https://www.verkkouutiset.fi/a/is-jopa-sadat-oppilaat-opiskelevat-islamia-koulun-sijaan-moskeijassa/#7a754c7f
Moskeijoissa tarjottavaa opetusta ei mikään taho valvo. Vantaan kaupungilta kerrotaan, että Vantaa tiukentaa ohjeistustaan.
MAINOS - SISÄLTÖ JATKUU ALLA
Learn more
– Vapautusta koulun uskonnonopetuksesta ei tulla jatkossa antamaan muslimeille, koska me tarjoamme kouluissa islamin opetusta, opetuspäällikkö Pepita Kaskentaus kertoo.
– Yksi syy tähän on se, että kun saamme oppilaat koulujen uskonnonopetuksen piiriin, niin me tiedämme, mitä heille opetetaan.
Helsingissä useat rehtorit kertoivat IS:lle, että he ovat hyväksyneet aina huoltajien pyynnöt osallistumisesta oman uskonnollisen yhteisön opetukseen, riippumatta siitä, opetetaanko oppilaan uskontoa koulussa.
Moskeijoissa tarjottavaa opetusta ei mikään taho valvo
Anonyymi-ap
3
71
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Tunnustuksellinen uskonnonopetus pitää lopettaa kaikilta ja korvata eri uskontojen ja uskomusten yleisellä esittelyllä kouluissa. Tälle ei tarvitse edes omaa oppiainetta, se voidaan hoitaa historian ja yhteiskuntaopin osana.
- Anonyymi00002
Suomessa ei pidä olla ensimmäistäkään moskeijaa. Ne on kaikki lopetettava
- Anonyymi00003
olet suuri. kokoomus ja PS?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48950Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15828Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497779- 46707
- 42644
- 36586
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44480