Yhden pojun sota

Anonyymi-ap

Ei täällä mitään aitoja Venäjän trolleja ole. Yksi uskomattoman lapsellinen trolli täyttää palstaa ja karavaani kulkee. Ei pääse millään yli, tiedätte kyllä mistä ja räksyttää puun takaa 24/7, kun ei muuhun pysty. Säälittävä tapaus 😂.

85

500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      onneksi rohkea aloittaja sopii eturintamalle lihaksi sitten kuin tosi paikka tulee koska pystyy ja vaikka mihin ! onnea matkaan

      • Anonyymi00002

        Kyllä sinullekin tehtävä löytyy.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Kyllä sinullekin tehtävä löytyy.

        Mjooo. Thaimaassa on vaikka mitä tekemistä.


      • Anonyymi00064
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Mjooo. Thaimaassa on vaikka mitä tekemistä.

        Mutta ei SINULLE palkallista työtä! Muutamassa viikossa rahat loppuu ja lennät ulos hotellista! Siitä eteenpäin elät ranyapummina kankkua myyden, mikä on toki venäläiselle homppelille sopivaa työtä!


      • Anonyymi00088
        Anonyymi00064 kirjoitti:

        Mutta ei SINULLE palkallista työtä! Muutamassa viikossa rahat loppuu ja lennät ulos hotellista! Siitä eteenpäin elät ranyapummina kankkua myyden, mikä on toki venäläiselle homppelille sopivaa työtä!

        Yrittäjä ei välttämättä maksa itselleen palkkaa.


      • Anonyymi00099
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Mjooo. Thaimaassa on vaikka mitä tekemistä.

        Valkoiset pitäis ajaa Aasiasta ulos!


    • Anonyymi00003

      Taisi joku älähtää? 😮

    • Anonyymi00010

      Elämä ei venäjällä suju muutakuin sotimalla ja tappamalla sekä tapattamalla

      venäjä pyytä naisväkeä synytämään ja rutkasti väkeä tähän tapajaisrulettiin ja näitä riitäis ainan rajattomasti siihen.

      • Anonyymi00022

        Spämmipete havaittu.


      • Anonyymi00061

        Trodellisuudessa paineet katosivat kun liityimme Natoon!👍🤡😅🤣😀😂🇫🇮👍


      • Anonyymi00065

        HeHe! Ei ole kun Venäjä häviää! Ennusmerkit ovat selvät!


    • Anonyymi00011

      Keskustelupalstan idea ei oikein toteudu, kun yksi ja sama suoltaa samaa tuubaa ainakin puolet palstan avauksista ja kirjoituksista. En kuitenkaan syyttäisi tätä yksittäistä henkilöä, vaikka hänen kyllä kannattaisi hakeutua avautumaan oikeaan paikkaan. Mutta sormi kyllä osoittaa palstan moderointiin. Joku ei ole tehtäviensä tasalla.

      • Anonyymi00106
        UUSI

        Keskustelupalstan idea ei oikein toteudu, kun yksi ja sama suoltaa samaa tuubaa ainakin puolet palstan avauksista ja kirjoituksista. En kuitenkaan syyttäisi tätä yksittäistä henkilöä, vaikka hänen kyllä kannattaisi hakeutua avautumaan oikeaan paikkaan. Mutta sormi kyllä osoittaa palstan moderointiin. Joku ei ole tehtäviensä tasalla.

        Näin voidaan sanoa- Venäjä väittää voiton olevan väistämätön – ei ole

        https://www.youtube.com/watch?v=ODvP6GL8d44

        Nyt pitää kysyä Ryssän Trolleilta miksi tällä palstalla riehuvat valeuutisia levittävät +Bonuksena Venäjän maksamat Propaganda You Tube -linkit- älyttömiä väitteitä täysin samaa kaavaa kuin -Moskova TV-


    • Anonyymi00013

      🧩 3. Toistuva häiriökäyttäytyminen

      Se, että:

      sama henkilö tekee suurimman osan avauksista
      ylläpito poistaa viestejä jälkikäteen
      toiminta jatkuu vuosia

      👉 voi nostaa kysymyksen siitä, onko ylläpito:

      reagoinut riittävän tehokkaasti
      käyttänyt kaikkia kohtuullisia keinoja (esim. bannaus, IP-esto, tunnistusrajoitukset)

      • Anonyymi00014

        HeHe 20 vuotta sitten toimittiin noin😂


    • Anonyymi00015

      Tiltujen mielestä keskustelua on kun kirjoittaa venäjän propagandaa. Supo on varoittanut siitä disinformaatiosta.

