ja ihminen. Tässä lisää. https://www.youtube.com/watch?v=XMpMLOdaPGk
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Jeesus on jumalan poika....Jeesus kutsuu Jumalaa isäkseen!!!
- Anonyymi00002
2 Kor. 5:19 Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa
-Vartiotorniuskonnossa lahkojehoova tappaa ristillä viattoman enkelin Mikaelin.
Mutta Jumalan suoma järkemme ei selitä, miksi viaton enkeli piti tappaa ?
2 Kor. 5:19 Jumala sovitti maailman itsensä kanssa
Vartiotorniuskonnossa on siis tuo muutettu: Jumala tuomitsi enkelin ristinkuolemaan - Anonyymi00004
Jeesus oli Jumala joka antoi elämänsä maailman puolesta. Hän joka nousi ylös kuolleista julistettiin Jumalan Pojaksi. Jumala kuoli ja jätti jälkeensä muistoaterian. Sekä myös kirkon joka edustaa hänen ruumistaan. Lisäksi hän lupasi vuodattaa Pyhää Henkeä. Vielä sekin että hänen viimeinen henkäys saapuu profeetta Isana Antikristuksen poistaakseen.
Golgatan ristiltä vuodatetaan yhä vielä Sanaa, Valoa, Henkeä ja Rakkautta aina kun on Herätyksiä.
Jumalan poika toimii Ilmestysten välityksellä, on läsnä siellä missä hänen nimeensä kokoonnutaan sekä toimii ylipappina taivaassa valtaistuimen oikealla puolella.
Myös ylöstempaukset jne.
Jumala antoi kertakaikkisesti elämänsä kaikiksi ajoiksi. Mikä saa epäilemään etteikö Ehtoollinen ole hänen kuolemansa muistoateria?
Onko vaikea mieltää Jumala ja Jumalan Poika eri persooniksi. Se että Jumalan Poikaa sanotaan tänä päivänä Jumalaksi ei ole ihme. Karitsan 144000 apostolin eli profeetan joukosta on kolme korotettu yli muiden lähes Jumalan asemaan. Ensinnäkin Muhammed (Saas) on korotettu Visnuksi, Jeesus Pyhäksi Kolminaisuudeksi, ja kolmantena korotetaan joko Aabraham tai Aadami. Siitä ei ole vielä varmuutta.
Karitsa on ainoa arvollinen taivaassa, maan päällä tai maan alla. Hänen 144000 apostolistaan 200 lankesi tullen Jumalan Pojaksi maan päälle. Heidän johtajansa oli Jehova ja heistä tehtiin Jumalat maan kansoille. Jehovan osuus oli olla Israelin Jumala.
Luoja koko kaikkeuden esitti sanassaan Raamatussa ohjelman oikeudenmukaisuutensa toimeen laittamiseksi. Sen mukaan kaikki vieraat Jumalat lopulta tuhoutuvat koska ovat vuodattaneet verta tai olleet vailla vanhurskautta. Jos tämä ohjelma pannaan toimeen tuhoutuu neljäs peto, Babylonin portto ja lopulta vieraat Jumalatkin.
Mutta oikeudenmukaisuus ei ole ainoa jonka Luoja taisi. Hänellä oli paljon muitakin ominaisuuksia. Armahtaja myös jne.- Anonyymi00005
Jumalan poika toimii Ilmestysten välityksellä, on läsnä siellä missä hänen nimeensä kokoonnutaan sekä toimii ylipappina taivaassa valtaistuimen oikealla puolella.
Myös ylöstempaukset jne.
On lisäksi mainittava Jeesuksen tulevan vuoden 4000 jKr jälkeen koko tulemuksen kirkkaudella valosta tehdyin laivoin voiman oikealla puolella. Hän tuhoaa sen aikaiset Antikristukset, istuu valtaistuimelle ja alkaa viimeinen tuomio. Pukit ja lampaat erotellaan toisistaan.
1998- 3260 saatanan voiman aikaa 1260 päivää.
3260-4260 Herran päivä eli 1000 v valtakunta
4260 Viimeinen tuomio eli toinen ylösnousemus
Apokryfiset teokset esittää joitakin poikkeavia aikaratkaisuja ja vaihtoehtoja mutta tämä on Raamatun mukainen. Jos Raamattu säilyy voimassa yhä tuhat vuotta niin tämän toteen käyminen on luettavissa, mutta jos Raamattu otetaan pois, niin sen tilalle tulee joku toinen ratkaisu.
- Anonyymi00006
jeesus on aku ankka vai mitä kännäävät jehovat 🤣
- Anonyymi00007
Joh. 20:28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"
20:29 Jeesus sanoi hänelle: "Sentähden, että minut näit, sinä uskot. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Joh. 20:28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"
20:29 Jeesus sanoi hänelle: "Sentähden, että minut näit, sinä uskot.Jeesus on poika ja asiamies, joka ohjaa ihmisiä raamatunmukaiseen uskoon.
