Ketkä eivät pelastu ?
- laittomuuden tekijät (=tekee syntiä)
- sillä sinä tiedät sen
Titus 3:11
Sillä sinä tiedät, että semmoinen ihminen on JOUTUNUT HARHAAN ja TEKEE SYNTIÄ, ja hän on ITSE ITSENSÄ TUOMINNUT.
Itse itsensä tuomitseminen
61
203
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Armovarkaat eivät pelastu.
- Anonyymi00042UUSI
pistähän taskunsuut hakaneulalla kiinni, ettei sinun heikkoa armoasi kukaan varasta.- kun niin pelottaa,,,, että ihan armovarkaat.
Heikoillahan sinun armosi on, jos sijaisuhrin armo varastetaan.
Meilläpäin kun Vapahtaja piirtää kättensä hipiään omansa- kun on saarnatun sanan kutta tullut uskoon, niin sitähän ei sieltä kukaan varasta.
Toista se näyttää olevan sielläpäin. Onko se sen vauvakasteen heikkouskoisuutta, että sekin voidaan varastaa- vai miksi se sinulla niiiiiin heikkokantainen uskosi on?
- Anonyymi00002UUSI
"Pysykää laissa ja todistuksessa!" Elleivät he näin sano, ei heillä aamunkoittoa ole.
- Anonyymi00017UUSI
pysykääå pysykää- pysykkää eikä aamunkoittoa.
Siinäpä se leikkituomari pysykää taas putkinäköjutuissaan.
Älä luule, että sinun tuomarivala pätee perillä - Anonyymi00043UUSI
hypätään sitä sinun laissa ja todistuksessa. että aamunkoitto olisi varma.
Voi hyvää päivää, tuota putkinäköistä uskoa. Kuuntelepa matkanvarrella Jukka Norvannon Raamattukannesta -kanteen, niin huomaat, että olet jäänyt opeuksessa vain ellenin kahlelain alle. ja jakeen vankilaan.
Mutta joka pitää hänen sanansa, hänessä on Jumalan rakkaus totisesti täydelliseksi tullut. Siitä me tiedämme, että me hänessä olemme. ---->>> Joka sanoo hänessä pysyvänsä, on velvollinen vaeltamaan, niinkuin hän vaelsi. <<<<----
Rakkaani, en minä kirjoita teille uutta käskyä, vaan vanhan käskyn, joka teillä on alusta ollut; tämä vanha käsky on se sana, jonka te olette kuulleet. Ja kuitenkin minä kirjoitan teille uuden käskyn, sen, mikä on totta hänessä ja teissä; sillä pimeys katoaa, ja totinen valkeus jo loistaa.
----->>>> Joka sanoo valkeudessa olevansa, mutta vihaa veljeänsä, se on yhä vielä pimeydessä.
Joka rakastaa veljeänsä, se pysyy valkeudessa, ja hänessä ei ole pahennusta. Mutta joka vihaa veljeänsä, se on pimeydessä ja vaeltaa pimeydessä, eikä hän tiedä, mihin menee; sillä pimeys on sokaissut hänen silmänsä. (1Jo 2:5-11)
siinäpä se- joillekin sana sapatti- on tarkoitushakuinen, että voi mittailla ja ulkoistaa muunlaiset pihalle
ei siinä ole oikein Kristus läsnä.
- Anonyymi00003UUSI
Pyhän Hengen jäljittely vie harhaan.
- Anonyymi00004UUSI
Itsepetos on saatanan juoni
Raamatussa sanotaan tutkikaa itseänne.- Anonyymi00018UUSI
siinäpä tutkit- ja älä osoittele toisia.
- Anonyymi00005UUSI
MENE äläkä enää syntiä tee.
- Anonyymi00019UUSI
no- alahan sitten lompisa- äläkä enää sitten syntiä tee...
ottaa vain askeleita, ihan ite
- Anonyymi00006UUSI
Lakihenkiset yrittää itsensä pelastaa ja ovat koko ajan sotajalalla.