      • Anonyymi00021

        Spämmipete havaittu.


      • Anonyymi00023

        Hahahaha no kyllähän sinä nyt sen verran tärkeä hemmo olet Suomen turvallisuudelle, että Supo ei resurssejaan säästele tiItun kiinni saamiseksi😂


      • Anonyymi00066

        ” Ei Suomalaisten natovastainen kritiikkkki ole venäjän propagandaa.”

        Et sinä edes ole suomalainen vaan venäläinen homppeli-trolli!


    • Anonyymi00016

      Natossa "sananvapaus" on tiukkaa SENSUURIA. Heh heh heh heh

      • Anonyymi00045

        Miten niin? Ei ole! Suomessa on tällaisia keskustelupapstoja, jossa saa laukaista minkä tahansa mielipiteen!

        Venäjälle ne loistaa poissaolollaan!


        Kiistätkö?


      • Anonyymi00102
        UUSI

        Natossa "sananvapaus" on tiukkaa SENSUURIA. Nato Tiltu vaatii SENSUURIA!


    • Anonyymi00017

      Kirjoittaja ei välttämättä itse tajua kuinka lapselliselta hän vaikuttaa.

      • Anonyymi00020

        Ei tod. Sensuurin lisäämisen vaatiminen on Nato-diktatuuriin kuuluvaa, ei Suomen kaltaiseen demokratiaan.


      • Anonyymi00024

        Hehehe kieltämättä melkoisen lapsellinen aloitus, mutta niinhän sitä sanotaan, että vanhetessaan ihminen muuttuu uudestaan lapseksi😄


      • Anonyymi00035

        Monissa luonnevioissa ihminen käyttäytyy lapsenomaisesti. Suuri vauvakin täyttää huomenna 80 😐.


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Hehehe kieltämättä melkoisen lapsellinen aloitus, mutta niinhän sitä sanotaan, että vanhetessaan ihminen muuttuu uudestaan lapseksi😄

        Ei ole! Olen kantasuomalainen Nato-kannattaja enkä kaipaa minkäänlaista sensuuria!’

        Tiltut onnistuu järestään MUNAAMAAN VAIN ITTENSÄ TROLLAUKSELLAAN!👎🇷🇺🇷🇺🇷🇺👎👍🇫🇮🇫🇮🇫🇮👍


    • Anonyymi00027

      Poju näyttää jatkavan yhtä innokkaasti yhden pojun sotaansa kuin Putinkin.

      • Anonyymi00047

        ” Poju näyttää jatkavan yhtä innokkaasti yhden pojun sotaansa kuin Putinkin.”

        Ja kumpikin täysin vailla menestystä!


    • Anonyymi00029

      Kaksi jaksaa. Putin ja Poju. Ei suju, mutta jatketaan entiseen tyyliin.

    • Anonyymi00030

      Kuulemma Nato ei olisikaan hyvä asia? Ymmärrämme, mutta meidän suomalaisten mielestä se on oikein hyvä asia ♥️.

    • Anonyymi00031

      Niin Ukrainan trollit saa olla niitä nuollaan ja rahoitetaan edelleen vaikka ne pommittaa Suomea mutta ei se mitään kunhan saadaan rahoittaa Ukrainaa

      • Anonyymi00067

        Suomi EI OLE kohdemaa Ukrainalle!


    • Anonyymi00032

      Nato ♥️

    • Anonyymi00033

      moloch_horridus 24/7

    • Anonyymi00034

      Nato ♥️

    • Anonyymi00037

      Pojun elämällä on sisältö. Entä kun idoli tekee tuttavuutta lyhtypylvään kanssa?

    • Anonyymi00038

      Jumala Nato Tiltun tuskaa lisätköön. 😉

      • Anonyymi00039

        Spämmipete havaittu.


