Ihmisen ei tarvitse olla sontis jos haluaa silloin tällöin ryypätä. Toki putket kannattaa pitää maltillisina sekä juomamäärien että keston suhteen. Itse olen todennut, että 4. päivän jälkeen on hyvä ajaa alas. Se onnistuu tuskattomasti päivässä parissa varsinkin kun pysyy erossa väkevistä ja huolehtii ruokapuolesta.
Känni ajetaan ylös vain kun siihen on mahdollisuus. Hommia ei jätetä hoitamatta, ei myöskään kodinhoitoa ja omaa hygieniaa.
Minä ryyppään aina kotona, joten se ei käy niin kovin kukkaronkaan päälle.
Hallitut ylösajot, rännit ja alasajot
Anonyymi-ap
1
168
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos kylmiskin olisi toiminut noin, ei olisi ollut tarvetta osastojaksoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281836
- 1211355
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401140- 491029
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni591021- 131970
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v254967Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58809Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77806Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla179780