- Anonyymi00007UUSI
Joh.5:14 Sitte löysi Jesus hänet templissä ja sanoi hänelle: katso, sinä olet parattu: älä silleen syntiä tee, ettei jotakin pahempaa sinulle tapahtuisi. Biblia (1776)
- Anonyymi00021UUSI
entä sitten- tapa se on tuokin vahdata paperirulllan läpi ja leikkiä, että on se leikki- jumala tuomari- palstalla.
Älä luule, että sinun mitallasi taivaassa mitataan. Eli ei pidä eksyä rallatuksissaan
- Anonyymi00008UUSI
Tietenkin pitää julistaa itsensä synnittömäksi ja pelastusvarmaksi.
Ja mikä määkiminen siitä alkaisi.- Anonyymi00023UUSI
siinäpä sinulle on ihmettelemistä, että usko tulee kuulemisesta ja kas- uskoo anteeksiantoon ja Kristuksen seuraamiseen. näin perille pääsee armosta... ei vahtaamisista.
- Anonyymi00009UUSI
Joh.8:11 Hän sanoi: Herra, ei kenkään. Niin Jesus sanoi: en minä myös sinua tuomitse: mene, ja älä silleen syntiä tee. Biblia (1776)
- Anonyymi00024UUSI
sitäpä sinulla on miettimistä- miksi vahtaat toisia- siis älä enää syntiä tee.
etkö siten lukenut, mutta silti teet.
- Anonyymi00010UUSI
Jos ei ole synnintuntoa niin ei voi olla silloin uudestisyntynyt Jeesuksen seuraaja.
- Anonyymi00011UUSI
"Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus."
- Anonyymi00025UUSI
voi tuota putkinäköisen rallatusta- siinä se sapatti- rallatus alkaa ihan tosi- eikös vain.
mietihän tätäkin,
Ja me olemme nähneet ja todistamme, että Isä on lähettänyt Poikansa maailman Vapahtajaksi. Joka tunnustaa, että Jeesus on Jumalan Poika, hänessä Jumala pysyy, ja hän Jumalassa. Ja me olemme oppineet tuntemaan ja me uskomme sen rakkauden, mikä Jumalalla on meihin. Jumala on rakkaus, ja joka pysyy rakkaudessa, se pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä. Näin on rakkaus tullut täydelliseksi meissä, että meillä olisi turva tuomiopäivänä; sillä sellainen kuin hän on, sellaisia mekin olemme tässä maailmassa. Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkoittaa pelon, sillä pelossa on rangaistusta; ja joka pelkää, se ei ole päässyt täydelliseksi rakkaudessa. Me rakastamme, sillä hän on ensin rakastanut meitä. Jos joku sanoo: "Minä rakastan Jumalaa", mutta vihaa veljeänsä, niin hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän on nähnyt, se ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt. Ja tämä käsky meillä on häneltä, että joka rakastaa Jumalaa, se rakastakoon myös veljeänsä.
(1Jo 4:14-21)
- Anonyymi00012UUSI
Mikä on epäpyhää - PH:n pilkkaa
"Kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!
Hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin."- Anonyymi00027UUSI
putkinäköisyys ja sen edessä leikkijumalana eläminen- tavallaan pilkkaa Armon Henkeä.
Siinäpä se Valkean valtaistuimen äärellä on pohtimista, että kuis tuli tehtyä,
leikki tuomari ja jumalana Jumalan edessä.
- Anonyymi00013UUSI
Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä, vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus.
- Anonyymi00029UUSI
siis ällää sitten leikkiö tuomaria, ja jos totuuden tiedät- et lakittasi palstallal ja heilu nuija kädessä.
Lapsukaiseni, tämän minä kirjoitan teille, ettette syntiä tekisi; mutta jos joku syntiä tekeekin, niin meillä on puolustaja Isän tykönä, Jeesus Kristus, joka on vanhurskas. Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien. Ja siitä me tiedämme hänet tuntevamme, että pidämme hänen käskynsä.
