Nuoret naiset, kun lähdette lenkille metsäpoluille, ottakaa hieman avattu pekonipakkaus taskuun tai vyölaukkuun. Sillä kun huitaisee matua kohti, niin takuulla pakenee.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Matun saa karkoitettua myös avaamalla sikasäilykkeen. Purkkilihan kun avaa nopeasti tiukasssa paikassa, niin matu lähtee kyllä litomaan kuin jänis makuulta.
- Anonyymi00002
Jahtaa ne vanhempiakin naisia,in mummojakin raiskattu, joku dödöpurkki naamalle,tuju tuoksu.
- Anonyymi00012
Turvasuihke on hyvä, sellainen missä punainen väri niin saa hyökkääjä pärstän punaiseksi ja se väri ei lähdekään ihan helpolla pois.
- Anonyymi00003
Puuma nainen tykkää manu poitsusta,ihan vapaa ehtoisestikin. IKÅVÄ kyllä se muija on narsisti,ja esittää kivaa aikansa voi mies rukkaa.
- Anonyymi00005
Menkääs nyt pilipali pojat muualle leikkimään
- Anonyymi00004
Siis sinua kohti nöf nöf
- Anonyymi00006
Matuhörhäkkeen saa poistumaan kassajonosta kun sujauttaa pekonipaketin sen kärryyn. Se joutuu vaihtamaan kaikki ostokset.
- Anonyymi00007
Oohh suuret puheet ja pienet teot piimäpojulla
- Anonyymi00008
Ei tuo nyt niin ihmeitä taitoja tarvitse, jos karvajalan kärryyn amerikanpekonipaketin viskaa ohimennessään. Olis mustakaapu jäänyt Irakiin syömään lammasta.
- Anonyymi00009
Huono trolli, paljon suurempi osa nuorista naisista vastustaa paljon tiukemmin kaikka lihatuotteita kuin mikään sianlihanvastainen, kun tosi paikka tulee.
- Anonyymi00015
Mitä ovat "kaikka lihatuotteet"?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741260- 71778
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50632
- 44615
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri28597SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht372568- 63533
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22469