      • Anonyymi00062

        Ei kuuntele Jumala venäläistä homppeli-trollia!


      • Anonyymi00068

        Jumala johdattakoon Tiltun lyhtypylvääseen!


      • Anonyymi00079
        Anonyymi00062 kirjoitti:

        Ei kuuntele Jumala venäläistä homppeli-trollia!

        Senkö takia se ei sulle vastaa?


    • Anonyymi00040

      Tuubaa tunkee.

    • Anonyymi00041

      Nato ♥️

      • Nato 💩


      • Anonyymi00098

        Kiinnostaako Natoa A luokan pelastaminen? Ei, vaan olisivat valmiit tuhoamaan vaikka kaikki A luokan siitosuroot, jos suinkin ovat tulossa "vihollisvaltiosta".


    • Anonyymi00043

      Russot eivät pysty peittämään harmistustaan, että Suomi livahti Natoon 🙂

      • Anonyymi00048

        KYLLÄ NATOON LIITTYMINEN OLI HYVÄ PÄÄTÖS JA ARVAATKO LAINKAAN TILTU MIKÄ ON SEN PARAS TODISTE?

        SINÄ ITSE!

        LÄHES PÄIVITTÄIN HARMITTELET PÄÄTÖSTÄ JA ANELET MEITÄ SITÄ PERUMAAN!

        JA KUN ME KAIKKI TIEDÄMME, ETTET TILTUNA TOIVO SUOMELLE MITÄÄN HYVÄÄ VAAN PAHINTA MAHDOLLISTA NIIN JUURI SIKSI LIITTYMINEN SINUA KORPEAA SUUNNATTOMASTI!


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        KYLLÄ NATOON LIITTYMINEN OLI HYVÄ PÄÄTÖS JA ARVAATKO LAINKAAN TILTU MIKÄ ON SEN PARAS TODISTE?

        SINÄ ITSE!

        LÄHES PÄIVITTÄIN HARMITTELET PÄÄTÖSTÄ JA ANELET MEITÄ SITÄ PERUMAAN!

        JA KUN ME KAIKKI TIEDÄMME, ETTET TILTUNA TOIVO SUOMELLE MITÄÄN HYVÄÄ VAAN PAHINTA MAHDOLLISTA NIIN JUURI SIKSI LIITTYMINEN SINUA KORPEAA SUUNNATTOMASTI!

        😊😊😊 oikea tulkinta 😊😊😊


      • Anonyymi00058
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        KYLLÄ NATOON LIITTYMINEN OLI HYVÄ PÄÄTÖS JA ARVAATKO LAINKAAN TILTU MIKÄ ON SEN PARAS TODISTE?

        SINÄ ITSE!

        LÄHES PÄIVITTÄIN HARMITTELET PÄÄTÖSTÄ JA ANELET MEITÄ SITÄ PERUMAAN!

        JA KUN ME KAIKKI TIEDÄMME, ETTET TILTUNA TOIVO SUOMELLE MITÄÄN HYVÄÄ VAAN PAHINTA MAHDOLLISTA NIIN JUURI SIKSI LIITTYMINEN SINUA KORPEAA SUUNNATTOMASTI!

        Nato Tiltu haluaa luulotella edelleen että on ollut päättämässä Suomen Natoon liittämisessä. Niin ei kuitenkaan todellisuudessa ole.


      • Anonyymi00069
        Anonyymi00058 kirjoitti:

        Nato Tiltu haluaa luulotella edelleen että on ollut päättämässä Suomen Natoon liittämisessä. Niin ei kuitenkaan todellisuudessa ole.

        ” Nato Tiltu haluaa luulotella edelleen että on ollut päättämässä Suomen Natoon liittämisessä.”

        Kyllä on! Äänestin, ja osaltani vaikutin Natoon liittymisen hyväksyneen Eduskunnan kokoonpanoon!

        Suomessa Eduskunta on virallinen päättävä elin!


      • Anonyymi00074
        Anonyymi00069 kirjoitti:

        ” Nato Tiltu haluaa luulotella edelleen että on ollut päättämässä Suomen Natoon liittämisessä.”

        Kyllä on! Äänestin, ja osaltani vaikutin Natoon liittymisen hyväksyneen Eduskunnan kokoonpanoon!