Vain Jeesukselle on yhteys Jumalaan, ei muilla.
Siksi on uskottava Jeesukseen, joka Jumala lähetti maan päälle ilmoittamaan Jumalan tahdon!! - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jeesus on poika ja asiamies, joka ohjaa ihmisiä raamatunmukaiseen uskoon.
Siksi on uskottava Jeesukseen, joka Jumala lähetti maan päälle ilmoittamaan Jumalan tahdon!!Juuri näin, toteaa myös Raamatut!
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jeesus on poika ja asiamies, joka ohjaa ihmisiä raamatunmukaiseen uskoon.
Siksi on uskottava Jeesukseen, joka Jumala lähetti maan päälle ilmoittamaan Jumalan tahdon!!Vaikea uskoa että vain Jeesuksella on yhteys Jumalaan....
Siirakin kirja mainitsee että maan päällä on aina 5-6 eri uskoa, joista jokaisen on valittava se jota tahtoo rakentaa. Tämän totuuden osoittaa myös todellisuus käyneen toteen. Maailmassa on 5-6 siunaavaa maailman uskontoa.
Ja eihän tuo yhteys näy kirkon historiassa, jossa on väkivaltaisia vainoja toisin uskovia Kristuksen todistajia kohtaan. Ateistinen tai keisarillinen Kiina on elänyt Rauhaa rakastavavammin kuin petomaiset kristityt. Sekä myös Intia.
Autuaita ovat PUHDASSYDÄMISET he saavat nähdä Jumalan.
On olemassa Sovun liitto maan asukkaiden ja Jumalan välillä. Se on sitä että hyväksytään pahuus ja syntiset , toinen toisensa. Jeesus on syntisten ja pahojen edustaja. Hyviä juutalaisia ei vuonna 70 jKr edustanut kuitenkaan juuri kukaan.
On myös Armon liitto Jumalan ja Jumalan Poikien välillä. Siinä Jumala hyväksyy 144000 Karitsan apostolia, Jumalan Poikaa vaikka 200 lankesi pahoin. Tämäkin liitto on Kristuksessa. Vain hänessä paha saa palkkansa ja kukoistaa valkeuden enkelin puvussa.
Jeesus on pahojen ja syntisten tie, mutta terveet ja hyvät EIVÄT TARVITSE PARANTAJAA.
Jeesuksessa tehtiin kaksi liittoa pahojen ja langeneiden hyväksi. Myös terveistä monet yrittää Jeesusta mutta ehkä suuri osa heistä kuitenkin lakia ja sanaa enemmän noudattaa kuin Jeesusta. Eräät juutalaiset pitää itsestään selvänä että Jumala kuulee hyvää tekeviä ja lakia noudattavia ihmisiä. Voi olla niin että hyvä ihminenkään ei ilman Jeesusta opi tuntemaan Jumalaa, mutta aivan selvää on myös se että hyvät eivät kuuntele ketään pahaa joka yrittää esiintyä Jumalana. Miten voisi hyvä kuunnella itseään huonompaa ja pitää tätä Jumalana. Jeesus sanoikin KAIKKI JOTKA TULIVAT ENNEN MINUA OLIVAT VARKAITA JA MURHAAJIA EIVÄTKÄ LAMPAAT KUUNNELLEET HEITÄ.
MINÄ OLEN SE HYVÄ PAIMEN JOKA ANTAA HENKENSÄ LAMPAIDEN EDESTÄ.
NIIN JEESUS TEKIKIN KERTAKAIKKISESTI. Ja hän jätti muisto tai yhteysaterian työnsä muistoksi. Myös kirkon hän perusti. Sekä vuodatti Pyhää Henkeä.
Jne. - Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Vaikea uskoa että vain Jeesuksella on yhteys Jumalaan....
Siirakin kirja mainitsee että maan päällä on aina 5-6 eri uskoa, joista jokaisen on valittava se jota tahtoo rakentaa. Tämän totuuden osoittaa myös todellisuus käyneen toteen. Maailmassa on 5-6 siunaavaa maailman uskontoa.
Ja eihän tuo yhteys näy kirkon historiassa, jossa on väkivaltaisia vainoja toisin uskovia Kristuksen todistajia kohtaan. Ateistinen tai keisarillinen Kiina on elänyt Rauhaa rakastavavammin kuin petomaiset kristityt. Sekä myös Intia.
Autuaita ovat PUHDASSYDÄMISET he saavat nähdä Jumalan.
