Jonkun muun aloitus, mutta kertoo pitkälle siitä, mitä oikeasti tapahtuu:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19410122/vaikutit-niin-kiinnostavalta
Tyypillinen kiusaaminen
8
184
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Katsoin kaikki aloitukset läpi 30 sivun verran ja huomasin, että se yksi vainosta ja kiusaamisesta ollut aloitus on nyt poistettu. Syykin on ymmärrettävissä.
Laitetaan nyt kuitenkin toinen esimerkki tähän:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19410389/megahih-mies - Anonyymi00002UUSI
Huomaa, kuinka yritetään painaa tiettyjä aloituksia sivu sivulta kauemmas.
Nyt tekisi mieli kertoa tähän tarkempia yksityiskohtia.
Vaikkapa pinkoodista ja sen sellaisesta. - Anonyymi00003UUSI
Nämä sivut alkanut tuntumaan siltä kuin lapset troillailee nämä täyteen jonnin joutuvaa sontaa. Ei nuo voi olla aikuisen tekstejä. Tai sitten ei ole päästään terve henkilö kyseessä.
- Anonyymi00008UUSI
Taitaa äijät alkaa seiskalla, kaksinumeroinen luku.
- Anonyymi00004UUSI
Mun pitää olla täältä nyt jonkun aikaa pois, on hyviä ja muita syitä
- Anonyymi00005UUSI
Jos se on sinulle mieluinen päätös, niin toki.
- Anonyymi00006UUSI
Entäpä kun minun tekstejä muokattiin. Osa oli minun kirjoittamaa ja osa ei, mutta ne oli yhdistetty toisiinsa niin, että aluksi katsoin olevan minun kirjoittama kommentti, mutta luin tarkemmin, niin huomasin, että osa olikin jonkun muun.
Tuossa tilanteessa minulta kysyttiin, onko tämä sinun kirjoittama. Vastasin, että osittain on ja osittain ei.
En vieläkään tiedä, mikä tarkoitus tuioo silloin oli. Jospa se selviää myöhemmin. - Anonyymi00007UUSI
Tekstit osaa arvata, että ovat samoilta tyypeiltä, jotka mellastavat täällä aamusta alkaen ja kirjoittavat mm. asumispalveluyksiköistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial81656Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1281653Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2511179Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.1991038- 128929
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2866- 10845
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48843Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29837