Lopun alkua

Anonyymi-ap

Venäjä kehoittaa poistumaan Kiovasta, alkaa rajut pommitukset.
Ydinmateriaalia odotettavissa. Pelätty nyt alkaa. Valko-venäjä tuee alueena mukaan, sinne kuljetettu valtavia määriä hyökkäyskalustoa.
Putin kävi Kiinassa kertomassa, sen puolen hyväksyntä OK. Jos sota leviää Suomeen, Putin vaatii hyvitystä. Täällä ay verolle viimein ay- johtajat liian suurilla palkoillaan, ne palauttaa maksamattomina veroina, ei kommarit voi täällä noin hillua lakoillaan ja 2x ministerin palkoillaan.

22

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Lopun alku Putlerille. Pian häneltäkin on ammukset loppu kuten ystävältään Trumplerilta.

      • Anonyymi00007

        Ei lopu paukut sieltä viimeisin oli nyt 90 ohjusta ja yli 500 gronea, jälki oli pahaa Ukrainassa, Kiovaa myöten. Kiina ja Pohjoiskorea aseistaa myös, kommunistinen Vietnam, iran jne.
        Myös uuden-aikainen pelätty ohjus oli mukana jonka voi ydinkärjillä ladata.

        Lopettaisin meillä kommunistien ja sosialistien Ayliikkeen, parampaa tilalle.


    • Anonyymi00003
      • Anonyymi00010

        AY liike tulee lopettaa, vasemmistolaisten. Kuka järkevä nyt sinne jäsenmaksuja antaakaan jos tietää mihin vasemmistolaiset ne rahat hassaa. Melkoisia Putin narkkareita.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        AY liike tulee lopettaa, vasemmistolaisten. Kuka järkevä nyt sinne jäsenmaksuja antaakaan jos tietää mihin vasemmistolaiset ne rahat hassaa. Melkoisia Putin narkkareita.

        Suomi ei ole mikään diktatuuri, jossa lakkauteltaisiin tuosta vaan demokraattiseen yhteiskuntaan kuuluvia yhdistyksiä mielivaltaisesti Mussolinin ja Hitlerin tapaan.


    • Anonyymi00004

      Anonyymi-ap mitä yrität sanoa? Onko äidinkielesi suomi?

      • Anonyymi00009

        Anonyymi-ap mitä yrität sanoa? Onko äidinkielesi suomi?

        Suomi Ranska Italia Englanti Venäjä


    • Anonyymi00006

      Että Venäjä hyökkäsi Suomeen, jotta ay-liike saadaan verolle. Sitäkö tarkoitit?

      • Anonyymi00011

        Et käsitä -ole silloin hiljaa punikki.


    • Anonyymi00008

      Putin saattaa painaa nappia sodan loppuvaiheessa. Kun järki Putinilta
      loppuu, loppuratkaisu voi yllättää. Duuma saattaa viedä Putinilta
      napinpainamisoikeuden ja Putin painaa feikkinappia.

      • Anonyymi00012

        Antaa tulla vain Venäjä jos hulluutenne sitä vaatii- Ydinaseet ampukaa koko Maailma Paskaksi -ketä jää jäljelle-EI KETÄÄN- MAAILMAN LOPPU Yhden Sian näköisen Diktaattori-Kääpiön sekoilun lopuksi- MITÄ HELVETTIÄ HYÖKKÄSIT UKRAINAAN- Nyt Uhkailet Ydinaseilla etkö tiedä SE JOKA ALOITTAA YDINSODAN ON HÄVINNYT KAIKILLA MITTAREILLA MITATTUNA- Ukrainan sota on Venäjän tappio ymmärrätkö myös sinun tappiosi koska olet sekopää käytät ydinaseita kun et muuhun pysty- aikasi tässä ajassa käy vähiin jonkun on tehtävä loppu- SINUSTA-


      • Anonyymi00021

        Eiköhän Putinilla ja Trumpilla ole salkuissaan leikkinappulat. Ei kakaroille tulitikkuja anneta.