(1Jo 2:1-3)
Uudessa----testamentissa on 1033 käskyä ja kehotusta. - Anonyymi00035UUSI
Mitä on totuus! Ja kuinka päästään totuuden tuntoon? Väitetään että islam on totuuden Henki ja Krishna tietoisuudella on absoluuttinen totuus. Se merkitsee että yhden elämän aikana ei milloinkaan voi löytää totuutta. Missale Aboensis kertookin että papiksi pääsyn edellytys on että on tullut nostetuksi Tuonelta. Eli elää siis toista elämää ja tuntee kuinka Tuonelta pääsee pois. Myös Jeesus ja Paavali puhuvat sen suuntaista, että on kuollut yhdessä Jeesuksen kanssa ja noussut ylös hänen kanssaan. Jos joku heittää kehiin yksittäisiä Raamatun tai Lain jakeita on hän vielä kaukana totuudesta ja vain Messiaaninen Ministeriö. Sillä Paavalin puhe on niin täynnä ihmellisyyksiä että kaikkien niiden kokeminen totuudessa on vaikeaa ja mahdotonta yhden elämän aikana.
Kyllä piispan siis tulee tuntea totuus paremmin kuin muut ja pysyä laissa täysin lankeematta. Daavid on hänkin paimen ja kun hän lankesi oli seuraukset vakavat. Mutta kuka tänä päivänä on hyväksyttävästi Piispa. Tarkoitan vain että totuuden tuntemisen saavuttaminen voi olla hyvin vaikeaa. Totuus on mahdollista saada Jeesusta seuraamalla ja noudattamalla. Ja kun on niin tehnyt totuus tekee VAPAAKSI. Miten tämä Jeesuksen oma sana korreloi Paavalin sanaan että Totuuden tuntemusta seuraa Tuomio, jos lankeaa. Ei mitenkään. Ne ovat kaksi vastakkaista näkemystä. Kaksi eri puoluetta.
Jeesus = Totuutta seuraa vapaus
Paavali = Totuutta seuraa Tuomio
Oma käsitykseni on siis että totuutta ei voi edes tuntea kukaan täysin. Paitsi ehkä Isä. Siinä mielessä Paavali puhui pötyä. Väittäessään että joku tuntee totuuden. - Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Mitä on totuus! Ja kuinka päästään totuuden tuntoon? Väitetään että islam on totuuden Henki ja Krishna tietoisuudella on absoluuttinen totuus. Se merkitsee että yhden elämän aikana ei milloinkaan voi löytää totuutta. Missale Aboensis kertookin että papiksi pääsyn edellytys on että on tullut nostetuksi Tuonelta. Eli elää siis toista elämää ja tuntee kuinka Tuonelta pääsee pois. Myös Jeesus ja Paavali puhuvat sen suuntaista, että on kuollut yhdessä Jeesuksen kanssa ja noussut ylös hänen kanssaan. Jos joku heittää kehiin yksittäisiä Raamatun tai Lain jakeita on hän vielä kaukana totuudesta ja vain Messiaaninen Ministeriö. Sillä Paavalin puhe on niin täynnä ihmellisyyksiä että kaikkien niiden kokeminen totuudessa on vaikeaa ja mahdotonta yhden elämän aikana.
Kyllä piispan siis tulee tuntea totuus paremmin kuin muut ja pysyä laissa täysin lankeematta. Daavid on hänkin paimen ja kun hän lankesi oli seuraukset vakavat. Mutta kuka tänä päivänä on hyväksyttävästi Piispa. Tarkoitan vain että totuuden tuntemisen saavuttaminen voi olla hyvin vaikeaa. Totuus on mahdollista saada Jeesusta seuraamalla ja noudattamalla. Ja kun on niin tehnyt totuus tekee VAPAAKSI. Miten tämä Jeesuksen oma sana korreloi Paavalin sanaan että Totuuden tuntemusta seuraa Tuomio, jos lankeaa. Ei mitenkään. Ne ovat kaksi vastakkaista näkemystä. Kaksi eri puoluetta.
