Ei täällä mitään aitoja Venäjän trolleja ole. Yksi uskomattoman lapsellinen trolli täyttää palstaa ja karavaani kulkee. Ei pääse millään yli, tiedätte kyllä mistä ja räksyttää puun takaa 24/7, kun ei muuhun pysty. Säälittävä tapaus 😂.
Yhden pojun sota
83
495
Vastaukset
- Anonyymi00001
onneksi rohkea aloittaja sopii eturintamalle lihaksi sitten kuin tosi paikka tulee koska pystyy ja vaikka mihin ! onnea matkaan
- Anonyymi00002
Kyllä sinullekin tehtävä löytyy.
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kyllä sinullekin tehtävä löytyy.
Mjooo. Thaimaassa on vaikka mitä tekemistä.
- Anonyymi00064
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mjooo. Thaimaassa on vaikka mitä tekemistä.
Mutta ei SINULLE palkallista työtä! Muutamassa viikossa rahat loppuu ja lennät ulos hotellista! Siitä eteenpäin elät ranyapummina kankkua myyden, mikä on toki venäläiselle homppelille sopivaa työtä!
- Anonyymi00088
Anonyymi00064 kirjoitti:
Mutta ei SINULLE palkallista työtä! Muutamassa viikossa rahat loppuu ja lennät ulos hotellista! Siitä eteenpäin elät ranyapummina kankkua myyden, mikä on toki venäläiselle homppelille sopivaa työtä!
Yrittäjä ei välttämättä maksa itselleen palkkaa.
- Anonyymi00099
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mjooo. Thaimaassa on vaikka mitä tekemistä.
Valkoiset pitäis ajaa Aasiasta ulos!
- Anonyymi00003
Taisi joku älähtää? 😮
- Anonyymi00010
Elämä ei venäjällä suju muutakuin sotimalla ja tappamalla sekä tapattamalla
venäjä pyytä naisväkeä synytämään ja rutkasti väkeä tähän tapajaisrulettiin ja näitä riitäis ainan rajattomasti siihen.- Anonyymi00022
Spämmipete havaittu.
- Anonyymi00061
Trodellisuudessa paineet katosivat kun liityimme Natoon!👍🤡😅🤣😀😂🇫🇮👍
- Anonyymi00065
HeHe! Ei ole kun Venäjä häviää! Ennusmerkit ovat selvät!
- Anonyymi00011
Keskustelupalstan idea ei oikein toteudu, kun yksi ja sama suoltaa samaa tuubaa ainakin puolet palstan avauksista ja kirjoituksista. En kuitenkaan syyttäisi tätä yksittäistä henkilöä, vaikka hänen kyllä kannattaisi hakeutua avautumaan oikeaan paikkaan. Mutta sormi kyllä osoittaa palstan moderointiin. Joku ei ole tehtäviensä tasalla.
- Anonyymi00013
🧩 3. Toistuva häiriökäyttäytyminen
Se, että:
sama henkilö tekee suurimman osan avauksista
ylläpito poistaa viestejä jälkikäteen
toiminta jatkuu vuosia
👉 voi nostaa kysymyksen siitä, onko ylläpito:
reagoinut riittävän tehokkaasti
käyttänyt kaikkia kohtuullisia keinoja (esim. bannaus, IP-esto, tunnistusrajoitukset)- Anonyymi00014
HeHe 20 vuotta sitten toimittiin noin😂
- Anonyymi00015
Tiltujen mielestä keskustelua on kun kirjoittaa venäjän propagandaa. Supo on varoittanut siitä disinformaatiosta.
- Anonyymi00021
Spämmipete havaittu.
- Anonyymi00023
Hahahaha no kyllähän sinä nyt sen verran tärkeä hemmo olet Suomen turvallisuudelle, että Supo ei resurssejaan säästele tiItun kiinni saamiseksi😂
- Anonyymi00066
” Ei Suomalaisten natovastainen kritiikkkki ole venäjän propagandaa.”
Et sinä edes ole suomalainen vaan venäläinen homppeli-trolli!
- Anonyymi00016
Natossa "sananvapaus" on tiukkaa SENSUURIA. Heh heh heh heh
- Anonyymi00045
Miten niin? Ei ole! Suomessa on tällaisia keskustelupapstoja, jossa saa laukaista minkä tahansa mielipiteen!
Venäjälle ne loistaa poissaolollaan!
Kiistätkö? - Anonyymi00102UUSI
Natossa "sananvapaus" on tiukkaa SENSUURIA. Nato Tiltu vaatii SENSUURIA!
- Anonyymi00017
Kirjoittaja ei välttämättä itse tajua kuinka lapselliselta hän vaikuttaa.
