Kaikki pakotetaan tunnustamaan kristinuskoa?
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Ainahan kristinuskoa in pakkosyötetty.
- Anonyymi00002
Kristillisyys on hyvä asia.
- Anonyymi00003
Ja että kuinka pakotetaan?
- Anonyymi00004
Kumpa olisikin.
- Anonyymi00005
Minä olen eronnut kirkkokunnasta, Evlt.
Kukaan ei ole tullut pakottamaan, liittymisestä takaisin.- Anonyymi00006
Ei, mutta jopa laulettua rukousta tungetaan vaikka väkisin sellaisiinkin juhliin, joitten pitäisi sopia kaikille.
Siinä paljastuu krisseleitten moraali ja suhteellisuudentaju - tai oikeastaa sen täydellinen puute! - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei, mutta jopa laulettua rukousta tungetaan vaikka väkisin sellaisiinkin juhliin, joitten pitäisi sopia kaikille.
Siinä paljastuu krisseleitten moraali ja suhteellisuudentaju - tai oikeastaa sen täydellinen puute!Sinulle olisi parasta mennä kirkkoon ensi sunnuntaina.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Siinä paljastuu krisseleitten moraali ja suhteellisuudentaju - tai oikeastaa sen täydellinen puute!Ei sitä ole tungettu väkisin, vaan se on valittu kevätjuhlaan. Nyt jotkin ateistiraukat haluavat tunkea väkisin Suvivirren pois kevätjuhlasta.
Siinä paljastuu ateistien moraali ja suhteellisuudentaju - taii oikeastaan sen täydellinen puute! - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei sitä ole tungettu väkisin, vaan se on valittu kevätjuhlaan. Nyt jotkin ateistiraukat haluavat tunkea väkisin Suvivirren pois kevätjuhlasta.
Siinä paljastuu ateistien moraali ja suhteellisuudentaju - taii oikeastaan sen täydellinen puute!Hyvin sanottu.
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei sitä ole tungettu väkisin, vaan se on valittu kevätjuhlaan. Nyt jotkin ateistiraukat haluavat tunkea väkisin Suvivirren pois kevätjuhlasta.
Siinä paljastuu ateistien moraali ja suhteellisuudentaju - taii oikeastaan sen täydellinen puute!Kristityt itse valitsivat ja tunkevat sitä kaikille. Kuten uskoaan muutenkin.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kristityt itse valitsivat ja tunkevat sitä kaikille. Kuten uskoaan muutenkin.
Tietysti Kristityt valitsivat, onhan Suomi kristitty maa.
- Anonyymi00010
Kyllä se sellaista pakkotuputusta on. Suvivirsi on vain yksi pakkotuputuksen ilmentymä.
- Anonyymi00011
Sooloilu on mennyt liian pitkälle Suomessa.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä kanssasi!
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
saako Horttokaalot liittyä orttodokseihin ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4772106- 1651404
- 811282
- 951244
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1881194- 1141167
- 101815
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.58786- 47763
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705