Jeesus = Totuutta seuraa vapaus
Paavali = Totuutta seuraa Tuomio
Oma käsitykseni on siis että totuutta ei voi edes tuntea kukaan täysin. Paitsi ehkä Isä. Siinä mielessä Paavali puhui pötyä. Väittäessään että joku tuntee totuuden.>>>>>>Mitä on totuus! <<<<<
-----------------------
KUKA ON TOTUUS
”Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen. Ja mihin minä menen — tien sinne te tiedätte." Tuomas sanoi hänelle: "Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet; kuinka sitten tietäisimme tien?" Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”
Johannes 14:3-6 FB38
Lihassa ilmestynyt Jumalan Sana Jeesus Kristus on Totuus.
”Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala. Hän oli alussa Jumalan tykönä. Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.”
Johannes 1:1-3 FB38
”Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.”
Johannes 1:14 FB38
”Ei kukaan ole Jumalaa milloinkaan nähnyt; ainokainen Poika, joka on Isän helmassa, on hänet ilmoittanut.”
Johannes 1:18 FB38
”Jos te olisitte tunteneet minut, niin te tuntisitte myös minun Isäni; tästälähin te tunnette hänet, ja te olette nähneet hänet." Filippus sanoi hänelle: "Herra, näytä meille Isä, niin me tyydymme". Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'? Etkö usko, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa? Niitä sanoja, jotka minä teille puhun, minä en puhu itsestäni; ja Isä, joka minussa asuu, tekee teot, jotka ovat hänen. Uskokaa minua, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa; mutta jos ette, niin uskokaa itse tekojen tähden.”( Siiis Hänen tekemiensä tekojen tähden, että Hän on se mistä profeetat ovat edeltä puhuneet)
Johannes 14:7-11 FB38
”Sittenkuin Jumala muinoin monesti ja monella tapaa oli puhunut isille profeettain kautta, on hän näinä viimeisinä päivinä puhunut meille Pojan kautta, jonka hän on pannut kaiken perilliseksi, jonka kautta hän myös on maailman luonut ja joka, ollen hänen kirkkautensa säteily ja hänen olemuksensa kuva ja kantaen kaikki voimansa sanalla, on, toimitettuaan puhdistuksen synneistä, istunut Majesteetin oikealle puolelle korkeuksissa, tullen enkeleitä niin paljoa korkeammaksi, kuin hänen perimänsä nimi on jalompi kuin heidän.”
Heprealaiskirje 1:1-4 FB38
”Sinun sanasi on kokonansa totuus, ja kaikki sinun vanhurskautesi oikeudet pysyvät iankaikkisesti.”
Psalmit 119:160 FB38
- Anonyymi00014UUSI
Synnillä on aina seurauksensa.
Niin oli ennen muinoin ja niin on nykyään.
Raamatussa synnistä puhutaan paljon.- Anonyymi00031UUSI
No. mikä sinut on pannut palstalla synnittämään?
Täällä on paljon synnittäjiä- synnyttämässä - syntejä.
ovatkohan ymmärtäneet synnittämällä - syntejä toisissa, että meniköhän kaikki nyt putkeen.
Siellä oikein synnitetään uskovia - kun ei omaan leikkituomarin ajatuksia kumartele.
Mutta, vain YKSI on välimies- ja väliverho- kaikkein Pyhimpään....
sen vain sanon, ettei kukaan teistä- onnistu siinä olemaan
- Anonyymi00015UUSI
Niin Jeesus taas sanoi heille: "Minä menen pois, ja te etsitte minua, ja te kuolette syntiinne. Mihin minä menen, sinne te ette voi tulla."
- Anonyymi00016UUSI
Onpa aloittajan putkinäkö- uskonto---tohtori taas tuomariäänessä
Laittomuus- sana putkinäkö siihe pari sapatti papatti- sanaa, niin jopa bolleena lyyti kirjotitaa.
