..muutama viikko sitten, luulenpa kuitenkin että kuulit huonommat kuulumiseni silloin välikäden kautta..? Se oli pelottava tilanne mutta onneksi pahin mahdollinen pelko ei käynyt toteen.
Tai sitten et ole kuullutkaan koko asiasta yhtään mitään, olenhan niin vähäpätöinen ihminen joidenkin mielestä 🙄🤔😑
Olitko mies yhtään huolissasi minusta
7
307
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kerro minulle? Haluan kuulla. 😳
- Anonyymi00002
Voin kertoo sulle irl joskus jos pystytään enää koskaan kaksin juttelemaan.. miks siitäkin on tullu niin v..un hankalaa? No joo eihän me olla nähtykään aikoihin mutta vaikka joskus nähtäiskin, niin se tuntuu jo herättävän muissakin ihmetystä jos me kaksin jutellaan.. 🙄
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Voin kertoo sulle irl joskus jos pystytään enää koskaan kaksin juttelemaan.. miks siitäkin on tullu niin v..un hankalaa? No joo eihän me olla nähtykään aikoihin mutta vaikka joskus nähtäiskin, niin se tuntuu jo herättävän muissakin ihmetystä jos me kaksin jutellaan.. 🙄
Milloin vain onnistuu juttelu. Vaikka heti, jos rohkeutta ja halua löytyy, mutta joskus sitten. Toivottavasti nyt on kaikki hyvin. Eikä minua kiinosta mitä muut ajattelee. Minä juttelen kenen kanssa haluan.
- Anonyymi00004
Jouduitko suljetulle?
- Anonyymi00005
En nyt sentään, luojan kiitos.. 😲
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
En nyt sentään, luojan kiitos.. 😲
Mitä vikaa suljetussa on? Pehmeät seinät ja joka päivä 5 minuuttia terapeuttista ikävä palstailua.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mitä vikaa suljetussa on? Pehmeät seinät ja joka päivä 5 minuuttia terapeuttista ikävä palstailua.
Mulla on viime aikoina ollut ihan tarpeeks terveysongelmia, niin jotkut vakavammat mt-ongelmat tästä nyt vielä puuttuiskin..!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt343239Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441609Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191001Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32989- 59953
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22948Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37860Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719