Jouko Pihosta tulee tämän maan presidentti

Anonyymi-ap

Samaa hurujen hihhulointia jumalien, jeesuksien ja ties minkälaisten mielikuvitushahmojen kanssa tulee olemaan niin kauan kuin ihmiskunta on elossa. Uusia selityksiä keksitään aina kun mitään ei tapahdu, vaikka on ns. profetoitu jotain täydellisellä varmuudella tapahtuvaksi tai Jumala on mukamas puhunut joko kuuluvalla äänellä tai hiljaa pään sisällä. Yhtä kieroja, joskin myös itseään pettäviä ryhmiä on vaikea löytää kuin uskovaiset.
Esimerkkejä huruista löytyisi lukematon määrä, mutta tuskin niiden edustajaksi tarvitaan muuta kuin tämä yksi: JoukoPiho 2020-06-29
Jouko Pihon v. 2013 saama sanoma Suomen johtajuudesta:
Sain v. 2013 sisimpääni sanat: "You are the leader of Finland (Sinä olet Suomen johtaja).”
@JoukoPiho Jouko Pihosta tulee presidentti v. 2026
Herättyäni tänään 1.6.2023 mieleeni tuli voimakkaasti ja monta kertaa lause: ”Jouko Pihosta tulee tämän maan presidentti v. 2026.”
@JoukoPiho
Paavo Väyrynen on vielä Suomen presidentti. Näin on Jumala säätänyt ja ilmoittanut.
12.32 ap. · 13. kesäk. 2022

8

162

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Piho julkaisee jatkuvasti profetioitaan ja hänestä tulee osalle seuraajista auktoriteetti, vaikka väitteet eivät ole todennettavia. Pihon omilta sivuilta näkyy, että hän käsittelee profetioita, politiikkaa ja itseensä liitettyjä “unia ja profetioita”, eli tämä on hänelle selvästi järjestelmällinen tapa identiteetin ja huomion rakentamiseksi.

• Anonyymi00002

Höhlä mikä höhlä.Pelkää mörköä joka nurkassa kyylää.

• Anonyymi00003

On sillä 109 opetuslasta viime vaalien perusteella.Pitkä matka ressaksi.

• Anonyymi00006

Muistin ja löysin tämän kirjoituksen:
        "Hän ilmeisesti ihan vakavissaan uskoo, että Suomen kohtalonvuosien aikana hallitus kutsuu hänet poikkeusoloissa presidentiksi ja hänen jälkeensä Paavo Väyrysen. ”Minä en halua presidentiksi, mutta en voi kieltäytyä, jos Jumala minut siihen asettaa”, Piho kirjoittaa Facessa."
        https://vapaa-ajattelijat.fi/blog/lehti/missa-mies-siella-profeetta-tuoreita-ennustuksia-nykypaivaan/

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Muistin ja löysin tämän kirjoituksen:
        "Hän ilmeisesti ihan vakavissaan uskoo, että Suomen kohtalonvuosien aikana hallitus kutsuu hänet poikkeusoloissa presidentiksi ja hänen jälkeensä Paavo Väyrysen. ”Minä en halua presidentiksi, mutta en voi kieltäytyä, jos Jumala minut siihen asettaa”, Piho kirjoittaa Facessa."
        https://vapaa-ajattelijat.fi/blog/lehti/missa-mies-siella-profeetta-tuoreita-ennustuksia-nykypaivaan/

Ei sitten muuta kuin Piho tästä lähtien Euroviisuihin niin jopa alkoi voittoja tulla! Jahve varmasti antaa sellaiset sanoittajan, säveltäjän ja esiintyjän lahjat pyhälle miehelle ettei muista ole vastusta edes yhdessä!

• Anonyymi00008

Tähän kohtaan laulaisin Suvivirren, jos osaisin laulaa.

• Anonyymi00009

Anti mennä vaan vaikka huutamalla jos ketään ei ole kuulemassa edes seinien takana.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1612
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      84
      1095
    3. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      401
      1064
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      68
      1005
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      179
      963
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      867
    7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      64
      633
    8. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      632
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      171
      624
    10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      618
    Aihe