Voi hyvää päivää tuotakin aloitus- uskonnollista harhapapatusta.
Toisilla eri asia, toisella toinen- ja sama ongelma- mutta eri lahkeessa.- Anonyymi00030UUSI
Olet traumatisoitunut helluntiuskonon uhri.
- Anonyymi00020UUSI
Vaikeaa se on kun pitää olla synnintunto, mutta ei tehdä syntiä.
Vain itse pystyy sellaiseen ja muita voi ylenkatsoa. - Anonyymi00022UUSI
Uudestiyntymättömän on vaikea käsittää että laki on hengellinen.
Oikeat Jeesukseen uskovat:
"Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen."- Anonyymi00059UUSI
>>>>>>>Uudestiyntymättömän on vaikea käsittää että laki on hengellinen.
Oikeat Jeesukseen uskovat:
"Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen."<<<<
-------------------------
”Antakaa kaikille, mitä annettava on: kenelle vero, sille vero, kenelle tulli, sille tulli, kenelle pelko, sille pelko, kenelle kunnia, sille kunnia. Älkää olko kenellekään mitään velkaa, muuta kuin että toisianne rakastatte; sillä joka toistansa rakastaa, se on lain täyttänyt. Sillä nämä: "Älä tee huorin, älä tapa, älä varasta, älä himoitse", ja mikä muu käsky tahansa, ne sisältyvät kaikki tähän sanaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi". Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Sentähden on rakkaus lain täyttämys. Ja tehkää tämä, koska tunnette tämän ajan, että jo on hetki teidän unesta nousta; sillä pelastus on nyt meitä lähempänä kuin silloin, kun uskoon tulimme.”
Roomalaiskirje 13:7-11 FB38
------------------------
”Käskymme päämääränä on rakkaus, joka tulee puhtaasta sydämestä, hyvästä omastatunnosta ja vilpittömästä uskosta. Muutamat ovat eksyneet niistä pois ja poikenneet joutavaan jaaritteluun. He tahtovat olla lainopettajia, vaikka eivät itsekään ymmärrä, mitä puhuvat ja minkä varmaksi vakuuttavat. Me tiedämme, että laki on hyvä, jos sitä käytetään lain mukaisesti. Tiedämme myös, ettei lakia ole säädetty vanhurskaan takia vaan lainrikkojien ja kurittomien, jumalattomien ja syntisten, rienaajien, epähurskaiden ja saastaisten, isän- ja äidintappajien, murhaajien, haureellisten ja homoseksuaalisuuden harjoittajien, ihmiskauppiaiden, valehtelijoiden, valansa rikkojien ja kaiken muun takia, mikä on vastoin tervettä oppia, jota minulle uskottu autuaan Jumalan kirkkauden evankeliumi opettaa.”
1. kirje Timoteukselle 1:5-11 FINRK
- Anonyymi00026UUSI
Kristittyjen Jeesus ei halveksi Jumalan 10 käskyä.
Ne ovat Pyhästä Hengestä.
Jeesus ei edusta laittomuutta.- Anonyymi00045UUSI
Niin, ja älä sinäkään halveksi Uutta Testamenttia ja sen käskyjä ja ohjeita.
Niittä riittää...
- Anonyymi00028UUSI
Lahkot ja eriseurat = syntiä.
Ei hurmoksellisuus poista syntejä.- Anonyymi00047UUSI
No- älä hurmostele sitten ja tuolla lahkot ja eriseurat manaamisella esiinny- rakkaudettomuuden hengessäsi.
muista se.
Ja nyt, rouva, minulla on sinulle pyyntö, ei niinkuin kirjoittaisin sinulle uuden käskyn, vaan minä kirjoitan sen, joka meillä alusta asti on ollut: että >>>>> meidän tulee rakastaa toinen toistamme. <<<<
Ja tämä on rakkaus, että me >>>>vaellamme hänen käskyjensä mukaan. <<<<
Tämä on käsky, että teidän, niinkuin olette alusta kuulleet, tulee siinä vaeltaa.