- Anonyymi00020
Ei tod. Sensuurin lisäämisen vaatiminen on Nato-diktatuuriin kuuluvaa, ei Suomen kaltaiseen demokratiaan.
- Anonyymi00024
Hehehe kieltämättä melkoisen lapsellinen aloitus, mutta niinhän sitä sanotaan, että vanhetessaan ihminen muuttuu uudestaan lapseksi😄
- Anonyymi00035
Monissa luonnevioissa ihminen käyttäytyy lapsenomaisesti. Suuri vauvakin täyttää huomenna 80 😐.
- Anonyymi00046
Anonyymi00024 kirjoitti:
Hehehe kieltämättä melkoisen lapsellinen aloitus, mutta niinhän sitä sanotaan, että vanhetessaan ihminen muuttuu uudestaan lapseksi😄
Ei ole! Olen kantasuomalainen Nato-kannattaja enkä kaipaa minkäänlaista sensuuria!’
Tiltut onnistuu järestään MUNAAMAAN VAIN ITTENSÄ TROLLAUKSELLAAN!👎🇷🇺🇷🇺🇷🇺👎👍🇫🇮🇫🇮🇫🇮👍
- Anonyymi00027
Poju näyttää jatkavan yhtä innokkaasti yhden pojun sotaansa kuin Putinkin.
- Anonyymi00047
” Poju näyttää jatkavan yhtä innokkaasti yhden pojun sotaansa kuin Putinkin.”
Ja kumpikin täysin vailla menestystä!
- Anonyymi00029
Kaksi jaksaa. Putin ja Poju. Ei suju, mutta jatketaan entiseen tyyliin.
- Anonyymi00030
Kuulemma Nato ei olisikaan hyvä asia? Ymmärrämme, mutta meidän suomalaisten mielestä se on oikein hyvä asia ♥️.
- Anonyymi00031
Niin Ukrainan trollit saa olla niitä nuollaan ja rahoitetaan edelleen vaikka ne pommittaa Suomea mutta ei se mitään kunhan saadaan rahoittaa Ukrainaa
- Anonyymi00067
Suomi EI OLE kohdemaa Ukrainalle!
- Anonyymi00032
Nato ♥️
- Anonyymi00033
moloch_horridus 24/7
- Anonyymi00034
Nato ♥️
- Anonyymi00037
Pojun elämällä on sisältö. Entä kun idoli tekee tuttavuutta lyhtypylvään kanssa?
- Anonyymi00038
Jumala Nato Tiltun tuskaa lisätköön. 😉
- Anonyymi00039
Spämmipete havaittu.
- Anonyymi00062
Ei kuuntele Jumala venäläistä homppeli-trollia!
- Anonyymi00068
Jumala johdattakoon Tiltun lyhtypylvääseen!
- Anonyymi00079
Anonyymi00062 kirjoitti:
Ei kuuntele Jumala venäläistä homppeli-trollia!
Senkö takia se ei sulle vastaa?
- Anonyymi00040
Tuubaa tunkee.
- Anonyymi00041
Nato ♥️
- Anonyymi00098
Kiinnostaako Natoa A luokan pelastaminen? Ei, vaan olisivat valmiit tuhoamaan vaikka kaikki A luokan siitosuroot, jos suinkin ovat tulossa "vihollisvaltiosta".
- Anonyymi00043
Russot eivät pysty peittämään harmistustaan, että Suomi livahti Natoon 🙂
- Anonyymi00048
KYLLÄ NATOON LIITTYMINEN OLI HYVÄ PÄÄTÖS JA ARVAATKO LAINKAAN TILTU MIKÄ ON SEN PARAS TODISTE?
SINÄ ITSE!
LÄHES PÄIVITTÄIN HARMITTELET PÄÄTÖSTÄ JA ANELET MEITÄ SITÄ PERUMAAN!
JA KUN ME KAIKKI TIEDÄMME, ETTET TILTUNA TOIVO SUOMELLE MITÄÄN HYVÄÄ VAAN PAHINTA MAHDOLLISTA NIIN JUURI SIKSI LIITTYMINEN SINUA KORPEAA SUUNNATTOMASTI! - Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
KYLLÄ NATOON LIITTYMINEN OLI HYVÄ PÄÄTÖS JA ARVAATKO LAINKAAN TILTU MIKÄ ON SEN PARAS TODISTE?
SINÄ ITSE!
LÄHES PÄIVITTÄIN HARMITTELET PÄÄTÖSTÄ JA ANELET MEITÄ SITÄ PERUMAAN!
