Jäi jutut kesken...
Minne se lääkäri aloitus hävisi?
25
458
Vastaukset
- Anonyymi00001
Siivottiin pois, koska aihe ei kuulu ikäväpalstalle.
- Anonyymi00002
Miks ne pitää poistaa? Voisivat jäädyttää ettei uusia kommentteja enää mut vois lukea jos haluaa.
- Anonyymi00003
Ihan hyvä kun otettiin pois. Vois ottaa myös lemotusjutut. Ja uhkailuvihjailut.
- Anonyymi00004
Siinä oli liikaa totuutta mitä massat ei halua kuulla. Varsinkaan lääkärit.
- Anonyymi00005
Siitä ei kun selaamaan saattaa mennä helposti vuosi pari kun etsit
- Anonyymi00006
Ei tarvii selata kun on poistettu. Joku lääkärikyrsä otti nokkiinsa kun itse huippuälykkäänä täällä ali-ihmisten joukossa pätee olematonta olemistaan eikä siedä kritiikkiä.
- Anonyymi00007
Minkälaisia ovat nykyajan hoitohenkilöstö noin niinkun ylipäätään. Tuntuu että kuormittuneita ja kiireisiä. Ei päätä paljon paina muiden kunto eikä asioihin tartuta tarvittavalla vakavuudella. Täällä niin moni lähtee ennen aikojaan eikä se todellakaan ole mikään ihme
- Anonyymi00008
Ai se yhden ammattikunnan maalitusketjuko?
- Anonyymi00009
Just se ammattikunta jolla on parhaat pikkujoulut
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ihan selvästi. Muista palautua. Ota se aika itselle sentään. Asioilla on tapana kertautua vanhetessa. Laatu syntyy alkuun itsekkyydellä ja se muuntuu ajan myötä taianomaisesti.
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Hurrrrjja.
- Anonyymi00010
En minä ainakaan haluaisi elää gorillalaumassa, vaikka jostain sellaisesta löytyisikin vapaa paikka. Iloitsen ihmisyhteisöstä, jossa ihmisiä autetaan -ei käännytetä ovelta pois, kun on kivut ja säryt ja sairaudet -sanota vaan lapsista lähtien, että mene pois. Vaikka jotkut sillä alalla toimiikin eettisesti väärin tai joku tekee virheen, moni tekee uskomatonta työtä.
Samoin mielelläni asun oikeassa talossa, enkä puussa, vaikka joku onkin rakennusalalla ollut epärehellinen tai taitamaton, ja tehnyt huonoja taloja. On myös hyviäkin. Ja parrmpua nekin puut ja luolat.- Anonyymi00011
Puu-Käpylässäkö asut, jossa palaa taloja harvakseltaan?
- Anonyymi00012
Lääkärit ovat alansa osaajia, kunhan ei erehdy hakeutumanterveydenhuollon pariin mielenterveysasioissa. Turhinta mitä on heti uskomus- ja energiahoitojen ohessa.
- Anonyymi00015
Healing 🤯
- Anonyymi00016
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
- Anonyymi00017
Olen havainnut että koska terveydenhuoltomme ei toimi, niin on edullisinta minun hankkia oikeiden oireiden sijasta vaan skitsofrenia diagnoosi. Tulee halvemmaksi kuin kuvantaminen ja säästäähän se lääkäreiden aikaakin, kun ovat töissä 25/7 ja rahat tiukilla heilläkin..
Siitä sitten kaikki kuntoutustuet ja eläkkeet. Pimeät työt ja sellaista.
Alkuperäinen aloittaja ketjusta, joka poistettiin.😎- Anonyymi00018
Mites sellasen vaan hankkii. Pitää olla hyvä näyttelemään hullua?
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kyllä se Paavo mielellään paperit kirjoittaa ja lääkkeet määrää. Tuttu mies.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Se on aika yksinkertaista. Joko olen oikeassa että minulla on iatrogeeninen vaiva, johon en saa hoitoa koska lääkärit ovat huonoja, tai sitten kuvittelen kaikki koska minulla on skitsofrenia. Psykologi jo teki esityötä kun havaitsi normaali oireita aikoinaan ja epäili kehittyvää prosessisairautta, että nyt se on win-win tilanne.
- Anonyymi00021
Lääkäreitä ei sovi arvostella, he ovat ihmisten tukijoukko ja selköranka, joilta saa apua arjen haasteisiin.ehkä siksi
- Anonyymi00022
En ala väittelemään asiasta, sillä onhan mulla skitsofrenia🤭
- Anonyymi00023
Voipi olla ja mulla skitsofrenia.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
En ala väittelemään asiasta, sillä onhan mulla skitsofrenia🤭
Okei. 😄
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Okei. 😄
Jään sitten työkyvyttömyys eläkkeelle ja tienaan pimeästi käyttörahaa 😋
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt243737Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.421859Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö251139- 671068
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi321029Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251026Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä41913Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173841- 56793
Pub Marjuskan grillibileet
Pub marjuskassa ilmainen makkara tarjoilu ja jakaa parille sadalle aurinko laseja. Miten tälläistä. Saako popittaa ja ja12723