        Suomessa Eduskunta on virallinen päättävä elin!

        Elin - member - mulkku dick ...


      • Anonyymi00096
        Anonyymi00069 kirjoitti:

        ” Nato Tiltu haluaa luulotella edelleen että on ollut päättämässä Suomen Natoon liittämisessä.”

        Kyllä on! Äänestin, ja osaltani vaikutin Natoon liittymisen hyväksyneen Eduskunnan kokoonpanoon!

        Suomessa Eduskunta on virallinen päättävä elin!

        Pakkohan valtakunnan kannattajan on kumarruttava herransa edessä...


      • Anonyymi00097
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        KYLLÄ NATOON LIITTYMINEN OLI HYVÄ PÄÄTÖS JA ARVAATKO LAINKAAN TILTU MIKÄ ON SEN PARAS TODISTE?

        SINÄ ITSE!

        LÄHES PÄIVITTÄIN HARMITTELET PÄÄTÖSTÄ JA ANELET MEITÄ SITÄ PERUMAAN!

        JA KUN ME KAIKKI TIEDÄMME, ETTET TILTUNA TOIVO SUOMELLE MITÄÄN HYVÄÄ VAAN PAHINTA MAHDOLLISTA NIIN JUURI SIKSI LIITTYMINEN SINUA KORPEAA SUUNNATTOMASTI!

        Toi ukko ei ole terve.


      • Anonyymi00107
        UUSI
        Anonyymi00058 kirjoitti:

        Nato Tiltu haluaa luulotella edelleen että on ollut päättämässä Suomen Natoon liittämisessä. Niin ei kuitenkaan todellisuudessa ole.

        Nato Tiltu haluaa luulotella edelleen että on ollut päättämässä Suomen Natoon liittämisessä. Niin ei kuitenkaan todellisuudessa ole.

        Putin on Naton paras myyntimies- Venäjän Diktaattori saa omalla hulluudellaan kaikki rajanaapurinsa liittymään Natoon- Thank`s Kääpiö 👍 Nato ei houkuttele tai pakota liittymään-Mutta kääpiö onkin mahtava Tsaari joka todella pystyy kenet tahansa suorastaan pakottaa liittymään Natoon- Thank`s Kreml 👍 Taistelette hyvän asian puolesta ja kaikista parasta vahvistatte Natoa -Thank`s Gerasimov-Lavrov -Peskov... 👍


    • Anonyymi00050

      Mikä on Nato Tiltu?

      "Nato Tiltu" on yleisnimitys tai nettitermi, jota käytetään keskustelupalstoilla, kuten Vauva.fi ja Suomi24:ssä, nimettömistä tai nimimerkillisistä kirjoittajista.
      Termillä viitataan provosoiviin tai valheellisiin avauksiin, joiden tarkoituksena on usein vain lietsoa riitaa, ärsyttää ja levittää tarkoituksellista disinformaatiota naapurimaastamme venäjästä.

    • Anonyymi00053

      Missä Nato Tiltu oli silloin kun järkeä jaettiin?

      Sitten ku Nato Tiltu on jo kuollut niin Post-Nord tai Fedex lähettää saaapumis ilmoituksen Nato Tiltulle ja kertoo siinä Tullin avaaman toimituksen saapumisesta, ryyditettynä uhkauksella, että jos ei vastaanottajaa tavoiteta, niin toimitus palautetaan lähettäjälle.

      Tämä kaikki tapahtuisi luonnollisesti siis ns. POSTUUMISTI.

      No Tulli avasi lähetyksen, koska se vaikutti epäilyttävältä ja ympäristö saasteelta. Tulli laboratorio ei kuitenkaan löytänyt rajat ylittävää saate päästöä ja lähetyksen päätettiin antaa jatkaa matkaa, tosin ennakoiden että JOS nyt lähetetty järki joskus liitettäisiin vastaanottavaan Nato Tiltuun, niin siitä koituisi megalomaaninen universaalinen ympäristö katastrofi.

      Onneksi Nato Tiltu oli kipee just sillon ku järkeä jaettiin.

      • Anonyymi00055

        Spämmipete havaittu.


      • Anonyymi00070

        Venäläisen Tiltun AINOA LOHTU on mielikuvitus ja hatusta sepitetyt jutut!

