Jeesus: Se, joka sanoo: ’Sinä hullu’, on ansainnut helvetin tulen. (Matteus 5:22)
Myös Jeesus: Te hullut! Eikö sama, joka on tehnyt ulkopuolen, ole tehnyt sisäpuolenkin? (Luukas 11:40)
Onko Jeesus siis helvetissä nyt?
Jeesus on helvetissä nyt?
9
90
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Jos Jeesus sovitti syntini puolestani, niin se tarkoittaa että Jeesus on minun sijasta helvetissä. Jos ei ole, niin hän ei ole sovittanut syntejäni.
- Anonyymi00002UUSI
Kyllä on, tai uimahallissa ehkä
harjoittelee vetten päällä.
Ei tarkempaa tietoa Ei ainakaan
saunassa näkynyt. - Anonyymi00003UUSI
Luukkaan evankeliumi:
11:39 Silloin Herra sanoi hänelle: "Kyllä te, fariseukset, puhdistatte maljan ja vadin ulkopuolen, mutta sisäpuoli teissä on täynnä ryöstöä ja pahuutta.
11:40 Te mielettömät, eikö se, joka on tehnyt ulkopuolen, ole tehnyt sisäpuoltakin? - Anonyymi00004UUSI
Ateistit eivät Jeesuksesta tee elävää.
Eivät Luojastakaan.
Mutta itsestään kyllä
Super asiantuntemus
Ei Paavi yllä samaan: taso on kova. - Anonyymi00005UUSI
jeesukselle totuus selvisi ristillä , jumalani jumalani , miksi minut hylkäsit
Saatana ei siunaa jeesusta päivittäisellä ananassupolla, koska jeesus epäilemättä siitä nauttisi liikaa.
- Anonyymi00006UUSI
Jumala on ollut Helvetissä syntymästään lähtien.
Siksi hänen mielestään kenelläkään muullakaan
ei saisi mennä hyvin.- Anonyymi00007UUSI
Totta! Minulla menee kaikki päin helvettiä!
Terveisin: Jumala
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781386
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121325Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.181100- 21996
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45863Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114858- 17793
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65777- 40667
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72652