On olemassa Sovun liitto maan asukkaiden ja Jumalan välillä. Se on sitä että hyväksytään pahuus ja syntiset , toinen toisensa. Jeesus on syntisten ja pahojen edustaja. Hyviä juutalaisia ei vuonna 70 jKr edustanut kuitenkaan juuri kukaan.
On myös Armon liitto Jumalan ja Jumalan Poikien välillä. Siinä Jumala hyväksyy 144000 Karitsan apostolia, Jumalan Poikaa vaikka 200 lankesi pahoin. Tämäkin liitto on Kristuksessa. Vain hänessä paha saa palkkansa ja kukoistaa valkeuden enkelin puvussa.
Jeesus on pahojen ja syntisten tie, mutta terveet ja hyvät EIVÄT TARVITSE PARANTAJAA.
Jeesuksessa tehtiin kaksi liittoa pahojen ja langeneiden hyväksi. Myös terveistä monet yrittää Jeesusta mutta ehkä suuri osa heistä kuitenkin lakia ja sanaa enemmän noudattaa kuin Jeesusta. Eräät juutalaiset pitää itsestään selvänä että Jumala kuulee hyvää tekeviä ja lakia noudattavia ihmisiä. Voi olla niin että hyvä ihminenkään ei ilman Jeesusta opi tuntemaan Jumalaa, mutta aivan selvää on myös se että hyvät eivät kuuntele ketään pahaa joka yrittää esiintyä Jumalana. Miten voisi hyvä kuunnella itseään huonompaa ja pitää tätä Jumalana. Jeesus sanoikin KAIKKI JOTKA TULIVAT ENNEN MINUA OLIVAT VARKAITA JA MURHAAJIA EIVÄTKÄ LAMPAAT KUUNNELLEET HEITÄ.
MINÄ OLEN SE HYVÄ PAIMEN JOKA ANTAA HENKENSÄ LAMPAIDEN EDESTÄ.
NIIN JEESUS TEKIKIN KERTAKAIKKISESTI. Ja hän jätti muisto tai yhteysaterian työnsä muistoksi. Myös kirkon hän perusti. Sekä vuodatti Pyhää Henkeä.
Jne.Siirakin kirja on huuhaata!
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Siirakin kirja on huuhaata!
Monia hyödyllisiä kohtia ja viittauksia tulevan Messiaan toimintaan ja sanoihin. Jos ei tunne apokryfejä jää ymmärrys heikomalle tasolle koko Raamatun suhteen kuin mitä pitäisi ymmärtää. Olen rukoillut että Jehovan todistajat kääntäisi myös apokryfit englanniksi ja suomeksi.
- Anonyymi00010
"Jeesus on poika ja asiamies, joka ohjaa ihmisiä raamatunmukaiseen uskoon.
Vain Jeesukselle on yhteys Jumalaan, ei muilla."
Noinhan vartiotorni kirjoittaa, ilman Raamatun jakeita.
Mutta miksi mainosvaltuutetut on kielletty kertomasta, että vartiotorni vaatii Jeesuksen sanomista enkeli Mikaeliksi, sillä uhalla että saa potkut vatiotornin tavalla, eli kukaan lahkotovereista ei saa vastata tervehdykseenkään.
Jeesus antoi syntejä anteeksi, ei sitä voi enkeli tehdä, asiamiehestä puhumattakaan, vain Jumala,
Matteuksen evankeliumi 9:2 Jeesus näki heidän uskonsa, sanoi hän halvatulle: "Poikani, ole turvallisella mielellä; sinun syntisi annetaan sinulle anteeksi".
2. Korinttolaiskirje 5:19 Jumala oli Kristuksessa- Anonyymi00015
Joh 20 luku
Jumala on Jeesuksen isä!!!!!
- Anonyymi00012
Eikös Jeesus ollut Jumalan poika?
- Anonyymi00013
Ellette usko että MINÄ OLEN te kuolette synteihinne. Tämä painotus on vasta myöhemmin Jumalalta saadussa Johanneksen evankeliumissa. Tuo evankeliumi esitteli toivon ikuisesta elämästä Kristuksen yhteydessä. Monet alkukirkon marttyyrit uskoivat siihen kauheista koetuksista ja kidutuksista huolimatta. Ikuinen elämä ja autuus edellytti uskoa Jeesuksen Jumaluuteen.
Mutta pakanoille oli tarkoitettu apostoli Paavalin kirjeet.
Heprealaiskirjeestä alkoi ne kirjat jotka oli valituille ja Pyhille ikiajoista alkaen uskossa vaeltaneille juutalaisille tarkoitettu. Johanneksen ensimmäinen kirje vastaa juutalaista sielun maisemaa paremmin kuin pakanoiden vastaavaa koiruuksineen.
Uskoiko juutalaiset Jeesuksen olevan MINÄ OLEN on eri asia. Heillä oli jo Mooses, Elia, Jesaja ja Jehova Kaikkivaltias.
