Syy Ukrainan tukemiseen on lapset, kyllä, Ukrainasta tuli ennen sotaa EU:n lapsitehdas, josta EU:n rikkaat sai ostaa itselleen lapsia. Ukrainalaisnaiset tekee lapsia työkseen ja tekee isoa tiliä.
Rikkaat saa lapsia joissa tuskin on omaa dna:ta, mitä he semmoisella tekevät? Ymmärrän vielä orpolapset, jotka sijoitetaan perheeseen koska he tarvitsevat sellaisen, mutta että lapsia jopa tehtaillaan niin se on jo sairasta.
Suomessa lapsien synnyttäminen rahasta on laitonta. Mutta mistä Ville Niinistön lapsi putkahti, ettei vaan Ukrainasta, tätä tutkin lisää kun tältä vaikuttaa jo löydetyn perusteella.
Voiko siis suomessa kielletyn asian kiertää Ukrainan avulla?
Nyt se paljastui - Ukraina on EUn lapsitehdas
23
155
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kerro tuosta Ville Niinistön tapauksesta lisää.
- Anonyymi00003UUSI
Suomen laki estää Hennariikka ja Ville Niinistöä saamasta ehkä koskaan yhteistä lasta: ”Kuka tämän arvovalinnan on tehnyt?”
Oikeusministeriö on julkaissut tiistaina uuden selvityksen ei-kaupallisen sijaissynnytyksen sallimisesta. Sijaissynnytys on ollut Suomessa kiellettyä toistakymmentä vuotta.
4.4.2023
https://yle.fi/a/74-20021106
Nyt heillä on yhteinen lapsi, 2 kuukautta etuajassa syntynyt :)
14.9.2023
https://yle.fi/a/74-20050107
Siis 4. huhtikuuta 2023 ei ollut toivoakaan yhteisestä lapsesta, mutta jo syyskuussa heillä oli 2 kuukautta etuajassa syntynyt yhteinen lapsi, itse laskin, että heidän lapsi syntyi 3 kuukautta etuajassa jos lehtijuttuihin on uskominen, laske itse tossa on päivämäärät. - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Suomen laki estää Hennariikka ja Ville Niinistöä saamasta ehkä koskaan yhteistä lasta: ”Kuka tämän arvovalinnan on tehnyt?”
Oikeusministeriö on julkaissut tiistaina uuden selvityksen ei-kaupallisen sijaissynnytyksen sallimisesta. Sijaissynnytys on ollut Suomessa kiellettyä toistakymmentä vuotta.
4.4.2023
https://yle.fi/a/74-20021106
Nyt heillä on yhteinen lapsi, 2 kuukautta etuajassa syntynyt :)
14.9.2023
https://yle.fi/a/74-20050107
Siis 4. huhtikuuta 2023 ei ollut toivoakaan yhteisestä lapsesta, mutta jo syyskuussa heillä oli 2 kuukautta etuajassa syntynyt yhteinen lapsi, itse laskin, että heidän lapsi syntyi 3 kuukautta etuajassa jos lehtijuttuihin on uskominen, laske itse tossa on päivämäärät."Suomen laki estää Hennariikka ja Ville Niinistöä saamasta ehkä koskaan yhteistä lasta"
Mikä laki? Miksi? - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
"Suomen laki estää Hennariikka ja Ville Niinistöä saamasta ehkä koskaan yhteistä lasta"
Mikä laki? Miksi?Hitto kun te ette itse viitsi lukea, sehän oli tossa 4.4.2023 Ulen uutisessa, no mä autan sua lukemaan, lue tästä:
"Sijaissynnytys kiellettiin hedelmöityshoitolain yhteydessä
Sijaissynnytykseen tähtäävien hedelmöityshoitojen antaminen kiellettiin Suomessa vuonna 2007 samaan aikaan kun voimaan tuli uusi hedelmöityshoitolaki, joka mahdollisti muun muassa itsellisten naisten ja naisparien hedelmöityshoidot." - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Hitto kun te ette itse viitsi lukea, sehän oli tossa 4.4.2023 Ulen uutisessa, no mä autan sua lukemaan, lue tästä:
"Sijaissynnytys kiellettiin hedelmöityshoitolain yhteydessä
Sijaissynnytykseen tähtäävien hedelmöityshoitojen antaminen kiellettiin Suomessa vuonna 2007 samaan aikaan kun voimaan tuli uusi hedelmöityshoitolaki, joka mahdollisti muun muassa itsellisten naisten ja naisparien hedelmöityshoidot."Niin ja ei asia ole uusi, lakia kierretään räikeästi näin:
"Sijaissynnytyksiä mahdollistaneet maat ovat nyt sodassa
Jo toistakymmentä vuotta sijaissynnyttäjää tarvinneet suomalaiset ovat käyneet yksityisten klinikoiden asiakkaina Venäjällä, Valko-Venäjällä ja Ukrainassa, kerrotaan Lapsettomien yhdistys Simpukasta ja Pelastakaa Lapset -järjestöstä."