(2Jo 1:5-6)
meidän tulee rakastaa toinen toistamme.
- Anonyymi00032UUSI
Eipä omista synneistä voi muita syyttää niinkuin "lahkolaiset" tekevät.
- Anonyymi00033UUSI
Eipä edes helluntaipastoreillakaan ole synnintuntoa.
Näkis vain.- Anonyymi00048UUSI
eikös sinun pitäny vahtia itseäsi- eikä toisia vahtia- Sanan mukaan.
Miksi et toimi niin?
- Anonyymi00034UUSI
Jos ei ole Jumalan pelkoa ja pyhitystä ei voi pelastua.
🔥🥵😱👁️- Anonyymi00050UUSI
Ajattelitko vahtia toisia- että onkohan tuolla Jumalanpelkoa. Niinhän.
itsestä ei niin kannata vahtia, kun on niin pyhittynyt... että pelastuuuu
ts. rakastaa veljeä.
- Anonyymi00036UUSI
Jos mikään muu ei onnistu eikä ymmärrä, niin aina voi päättömästi herjata.
Se on varma valinta. - Anonyymi00037UUSI
Syntiä tehnyt on joutunut harhaan ja samalla on tuominnut itsensä.
Titus 3:11
Synti vie harhaan.- Anonyymi00039UUSI
Siksi kannattaa panostaa siihen, että itse on synnitön ja muut herjattavia tekivät syntiä tai olivat tekemättä.
- Anonyymi00038UUSI
Eihän se Eevakaan tullut paratiisissa synnintuntoon.
Juudas sentään katui.- Anonyymi00052UUSI
Mikäs se Eevan synti oli? Hän oli nääs- vielä Aadamin kylkiluu- kun Jumala ohjeisti aadamia.
Eevan synti oli siinä- virheellisessä todentamisessa "käärmeelle"-- -ettei puuhun saanut koskea.
Siitähän Jumala ei ollut puhunut ja oliko sitten Aadam evästänyt elämäntäänsä vikaan.
ja kyllä Eeva ja Aadam- peitettiin sijaisuhrin nahkaan, joka oli verinen.
Eli Jumala uhrasi Karitsan ja PUKI heidät.
Luepa tarkkaan... Siitähän se sanoma oli Aabelilla., uhrissa- johon Jumala mielistyi - Anonyymi00060UUSI
>>>>>>Eihän se Eevakaan tullut paratiisissa synnintuntoon<<<<<
-----------------
"Synnin tuntemiseen" Lain kirjoitusten kautta.
”Me tiedämme, että lain sanat kohdistuvat niihin, joilla on laki. Näin ei kukaan voi väittää vastaan, vaan koko maailma joutuu Jumalan tuomion alaiseksi. Eihän yksikään ihminen tule Jumalan edessä vanhurskaaksi lain käskyjä noudattamalla. Lain tehtävänä on opettaa tuntemaan, mitä synti on.”
