Paljonko/vähänkö teillä jää papua tilille vuokran jälkeen?

Anonyymi-ap

Mulla jää 450 €.

onko kelpo summa?

33

565

Vastaukset 33

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Vaimollani jää 270€.

• Anonyymi00002

Pakolliset laskut vähän kuukausittain vaihtelevat joten käytöön jää eri summat.
      Yleensä summa on 900-1200 €/kk mutta siitä auton ylläpito lohkaisee
      melkoisen siivun. Mutta joku vanha liikenneväline toki pitää ollakin.
      Jos alkaisi kokonaan kävelykantaan niin raihnaiset polvet varmaan kypsyisi.

• Anonyymi00003

Vuokran jälkeen?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Vuokran jälkeen?

Niin juuri kun maksavat pirulaiset sitä eläkettäkin.

• Anonyymi00004

nolla, mioinuksilla mrnnäään

• Anonyymi00005

Pelkän vuokran maksun jälkeen jää 800eur ja tuosta sitten vielä muita menoja.

• Anonyymi00006

Jää 422 euroa vuokran ja netti maksun jälkeen. Laitan säästöön 150 euroa joka kuukausi joten sitten jää ruokaan ja muuhun 272 euroa. Saan toimeentulotukea sitten 70 euroa kk. Mulla on rahaa yleensä kun kuukausi loppuu joten laitan siitäkin vielä säästöön.

• Anonyymi00008

Kyllä ihminen oppii elämään säästeliäästi ja pärjää ihan hyvin halparuoalla.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kyllä ihminen oppii elämään säästeliäästi ja pärjää ihan hyvin halparuoalla.

Totta, mutta toimii vain kun ei ole lapsia eikä lemmikkejä.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Totta, mutta toimii vain kun ei ole lapsia eikä lemmikkejä.

Onko lemmikit pakollisia ruoka ja lääkärin kuluineen.

• Anonyymi00011

Kysy Myskiltä.

• Anonyymi00012

Poliitikoista saa hyvää lihaa lemmikille!

• Anonyymi00019

Tuppurainen on kyllä niin laiha, että siitä saa vain luuta ja nahkaa.

• Anonyymi00013

Laskujen jälkeen 470 euroa suunnilleen. Säästöön menee ja bensaan menee joku 30-40 euroa kk. Teen välillä pikkuhommia ja saan niistä rahaa säästöön.

• Anonyymi00014

Minulla jää vuokran jälkeen 1050€. 480€ menee elämiseen. Aika mojova potti jää myös säästöön. Eläkkeellä olen ja tämä summa tulee säntillisesti. Ei tarvitse tehdä itse mitään!

Mb_76

• Anonyymi00015

En tiedä! Vaatimattoman asumisen kustannus on se mikä on. Loppu on se se jolla on pärjättävä ilman pakottavaa tunnetta panna kaikki sileäksi.

• Anonyymi00016

Mulla jää reilu 900€/kk käteen pakollisten kulujen jälkeen, pakolliset on siis asuminen ja puhelinliittymä sekä bussikortti. Nettiliittymä kuuluu vuokraan, vaikka puhelinliittymäkin sisältää netin.
      Niin ja sähkölaskun maksan 3 kuukauden välein, eli tuolloin jää hieman vähemmän, kun sähkön maksaa.
      Oma auto, tai vaikka joku "koppimopokin" olisi hyvä helpotus arkeen, mutta ei ainakaan nyt ole moottoriajoneuvoihin varaa. Niin sillä bussikortti on ja polkupyörä lisäksi. Kyllä niillä pärjää ihan arjessakin jo ja junalla sitten, jos jonnekin kauas tarvitsee joskus lähteä.
      Asun aika halvassa asunnossa, alueen hintatasoon nähden siis. Jollakin pienemmällä paikkakunnalla vuokrat olisivat halvemmat, mutta työpaikka kun taas on nykyisen asuinkunnan alueella ja halvat asumiskulupaikkakunnat ovat sen verran kaukana, että kämppä on pakko olla työpaikkakunnalla.
      Palkkani on aika pieni bruttonakin, nettona vielä vähemmän, mutta kyllä tällä nyt pärjää ihan hyvin. Kun ei kuitenkaan ole velkaa eikä lapsia ja osaan kyllä hyödyntää tarjoukset oikeastaan kaikesta ja tiedän pari hyvää halpakauppaa, mistä saa kodintarvikkeita ja vaatteita halvalla, niin pienikin palkka riittää mulle.
      Kodintarvikkeilla nyt tietysti tarkoitan hygieniatotteita, pyykinpesuaineet, deodorantit, wc-paperit ym.

