Venäjä kehoittaa poistumaan Kiovasta, alkaa rajut pommitukset.
Ydinmateriaalia odotettavissa. Pelätty nyt alkaa. Valko-venäjä tuee alueena mukaan, sinne kuljetettu valtavia määriä hyökkäyskalustoa.
Putin kävi Kiinassa kertomassa, sen puolen hyväksyntä OK. Jos sota leviää Suomeen, Putin vaatii hyvitystä. Täällä ay verolle viimein ay- johtajat liian suurilla palkoillaan, ne palauttaa maksamattomina veroina, ei kommarit voi täällä noin hillua lakoillaan ja 2x ministerin palkoillaan.
Lopun alkua
22
254
Vastaukset
- Anonyymi00001
Lopun alku Putlerille. Pian häneltäkin on ammukset loppu kuten ystävältään Trumplerilta.
- Anonyymi00007
Ei lopu paukut sieltä viimeisin oli nyt 90 ohjusta ja yli 500 gronea, jälki oli pahaa Ukrainassa, Kiovaa myöten. Kiina ja Pohjoiskorea aseistaa myös, kommunistinen Vietnam, iran jne.
Myös uuden-aikainen pelätty ohjus oli mukana jonka voi ydinkärjillä ladata.
Lopettaisin meillä kommunistien ja sosialistien Ayliikkeen, parampaa tilalle.
- Anonyymi00003
Tietäen aloittajan suhtautumisen ay-liikettä kohtaan, niin aloittaja jakaa yhteisen näkemyksen Putinin kanssa.
"Kommentti: Perussuomalaiset hyppäsi Putinin kelkkaan – jopa Karjalan menetys näyttäytyy hyvänä asiana"
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005632649.html
https://www.verkkouutiset.fi/a/psn-mepit-aanestivat-venajan-propagandan-tuomitsemista-vastaan/#72effdc3- Anonyymi00010
AY liike tulee lopettaa, vasemmistolaisten. Kuka järkevä nyt sinne jäsenmaksuja antaakaan jos tietää mihin vasemmistolaiset ne rahat hassaa. Melkoisia Putin narkkareita.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
AY liike tulee lopettaa, vasemmistolaisten. Kuka järkevä nyt sinne jäsenmaksuja antaakaan jos tietää mihin vasemmistolaiset ne rahat hassaa. Melkoisia Putin narkkareita.
Suomi ei ole mikään diktatuuri, jossa lakkauteltaisiin tuosta vaan demokraattiseen yhteiskuntaan kuuluvia yhdistyksiä mielivaltaisesti Mussolinin ja Hitlerin tapaan.
- Anonyymi00004
Anonyymi-ap mitä yrität sanoa? Onko äidinkielesi suomi?
- Anonyymi00009
Anonyymi-ap mitä yrität sanoa? Onko äidinkielesi suomi?
Suomi Ranska Italia Englanti Venäjä
- Anonyymi00006
Että Venäjä hyökkäsi Suomeen, jotta ay-liike saadaan verolle. Sitäkö tarkoitit?
- Anonyymi00011
Et käsitä -ole silloin hiljaa punikki.
- Anonyymi00008
Putin saattaa painaa nappia sodan loppuvaiheessa. Kun järki Putinilta
loppuu, loppuratkaisu voi yllättää. Duuma saattaa viedä Putinilta
napinpainamisoikeuden ja Putin painaa feikkinappia.- Anonyymi00012
Antaa tulla vain Venäjä jos hulluutenne sitä vaatii- Ydinaseet ampukaa koko Maailma Paskaksi -ketä jää jäljelle-EI KETÄÄN- MAAILMAN LOPPU Yhden Sian näköisen Diktaattori-Kääpiön sekoilun lopuksi- MITÄ HELVETTIÄ HYÖKKÄSIT UKRAINAAN- Nyt Uhkailet Ydinaseilla etkö tiedä SE JOKA ALOITTAA YDINSODAN ON HÄVINNYT KAIKILLA MITTAREILLA MITATTUNA- Ukrainan sota on Venäjän tappio ymmärrätkö myös sinun tappiosi koska olet sekopää käytät ydinaseita kun et muuhun pysty- aikasi tässä ajassa käy vähiin jonkun on tehtävä loppu- SINUSTA-
- Anonyymi00021
Eiköhän Putinilla ja Trumpilla ole salkuissaan leikkinappulat. Ei kakaroille tulitikkuja anneta.