Kirje roomalaisille 3:19-20 FB92
-------------------------
”Sentähden, niinkuin yhden ihmisen kautta synti tuli maailmaan, ja synnin kautta kuolema, niin kuolema on tullut kaikkien ihmisten osaksi, koska kaikki ovat syntiä tehneet — sillä jo ennen lakiakin oli synti maailmassa, mutta syntiä ei lueta, missä lakia ei ole; kuitenkin kuolema hallitsi Aadamista Moosekseen asti niitäkin, jotka eivät olleet syntiä tehneet samankaltaisella rikkomuksella kuin Aadam, joka on sen esikuva, joka oli tuleva.” Roomalaiskirje 5:12-14 FB38
-------------------
”Silloin aukenivat heidän molempain silmät, ja he huomasivat olevansa alasti; ja he sitoivat yhteen viikunapuun lehtiä ja tekivät itselleen vyöverhot. Ja he kuulivat, kuinka Herra Jumala käyskenteli paratiisissa illan viileydessä. Ja mies vaimoineen lymysi Herran Jumalan kasvojen edestä paratiisin puiden sekaan. Mutta Herra Jumala huusi miestä ja sanoi hänelle: "Missä olet?" Hän vastasi: "Minä kuulin sinun askeleesi paratiisissa ja pelkäsin, sillä minä olen alasti, ja sentähden minä lymysin". Ja hän sanoi: "Kuka sinulle ilmoitti, että olet alasti? Etkö syönyt siitä puusta, josta minä kielsin sinua syömästä?" Mies vastasi: "Vaimo, jonka annoit olemaan minun kanssani, antoi minulle siitä puusta, ja minä söin". Niin Herra Jumala sanoi vaimolle: "Mitäs olet tehnyt?" Vaimo vastasi: "Käärme petti minut, ja minä söin". Ja Herra Jumala sanoi käärmeelle: "Koska tämän teit, kirottu ole sinä kaikkien karjaeläinten ja kaikkien metsän eläinten joukossa. Vatsallasi sinun pitää käymän ja tomua syömän koko elinaikasi. Ja minä panen vainon sinun ja vaimon välille ja sinun siemenesi ja hänen siemenensä välille; se on polkeva rikki sinun pääsi, ja sinä olet pistävä sitä kantapäähän."”
1. Mooseksen kirja 3:7-15 FB38
---------------------
”Katso, ei Herran käsi ole liian lyhyt auttamaan, eikä hänen korvansa kuuro kuulemaan: vaan teidän pahat tekonne erottavat teidät Jumalastanne, ja teidän syntinne peittävät teiltä hänen kasvonsa, niin ettei hän kuule. Sillä teidän kätenne ovat tahratut verellä ja sormenne vääryydellä; teidän huulenne puhuvat valhetta, teidän kielenne latelee petosta.”
Jesaja 59:1-3 FB38
- Anonyymi00040UUSI
Joko helluntailaiset, luterilaiset ja adventistit ovat arvottu ?
Tämä on sinun arpasi, sinun mitattu osasi minulta, sanoo Herra, koska olet unhottanut minut ja luottanut valheeseen. - Anonyymi00041UUSI
Helluntailaisuus vetää puoleensa romaneja ja hihhuleita.
Romanit valittivat YLE:lle, että TV:stä tulee liian vähän heitä
käsitteleviä ohjelmia.
YLE korjaa tilanteen lähettämällä Poliisi-TV:n kolme kertaa viikossa.- Anonyymi00053UUSI
Eikös sinun rakkautesi Kristuksessa tavoitakaan romaneja- olisiko siinä vika?
Olet sydämetön heitä kohtaan ja se on sinun syntisi se.
- Anonyymi00044UUSI
Tuliko helluntaipastori Timolle synnintunto ?
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011099444.html vei rahaa - Anonyymi00046UUSI
On vaikea tietää pitääkö olla synnitön vai syntinen.
- Anonyymi00051UUSI
Riippuu mitä metkuja on mielessä.
- Anonyymi00049UUSI
Mitä eroa on pastori Timolla ja lyhtypylväällä?
– Lyhtypylvään päässä on valoa- Anonyymi00054UUSI
Jos ei ole lamppu palanut tai muuntaja käräjähtänyt.
- Anonyymi00055UUSI
>>>>Titus 3:11<<<<<<
--------------------
”Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti, sillä sinä tiedät, että semmoinen ihminen on joutunut harhaan ja tekee syntiä, ja hän on itse itsensä tuominnut.”
Tituskirje 3:10-11 FB38
”Mutta jos veljesi rikkoo sinua vastaan, niin mene ja nuhtele häntä kahdenkesken; jos hän sinua kuulee, niin olet voittanut veljesi. Mutta jos hän ei sinua kuule, niin ota vielä yksi tai kaksi kanssasi, 'että jokainen asia vahvistettaisiin kahden tai kolmen todistajan sanalla'. Mutta jos hän ei kuule heitä, niin ilmoita seurakunnalle. Mutta jos hän ei seurakuntaakaan kuule, niin olkoon hän sinulle, niinkuin olisi pakana ja publikaani.”
