Eräs tekotissi teline vertaa keholla tienaamista lääkärin ammattiin. Lääkärit opiskelleet 8 vuotta. Eipä taida tekotissejä saada ilman kirurgia. Lääkärit tienaa opiskeltuaan, ammattinsa. Ei voi verrata keskenään. Lääkärin amnattitaito on päässä, eikä missään teko hörpäkkeessä jotka ostettu rahalla. Lääkärin ammattitaitoa,tai tutkintoa ei voi ostaa rahalla. Anu Puumalainen täysin hakoteillä. Joutuu uusimaan tekotissit kirurgin vastaan otolla ja maksaa siitä monta tuhatta. Kuinka joku voi olla noiiin typefä.
Kehollaan tienaavat tekotissi telineet
11
155
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mitähän lääkärit tuumii Puumalaisen keholla tienaamista lääkärin ammattiin. Lääketieteelliseen pääsee vaan huippu arvosanoilla. Typerykset ostaa tekotissit siihen ei tarvitse mitään arvosanoja.. valitettavasti järkeä ei voi ostaa, eikä uusia aivoja.
- Anonyymi00002UUSI
Ennemminkin voi verrata itseään näihin kouluttamattomiin tyrkkyihin, ns valmentajiin! Nehän kopioi valmiit ohjeet ja tyhmät maksaa kun tyrkky markkinoi
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ennemminkin voi verrata itseään näihin kouluttamattomiin tyrkkyihin, ns valmentajiin! Nehän kopioi valmiit ohjeet ja tyhmät maksaa kun tyrkky markkinoi
Taidat olla itse kateellinen valmentajille koska itse pystyt tienaamaan vain onlyfanssilla, jos silläkään.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Taidat olla itse kateellinen valmentajille koska itse pystyt tienaamaan vain onlyfanssilla, jos silläkään.
Ei tartte alentua esuttelemään ahteria ja nisiä, nuorena olen kouluttautunut kunnon ammattiin.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei tartte alentua esuttelemään ahteria ja nisiä, nuorena olen kouluttautunut kunnon ammattiin.
Voiko nainen enää mennä koskaan alemaksi, kuin alkaa onlufansia tekee ja makaa maksusta miesten kanssa. Hyi hitto oikein pahaa tekee, kun ajatteleekin asiaa.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ahteri voi tarkoittaa myös laivan perää ruots akter, meänkieltä, Tornionjokilaakson murretta. Ennenkin täällä törmännyt meänkieleen.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ahteri voi tarkoittaa myös laivan perää ruots akter, meänkieltä, Tornionjokilaakson murretta. Ennenkin täällä törmännyt meänkieleen.
Kyllä ahteri on takapuoli, nää laiska tyrkyt niitä esittelee kun ei rehti työ maistu
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyllä ahteri on takapuoli, nää laiska tyrkyt niitä esittelee kun ei rehti työ maistu
Rahaa tulee, et oikein raukaisee akkoja 😎.
- Anonyymi00010UUSI
Tyhmyri taitaa olla tämä Puuma .Tissit kasvaa ja järkiparka katoaa.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Hehhee tienaan rehelisellä työllä, kouluttamattomat hepasn keikat esittelee persettä ja tekotissejään sekä muita intiimi paikkojaan. Miten alas jotkut voi vsjota.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tyhmyri taitaa olla tämä Puuma .Tissit kasvaa ja järkiparka katoaa.
Tarvis kirurgia asentamaan muovi tissit. Jos olis yhtä älykäs kuin lääkäri, mikset laittanu itse itselleen tekotissejä. Entä uusinnat ja korjaus leikkaukset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811426
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121355Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras241101- 231034
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114888Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46878- 18816
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65787- 40677
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..73665