JA KUN ME KAIKKI TIEDÄMME, ETTET TILTUNA TOIVO SUOMELLE MITÄÄN HYVÄÄ VAAN PAHINTA MAHDOLLISTA NIIN JUURI SIKSI LIITTYMINEN SINUA KORPEAA SUUNNATTOMASTI!😊😊😊 oikea tulkinta 😊😊😊
- Anonyymi00058
Anonyymi00048 kirjoitti:
KYLLÄ NATOON LIITTYMINEN OLI HYVÄ PÄÄTÖS JA ARVAATKO LAINKAAN TILTU MIKÄ ON SEN PARAS TODISTE?
SINÄ ITSE!
LÄHES PÄIVITTÄIN HARMITTELET PÄÄTÖSTÄ JA ANELET MEITÄ SITÄ PERUMAAN!
JA KUN ME KAIKKI TIEDÄMME, ETTET TILTUNA TOIVO SUOMELLE MITÄÄN HYVÄÄ VAAN PAHINTA MAHDOLLISTA NIIN JUURI SIKSI LIITTYMINEN SINUA KORPEAA SUUNNATTOMASTI!Nato Tiltu haluaa luulotella edelleen että on ollut päättämässä Suomen Natoon liittämisessä. Niin ei kuitenkaan todellisuudessa ole.
- Anonyymi00069
Anonyymi00058 kirjoitti:
Nato Tiltu haluaa luulotella edelleen että on ollut päättämässä Suomen Natoon liittämisessä. Niin ei kuitenkaan todellisuudessa ole.
” Nato Tiltu haluaa luulotella edelleen että on ollut päättämässä Suomen Natoon liittämisessä.”
Kyllä on! Äänestin, ja osaltani vaikutin Natoon liittymisen hyväksyneen Eduskunnan kokoonpanoon!
Suomessa Eduskunta on virallinen päättävä elin! - Anonyymi00074
Anonyymi00069 kirjoitti:
” Nato Tiltu haluaa luulotella edelleen että on ollut päättämässä Suomen Natoon liittämisessä.”
Kyllä on! Äänestin, ja osaltani vaikutin Natoon liittymisen hyväksyneen Eduskunnan kokoonpanoon!
Suomessa Eduskunta on virallinen päättävä elin!Elin - member - mulkku dick ...
- Anonyymi00096
Anonyymi00069 kirjoitti:
” Nato Tiltu haluaa luulotella edelleen että on ollut päättämässä Suomen Natoon liittämisessä.”
Kyllä on! Äänestin, ja osaltani vaikutin Natoon liittymisen hyväksyneen Eduskunnan kokoonpanoon!
Suomessa Eduskunta on virallinen päättävä elin!Pakkohan valtakunnan kannattajan on kumarruttava herransa edessä...
- Anonyymi00097
Anonyymi00048 kirjoitti:
KYLLÄ NATOON LIITTYMINEN OLI HYVÄ PÄÄTÖS JA ARVAATKO LAINKAAN TILTU MIKÄ ON SEN PARAS TODISTE?
SINÄ ITSE!
LÄHES PÄIVITTÄIN HARMITTELET PÄÄTÖSTÄ JA ANELET MEITÄ SITÄ PERUMAAN!
JA KUN ME KAIKKI TIEDÄMME, ETTET TILTUNA TOIVO SUOMELLE MITÄÄN HYVÄÄ VAAN PAHINTA MAHDOLLISTA NIIN JUURI SIKSI LIITTYMINEN SINUA KORPEAA SUUNNATTOMASTI!Toi ukko ei ole terve.
- Anonyymi00050
Mikä on Nato Tiltu?
"Nato Tiltu" on yleisnimitys tai nettitermi, jota käytetään keskustelupalstoilla, kuten Vauva.fi ja Suomi24:ssä, nimettömistä tai nimimerkillisistä kirjoittajista.
Termillä viitataan provosoiviin tai valheellisiin avauksiin, joiden tarkoituksena on usein vain lietsoa riitaa, ärsyttää ja levittää tarkoituksellista disinformaatiota naapurimaastamme venäjästä.- Anonyymi00053
Spämmipete havaittu.
- Anonyymi00053
Missä Nato Tiltu oli silloin kun järkeä jaettiin?
Sitten ku Nato Tiltu on jo kuollut niin Post-Nord tai Fedex lähettää saaapumis ilmoituksen Nato Tiltulle ja kertoo siinä Tullin avaaman toimituksen saapumisesta, ryyditettynä uhkauksella, että jos ei vastaanottajaa tavoiteta, niin toimitus palautetaan lähettäjälle.
Tämä kaikki tapahtuisi luonnollisesti siis ns. POSTUUMISTI.