• Anonyymi00017

Kyllä tuo tonnin verran jäämää on hyvinkin tarpeellinen summa ja riittää hyvin.
        Siitä vielä pystyy jotakin säästelemään jemmrahoiksi niin voi hoitaa helposti
        vaikka kodinkonehankinnan tai autoon jotkut tarjousrenkaat kaukoidästä.
        Jos taas jää 500 ja allekin niin elämä oli kitumista ja rimpuilua laskujen kanssa.
        Ihminen vaan katkeroituu ja kiukuspäissään kirjoittelee tänne palstoille.
        Jotkut ihan vajoavat jopa apinan asteelle ja riehuvat kuin marakatit.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Kyllä tuo tonnin verran jäämää on hyvinkin tarpeellinen summa ja riittää hyvin.
        Siitä vielä pystyy jotakin säästelemään jemmrahoiksi niin voi hoitaa helposti
        vaikka kodinkonehankinnan tai autoon jotkut tarjousrenkaat kaukoidästä.
        Jos taas jää 500 ja allekin niin elämä oli kitumista ja rimpuilua laskujen kanssa.
        Ihminen vaan katkeroituu ja kiukuspäissään kirjoittelee tänne palstoille.
        Jotkut ihan vajoavat jopa apinan asteelle ja riehuvat kuin marakatit.

A P I N A

• Anonyymi00018

No et voi ainakaan itseäsi köyhäksi väittää.

• Anonyymi00021

Olen kuitenkin vaan köyhä eläkeläinen, mutta huolehdin taloudestani kurinalaisesti.
        Kun ei käytä kaljaa eikä tupakkaa ja valmistaa ruokansa suurissa erissä niin se
        tulee edullisesksi per annos ja hellaa/uunia tarvitsee käyttää vain kerran.
        Sitten vaan mikrottelee sopivan annoksen ja vähän salaattia kylkiäisiksi.
        Näin menetellen jää kuukaudessa kohtuusumma säästöönkin ja sillä voi
        rahoittaa vaikka kesäloman kulutusjuhlat. Jihaa !

• Anonyymi00022

Minulle jää 200 euroa säästöön. Olen säästänyt joku 7 vuotta. Minulla menee laskuihin 170 euroa, ruokaan 200 euroa ja säästöön laitan 200 euroa. Lisäksi kun saan toimeentulotukea niin voin harrastaa.

• Anonyymi00024

Näin siis kunnollinen ihminen pärjää pienelläkin rahasummalla ihan hyvin.
        Juopolle valittajalle mikään rahasumma ei ole tarpeeksi.

• Anonyymi00025

385€ vuokran ja netin jälkeen.

• Anonyymi00026

Jos hävittäisi auton niin jäisi tonni kuussa kulutettavaksi tai osa säästöön.
      Mutta kun tarvii sitä autoa niin talous sen kanssa on viheliäistä rimpuilua.

• Anonyymi00030

Itse nostin 500€ kesäloma rahoja säästötilitä. Mitään tarvetta ei ole ostaa mitään, eli jää kesän viettoon nuo varat. Parturilla pitää kyllä käydä ja muille varoille ei ole mittään kohdetta. Tulevaisuudessa pitää kyllä se kello hommata, mutta tällä ei ole kiire.

Mb_76

• Anonyymi00027

Minulle tuli yhtäkkiä säästöjä paljon. Olen monen vuoden ajan maksanut vuokraa ennakkoon ja kerran kun voitin ison summan rahaa niin maksoin vuoden vuokrat kerralla. Tämän vuoden alusta vuokranantaja ilmoitti etten saa enää maksaa vuokraa ennakkoon ja ne palauttaa vuokraennakot.

• Anonyymi00028

Kuten todettua seinät ovat liian kalliita. Jos seinät saataisiin kohtuuhintaisiksi, silloin ihmisten ei tarvitsisi maksaa seinistä ikää ja terveyttä.
      Jokainen voi vain miettiä miten paljon epäonnea seinien asiat ovat ihmisille aiheuttaneet.

• Anonyymi00029

Mutta kun hankkii ne seinät omaksi jo nuorena, niin on helppoa ja ennenkaikkea
        halpaa sitten maksaa vastiketta koko loppuelämä. Sehän kruunaa talouden.

• Anonyymi00031

Noin 800 jää vuokran jälkeen.

• Anonyymi00032

Itsellä jää 1050€/kk käyttörahoihin. Edunvalvonan piirissä ollaan ja näin menot on noin 605€/kk Loput menee säästöön ja nämä säästöt paisuu. Joutuu jo kuluttamaan liikoja

Mb_76.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Itsellä jää 1050€/kk käyttörahoihin. Edunvalvonan piirissä ollaan ja näin menot on noin 605€/kk Loput menee säästöön ja nämä säästöt paisuu. Joutuu jo kuluttamaan liikoja

Mb_76.

Nuukasti kun elää, niin ei tuo summa ole yhtään enempää tai vähempää kuin duunareilla.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Nuukasti kun elää, niin ei tuo summa ole yhtään enempää tai vähempää kuin duunareilla.

Asuntovelallinen on vielä tiukemmalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      74
      2445
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      37
      2027
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      102
      1266
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      49
      1032
    5. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      95
      946
    6. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      27
      874
    7. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      31
      770
    8. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      154
      758
    9. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      41
      695
    10. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      56
      608
    Aihe