puolelta otettiin pois 332 miljoonaa ja annettin yksityisille 335 miljoonaa, eli tulonsiirto tehtiin. Osinkomiehiä autettiin tällä tavoin. Kansalla ei ollut väliä yhtään. 2 viikon hoitotakuu pidennettin 3 kk;een. Oli aika sika temppu hallitukselta. Granni mainostaa kokeilua yli 65 vuotialle että pääset 30,20 euroo maksaa yleislääkärin luo yksityiselle. Jos tarvii röntgeniä. verikokeita ym. niin sinä maksat kalliisti koko hoidon. Granni unohti mainita tämän maksupuolen. Kierosti toimi tämä ministeri Granni. Ei puhu niin kuin asia menee. Sinun kukkaroon mennään.

• Anonyymi00016
        UUSI

Hoitoon pääsee silti nopeammin kuin aikaisemmin.
        Takuulla ei ole merkitystä, kun se ei toimi.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Hoitoon pääsee silti nopeammin kuin aikaisemmin.
        Takuulla ei ole merkitystä, kun se ei toimi.

Oletko palkattu persuvalehtelija?
        Enne kun soitti aamulla! Vpi saada ajwn samwlle päivälle. Ei tsrjottu 3kk jonotusta; tahvopersu!

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Oletko palkattu persuvalehtelija?
        Enne kun soitti aamulla! Vpi saada ajwn samwlle päivälle. Ei tsrjottu 3kk jonotusta; tahvopersu!

Tiedätkö mikä on hoitotakuu?.

• Anonyymi00020
      UUSI

Terveyden hoito vauidetaan Ukrainan korruption rahoitikseen ja asesiin!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      55
      1196
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      90
      1167
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1040
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      17
      878
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      793
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      112
      768
    7. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      722
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      12
      707
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      609
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      603
    Aihe