Matteus 18:15-17 FB38
”Mutta minä kehoitan teitä, veljet, pitämään silmällä niitä, jotka saavat aikaan erimielisyyttä ja pahennusta vastoin sitä oppia, jonka te olette saaneet; vetäytykää pois heistä. Sillä sellaiset eivät palvele meidän Herraamme Kristusta, vaan omaa vatsaansa, ja he pettävät suloisilla sanoilla ja kauniilla puheilla vilpittömien sydämet.”
Roomalaiskirje 16:17-18 FB38
”Mutta Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä me käskemme teitä, veljet, vetäytymään pois jokaisesta veljestä, joka vaeltaa kurittomasti eikä sen opetuksen mukaan, jonka olette meiltä saaneet. Tiedättehän itse, kuinka meidän jälkiämme on seurattava, sillä me emme ole olleet kurittomia teidän keskuudessanne, emmekä ilmaiseksi syöneet kenenkään leipää, vaan työssä ja vaivassa me ahkeroitsimme yöt ja päivät, ettemme olisi kenellekään teistä rasitukseksi; ei niin, ettei meillä olisi siihen valtaa, vaan me tahdomme olla teille esikuvaksi, että te kulkisitte meidän jälkiämme. Sillä jo silloin, kun olimme teidän tykönänne, me sääsimme teille, että kuka ei tahdo työtä tehdä, ei hänen syömänkään pidä. Sillä me olemme kuulleet, että muutamat teidän keskuudessanne vaeltavat kurittomasti, eivät tee työtä, vaan puuhailevat sellaisessa, mikä ei heille kuulu. Semmoisia me käskemme ja kehoitamme Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa, tekemään työtä hiljaisuudessa ja syömään omaa leipäänsä.”
2. Tessalonikalaiskirje 3:6-12 FB38
”heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta. Sillä niitä ovat ne, jotka tungettelevat taloihin ja pauloihinsa kietovat syntien rasittamia ja monenlaisten himojen heiteltäviä naisparkoja, jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen. Ja niinkuin Jannes ja Jambres vastustivat Moosesta, niin nuokin vastustavat totuutta, nuo mieleltään turmeltuneet ihmiset, jotka eivät uskonkoetuksissa kestä. Mutta he eivät pitemmälle edisty, sillä heidän mielettömyytensä on käyvä ilmeiseksi kaikille, niinkuin noidenkin mielettömyys kävi ilmi.”
2. Timoteuskirje 3:5-9 FB38
”Kuka ikinä menee edemmäksi eikä pysy Kristuksen opissa, hänellä ei ole Jumalaa; joka siinä opissa pysyy, hänellä on sekä Isä että Poika. Jos joku tulee teidän luoksenne eikä tuo mukanaan tätä oppia, niin älkää ottako häntä huoneeseenne älkääkä sanoko häntä tervetulleeksi; sillä joka sanoo hänet tervetulleeksi, joutuu osalliseksi hänen pahoihin tekoihinsa.”
2. Johanneksen kirje 1:9-11 FB38 - Anonyymi00056UUSI
On helppoa tietää oletko syntinen vaiko tykkänään synnitön.
Jos olet uskonharhainen, olet edellinen ja jos taas kuulut meihin tervejärkisiin, kuulut jälkimmäiseen joukkoon.
Uskonharhaiset - Karistakaa syntisäkki harteiltanne liittymällä meidän tervejärkisten joukkoon! - Anonyymi00057UUSI
MUTTA ! ns isokirja kertoo että kaikki saavat syntinsä anteeksi . Mitäs aloituksen tekijä siitä sanoo ?
- Anonyymi00061UUSI
Sama mitä kirjat sanoo.
Herjausmoodi pääasia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 813137
- 751281
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1631181Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401030Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103961Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310932- 43839
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78825Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124815- 92794