Jos tunnet olevasi arvoton nahjus

Anonyymi-ap

Sinulla ei ole omaisuutta tai suomalaista hyvinvointi elämäntapaa mitä puolustaa tai et uskalla puolustaa itseäsi saati läheisiäsi lapsiasi vanhempiasi vaimoasi anna nämä kaikki viholliselle henkeäsi vastaan pyri eroamaan reservistä ja pakenemaan maasta luoksemme me muut tämän ratkaisun tehneet odotamme sinuakin joukkoomme thaikkuihin

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/97c19928-18cf-4c09-9c63-2fc0e4868559

11

75

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Silti tarvitaan puolustusvero esim. omaisuusvero miljoonan euron varallisuuden ja kotina toimivan asunnon ylittävältä osalta, koska kiinteää omaisuuttahan täällä erityisesti suojellaan; maita, metsiä, peltoja, kiinteistöjä, yrityksiä jne. Osattomat tai kapsäkkiin mahtuvan omaisuuden omistavat duunarit esim. vuokra-asujat voivat pelastaa oman nahkansa siirtymällä muualle. Siksi kannattaa miettiä, kuinka paljon hyvinvointiyhteiskuntaa ja sen julkisia peruspalveluita kannattaa romuttaa ja alasajaa, pian Herrat puolustavat yksin tiluksiaan.

• Anonyymi00002
        UUSI

Mitkä ihmeen ”herrat ja tilukset”?

Tiltu elää taas vuotta 1918? Ja ajattelee sen ajan retoriikan ’purevan’ yhä?

• Anonyymi00003
      UUSI

Jos mies ei pysty puolustamaan itseään, tästä tehdään nöyristelevä, käskijäänsä herroitteva lapamato intissä.

• Anonyymi00004
      UUSI

No ei tässä ole kuin tuulenhuuhtoma perse itsellä omaisuutta huolettoman elämäntyylin vuoksi mutta tuota vapautta ja elämäntyyliäni olenkin valmis puolustamaan vaikka asein en voisi kuvitellakaan venäläismallisessa diktatuurissa elämistä jossa netti olisi kielletty ja mielipiteistä rangaistaisiin ja korruptiolla hoidettaisiin normaaleja asioita valtion virkamiesten mielivallan alaisina ilman minkäänlaista oikeussuojaa

• Anonyymi00005
        UUSI

Jos Slobo tulisi metrinkin päähän perheestäni ase kädessä laskisin kuulan slobon päästä läpi välittömästi

• Anonyymi00006
      UUSI

Jos tunnet olevasi arvoton nahjus, niin kkuuntele Nato propagandaa ja vaivu fantasiamaailmasi kinahmiin.

Jos tällainen lausunto annettaisiin "orwellilaisena" tai Orwellin ajatteluun pohjautuvana, se voitaisiin tulkita kahdella tavalla:

Dystooppinen ja kriittinen tulkinta: Natomaiden harjoittamaa kontrollia ja viholliskuvien luomista. Orwellilaisesta näkökulmasta lause viittaisi siihen, että nuorten kasvanut maanpuolustustahto ei olisi täysin omaehtoinen, vaan seurausta valtion johdon ja Natomielisen median lietsomasta voimakkaasta pelon ilmapiiristä sekä "yhtenäisyyttä" vaativasta geopoliittisesta narratiivista. Tässä valossa "uus-ilmiömäisyys" tarkoittaisi sitä, että kansalaiset saadaan valjastettua ja alistettua aiempaa tehokkaammin "samanmielisiksi" ja valmiiksi uhraamaan itsensä ja kaikken omaisuutensa.

On käynnissä jatkuva sota ja Natomaiden kansalaisilta vaaditaan ehdotonta uhrautumista ja vihollisen vihaamista. Orwellin sanomana lause voisi olla ironinen kommentti nyky-yhteiskunnasta: nuoriso on saatu ohjelmoitua ja koulutettua hyväksymään valtion militaristiset arvot täysin kyseenalaistamatta, jolloin äärimmäinenkin kolmannen valtakunnan tyyppinen maanpuolustustahto on natsi saksan malliin normalisoitunut osaksi uutta Natomaiden arkea.

• Anonyymi00007
        UUSI

arvoton nato nahjus sopisi hyvin ukrainan eturintamaan kun ne siellä joukkoja tarvii mutta valitettavasti nato fanit ovat vain pelkkää puhetta vailla tekoja

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

arvoton nato nahjus sopisi hyvin ukrainan eturintamaan kun ne siellä joukkoja tarvii mutta valitettavasti nato fanit ovat vain pelkkää puhetta vailla tekoja

"arvoton nato nahjus sopisi hyvin ukrainan eturintamaan"

Voi olla mutta kun minä olen arvoton reservistä eronnut nahjus joka pelkään puolustaa itseäni saati lapsiani niin tuskin minun kannattaa sotaan lähteä vaan ennemminkin thaikkuihin ? 😧

• Anonyymi00009
        UUSI

tiltu tulkitsee miten tulkitsee 🤣

Näin suomalaisena rauhan maassa asuvana kansalaisena en vihaa mitään tai ketään mutta jos joku minua läheisiäni tai omaisuuttani uhkaa vetelen turpaan tai pahimmassa tapauksessa tapan ...se on sellaista suomalaista kansan filosofiaa...ehkä sen tähden en ole joutunut sotiin enkä kahnauksiin 😉👌

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

"arvoton nato nahjus sopisi hyvin ukrainan eturintamaan"

Voi olla mutta kun minä olen arvoton reservistä eronnut nahjus joka pelkään puolustaa itseäni saati lapsiani niin tuskin minun kannattaa sotaan lähteä vaan ennemminkin thaikkuihin ? 😧

Mitä enää täällä teet ja kyseenalaistat thaikkulaa: sunhan pitäisi jo olla sielä. Forever.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Mitä enää täällä teet ja kyseenalaistat thaikkulaa: sunhan pitäisi jo olla sielä. Forever.

"Mitä enää täällä teet ja kyseenalaistat thaikkulaa: sunhan pitäisi jo olla sielä. Forever."

Kaverit on jo siellähttps://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/97c19928-18cf-4c09-9c63-2fc0e4868559 mutta kela ei ljupaa maksaa mun matkaa mikä katkeroittaa minua entisestään vihaamaan tätä yhteiskuntaa joka jättää näin reservistä eronneen toverin ihan yksin ongelmineen sentäs mielenterveyslääkkeet kela minulle kustantaa .
        Mieleni alkoi järkkyä pahasti Suomen mentyä Natoon en ole nukkunut sen jälkeen yhtään yötä vaan hillunut täällä palstalla kerjäämässä suomalaisilta että ne eroaisivat reservistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      137
      2001
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      129
      1649
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1516
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      88
      1423
    5. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      32
      1401
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      132
      1214
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      52
      1121
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      24
      1099
    9. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1021
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      51
      904
    Aihe