Että kaikesta huolimatta valitsen tärkeimmäksi itseni. Vaikka kuinka olenkaan ihastunut, niin silti minun täytyy nyt ihastua itseeni. ❤️
Ehkä kaiken tämän tarkoitus on
16
521
Vastaukset
- Anonyymi00001
...ja pitää kiinni siitä, mistä olen joskus päästänyt irti.
- Anonyymi00002
Ei ihastua, vaan itseä pitää osata rakastaa. Kohdella itseään hyvin ja olla itselleen ymmärtäväinen, hyväksyvä ja anteeksiantava.
- Anonyymi00003
Eikä jäädä rypemään negatiiviseen, vaan iloita ja olla onnellinen itsestään. Siitä se hyvä olo tulee ja hymy tarttuu.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Eikä jäädä rypemään negatiiviseen, vaan iloita ja olla onnellinen itsestään. Siitä se hyvä olo tulee ja hymy tarttuu.
Juuri niin.
- Anonyymi00005
Sulkeeko nämä kaksi asiaa toisensa pois, ei mielestäni.
- Anonyymi00006
Ei voi palvella kahta jumalaa.
- Anonyymi00007
Itseään kannattaa katsoa siten, kuin Jumala katsoo meitä: ainutlaatuisena, ihanana, arvokkaana, korvaamattomana, välillä mokailevana mutta silti rakkaana ja rakkauden arvoisena! ❤️💛🧡
- Anonyymi00008
Se on varmaankin kestävän rakkauden alkulähde, jota tulee aina vaalia. Hyvää yötä! ❤️
- Anonyymi00009
Minulle taas yrittää universumi jotain kertoa. Ehkä elämäni tarkoitus löytyi jo ajat sitten, tai sitten universumi on vihainen,että en näe.
- Anonyymi00010
Niin se on❤️
Tuomolta - Anonyymi00011
Se tulee olemaan helppoa. Tiedän kokemuksesta. ❤️ -J
- Anonyymi00012
That holds somewhat true. This place (s24) is an excellent vaccine against love or any other similar softer feeling a person might be unlucky enough to feel or encounter in life.
- Anonyymi00013
Kun et muutakaan kehtaa.
- Anonyymi00014
Minulle on sanottu että pitäisi opetella lempeyttä ja rakkautta itseäni kohtaan. Pitkä tie, mutta ei mahdoton.
- en ap - Anonyymi00015
Niin. Koska minuahan sinä et voi saada kuitenkaan.
- Anonyymi00016
En tiedä kuka oot, joten ei kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt343239Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441609Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191001Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32989- 59953
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22948Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37860Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719