Fantasia mikä on

Anonyymi-ap

Mikä on sinun fantasia kun runkkaat vaikka ihan hullukin minä istun vc pöntöllä siis istun vaan ja otan samalla suuhun kyrpää

10

573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Eiköhän se ole jokin sellainen nainen joka on antanut aiheen ajatteluun. Jotkut ihan tietäen sen ja toiset muuten. Mutta kyllä siitä kohteesta pitää jotain tietääkin, ei pelkkä vahingossa kämmenselän tai olkapään kosketus riitä ainakaan minulle.

• Anonyymi00002

Leski anopista usein fantasoin kun runkkaan ja joka kerta laukean unelmoiden että nussin sitä.

• Anonyymi00007

Mitäs olet hähähä!

• Anonyymi00004

Kyllä se parhaiten irtoaa, kun kuvittelee kuinka joku mies ottaisi ja naisi oikein kunnolla perseeseen. Mitä rivommin homman kuvittelee tapahtuvan, sitä helpommin lasti irtoaa.

• Anonyymi00010

Mä fantasiat että mies panee mua ja toinen samalla imee.pohjois pirkanmaalla etsin semmosta seuraa

• Anonyymi00011

Täällä olisi joka imee

• Anonyymi00012

Nainen alistaa. 02al

• Anonyymi00013

kaksi miestä ja oma puoliso ja kiireetönta into himoista naintia. toinen . itse ja toinen mies suihkussa mun kanssa ja pestään toistemme meisseleitä himokkaasti.

• Tämä toimii…..

• Anonyymi00014

Eksä soittais ja haluaisi leikiä avioparia. Ilmottaisi nyt oleen valmis ottaan mustaa kyrpää mun nähden ja mun pitäis sitä hommata hääpäivän kunniaksi.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe