Wau!
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a189c765-9408-4409-ab7c-cbbc1eb1bcd8
🇫🇮❤️🇫🇮
Ihana Wille
33
273
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mahtavaa! Hyvä Suomi!
- Anonyymi00002
Tämä pikku ukko laulaa yleensä pikkutytöille!
- Anonyymi00007
Lopeta ukko sitten se laulaminen!
- Anonyymi00003
Hienoa,hyvä Wille
- Anonyymi00008
Wille on mahtava!🇫🇮
- Anonyymi00005
Kyllä toki säveltäjä ja musiikinopettajana toiminut Wille laulaa osaa. Piruillessaan voi vielä laulaa sen eduskunnassakin.
- Anonyymi00006
We love Wille! ❤️
- Anonyymi00009
Kylläpä lauloi kauniisti ja kaikkien musiikin sääntöjen mukaan.
- Anonyymi00013
Upea Wille!
- Anonyymi00010
Musiikin ammattilaisuus kuului hänen laulustaan.
- Anonyymi00011
Mahtava ääni ministerillä. Hevikitaristi Halla-Ahon kanssa duokiertueelle vaalien alla.
- Anonyymi00012
Kaunis lauluhan se on. Hyvin lauloi Rydman.
Yhdenvertaisuuslautakunnan päätös uhkasakkoineen ja korvausvaatimuksineen on yksinkertaisesti VÄÄRÄ. Kenen vastuulla on tuon päätöksen mitätöinti?- Anonyymi00014
Koulun kevätjuhla ei ole mikään uskonnollinen tilaisuus. Yksi suvivirsi kaiken muun ohjelman ohessa.
Ei siitä ole ollut mitään tarvetta mitään erillisilmoitusta tehdä.
Sen sijaan herää kysymys pitäisikö tuon isän lapsesta tehdä huoli-ilmoitus. Taitaa niillä rajoilla liikkua. Huomautan vain, että lapsella on tietyt omat oikeudet aikuisen maailmassa. - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Koulun kevätjuhla ei ole mikään uskonnollinen tilaisuus. Yksi suvivirsi kaiken muun ohjelman ohessa.
Ei siitä ole ollut mitään tarvetta mitään erillisilmoitusta tehdä.
Sen sijaan herää kysymys pitäisikö tuon isän lapsesta tehdä huoli-ilmoitus. Taitaa niillä rajoilla liikkua. Huomautan vain, että lapsella on tietyt omat oikeudet aikuisen maailmassa.Laittavatkohan silmät aina kiinni kirkon ohi kulkiessaan?
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Laittavatkohan silmät aina kiinni kirkon ohi kulkiessaan?
Uskonnollinen tilaisuus yleensä pitää sisällään:
Raamatun lukukappaleiden esittämistä
Rukouksia.
Saarna tai todestuksia.
Siunauksia.
Kolehdin keräämistä.
Alkuvirsi, välillä aina virsiä, Loppuvirsi.
Saatesanat: Lähtekää rauhassa. Palvelkaa Herraa ja toinen toistanne ilolla.
- Anonyymi00017
Tynnyrissäkö lasten pitäisi kasvaa? Tuntematta aatteiden kirjoa yhteiskunnassa ,
- Anonyymi00018
Lastenlasteni ollessa kouluikäisiä, olin heidän kanssaan mökillä. He koululaiset olivat löytäneet kirjahyllystä äitini virsikirjan.
Yhtäkkiä he seisoivat laiturilla vierekkäin ja lauloivat virsikirjasta Suvivirren.
Olin mykistynyt. Kaunis kesäpäivä ja lastenlapset laiturilla Suvivirttä veisaamassa. Kukaan ei puhunut mitään. He veivät virsikirjan takaisin paikoilleen ja jatkettiin siitä siiten mökkeilyä.
Mikä elämys! - Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Lastenlasteni ollessa kouluikäisiä, olin heidän kanssaan mökillä. He koululaiset olivat löytäneet kirjahyllystä äitini virsikirjan.
Yhtäkkiä he seisoivat laiturilla vierekkäin ja lauloivat virsikirjasta Suvivirren.
Olin mykistynyt. Kaunis kesäpäivä ja lastenlapset laiturilla Suvivirttä veisaamassa. Kukaan ei puhunut mitään. He veivät virsikirjan takaisin paikoilleen ja jatkettiin siitä siiten mökkeilyä.
Mikä elämys!Samaisella mökillä eräänä sunnuntaiaamuna mökin keittiössä minulle tuli yhtäkkiä tunne, että joku tarkkailee minua. Ketään ei näkynyt. Samassa nuorin lapsi neljävuotias huudahti tuvassa, että joku mies seisoo pihalla ja katselee järvelle.
Menin katsomaan ei ketään näkynyt. Pyysin lasta kuvailemaan minkä näköinen se mies oli. Lapsi kuvaili hänet tarkasti.
Hän kuvaili edesmenneen veljeni, jota hän ei ollut koskaan edes nähnyt.
Muistin, että viimeksi, kun olin ollut veljeni kanssa mökillä, hän sanoi, että kun hän on kuollut, hän tulee mökillä olijoita tervehtimään. Hänellä oli vaikeita sairauksia.
Älkää siis ainakaan minulle sanoko, että ei siellä tuon ilmoisissa mitään elämää ole. Tiedän paremmin tämän. - Anonyymi00032
Anonyymi00018 kirjoitti:
Lastenlasteni ollessa kouluikäisiä, olin heidän kanssaan mökillä. He koululaiset olivat löytäneet kirjahyllystä äitini virsikirjan.
Yhtäkkiä he seisoivat laiturilla vierekkäin ja lauloivat virsikirjasta Suvivirren.
Olin mykistynyt. Kaunis kesäpäivä ja lastenlapset laiturilla Suvivirttä veisaamassa. Kukaan ei puhunut mitään. He veivät virsikirjan takaisin paikoilleen ja jatkettiin siitä siiten mökkeilyä.
Mikä elämys!Hienoa!
- Anonyymi00019
Kaunis virsi.
- Anonyymi00021
Kansallissolistimme ilman muuta! Kansallispäivänä 6.12. vastaanotolle laulamaan!
- Anonyymi00022
Mitäköhän nuo Suvivirsikammoiset tekevät, kun minareetista kuuluu rukous?
- Anonyymi00023
Tai näkevät huivipäisen ihmisen? Tai burkan? Tai nunnan? Tai paavin tv:ssä? Tai presidentin virkaanastujaiset, kun osa seremoniasta kirkossa?
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Tai näkevät huivipäisen ihmisen? Tai burkan? Tai nunnan? Tai paavin tv:ssä? Tai presidentin virkaanastujaiset, kun osa seremoniasta kirkossa?
Niinpä! Vihaavatko juutalaisiakin?
- Anonyymi00030
Anonyymi00024 kirjoitti:
Niinpä! Vihaavatko juutalaisiakin?
Pitäisikö niitä rakastaa?
- Anonyymi00034
Anonyymi00030 kirjoitti:
Pitäisikö niitä rakastaa?
Kysy sosialisti-kommareilta!
- Anonyymi00026
Onneks en ole kuullut
- Anonyymi00027
Suvivirsi-Wille T-paitoja on tulossa myyntiin piakkoin.
- Anonyymi00029
Oi, sitä odotan!
- Anonyymi00031
suvivirsi suvivirsi
- Anonyymi00033
Wille Euroviisuihin ensi keväänä kun politiikkapesti loppuu.
- Anonyymi00035
Wille on nero!❤️
- Anonyymi00036
Willestä vuoden suomalainen!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439