MITEN RASISTISET HELLUNTAILAISET EVANKELIOIVAT MUSLIMIKANSAT ?

Anonyymi-ap

Jeesus antoi seuraajilleen lähetyskäskyn.

Matt. 28:19
"Menkää siis ja tehkää KAIKKI KANSAT minun opetuslapsikseni"...

Kysymys kuuluu, miten vanhan liiton "kristityt" siionistit noudattavat Jeesuksen lähetyskäskyä ja tekevät palestiinalaisista, iranilaisista ja libanonilaisista Jeesuksen opetuslapsia ?

Tai israelilaisista ?

Palvomallako Israelia, joka kylmäverisesti tappaa näiden kansojen ihmisiä, joista suurin osa on avuttomia naisia ja lapsia sekä tuhoamalla heidän maansa, kotinsa, elinkeinonsa jne...???

Sekä lisäksi palvomalla myös rikollista Trumppia, joka mahdollistaa kaiken ....miestä, josta on vaikea enää keksiä, mihin rikokseen tai laittomuuteen hän ei olisi syyllistynyt ja on kaiken huipuksi vielä uhannut tuhota koko Iranin yli 90-miljoonaisen kansan ???
https://yle.fi/a/74-20212869/64-3-296784

Ilmestyskirjassa sanotaan "Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon" Ilm. 14:12.

Onko rasisteille ylipäänsä mahdollista pitää Jumalan käskyjä ja onko sellaisilla Jeesuksen usko ?

Matt.25
31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: ***kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä ***MINULLE***'.

10

246

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

"Kysymys kuuluu, miten vanhan liiton "kristityt" siionistit noudattavat Jeesuksen lähetyskäskyä ja tekevät palestiinalaisista, iranilaisista ja libanonilaisista Jeesuksen opetuslapsia ?

Tai israelilaisista ?"

Eivät mitenkään, vaan päin vastoin saavat muslimit vihaamaan kristittyjä sekä juutalaisia entistä enemmän.

Kristityillä ei ole tarjota tälle maailmalle mitään muuta kuin sotaa, väkivaltaa ja vihaa.

• Anonyymi00002

Mauno kirjoitti toisessa ketjussa: "Ymmärrän, että laittomuuden salaisuuskin on sellainen, ettei sitä uskosta osaton ymmärrä, ei uskonnollinen, ei lahkolainen vaan Jeesukseen uskovainen, koska Pyhän Hengen täytyy avata se ihmiselle".

Eli Maunolla on mielestään Pyhän Hengen antamaa ymmärrystä, joten vastatkoon kysymykseeni, kun on niin kärkäs opettamaan muita.

Myös Selef voisi vastata.

Epäilen kuitenkin vahvasti, ettei kumpikaan näistä herroista vastaa...

• Anonyymi00003

Nostetaanpa siis kysymys uudestaan ylös...

• Anonyymi00004

Kukaan helluntailainen ei halua vastata tähän yhteen tärkeimmistä kysymyksistä, että miten tätä Jeesuksen lähetyskäskyä eli ***ILOSANOMAN viemistä Jeesuksesta kaikille kansoille***...siis myös muslimeille ja juutalaisille...kyetään toteuttamaan rasismin hengessä ???

Matt. 28:19
      "Menkää siis ja tehkää KAIKKI KANSAT minun opetuslapsikseni"...

Nimittäin tämänhän on Raamatun mukaan toteuduttava, ennen kuin voidaan odottaa Jeesuksen paluuta, mutta sitä on melkoisen mahdotonta toteuttaa sellaisten, jotka ovat rasisteja ja vihaavat muslimeja sekä tukevat juutalaisia sotarikoksien ja murhien toteuttamisessa...

Matt. 24:14
      Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi KAIKILLE KANSOILLE; ja ***sitten tulee loppu***.

Helluntailaiset ja Amerikan maga-hörhöt järkeilee omassa lihassaan (Henkeä kun ei ole), että Jeesuksen seuraajien pitää aiheuttaa Harmageddon/maailman loppu eli ***evankeliumin sijasta TAPPAA*** mahdollisimman paljon Israelin vihollisia, niin Jeesus pakotetaan palaamaan noutamaan "omiaan" taivaan iloon...

Nämä Israelia fanittavat rasistiset valhekristityt eivät siis Raamatun todisteiden valossa ole niitä, jotka toteuttavat tämän Jeesuksen antaman lähetyskäskyn, vaan nämä ovat suuren Babylonin harhaoppien juovuttamia vanhan liiton vuohikristittyjä.

Ilm.17
      5 Hänen otsassaan oli nimi, jolla on salainen merkitys: "Suuri Babylon, maailman porttojen ja iljetysten äiti."* [Babylon on Rooman peitenimi.][Dan. 4:27; Ilm. 14:8]
      6 Minä näin, että nainen oli juopunut pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hämmästyin suuresti hänet nähdessäni. [Ilm. 6:9,10, 12:11, 16:6]

Ilm.18
      23 Enää ei nähdä lampun valoa, ei kuulla sulhasen, ei morsiamen iloista ääntä. Sinun (suuri Babylon) kauppiaasi olivat maan mahtavia, sinä lumosit noitakeinoillasi kansat ja johdit ne harhaan.
      24 Sinun käsiäsi tahrasi profeettojen ja pyhien veri, maailman kaikkien murhattujen veri. [Matt. 23:35,36; Ilm. 17:6+]

• Anonyymi00005

Vastaanpa myös miten tavan luterilainen evankelioi yleensä mitään koskaan missään, ok ?

• Anonyymi00008

No mikä on vastauksesi ?

• Anonyymi00006

Helluntain ihmisiä on suomen luterilaisesta ns kristikansasta alle 1 % !

Kyllä siihen nähden helluntain lähetystyö on satakertaista luttereihin nähden !

• Anonyymi00007

Mailmassa on helluntain ihmisiä n 10 kertaa lutterien määrä, eli kuka ne evankelioinut, lutterin väki tietysti @#

Toisaalta lutterit on saaneet omas väkeään evankelioitua niin että 50000 maksajaa eroaa vuosittain tässä maassa !

Ja kaikki pakkoverotuksella pidetään pystyssä !

Mahtaa jokin pieni tiuku soida pipon lähellä.

• Anonyymi00009

"Kyllä siihen nähden helluntain lähetystyö on satakertaista luttereihin nähden !"

Tämän ketjun aiheena onkin, miten Israelia palvovat rasistiset "Jeesuksen seuraajat" - olivatpa sitten helluntailaisia, luterilaisia tai maga-kristittyjä - vievät evankeliumia/ilosanomaa Jeesuksesta muslimeille ja osoittavat, että kristinusko on rauhan ja rakkauden uskonto, toisin kuin islam.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

"Kyllä siihen nähden helluntain lähetystyö on satakertaista luttereihin nähden !"

Tämän ketjun aiheena onkin, miten Israelia palvovat rasistiset "Jeesuksen seuraajat" - olivatpa sitten helluntailaisia, luterilaisia tai maga-kristittyjä - vievät evankeliumia/ilosanomaa Jeesuksesta muslimeille ja osoittavat, että kristinusko on rauhan ja rakkauden uskonto, toisin kuin islam.

Tappaa niitä niin paljon kuin mahdollista ja lopuille, jotka jää henkiin sanoo, että on Jumalan ihme, että olette elossa. Olette valittuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2215
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      833
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      800
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      746
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      517
      716
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      615
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe