Nainen, olit niin kamala että et kelvannut

Anonyymi-ap

Etkä koskaan kelpaakaan.
Itsekäs olit aina ja kaikki mikä näytti hyvältä oli pelkkä kuori.
Kuin jätettä kauniissa paketissa.
Aikasi on ohi ja sinut siirretään syrjään ja korvataan uudella.
Et vain kelpaa mihinkään.
Sinut vain unohdetaan ja parempi niin.
Olethan huono puu ja hedelmäsi huonoa.

:/

32

546

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No unohda sitten äläkä vingu

• Anonyymi00002

Täydellisesti epätäydellinen.
      Niinhän sinä sanoitkin.

• Anonyymi00003

Etsi se uusi jo. Toki se olisi sitten uhri. En toivo sitä kellekään mitä sille naiselle aiheutit.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Etsi se uusi jo. Toki se olisi sitten uhri. En toivo sitä kellekään mitä sille naiselle aiheutit.

”Naiselle” hyvinkin 🤔

• Anonyymi00022

Siitä puhe mistä puute😂👍

• Anonyymi00004

Kaikkea muuta kuin itsekäs, joten ohi.

• Anonyymi00006

Sama täällä. Pistin sen lurjuksen etusijalle unohtaen itseni. Rikoin siinä itseni. Ei kiitos.

• Anonyymi00005

Kunhan sä unohdat vain. Jatkan elämääni.

• Anonyymi00007

Ajattelen että aloittajalla on tosi paljon painittavaa itsensä kanssa.

• Anonyymi00009

😆 Mikä hiton homma tämä nyt on??.. Okei. Älä syytä minua. Minä olen yrittänyt. Mutta jos luulet että oon jotenkin sekaisin susta niin että nyt menen romuksi kun keksit tällaista jäynää niin hassuhan olet... 😂 Oot oikeasti tainnut jäädä sinne takapulpettiin kepposia keksimään 😅 Keksi vielä muutama sivupersoona 👍

• Anonyymi00010

Aina valehtelit, olit valehtelija ja olit ahne ja käytit vain hyväksesi.
      Puhuit paskaa toisten seläntakana ja olit täysi bitch.
      Säälistä ja suhteilla sait mitä sait, mitään et osaamisella taikka kyvyillä ansainnut.
      Totuus sattuu.

• Anonyymi00011

Joo no. Kun koko maailma kertoo mulle muuta kuin sinä niin uskon tätä muuta maailmaa. Oot itse mielestäs huomattavasti hotimpi?

• Anonyymi00012

Etkö saanut pesää? Voi voi.

• Anonyymi00023

Kannattaisi ihminen keskittyä vain itseesi. Turhaa analysoit ittees hulluksi. Jäit riippuvaiseksi hänestä.

• Anonyymi00027

Mee vihapaltalle AP . Väärä aihe.

• Anonyymi00013

Näin sinun läpi, olit saastainen liero.
      Oksettavan pahansuopaisuuden ruumiillistuma.
      Kaikki jäte yhdessä paketissa.
      Ja se näkyi selvästi.

• Anonyymi00014

No nyt se vintti pimeni pahemman kerran 😆 Suomi voi pahoin, täältä ei tosiaan montaa selväjärkistä löydy...

• Anonyymi00024

Yks kalju on just tommonen🤮

• Anonyymi00029

Mee pois sotkemassa ikävä aihetta. Vihalla
        Sille on oma palsta

• Anonyymi00015

Kun oma elämä ei pysy hanskassa onneksi on suomi24 missä voi yrittää pilata muiden fiiliksen. Helpottaako?

Joillekin elämä on yhtä kurjuutta ilman että älyää itse olevansa ratkaisevassa asemassa tehdä siitä mukava ja elettävä paikka. Mutta pitää olla näitäkin persoonia jotka eivät siitä omasta kurjuuskuopasta uskalla tai halua tulla ulos.

• Anonyymi00016

Voi voi.

Onhan se varmaan niinkin.
        Niitä on ja paras puhuja se jonka kohdalla se niin on.

• Anonyymi00017

Kuinka sinun vuosien ruikutukista on saanut sen käsityksen, että tuo paljon parjattu nainen ei huolinut sinua?

• Anonyymi00018

Ei tarvitse ihmetellä miksi. Näkeehän tuon jo kirjoituksesta. Silloin kun on tarve mennä toisen pään sisään sanelemaan ja ennustamaan, mitä paskaa hänelle on tulossa, niin voi sanoa, oma mieli on jo täysin hakoteillä. Silloin kun on tarve uskotella väkisin että hallitsen tai omistan jotain toista ihmistä, silloin pitää vetää oman pään hätäjarrua ja todella alkaa tekemään töitä oman päänsä kanssa.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ei tarvitse ihmetellä miksi. Näkeehän tuon jo kirjoituksesta. Silloin kun on tarve mennä toisen pään sisään sanelemaan ja ennustamaan, mitä paskaa hänelle on tulossa, niin voi sanoa, oma mieli on jo täysin hakoteillä. Silloin kun on tarve uskotella väkisin että hallitsen tai omistan jotain toista ihmistä, silloin pitää vetää oman pään hätäjarrua ja todella alkaa tekemään töitä oman päänsä kanssa.

Kyllä. Kaikenlaiset ennustelijat, elämännvalintojen ohjailijat ja mukamas alitajunnan tulkitsijat ovat hakoteillä ja kaiken halveksunnan ansainneita.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Kyllä. Kaikenlaiset ennustelijat, elämännvalintojen ohjailijat ja mukamas alitajunnan tulkitsijat ovat hakoteillä ja kaiken halveksunnan ansainneita.

Kaikki ihmiset ei varmaan voi itselleen mitään. Hyvä, jos kiusaaminen ja herjaaminen jää vain tänne palstalle.
        01:38:27

• Anonyymi00025
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Jep!! Arvokas pointti!!

• Anonyymi00026

Väärä palsta vihahanpurkuun .
      Mene viha palstalle ruikuttaan .

• Anonyymi00028

ole sen vtun eerikan kanssa pa anna mun olla rauhassa

• Anonyymi00030

Onko Origia näkynyt? Olen kaipaillut häntä... Olis montakin asiaa, mistä tekis mieli jutella sen kans, mut eipä sitä näy, eikä kuulu...

dzu

• Anonyymi00031

Hyvä, että säkin näet nyt sen ihratynnyrin sisälle.

• Anonyymi00032

Mietihän samat sanat kohdistaen ne itseesi.

• Anonyymi00033

En koskaan huolisi aloittajan kaltaista ihmistä elämääni. Hän ei osaa muuta kuin haukkua ja alentaa muita ihmisiä. Veikkaan että sulla on aika yksinäinen elämä, sillä eihän kukaan huoli edes pelkäksi ystäväksi tuollaista negaukkoa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      19
      2600
    2. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      67
      1649
    3. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      7
      1597
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      112
      1579
    5. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      47
      1483
    6. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      1423
    7. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1346
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1214
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1137
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      52
      1086
    Aihe