Saatat nyt olla poikkeuksellisesti oikeassakin. Aina joku arvaus voi osua oikeaan, sillä näyttähän kellon viisaritkin kaksi kertaa päivässä 12.00.
Venäjä on tosiaan painottamassa nyt Kiovan pommittamista ja merkit Valko-Venäjän suunnalta ovat huolestuttavia. Jos Venäjä hyökkää sieltä käsin, sota laajenee myös Valko-Venäjälle. putlerin toiminta vaikuttaa jo aika epätoivoiselta. Hän yrittää pelottaa ukrainalaiset antautumaan lisäämällä siviislikohteiden pommittamista. Yleensä pelottelun vaikutus on päinvastainen, koska ukrainalaiset kokevat joutuneensa eksistentiaalisen uhan alaisiksi. Tilanne voi kärjistyä sikälikin, että lännen pitää myös alkaa lisätä apuaan Ukrainalle. putlerilta alkavat loppua rahat ja miehet ja luultavasti hän pyrkii hakemaan nyt nopeaa loppua sodalle aloittamalla massiviset hyökkäystoimet siviilikohteita pommittamalla, kun rintamalla ei tule edistystä. Toisaalta putler ymmärtää, että Ukrainan kyky siirtää sotatoimia Venäjälle ja sen suurkaupunkeihin huolestuttaa putleria paljon. Usko, että hän harkitsee myös taktisten ydinaseiden käyttämistä. Häntä pidättelee siinä kuitenkin sekä lännen että Kiinan reaktiot. Kiinakin on asettanut rajan siihen, ettei ydinaseita käytetä. Eli tässä kohdin olet väärässä. Jos Venäjä käyttäisi niitä, maailmassa voisi alkaa laajamittainen ydinasevarustelu, missä kaikki valtiot pyrkisivät hankkimaan oman ydinaseen. Tämä mahdollisuus pidättelee myös Israelia käyttämästä ydinasettaan. Pandoran lipas voi aueta, jos joku ydinasevaltio siirtyy niiden käyttämiseen.
Loppuosa kirjoituksesta on entistä puppugeneraattorin tuotosta el täytää hölynpölyä. putleria eivät kiinnosta Suomen ay-liikkeen veroasiat, vaikka hän taatusti inhoakin kaikenlaisia ay-liikkeitä ja kansanliikkeita. Onhan hän äärioikeistolainen fasisti. putler kyllä toteuttaisi toiveitasi siitä, että vapaudet sen jälkeen riippuisivat siitä, kuinka uskollisia ollaan hänelle. Ehkä sellainen yksinvalta on sinusta sitten parempi vaihtoehto kuin suomalainen demokratia. Onneksi edustat tässä promillen murto-osaa suomalaisesta valtaajattelusta, missä demokratiaa edelleen kunnioitetaan.- Anonyymi00017
Joo, ja mietipä sitä, että sinulla ei ole edes puoluediktatuuria, kun on vain aamusta iltaan mielessäsi Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi ja vielä karkausvuotena Kapi!
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Joo, ja mietipä sitä, että sinulla ei ole edes puoluediktatuuria, kun on vain aamusta iltaan mielessäsi Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi, Kapi ja vielä karkausvuotena Kapi!
... Joo, ja tuo Kapi-kommenttini 366:lla Kapilla oli tietenkin kirjoitettu hänelle, jonka kirjoitus tuosta jo ehdittiin poistamaankin...
- Anonyymi00014
Suomen keskusta sanoutuu irti kaikesta ydinaseella uhittelusta. 😂
- Anonyymi00022
Onko keskustan hallitsemat tilat ydinaseettomia vyöhykkeitä?
- Anonyymi00018
Onko Dimalla taas vapaapäivä votkapullon kanssa?
- Anonyymi00020
Ihan sama mitä Putin käkättää.
- Anonyymi00023
Putte on uhkaillut ja yrittänyt vaikka mitä, mutta sitähän on tehnyt jo vuosia ja se kertoo epätoivosta.
- Anonyymi00024
Jepulis, Dimalla on taas ollut votkapäivä, joten juttu luistaa.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012014080.html
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625