Kertauksena "maahanmuuton" haittavaikutuksia:
- veronmaksajille kalliit kustannukset on nousseet törkykorkeiksi
- "maahanmuuttajien" työttömyys on noussut korkeaksi
- "maahanmuuttajien" tekemien rikosten määrä on alati kasvussa
- työmarkkinoiden vääristyneisyys on noussut korkeaksi
- kouluopetus on rapautunut
- kielitaidottomuus luo sote-aloilla turvallisuusuhkia
- on ihmiskauppaa ja harmaata taloutta
- on jengiväkivaltaa ja -rikollisuutta
- naisiin kohdistuva rikollisuus ja väkivalta on kasvanut
- yleinen turvallisuus on heikentynyt
- ghettoutuminen ja segrekaatio
- kulttuuriset vastakkainasettelut on vahvistuneet
- "maahanmuutto" on voimakkaasti yhteiskuntaa polarisoiva ilmiö
- "maahanmutto" on rapauttanut demokratiaa
- politiikan vastuullisuus ja moraali on heikentynyt
- politiikkaan on luikerrellut vok-bisnes
- yms. uhat ja riskit
Perussuomalaiset on isänmaallinen ja kansallismielinen puolue, jonka sydämen asia on suomalaisten hyvinvointi. Syystäkin puolueen maahanmuuttopolitiikka ja siihen liittyvä lainsäädäntö, viranomaistoiminta jne. on poliittisen vaikuttamisen kärkiaiheita.
Mitä tekee Sdp? Puolustaako se meitä suomalaisia sekä sisäisiltä että ulkoisilta uhilta? No ei niin, ja se on äärimmäisen vakava asia, sillä Sdp valehtelee kansalle törkeästi "maahanmuutosta" ja pyrkii rampauttamaan kansan etuja ja turvallisuutta ajavan politiikan mm. demonisoimalla perussuomalaisia, sekä vastustamalla suomalaisten turvallisuutta ja muuta hyvinvointia ajavaa politiikkaa, kuin myös äänestämällä sitä vastaan.
Aatu Lindtman: "Hallitus kiusaa ja alistaa maahanmuuttajia!". Miten, Aatu, meni omasta mielestä?
☝️🤨
Perussuomalainen politiikka on jopa henkiä pelastavaa.
8
105
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Oletko aiemmin valehdellut?
- Anonyymi00002
Kyllä. Meidän sosialistien keskuudessa valehtelu on olennainen osa populistista vaikutusvaltaamme.
Parhain terveisin,
Aatu Lindtman, sosiaalidemokraatit - Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kyllä. Meidän sosialistien keskuudessa valehtelu on olennainen osa populistista vaikutusvaltaamme.
Parhain terveisin,
Aatu Lindtman, sosiaalidemokraatitLuuletko persu että voit esiintyä ja kirjoitella omia kuvitelmiasi muiden nimissä ?
Sellainen ei ole hyväksi. - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Luuletko persu että voit esiintyä ja kirjoitella omia kuvitelmiasi muiden nimissä ?
Sellainen ei ole hyväksi.Olet erehtynyt. Sellainen ei ole hyväksi. Minä olen Aatu Lindtman!
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olet erehtynyt. Sellainen ei ole hyväksi. Minä olen Aatu Lindtman!
Luuletko demarien johtaja että voit esiintyä ja kirjoitella omia kuvitelmiasi muiden nimissä ?
Sellainen ei ole hyväksi. Kissa-Lokki nälinäsi vei koko alkuajan meidån äänestäjien asioiden ajamisestas - Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
Parhain terveisin,
Aatu Lindtman, sosiaalidemokraatitKyllä te persut olette enemmän sekaisin kuin isoisänne seinäkello.
- Anonyymi00003
Sossut pettää aina !!
- Anonyymi00005
Antti poistaa kaikki leikkaukset, ja nostaa ne suuremmiksi ja keksii viä uusia tukia, raha on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65958
- 69722
- 133646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37625Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️35619- 69606
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43561- 43560
Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19500Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k172484Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18461Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto62386- 52383
- 42368
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29364- 17362
Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96343YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338