Amerikkalaisilla ei asiaa terveyskeskukseen.
Ihmisoikeudet vain suomen kansslaisille
Anonyymi-ap
5
65
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ymmärrätköhän sinä mitään, mitä eroa on ihmisoikeuksilla ja kansalaisoikeuksilla? Pahasti näyttää siltä, että et ymmärrä.
- Anonyymi00002UUSI
"Pahasti näyttää siltä, että et ymmärrä."
Mitä sitä taivastelemaan. Onhan se persu.
- Anonyymi00003UUSI
kyllä amerikkalainen terveysvakuutus kustantaa suomen sairauden hoidon
mulla on sellainen EU terveyskortti jolla saa suomen hintaan EU alueella- Anonyymi00004UUSI
Jos Suomen hinta tuo mukanaan myös suomalaisen laadun, niin kiitos EI!
- Anonyymi00005UUSI
Jos yankeella on varaa matkustella Suomeen, niin hän ei varmaankaan tyydy suomalaisen terveyskeskuksen laatutasoon :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521181
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901167Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171030- 17878
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45793Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112768Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64722- 12697
- 38609
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..70591