Eräs tekotissi teline vertaa keholla tienaamista lääkärin ammattiin. Lääkärit opiskelleet 8 vuotta. Eipä taida tekotissejä saada ilman kirurgia. Lääkärit tienaa opiskeltuaan, ammattinsa. Ei voi verrata keskenään. Lääkärin amnattitaito on päässä, eikä missään teko hörpäkkeessä jotka ostettu rahalla. Lääkärin ammattitaitoa,tai tutkintoa ei voi ostaa rahalla. Anu Puumalainen täysin hakoteillä. Joutuu uusimaan tekotissit kirurgin vastaan otolla ja maksaa siitä monta tuhatta. Kuinka joku voi olla noiiin typefä.
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Mitähän lääkärit tuumii Puumalaisen keholla tienaamista lääkärin ammattiin. Lääketieteelliseen pääsee vaan huippu arvosanoilla. Typerykset ostaa tekotissit siihen ei tarvitse mitään arvosanoja.. valitettavasti järkeä ei voi ostaa, eikä uusia aivoja.
- Anonyymi00002
Ennemminkin voi verrata itseään näihin kouluttamattomiin tyrkkyihin, ns valmentajiin! Nehän kopioi valmiit ohjeet ja tyhmät maksaa kun tyrkky markkinoi
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ennemminkin voi verrata itseään näihin kouluttamattomiin tyrkkyihin, ns valmentajiin! Nehän kopioi valmiit ohjeet ja tyhmät maksaa kun tyrkky markkinoi
Taidat olla itse kateellinen valmentajille koska itse pystyt tienaamaan vain onlyfanssilla, jos silläkään.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Taidat olla itse kateellinen valmentajille koska itse pystyt tienaamaan vain onlyfanssilla, jos silläkään.
Ei tartte alentua esuttelemään ahteria ja nisiä, nuorena olen kouluttautunut kunnon ammattiin.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei tartte alentua esuttelemään ahteria ja nisiä, nuorena olen kouluttautunut kunnon ammattiin.
Voiko nainen enää mennä koskaan alemaksi, kuin alkaa onlufansia tekee ja makaa maksusta miesten kanssa. Hyi hitto oikein pahaa tekee, kun ajatteleekin asiaa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ahteri voi tarkoittaa myös laivan perää ruots akter, meänkieltä, Tornionjokilaakson murretta. Ennenkin täällä törmännyt meänkieleen.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ahteri voi tarkoittaa myös laivan perää ruots akter, meänkieltä, Tornionjokilaakson murretta. Ennenkin täällä törmännyt meänkieleen.
Kyllä ahteri on takapuoli, nää laiska tyrkyt niitä esittelee kun ei rehti työ maistu
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyllä ahteri on takapuoli, nää laiska tyrkyt niitä esittelee kun ei rehti työ maistu
Rahaa tulee, et oikein raukaisee akkoja 😎.
- Anonyymi00010
Tyhmyri taitaa olla tämä Puuma .Tissit kasvaa ja järkiparka katoaa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00003 kirjoitti:
Hehhee tienaan rehelisellä työllä, kouluttamattomat hepasn keikat esittelee persettä ja tekotissejään sekä muita intiimi paikkojaan. Miten alas jotkut voi vsjota.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tarvis kirurgia asentamaan muovi tissit. Jos olis yhtä älykäs kuin lääkäri, mikset laittanu itse itselleen tekotissejä. Entä uusinnat ja korjaus leikkaukset.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tarvis kirurgia asentamaan muovi tissit. Jos olis yhtä älykäs kuin lääkäri, mikset laittanu itse itselleen tekotissejä. Entä uusinnat ja korjaus leikkaukset.
Julkisen terveydenhuollon ei pidä hoitaa jos kumitissioperaatioiden seuraksena tulee mädäntymistä. Ne on kuitenkin suht yleisiä, likaiset välineet ja huono hygienia, toimitaan eettisesti kyseenalaisesti.
Äskettäin joku klinikka määrättiin suljemaan toimipisteensä. - Anonyymi00017
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tienaan oikealla työllä. Enkä harjoita maailman vanhinta ammattia.
- Anonyymi00018
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tekotissi teline , kun vartaloon bumpataan täytettä , aivot kutistuu.
- Anonyymi00014
Aloittaja on erikoistanut naisten rintojen seuraamiseen.
- Anonyymi00015
Silikonirinnat ovat sen vetissi asia.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Silikonirinnat ovat sen vetissi asia.
Miehet nyt mallia naisista ja silikonia pienieen munaanne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.742465Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422096Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28945- 31830
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154778Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58640Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6518Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78501- 21495
- 33472