- Anonyymi00002UUSI
Ukrainan täytyy olla euroopan ja usan eliitille jonkinlainen veroparatiisi asioissa, jotka muualla on kielletty, ei muuten suojeltais niin kiihkeästi Itä-Ukrainan alueita, jotka voisi ihan hyvin kuulua Venäjälle, Zelenskyi vaan on päättänyt ettei luovu alueista joissa Ukraina sortaa venäläisväestöä ja kiristää muuta maailmaa lapsitehtaiden ja muiden "palveluiden" avulla.
- Anonyymi00019UUSI
Lapsitehtailu tuo rahaa Zelenskyn sotakassaan kuten öljy Venäjän.
- Anonyymi00004UUSI
Nytkö tuon tiesit? Tuo oli jo aikoja sitten tiedossa oleva asia.
- Anonyymi00006UUSI
Äläs kuule vähättele, minä todennäköisesti tiedän asioita joista sinä et ole ikinä kuullutkaan, luuletko, että kaikki tietää samat asiat kuin sinä, taidat olla vähän tyhmä.
- Anonyymi00005UUSI
Jännä toi niinistön tapaus, heti kun asia koskee poliitikkoa itseään, ollaan jo muuttamassa suomen lakeja! Ja kun laki ei heti muutu niin kierretään sitä?
Kyllä toi jo haisee, että huhtikuussa ei ole toivoakaan omasta yhteisestä lapsesta ja syyskuussa syntyy 6 kuukauden ikäinen keskonen ilmeisesti täysin terveenä 4 kiloisena potrana poikana.- Anonyymi00017UUSI
Heinäkuussa raskaus oli jo pitkällä, mutta ei kerrottu kuinka pitkällä :)
- Anonyymi00008UUSI
Ukrainalaisille annettiin kauhea kohtalo kun heidät pantiin toteuttamaan globalistien tavoitteita. Ja kaikkea on tehty vapauden, demokratian, kaikkien hyvien läntisten arvojen nimissä todellisuuden ollessa sellainen, että siellä toimi bioligsen sodankäynnin laboratorioita, lapsifarmeja, elinkauppaa.
Ukrainasta tehtiin sinne asetetun korruptoituneen valehallinnon kautta kolonia, hirveämpi Belgian Kongoa, jota on riistetty ja käytetty julmasti geopolitiikan tavoitteissa ja väestöä uhrattu kaikin tavoin.
Oi Ukrainaa!- Anonyymi00011UUSI
Toltahan se on näyttänyt ja siksi en ole Ukrainaa tukenut sodan aikana. En siis hyväksy sotimista ja tappamista, mutta en kyllä hyväksy Ukrainan nykyistä hallintoakaan.
- Anonyymi00012UUSI
Kongo oli Belgian siirtomaa (1908–1960): Kansainvälisen painostuksen vuoksi Belgian valtio otti hallinnon haltuunsa vuonna 1908. Hallinto muuttui organisoidummaksi, ja maasta vietiin valtavasti luonnonvaroja – erityisesti kuparia ja myöhemmin uraania toisen maailmansodan aikana.
