Nettiostokseni ulkomailta ohjautui Matkahuollon toimitettavaksi kotimaassa.
Paketti on ulkoautomaatissa , mutta lokero ei avaudu, puhelinpalvelu on tukossa, en siis ole ilmeisesti ainoa jolla on ongelmia.
Olen vakaasti päättänyt että tarkista jatkossa kuka on toimittajana, en tule koskaan enää käyttämään Matkahuollon palveluita ja kehotan muitakin boikotoimaan kyvytöntä yritystä.
Onko typerämpää toimijaa kuin Matkahuolto ?
5
132
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Samoja ongelmia on ollut jokaisella vastaavaa toimintaa harjoittavalla yrityksellä Suomessa.
Nyt tämä kilpailijankampitusyritys ei oikein toimi. - Anonyymi00002
Minulla on Matkahuollosta pelkästään huonoja kokemuksia. Surkea lafka. Valehtelevat ja kieroilevat eivätkä vastaa.
- Anonyymi00003
Joo.. Postnord on toinen joka on boikotissa.
- Anonyymi00004
Jos matkahuollon pakettiautomaatti on täynnä:
Saattaa paketti ohjautua toisen paikkakunnan pakettiautomaattiin siitä huolimatta, että matkahuollon noutopiste on samassa tilassa kuin se pakettiautomaatti, joka oli täynnä.
Eli sen sijasta että olisivat dumpanneet paketin viisi metriä sivuun, kuljettivat toiselle paikkakunnalle.
Joten jos on valittavissa, niin vältä pakettiautomaattia. Vain noutopisteet. - Anonyymi00005
Vain ihan Stanan tyhmät tilailevat tuotteita noihin lokeroihin, ja sitten eivät niitä osaa käyttää ti jos niissä on toimintahäirlö, UHRIUTUVAT JA boikotoivat, surkimukset!
Luulette muuta, muttta olette ihan oikeasti niitä, JOS TÄNNE KIRJOITATTE!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38537Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 34502
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68479