Jouduin putkiremontin vuoksi pois kotoani, kun olin vuodepotilaana. Kotihoidon lääkäri järjesti paikan väistämiseen. Jouduin Koskelan sairaalan osastolle 4 F. Koko osasto täynnä ihmisiä jotka eivät tienneet tilanteesta mitään. Ensimmäisenä iltana näin nälkää. Surkea leivänkäikäle jossa kaksi kurkkuviipaletta kuin anteeksi pyytämässä. Sillä osastolla oli käynnissä Nälkäpeli. Hoitajia huvitti, kun potilailla oli nälkä. Itse tilasin K-marketista ruokalähetyksiä, koska talon tarjoamukset eivät riittäneet. Moni vanhus tuli itselleni puhumaan voisivatko saada näkkileipää, kun nälkä on ja henkilökunta vain naureskelee. Hävetköön koko orkesteri jos osaavat. Osaston lihavin hoitaja sanoi, ettei potilaiden paino saa nousta hoidon aikana.
Tällainen on todellisuus.
9
320
Vastaukset
- Anonyymi00001
Älä viitsi, aikuinen ihminen...
- Anonyymi00002
Sadismi on niin laajaa ja julmaa ettei sitä kukaan usko ja siksi se saa jatkua mutta Suomen valtio tuhotaan sen takia kun kosto tulee taivaasta.
- Anonyymi00003
Ja sitten heräsin tavoitellen kiljukanisteria................
- Anonyymi00004
Slaava Ukraina
- Anonyymi00005
Älä valita kaikesta olisiko sinulle pummille pitänyt varata sviitti ja oma kokki. Lopeta se sairaana teeskentely ja mene töihin .
- Anonyymi00006
Eivät igmiset usko, ettö hoitoalalla on paljon mielenterveys ongelmista kärsiviä. Vasta kun itse joutuvt potilaaksi karvs kalkki osuu omaan nilkkaan.
Todellisuus on hirveämpää kuin kukaan voi uskoa.- Anonyymi00007
Heko heko. Hoitoalalla on toki paljon mielenterveys ongelmista kärsiviä, mutta ovat pääasiassa hoidettavina. Mm. kohdallesi osunut harhaisuus on yksi niistä. Ja aika paljon löytyy marisijoita joille ei mikään kelpaa.
- Anonyymi00008
Tukisukkahoitsut ovat jo lähes natseihin verrattavia suomessa...
- Anonyymi00009
Et siis päässyt hoitoalan koulutukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911487- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että384877- 156859
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632