Fantasia mikä on

Anonyymi-ap

Mikä on sinun fantasia kun runkkaat vaikka ihan hullukin minä istun vc pöntöllä siis istun vaan ja otan samalla suuhun kyrpää

10

589

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Eiköhän se ole jokin sellainen nainen joka on antanut aiheen ajatteluun. Jotkut ihan tietäen sen ja toiset muuten. Mutta kyllä siitä kohteesta pitää jotain tietääkin, ei pelkkä vahingossa kämmenselän tai olkapään kosketus riitä ainakaan minulle.

• Anonyymi00002

Leski anopista usein fantasoin kun runkkaan ja joka kerta laukean unelmoiden että nussin sitä.

• Anonyymi00007

Mitäs olet hähähä!

• Anonyymi00004

Kyllä se parhaiten irtoaa, kun kuvittelee kuinka joku mies ottaisi ja naisi oikein kunnolla perseeseen. Mitä rivommin homman kuvittelee tapahtuvan, sitä helpommin lasti irtoaa.

• Anonyymi00010

Mä fantasiat että mies panee mua ja toinen samalla imee.pohjois pirkanmaalla etsin semmosta seuraa

• Anonyymi00011

Täällä olisi joka imee

• Anonyymi00012

Nainen alistaa. 02al

• Anonyymi00013

kaksi miestä ja oma puoliso ja kiireetönta into himoista naintia. toinen . itse ja toinen mies suihkussa mun kanssa ja pestään toistemme meisseleitä himokkaasti.

• Tämä toimii…..

• Anonyymi00014

Eksä soittais ja haluaisi leikiä avioparia. Ilmottaisi nyt oleen valmis ottaan mustaa kyrpää mun nähden ja mun pitäis sitä hommata hääpäivän kunniaksi.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      106
      1281
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      94
      908
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      814
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      703
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      642
    6. 32
      635
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      584
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      568
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43