Minäkään en uskonut ennen kuin Gnostilainen taivaallinen bramiini vakuutti minulle Jumala kuoli ristiinnaulittuna. Mutta elää yhä erilaisina fragmentteina. Hänen henkensä, sielunsa, henkäyksensä, kasvojen kirkkaus, ruumiinsa ja sanansa vaikuttaa maailmassa yhäti.
Ei tarvitse olla toivoton siis. - Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ellette usko että MINÄ OLEN te kuolette synteihinne. Tämä painotus on vasta myöhemmin Jumalalta saadussa Johanneksen evankeliumissa. Tuo evankeliumi esitteli toivon ikuisesta elämästä Kristuksen yhteydessä. Monet alkukirkon marttyyrit uskoivat siihen kauheista koetuksista ja kidutuksista huolimatta. Ikuinen elämä ja autuus edellytti uskoa Jeesuksen Jumaluuteen.
Mutta pakanoille oli tarkoitettu apostoli Paavalin kirjeet.
Heprealaiskirjeestä alkoi ne kirjat jotka oli valituille ja Pyhille ikiajoista alkaen uskossa vaeltaneille juutalaisille tarkoitettu. Johanneksen ensimmäinen kirje vastaa juutalaista sielun maisemaa paremmin kuin pakanoiden vastaavaa koiruuksineen.
Uskoiko juutalaiset Jeesuksen olevan MINÄ OLEN on eri asia. Heillä oli jo Mooses, Elia, Jesaja ja Jehova Kaikkivaltias.
Minäkään en uskonut ennen kuin Gnostilainen taivaallinen bramiini vakuutti minulle Jumala kuoli ristiinnaulittuna. Mutta elää yhä erilaisina fragmentteina. Hänen henkensä, sielunsa, henkäyksensä, kasvojen kirkkaus, ruumiinsa ja sanansa vaikuttaa maailmassa yhäti.
Ei tarvitse olla toivoton siis.yksikään Raamatunkirjoittaja ei pitänyt Jeesusta itseään jumalana.
Se on Jumalan pilkkaa ja vastoin Raamatun sanaa!!! - Anonyymi00018
Kyllä on mutta, lahkot väittää ihan muuta....kamalaa eksyttämistä!!!!
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
yksikään Raamatunkirjoittaja ei pitänyt Jeesusta itseään jumalana.
Se on Jumalan pilkkaa ja vastoin Raamatun sanaa!!!Paavali mielestäni vähän viittasi siihen suuntaan. On kuitenkin totta että voi uskoa Apostolisen uskontunnustuksen mukaan ja kuulua neljänteen eli Apostoliseen kirkkoon niin kuin Jehovan todistajat tekeekin.
Minä uskon
Isään
Jumalaan
KAIKKIVALTIAASEEN
Taivaan ja maan luojaan
Sekä
Jeesukseen Kristukseen Jumalan ainoaan poikaan.
Tosiaan olen sitä mieltä että vasta Johannes jälkijättöisesti kun Jerusalem oli jo tuhottu alkoi vaatia Jeesuksen Jumaluutta ehdoksi iankaikkiseen elämään.
Iankaikkinen elämä ei pysy yhdessäkään murhaajassa....... Eikä siinä joka vihaa veljeään. Jehovan todistajat pidättäytyykin kuulumisesta maailman sotavoimiin. Hienoa työtä, joka osoittaa että ei tarvitse uskoa aivan samoin kuin eräät. Riittää että uskoo Jumalan Poikaan. - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Paavali mielestäni vähän viittasi siihen suuntaan. On kuitenkin totta että voi uskoa Apostolisen uskontunnustuksen mukaan ja kuulua neljänteen eli Apostoliseen kirkkoon niin kuin Jehovan todistajat tekeekin.
Minä uskon
Isään
Jumalaan
KAIKKIVALTIAASEEN
Taivaan ja maan luojaan
Sekä
Jeesukseen Kristukseen Jumalan ainoaan poikaan.
Tosiaan olen sitä mieltä että vasta Johannes jälkijättöisesti kun Jerusalem oli jo tuhottu alkoi vaatia Jeesuksen Jumaluutta ehdoksi iankaikkiseen elämään.
Iankaikkinen elämä ei pysy yhdessäkään murhaajassa....... Eikä siinä joka vihaa veljeään. Jehovan todistajat pidättäytyykin kuulumisesta maailman sotavoimiin. Hienoa työtä, joka osoittaa että ei tarvitse uskoa aivan samoin kuin eräät. Riittää että uskoo Jumalan Poikaan.Totta haastat, uskokaa Jumalan poikaan, muuten uskonne on turhaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän50967Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46727
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487