Kongon vapaavaltio (1885–1908): Alue ei ollut aluksi Belgian valtion, vaan kuningas Leopold II:n yksityisomaisuutta. Paikallista väestöä pakkotyöllistettiin erityisesti kumin keräämiseksi. Alueella harjoitettiin systemaattista väkivaltaa, silpomisia ja terroria. Arvioiden mukaan jopa miljoonia ihmisiä kuoli pakkotyön, nälän ja tautien seurauksena.
Eikös EU:n päämaja siajitse Belgian Brysselissä? Ja nyt Kongossa leviää Ebola...hmm.mielenkiintoista, testaako EU:n lääketehtaat Kongossa viruksia? - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Toltahan se on näyttänyt ja siksi en ole Ukrainaa tukenut sodan aikana. En siis hyväksy sotimista ja tappamista, mutta en kyllä hyväksy Ukrainan nykyistä hallintoakaan.
Olet kyllä tukenut ukrainan hallintoa välillisesti suomen hallinnon kautta. Ukraina on rahanpesupaikka.
- Anonyymi00013UUSI
Tämä sitten vahvistaa asian minulle, siis sen, että kun laki estää poliitikkoa, niin poliitikko haluaa muuttaa lakia itselleen suotuisaksi!
Tulkitkaa itse, en syytä enkä väitä, totean vain mitä luen julkisista artikkeleista.
"5.7.2023
https://yle.fi/a/74-20039817
Europarlamentaarikko Ville Niinistö (vihr.) ja hänen puolisonsa Hennariikka Niinistö saavat jälkikasvua. Pariskunta kertoi asiasta keskiviikkona kuvapalvelu Instagramissa ja Facebookissa.
– Pitkän odotuksen jälkeen näyttää siltä, että suurin toiveemme on toteutumassa, Niinistö kirjoittaa julkaisussaan.
Ylen Brysselistä tavoittama Ville Niinistö vahvistaa, että Hennariikka Niinistö on raskaana.
– Odotamme jännityksellä, ilolla ja onnellisina syksyn kulkua.
Niinistön mukaan esimerkiksi sijaissynnytyksen mahdollisuus pitää myös Suomessa laillisesti taata.
– On yhteiskunnallisesti todella tärkeää, että autettaisiin niitä ihmisiä saamaan lapsia, ketkä sitä kovasti toivovat. Politiikan tehtävä olisi purkaa esteitä ja antaa tukea.
Niinistöt kertoivat keväällä olevansa siinä pisteessä, että sijaissynnytys voi olla viimeinen vaihtoehto yhteisen lapsen saamiseksi.
Siihen ei kuitenkaan tarvinnut turvautua." - Anonyymi00014UUSI
Aloitus suoraan Pietarista. ÄLÄ RUOKI RYZZÄN TROLLIA!
- Anonyymi00015UUSI
Älä nyt suutu, näethän itsekin, että on outoa, että lakeja pitää muuttaa jos laki ei sovellu poliitikolle. lait on kuitenkin poliitikkojen ja virkamiesten yhdessä laatimia ja aina erittäin huolella perusteltuja.
- Anonyymi00018UUSI
Jollain konstillahan kansankin on elettävä kun hallinto kerää rahat ja liisaa kavereillensa, kun eivät keksi käyttöä kaikille miljardeille.
- Anonyymi00020UUSI
Ja venäjä ryöstää lapsia aivopesetettäväksi.
- Anonyymi00022UUSI
Mihin ne vauvat sieltä tehtaasta joutui? Käsitin, että jäivät jumiin koronan takia.
- Anonyymi00024UUSI
Tämä homma jatkuu edelleen. Eilen oli uutisissa. Moraalitonta touhua.
- Anonyymi00025UUSI
Paljastui?
Ei ole pimeänpuolen rikosalaa jossa Ukraina olisi top 5 maiden ulkopuolella.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521181
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901167Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171030- 17878
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45793Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112768Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64722- 12697
- 38609
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..70591