    • Saatat nyt olla poikkeuksellisesti oikeassakin. Aina joku arvaus voi osua oikeaan, sillä näyttähän kellon viisaritkin kaksi kertaa päivässä 12.00.

      Venäjä on tosiaan painottamassa nyt Kiovan pommittamista ja merkit Valko-Venäjän suunnalta ovat huolestuttavia. Jos Venäjä hyökkää sieltä käsin, sota laajenee myös Valko-Venäjälle. putlerin toiminta vaikuttaa jo aika epätoivoiselta. Hän yrittää pelottaa ukrainalaiset antautumaan lisäämällä siviislikohteiden pommittamista. Yleensä pelottelun vaikutus on päinvastainen, koska ukrainalaiset kokevat joutuneensa eksistentiaalisen uhan alaisiksi. Tilanne voi kärjistyä sikälikin, että lännen pitää myös alkaa lisätä apuaan Ukrainalle. putlerilta alkavat loppua rahat ja miehet ja luultavasti hän pyrkii hakemaan nyt nopeaa loppua sodalle aloittamalla massiviset hyökkäystoimet siviilikohteita pommittamalla, kun rintamalla ei tule edistystä. Toisaalta putler ymmärtää, että Ukrainan kyky siirtää sotatoimia Venäjälle ja sen suurkaupunkeihin huolestuttaa putleria paljon. Usko, että hän harkitsee myös taktisten ydinaseiden käyttämistä. Häntä pidättelee siinä kuitenkin sekä lännen että Kiinan reaktiot. Kiinakin on asettanut rajan siihen, ettei ydinaseita käytetä. Eli tässä kohdin olet väärässä. Jos Venäjä käyttäisi niitä, maailmassa voisi alkaa laajamittainen ydinasevarustelu, missä kaikki valtiot pyrkisivät hankkimaan oman ydinaseen. Tämä mahdollisuus pidättelee myös Israelia käyttämästä ydinasettaan. Pandoran lipas voi aueta, jos joku ydinasevaltio siirtyy niiden käyttämiseen.

      Loppuosa kirjoituksesta on entistä puppugeneraattorin tuotosta el täytää hölynpölyä. putleria eivät kiinnosta Suomen ay-liikkeen veroasiat, vaikka hän taatusti inhoakin kaikenlaisia ay-liikkeitä ja kansanliikkeita. Onhan hän äärioikeistolainen fasisti. putler kyllä toteuttaisi toiveitasi siitä, että vapaudet sen jälkeen riippuisivat siitä, kuinka uskollisia ollaan hänelle. Ehkä sellainen yksinvalta on sinusta sitten parempi vaihtoehto kuin suomalainen demokratia. Onneksi edustat tässä promillen murto-osaa suomalaisesta valtaajattelusta, missä demokratiaa edelleen kunnioitetaan.

      • Anonyymi00017

        Joo, ja mietipä sitä, että sinulla ei ole edes puoluediktatuuria, kun on vain aamusta iltaan mielessäsi Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi ja vielä karkausvuotena Kapi!


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Joo, ja mietipä sitä, että sinulla ei ole edes puoluediktatuuria, kun on vain aamusta iltaan mielessäsi Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi ja vielä karkausvuotena Kapi!

        ... Joo, ja tuo Kapi-kommenttini 366:lla Kapilla oli tietenkin kirjoitettu hänelle, jonka kirjoitus tuosta jo ehdittiin poistamaankin...


    • Anonyymi00014

      Suomen keskusta sanoutuu irti kaikesta ydinaseella uhittelusta. 😂

      • Anonyymi00022

        Onko keskustan hallitsemat tilat ydinaseettomia vyöhykkeitä?


    • Anonyymi00018

      Onko Dimalla taas vapaapäivä votkapullon kanssa?

    • Anonyymi00020

      Ihan sama mitä Putin käkättää.

    • Anonyymi00023

      Putte on uhkaillut ja yrittänyt vaikka mitä, mutta sitähän on tehnyt jo vuosia ja se kertoo epätoivosta.

    • Anonyymi00024

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe