Nainen, he tekivät kaiken tahallaan

Anonyymi-ap

Ja koska näin tekivät, heillä on ikuinen helvetti osanaan.
Sotkin heidän suunnitelmansa niin, että heillä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin tehdä rikoksensa julkisesti kaikkien katsellessa ja toivoa, että ihmiset olisivat yhtä tyhmiä kuin esim. monet täällä palstalla.
Vain siten he saavat tehtyä hirmutekonsa kaikkien nähden.

Ihmisen on oltava vain sen verran sokea idiootti, että uskoo miehien synnyttävän, niin vaaraa ei ole.
Sellaiseen uppoaa kaikki muukin vedätys.

:/

8

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Älä nyt, tässä kun aikaa on kulunut, niin alkaa tuo kuulostaa ihan mahdolliselta että miehet voi synnyttää. Se nimittäin selittäisi joitain juttuja.

Koska miehillä ei ole vaginaa, synnytys väkisinkin tapahtuu sitten anuksen kautta. Ja päätellen siitä miten perseestä ihmiset ovat tässä ajassa, niin se voisi selittää asian, että miehet ovat alkaneet synnyttämään valtavissa määrin.

• Anonyymi00002
      UUSI
    • Anonyymi00003
      UUSI

Pahantekijät ovat sillä tavalla heikkoja, etteivät he edes tajua, että heille voi käydä todella pahasti viimeistään elämän jälkeen. Uskon luojan analysoivan heitä niin, että he reputtivat perusinhimillisyyden tason, ja todennäköisesti luoja tiputtaa heidät aika alas, todennäköisesti ei edes ihmiseksi, ehkä joksikin elämeksi ja se ei ole rangaisus, tarkoitus on vain kehittää henkistä puolta, koska jos ihmiselle on rikollinen mieli ja ajatuksenjuoksu, hänelle ei voi missään nimessä antaa seuraavassa elämässä vastuuta vaan on aloitettava "alusta". Koska tämän elämän tarkoitus ei ole tehdä ainakaan toisille pahaa.

• Anonyymi00004
      UUSI

MINÄ NÄIN UNESSA JOYAIN ERNHLANTILAISIAQ JOTAIN UPSEERIYUYYÖJÄ JOGTAIN HAH

koska ei ollä pyttyttyömä kuin pertti... voi olla jotain aineita armeijan näillä ihmiaillä...

• Anonyymi00005
      UUSI

Niinkö teit? Vedätit siis tarkoituksella?

• Anonyymi00006
        UUSI

Mene sinne hoitoon.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mene sinne hoitoon.

Voi sua kun mä en sellaista tarvitse, kuten hyvin tiedät.
        Toisekseen turhaan poistatit aloituksen, taas.
        Ai niin jännä sillein että aina alkaa toi sama asenne mua kohtaan kun tulee eteen jotain mitä sä olet mahdollisesti tehnyt väärin ja perusteetta.
        Yritin siihen aiempaan vastata vielä että olis ehkäpä jo aiheellista vihdoin puhua totta asioista.
        Sekä myös että mikäli olet jotakin huoli-ilmoituksia tehnyt niin ei ne ainakaan ole auttanut mitenkään. Päinvastoin.
        Eikä sellaisia ole kyllä kirjattu minnekään ylös.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Voi sua kun mä en sellaista tarvitse, kuten hyvin tiedät.
        Toisekseen turhaan poistatit aloituksen, taas.
        Ai niin jännä sillein että aina alkaa toi sama asenne mua kohtaan kun tulee eteen jotain mitä sä olet mahdollisesti tehnyt väärin ja perusteetta.
        Yritin siihen aiempaan vastata vielä että olis ehkäpä jo aiheellista vihdoin puhua totta asioista.
        Sekä myös että mikäli olet jotakin huoli-ilmoituksia tehnyt niin ei ne ainakaan ole auttanut mitenkään. Päinvastoin.
        Eikä sellaisia ole kyllä kirjattu minnekään ylös.

Onko aloitus sulle? Ei ole.
        Hoitoon jos niin luulet.
        Enkä ole poistanut yhtäkään aloitustani, ne poistaa joku muu.
        Hoitoon jos niin luulet.
        Mun huoli-ilmoitukset on ollut avoimia täällä palstalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      48
      2328
    2. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      147
      1903
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      58
      1865
    4. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      32
      1485
    5. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      108
      1484
    6. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      55
      1171
    7. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      83
      1105
    8. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      69
      1096
    9. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      103
      881
    10. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      54
      877
    Aihe