        TODELLISUUTTA hän ei halua kohdata!


      • Anonyymi00072
        Anonyymi00070 kirjoitti:

        Venäläisen Tiltun AINOA LOHTU on mielikuvitus ja hatusta sepitetyt jutut!

        TODELLISUUTTA hän ei halua kohdata!

        Natussa oli ainekset hyvään Nato Tiltu vastaiseen iskuun?


      • Anonyymi00077
        Anonyymi00072 kirjoitti:

        Natussa oli ainekset hyvään Nato Tiltu vastaiseen iskuun?

        Spämmipete havaittu.


    • Anonyymi00078

      Koulukiusaamisella on pitkäaikaiset seuraukset.

      • Anonyymi00095

        Puhu hallitukselle, etteivät anna vihollisluonteiden joutua tekemisiin toistensa kanssa.


    • Anonyymi00083

      Monet koulukiusatut oirehtivat. Nettikosto on yksi tapa purkaa traumojaan. Jos siihen vielä yhdistyy oma paha epäonnistuminen, niin käytevoimaa riittää 7/24 😐.

    • Anonyymi00084

      Koulukiusaaminen jättää rumat jäljet. Traumatisoituneet voivat oireilla vakavasti koko ikänsä. Surullista seurattavaa 🥺.

      • Anonyymi00094

        Muttet ole valmis ajamaan asiaa, että ihmisen luonteesta otettaisi selvää niin, etteivät toisilleen sopimattomat luonteet törmäisi?


    • Anonyymi00085

      Venäläiset nimittelee Putinia hoitokodin asukkaaksi, sellaiseksi dementoituneeksi ukkeliksi.
      Hirviö myös aika käytetty nimitys venäläisten keskuudessa.

      • Anonyymi00086

        Kumpi on oikein?


      • Anonyymi00093

        Ja väitteisiinhän ei tarvita linkkejä, mikä todistaa Suomen olevan noitavainoille altis.


      • Anonyymi00104
        UUSI

        Silläkään te Nato Tiltut ette ukrainan typerää sotaanne voita.


    • Anonyymi00087

      🤔🤔🤔

    • Anonyymi00089

      Poju on kovasti aktiivinen. Eikö kesällä kannattaisi välillä käydä ulkonakin?

      • Anonyymi00103
        UUSI

        Nato Tiltun kiusaamista ei voita mikään muu aktiviteetti. 😉


    • Anonyymi00090

      Ilmeisesti ei. Pelkää hyttysiä? 😂

    • Anonyymi00091

      Pojun jutut kertoo, että tuuletus ei olisi pahasta.

    • Anonyymi00092

      Kuten tällä palstalla on hoettu ja ivattu, että käyttääkö Venäjällä olevat trollit prikettejä kaminassaan. Ei ole ennen nähty niin paljon puujunia Suomessa. Mitä tällä palstalla nauretaan Venäjästä, tulee koitumaan Suomelle.

      • Anonyymi00101
        UUSI

        😂😂😂 kun russohenkinen alkaa vihjailla ja uhkailla, niin tietää, ettei enää keksi mitään muuta. Pikku russakalle voisi kuitenkin muistuttaa, että Suomi on maailman ehdottomasti suurimman ja voimakkaimman puolustusliitto NATO:n eliittijäsen.

        Vertailukohteeksi voimme ottaa pullistelevan ja päätään aukovan mahtavan ja voittamattoman Venäjänmaan. Todellakin voittamattoman, pieni kolmen päivän erikoisoperaatio on yhä kesken jo viidettä vuotta. Ryssivät.

        Eli olisiko taas vuoro 🥱 vetäistä ydinkortti pöytään? 🥱. Paha ongelma on vain, kun mikään ei tehoa. Emme pelkää kehitysmaa Venäjässä mitään muuta kuin sen täydellistä romahtamista ja rääsyläisjoukkojen massavaellusta kohti ihmiskuntaa almuja anomaan 😂.


    • Anonyymi00105
      UUSI

      Poju joutuu ihan yksin vetämään propagandaansa. Mutta kyllä hän sen tekeekin. Määrä, ei laatu. Taattua russoa 🙂.

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe