Mihin katosi keskustelu. Suojellaanko, en sano, mutta ymmärrätte varmaan.
Eikös puoluetoveri, työttömyysministeri voisi lahjoittaa muutamaa nuorisoseteliä Oy Emävalheelle että alue tyhjentyisi. Ja Lapuan nuoriso saisi toteuttaa itseään oikein luvan perästä rikkomalla paikkoja.
Maauimala?
20
860
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Vielä ei määräaika täysi
- Anonyymi00002
Mitäs se teille alamaisille kuuluu. Me päätethän mistä kana pissii.
- Anonyymi00003
Ei noi ve lli pe rs eet kertakaikkiaan jaksa,pumppu pettää....
- Anonyymi00004
Huutelijoille stoppi. Me määrätähän teitä.
- Anonyymi00005
Se on kyllä totta, jo lähti vuodeosasto, kohta poliisit, koskahan muuta on lähdössä. Ihan vaan noita peruspalveluja. Mutta laiva, se seilaa.
- Anonyymi00009
Joo on kyllä huomattu ettei nykyään ole röyhkeydellä väliä, hävetkää ja tekisitte työnne!
- Anonyymi00006
Kokoomukselaisella firmallaei ole kuin velkaa, mitään se ei maksa eikä korjaa pois. Sarjayrittäminen ei toimi.
- Anonyymi00011
Eiköhän se ole kokoomus pojilla että isin ja äitin rahoilla ja suhteilla.
- Anonyymi00007
Siihen se jäi niinku p a sk a pe r see s tä !!!!!!
- Anonyymi00008
Ihan niin kuin sinä tälle palstalle, aina päivystämässä.
- Anonyymi00010
Onko maauimala kafonnut tänään?
- Anonyymi00012
Mä menen kahdeltatoista katsomaan ja jos on vielä siellä, avaan tämän keskustelun ja vedän käteen!
- Anonyymi00013
Tarina-tuvassa puhuivat että lopit lahjoittaa sen kaupungille. Kaupunki kiittää lahjoitusta purkamalla kylpyammeen ja siirtää sen simpsiölle. Tyhjä monttu toimii tovin maankaatopaikkana kunnes rikkaruoho peittää sen ja kaikki unohtuu.
- Anonyymi00014
Onko lisäaikaa myönnetty taas?
- Anonyymi00015
Sille uimalalle haetaan suojelu statusta tuloovat turistit sitää ihimettelemähän
- Anonyymi00016
Onko Nurkkakivi asialla?
- Anonyymi00017
Kaupunki sen kuulemma purkaa. Haluamme nöhdä laskun ja maksajan vaikka LS ssa jos ei muualta nähdä...
- Anonyymi00018
Ketkä me?
- Anonyymi00019
Kaikkia varmaan kiinnostaa kuka laskun maksaa
- Anonyymi00020
Sosiaalipummimaahanmuutolle Stoppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791376
- 851263
- 1021013
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44522Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520