Ihana Wille

Anonyymi-ap

33

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mahtavaa! Hyvä Suomi!

• Anonyymi00002

Tämä pikku ukko laulaa yleensä pikkutytöille!

• Anonyymi00007

Lopeta ukko sitten se laulaminen!

• Anonyymi00003

Hienoa,hyvä Wille

• Anonyymi00008

Wille on mahtava!🇫🇮

• Anonyymi00005

Kyllä toki säveltäjä ja musiikinopettajana toiminut Wille laulaa osaa. Piruillessaan voi vielä laulaa sen eduskunnassakin.

• Anonyymi00006

We love Wille! ❤️

• Anonyymi00009

Kylläpä lauloi kauniisti ja kaikkien musiikin sääntöjen mukaan.

• Anonyymi00013

Upea Wille!

• Anonyymi00010

Musiikin ammattilaisuus kuului hänen laulustaan.

• Anonyymi00011

Mahtava ääni ministerillä. Hevikitaristi Halla-Ahon kanssa duokiertueelle vaalien alla.

• Anonyymi00012

Kaunis lauluhan se on. Hyvin lauloi Rydman.

Yhdenvertaisuuslautakunnan päätös uhkasakkoineen ja korvausvaatimuksineen on yksinkertaisesti VÄÄRÄ. Kenen vastuulla on tuon päätöksen mitätöinti?

• Anonyymi00014

Koulun kevätjuhla ei ole mikään uskonnollinen tilaisuus. Yksi suvivirsi kaiken muun ohjelman ohessa.

Ei siitä ole ollut mitään tarvetta mitään erillisilmoitusta tehdä.

Sen sijaan herää kysymys pitäisikö tuon isän lapsesta tehdä huoli-ilmoitus. Taitaa niillä rajoilla liikkua. Huomautan vain, että lapsella on tietyt omat oikeudet aikuisen maailmassa.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Koulun kevätjuhla ei ole mikään uskonnollinen tilaisuus. Yksi suvivirsi kaiken muun ohjelman ohessa.

Ei siitä ole ollut mitään tarvetta mitään erillisilmoitusta tehdä.

Sen sijaan herää kysymys pitäisikö tuon isän lapsesta tehdä huoli-ilmoitus. Taitaa niillä rajoilla liikkua. Huomautan vain, että lapsella on tietyt omat oikeudet aikuisen maailmassa.

Laittavatkohan silmät aina kiinni kirkon ohi kulkiessaan?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Laittavatkohan silmät aina kiinni kirkon ohi kulkiessaan?

Uskonnollinen tilaisuus yleensä pitää sisällään:

Raamatun lukukappaleiden esittämistä

Rukouksia.

Saarna tai todestuksia.

Siunauksia.

Kolehdin keräämistä.

Alkuvirsi, välillä aina virsiä, Loppuvirsi.

Saatesanat: Lähtekää rauhassa. Palvelkaa Herraa ja toinen toistanne ilolla.

• Anonyymi00017

Tynnyrissäkö lasten pitäisi kasvaa? Tuntematta aatteiden kirjoa yhteiskunnassa ,

• Anonyymi00018

Lastenlasteni ollessa kouluikäisiä, olin heidän kanssaan mökillä. He koululaiset olivat löytäneet kirjahyllystä äitini virsikirjan.

Yhtäkkiä he seisoivat laiturilla vierekkäin ja lauloivat virsikirjasta Suvivirren.

Olin mykistynyt. Kaunis kesäpäivä ja lastenlapset laiturilla Suvivirttä veisaamassa. Kukaan ei puhunut mitään. He veivät virsikirjan takaisin paikoilleen ja jatkettiin siitä siiten mökkeilyä.

Mikä elämys!

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Lastenlasteni ollessa kouluikäisiä, olin heidän kanssaan mökillä. He koululaiset olivat löytäneet kirjahyllystä äitini virsikirjan.

Yhtäkkiä he seisoivat laiturilla vierekkäin ja lauloivat virsikirjasta Suvivirren.

Olin mykistynyt. Kaunis kesäpäivä ja lastenlapset laiturilla Suvivirttä veisaamassa. Kukaan ei puhunut mitään. He veivät virsikirjan takaisin paikoilleen ja jatkettiin siitä siiten mökkeilyä.

Mikä elämys!

Samaisella mökillä eräänä sunnuntaiaamuna mökin keittiössä minulle tuli yhtäkkiä tunne, että joku tarkkailee minua. Ketään ei näkynyt. Samassa nuorin lapsi neljävuotias huudahti tuvassa, että joku mies seisoo pihalla ja katselee järvelle.

Menin katsomaan ei ketään näkynyt. Pyysin lasta kuvailemaan minkä näköinen se mies oli. Lapsi kuvaili hänet tarkasti.

Hän kuvaili edesmenneen veljeni, jota hän ei ollut koskaan edes nähnyt.

Muistin, että viimeksi, kun olin ollut veljeni kanssa mökillä, hän sanoi, että kun hän on kuollut, hän tulee mökillä olijoita tervehtimään. Hänellä oli vaikeita sairauksia.

Älkää siis ainakaan minulle sanoko, että ei siellä tuon ilmoisissa mitään elämää ole. Tiedän paremmin tämän.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Mikä elämys!

Hienoa!

• Anonyymi00019

Kaunis virsi.

• Anonyymi00021

Kansallissolistimme ilman muuta! Kansallispäivänä 6.12. vastaanotolle laulamaan!

• Anonyymi00022

Mitäköhän nuo Suvivirsikammoiset tekevät, kun minareetista kuuluu rukous?

• Anonyymi00023

Tai näkevät huivipäisen ihmisen? Tai burkan? Tai nunnan? Tai paavin tv:ssä? Tai presidentin virkaanastujaiset, kun osa seremoniasta kirkossa?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Tai näkevät huivipäisen ihmisen? Tai burkan? Tai nunnan? Tai paavin tv:ssä? Tai presidentin virkaanastujaiset, kun osa seremoniasta kirkossa?

Niinpä! Vihaavatko juutalaisiakin?

• Anonyymi00030
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Niinpä! Vihaavatko juutalaisiakin?

Pitäisikö niitä rakastaa?

• Anonyymi00034
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Pitäisikö niitä rakastaa?

Kysy sosialisti-kommareilta!

• Anonyymi00026

Onneks en ole kuullut

• Anonyymi00027

Suvivirsi-Wille T-paitoja on tulossa myyntiin piakkoin.

• Anonyymi00029

Oi, sitä odotan!

• Anonyymi00031

suvivirsi suvivirsi

• Anonyymi00033

Wille Euroviisuihin ensi keväänä kun politiikkapesti loppuu.

• Anonyymi00035

Wille on nero!❤️

• Anonyymi00036

Willestä vuoden suomalainen!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe