Suomen Keskustan palsta on jostain syystä muutaman "keskustelijan" henkilökohtaisen pahoinvoinnin purkamispalsta.
Palstan aihe on täysin unohtunut.
Yksi toistaa Kapi-inhoansa, lampaat, henkilökohtaisuuksiin menevä "oksennus" on tärkeintä, ei keskustelu palstan aiheesta.
Palstan sääntojen mukaan keskustelujen on liityttävä aihealueeseen, joka on määritetty otsikossa, tässä tapauksessa siis Suomen Keskusta.
Jos moitit tasoa, olet heti "kommunisti", solvaaminen on näköjään hyvin toivottua.
"Hapsumatto, Taalintehdas, pakko....,, kumisaappaat etc."
Olen erittäin huolissani palstan tilasta.
16
192
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kapi on pilannut saittia yli 30 vuotta.
- Anonyymi00002
Tätä juuri tarkoitin, Kapi on tärkein, ei palstan aihe.
Avaajan tilapäinen kirjoituskielto on näköjään kumottu ja sama häiriköinti ja spämmääminen jatkuu.
- Anonyymi00003
Kuulehan oik.jne/persutrolli, en titääkseni ole ollut "kirjoituskiellossa" tälle palstalle koskaan, joten lakkaa horisemasta.
Tämä oik.jne tietysti haluaisi palstalle sensuurin, olen samaa mieltä, mitta aivan eri syystä. Anonyymi00003 kirjoitti:
Kuulehan oik.jne/persutrolli, en titääkseni ole ollut "kirjoituskiellossa" tälle palstalle koskaan, joten lakkaa horisemasta.
Tämä oik.jne tietysti haluaisi palstalle sensuurin, olen samaa mieltä, mitta aivan eri syystä.Piti sitten itkeä poistoon kun huomautin nimittelystä.
Neiti!
Aloitahan tason parantaminen itsestäsi ja kirjoita joskus palstan aiheesta.
- Anonyymi00005
Olin siis taas oikeassa, oik.jne on persutrolli monella nimimerkillä.
Anonyymi00005 kirjoitti:
Olin siis taas oikeassa, oik.jne on persutrolli monella nimimerkillä.
Oikeasti taidat käydä kolmella pytyllä.
I"m watching you c..cksu..er.- Anonyymi00008
Maalaisliitto.kuriin kirjoitti:
I"m watching you c..cksu..er.Englannin kielessä "cock sucker"!!!
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Englannin kielessä "cock sucker"!!!
Siiz ei "yhdys sana"( yhdyssana )!!
- Anonyymi00010
Maalaisliitto.kuriin kirjoitti:
I"m watching you c..cksu..er.Ainakin Koreassa kuulemma tekevät hyvin toimivia kolmellakin pytyllä.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ainakin Koreassa kuulemma tekevät hyvin toimivia kolmellakin pytyllä.
Yksi sairas, yksinäinen ihminen elää elämäänsä keskustan palstalla 24/7.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Yksi sairas, yksinäinen ihminen elää elämäänsä keskustan palstalla 24/7.
Etkö perkeleen Kapi-rotta voisi ennen kupsahtamista alkaa hyville tavoille? HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Etkö perkeleen Kapi-rotta voisi ennen kupsahtamista alkaa hyville tavoille? HO HOO, HO HOO!
Miksiköhän tää ossi on niin vihainen ja törkeäsuinen, ja vielä muka upseeri.
Ei kuitenkaan herrasmies. - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Miksiköhän tää ossi on niin vihainen ja törkeäsuinen, ja vielä muka upseeri.
Ei kuitenkaan herrasmies.Vikaa tehdasasetuksissa?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521181
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901167Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171030- 17878
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45793Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112768Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64722- 12697
- 38609
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..70591