No Tulli avasi lähetyksen, koska se vaikutti epäilyttävältä ja ympäristö saasteelta. Tulli laboratorio ei kuitenkaan löytänyt rajat ylittävää saate päästöä ja lähetyksen päätettiin antaa jatkaa matkaa, tosin ennakoiden että JOS nyt lähetetty järki joskus liitettäisiin vastaanottavaan Nato Tiltuun, niin siitä koituisi megalomaaninen universaalinen ympäristö katastrofi.
Onneksi Nato Tiltu oli kipee just sillon ku järkeä jaettiin.- Anonyymi00055
Spämmipete havaittu.
- Anonyymi00070
Venäläisen Tiltun AINOA LOHTU on mielikuvitus ja hatusta sepitetyt jutut!
TODELLISUUTTA hän ei halua kohdata! - Anonyymi00072
Anonyymi00070 kirjoitti:
Venäläisen Tiltun AINOA LOHTU on mielikuvitus ja hatusta sepitetyt jutut!
TODELLISUUTTA hän ei halua kohdata!Natussa oli ainekset hyvään Nato Tiltu vastaiseen iskuun?
- Anonyymi00077
Anonyymi00072 kirjoitti:
Natussa oli ainekset hyvään Nato Tiltu vastaiseen iskuun?
Spämmipete havaittu.
- Anonyymi00078
Koulukiusaamisella on pitkäaikaiset seuraukset.
- Anonyymi00095
Puhu hallitukselle, etteivät anna vihollisluonteiden joutua tekemisiin toistensa kanssa.
- Anonyymi00083
Monet koulukiusatut oirehtivat. Nettikosto on yksi tapa purkaa traumojaan. Jos siihen vielä yhdistyy oma paha epäonnistuminen, niin käytevoimaa riittää 7/24 😐.
- Anonyymi00084
Koulukiusaaminen jättää rumat jäljet. Traumatisoituneet voivat oireilla vakavasti koko ikänsä. Surullista seurattavaa 🥺.
- Anonyymi00094
Muttet ole valmis ajamaan asiaa, että ihmisen luonteesta otettaisi selvää niin, etteivät toisilleen sopimattomat luonteet törmäisi?
- Anonyymi00085
Venäläiset nimittelee Putinia hoitokodin asukkaaksi, sellaiseksi dementoituneeksi ukkeliksi.
Hirviö myös aika käytetty nimitys venäläisten keskuudessa.- Anonyymi00086
Kumpi on oikein?
- Anonyymi00093
Ja väitteisiinhän ei tarvita linkkejä, mikä todistaa Suomen olevan noitavainoille altis.
- Anonyymi00104UUSI
Silläkään te Nato Tiltut ette ukrainan typerää sotaanne voita.
- Anonyymi00087
🤔🤔🤔
- Anonyymi00089
Poju on kovasti aktiivinen. Eikö kesällä kannattaisi välillä käydä ulkonakin?
- Anonyymi00103UUSI
Nato Tiltun kiusaamista ei voita mikään muu aktiviteetti. 😉
- Anonyymi00090
Ilmeisesti ei. Pelkää hyttysiä? 😂
- Anonyymi00091
Pojun jutut kertoo, että tuuletus ei olisi pahasta.
- Anonyymi00092
Kuten tällä palstalla on hoettu ja ivattu, että käyttääkö Venäjällä olevat trollit prikettejä kaminassaan. Ei ole ennen nähty niin paljon puujunia Suomessa. Mitä tällä palstalla nauretaan Venäjästä, tulee koitumaan Suomelle.
- Anonyymi00101UUSI
😂😂😂 kun russohenkinen alkaa vihjailla ja uhkailla, niin tietää, ettei enää keksi mitään muuta. Pikku russakalle voisi kuitenkin muistuttaa, että Suomi on maailman ehdottomasti suurimman ja voimakkaimman puolustusliitto NATO:n eliittijäsen.
Vertailukohteeksi voimme ottaa pullistelevan ja päätään aukovan mahtavan ja voittamattoman Venäjänmaan. Todellakin voittamattoman, pieni kolmen päivän erikoisoperaatio on yhä kesken jo viidettä vuotta. Ryssivät.
Eli olisiko taas vuoro 🥱 vetäistä ydinkortti pöytään? 🥱. Paha ongelma on vain, kun mikään ei tehoa. Emme pelkää kehitysmaa Venäjässä mitään muuta kuin sen täydellistä romahtamista ja rääsyläisjoukkojen massavaellusta kohti ihmiskuntaa almuja anomaan 😂.
- Anonyymi00105UUSI
Poju joutuu ihan yksin vetämään propagandaansa. Mutta kyllä hän sen tekeekin. Määrä, ei laatu. Taattua russoa 🙂.
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673